Omdat er tegenwoordig teveel mannen zoals jij zijn, zien de meisjes/dames zich steeds meer genoodzaakt om dan toch maar te kiezen voor de vrouwelijke sekse.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:27 schreef Armoed het volgende:
Serieus topic.
Ik vind het zelf wel leuk als meisjes bi zijn (), maar wat me ook opvalt is dat het er steeds meer lijken te worden. Was dit altijd al zo en werd het gewoon minder besproken (taboe) of...?
En natuurlijk de onvermijdbare vraag: hoe zit dat met jongens? Lijkt het alsof die minder 'last' hebben van biseksualiteit omdat het niet zo geaccepteerd wordt bij jongens en bij meisjes wel?
Jongens hebben dat ook (geven ze misschien alleen minder snel toe)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:27 schreef Armoed het volgende:
Serieus topic.
Ik vind het zelf wel leuk als meisjes bi zijn (), maar wat me ook opvalt is dat het er steeds meer lijken te worden. Was dit altijd al zo en werd het gewoon minder besproken (taboe) of...?
En natuurlijk de onvermijdbare vraag: hoe zit dat met jongens? Lijkt het alsof die minder 'last' hebben van biseksualiteit omdat het niet zo geaccepteerd wordt bij jongens en bij meisjes wel?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Omdat er tegenwoordig teveel mannen zoals jij zijn, zien de meisjes/dames zich steeds meer genoodzaakt om dan toch maar te kiezen voor de vrouwelijke sekse.
Vinden vrouwen het leuk om 2 mannen te zien seksen eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:35 schreef prupke het volgende:
[..]
Jongens hebben dat ook (geven ze misschien alleen minder snel toe)
Want het schijnt erger te zijn om mocht je bisexueel te zijn of de gevoelens te hebben om voor homo uit gemaakt te worden dan lesbienne....
Homo(sexueel) zeggen ze altijd tegen de jongens , terwijl je een vrouw ook zo mag noemen...
En ik denk ook dat de meeste mensen het meer geil vinden als 2 vrouwen het met elkaar zouden doen , en bij de mannen die het doen = vies?!
Kijk, nu komt de aap uit de mouw....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:41 schreef Armoed het volgende:
[..]![]()
[..]
Vinden vrouwen het leuk om 2 mannen te zien seksen eigenlijk?
Ik als vrouw heb daar geen problemen mee , zolang ze maar echt van elkaar genieten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:41 schreef Armoed het volgende:
[..]![]()
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:41 schreef Armoed het volgende:
[..]![]()
[..]
Uh, spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:32 schreef donthate het volgende:
als je als vrouw zijnde op die vieze mannetjes als ons zou vallen
Dat past wel in een Nederland waarin het niet ordinair genoeg kan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Omdat het 'in' is indd. Vooral als ze 14 zijn en emo is het erg.
Meisje uit mijn klas is ook een beetje in dr puberteit blijven hangen volgens mij. Op haar internetprofiel staat iets van: Geaardheid: Waarom plaatsen mensen elkaar zo in hokjes, wat maakt het uit of je een jongen of een meisje leuk vind blabla blablaquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:07 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat past wel in een Nederland waarin het niet ordinair genoeg kan.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meisje uit mijn klas is ook een beetje in dr puberteit blijven hangen volgens mij. Op haar internetprofiel staat iets van: Geaardheid: Waarom plaatsen mensen elkaar zo in hokjes, wat maakt het uit of je een jongen of een meisje leuk vind blabla blabla
nou ik heb anders toch vaak genoeg verhalen gehoord van welquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:30 schreef Q.E.D. het volgende:
Als ik meisje was zou ik ook bi zijn.
Vrouwen.
Je bent wel tamelijk overtuigd van jezelf...quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:18 schreef stbabylon het volgende:
Er zijn veel meer mannelijke bi's dan die het toegeven.
Moet je op mijn pm-box letten als ik hier zeg dat ik bi ben en een man wel eens zijn eerste ervaring wil geven. Die stroomt over, maar hier zul je die mannen niet horen.
Stelletje lafbekken!
Je geeft zelf het antwoord alquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:27 schreef Armoed het volgende:
Ik vind het zelf wel leuk als meisjes bi zijn ()
Tuurlijk snap ik dat wel. Maar dit is wel Fok. Waar allerlei geile mannetjes (he/ho/bi) alle kansen aangrijpen. En mijn opmerking heb ik gemaakt uit eigen ervaring. Op de dag dat ik begon te posten in het bi topic kreeg ik 3 pm's van jongens die daar verder niet postte.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:57 schreef TimMer1981 het volgende:
Je bent wel tamelijk overtuigd van jezelf...
Heb je er ooit weleens over nagedacht dat homo's en bi-mannen ook niet zomaar op de eerste de beste man vallen, net zoals vrouwen dat niet doen?
zo jij bent wel overtuigd van jezelf zegquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:18 schreef stbabylon het volgende:
Er zijn veel meer mannelijke bi's dan die het toegeven.
Moet je op mijn pm-box letten als ik hier zeg dat ik bi ben en een man wel eens zijn eerste ervaring wil geven. Die stroomt over, maar hier zul je die mannen niet horen.
Stelletje lafbekken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |