Omdat er tegenwoordig teveel mannen zoals jij zijn, zien de meisjes/dames zich steeds meer genoodzaakt om dan toch maar te kiezen voor de vrouwelijke sekse.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:27 schreef Armoed het volgende:
Serieus topic.
Ik vind het zelf wel leuk als meisjes bi zijn (), maar wat me ook opvalt is dat het er steeds meer lijken te worden. Was dit altijd al zo en werd het gewoon minder besproken (taboe) of...?
En natuurlijk de onvermijdbare vraag: hoe zit dat met jongens? Lijkt het alsof die minder 'last' hebben van biseksualiteit omdat het niet zo geaccepteerd wordt bij jongens en bij meisjes wel?
Jongens hebben dat ook (geven ze misschien alleen minder snel toe)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:27 schreef Armoed het volgende:
Serieus topic.
Ik vind het zelf wel leuk als meisjes bi zijn (), maar wat me ook opvalt is dat het er steeds meer lijken te worden. Was dit altijd al zo en werd het gewoon minder besproken (taboe) of...?
En natuurlijk de onvermijdbare vraag: hoe zit dat met jongens? Lijkt het alsof die minder 'last' hebben van biseksualiteit omdat het niet zo geaccepteerd wordt bij jongens en bij meisjes wel?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Omdat er tegenwoordig teveel mannen zoals jij zijn, zien de meisjes/dames zich steeds meer genoodzaakt om dan toch maar te kiezen voor de vrouwelijke sekse.
Vinden vrouwen het leuk om 2 mannen te zien seksen eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:35 schreef prupke het volgende:
[..]
Jongens hebben dat ook (geven ze misschien alleen minder snel toe)
Want het schijnt erger te zijn om mocht je bisexueel te zijn of de gevoelens te hebben om voor homo uit gemaakt te worden dan lesbienne....
Homo(sexueel) zeggen ze altijd tegen de jongens , terwijl je een vrouw ook zo mag noemen...
En ik denk ook dat de meeste mensen het meer geil vinden als 2 vrouwen het met elkaar zouden doen , en bij de mannen die het doen = vies?!
Kijk, nu komt de aap uit de mouw....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:41 schreef Armoed het volgende:
[..]![]()
[..]
Vinden vrouwen het leuk om 2 mannen te zien seksen eigenlijk?
Ik als vrouw heb daar geen problemen mee , zolang ze maar echt van elkaar genieten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:41 schreef Armoed het volgende:
[..]![]()
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:41 schreef Armoed het volgende:
[..]![]()
[..]
Uh, spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:32 schreef donthate het volgende:
als je als vrouw zijnde op die vieze mannetjes als ons zou vallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |