quote:
![]()
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:18 schreef stbabylon het volgende:Er zijn veel meer mannelijke bi's dan die het toegeven.
Moet je op mijn pm-box letten als ik hier zeg dat ik bi ben en een man wel eens zijn eerste ervaring wil geven. Die stroomt over, maar hier zul je die mannen niet horen.
Stelletje lafbekken!
Je bent wel tamelijk overtuigd van jezelf...

Heb je er ooit weleens over nagedacht dat homo's en bi-mannen ook niet zomaar op de eerste de beste man vallen, net zoals vrouwen dat niet doen?
Maar goed, ontopic...
Vrouwen zijn meer gevoelsmensen, dus die zullen emotioneel makkelijker met vrouwen connecten dan met mannen (afhankelijk van karakter, hormonen, etc). Tel daarbij op dat een hoop vrouwen ruiterlijk toegeven dat vrouwen er simpelweg mooier uitzien dan mannen, omdat ze door Moeder Natuur de rol hebben gekregen dat ze de sier moeten maken, om daarna eventueel een verzorgende rol op zich te nemen. Mannen moeten het voornamelijk van kracht en jagersinstinct hebben, om voor levensvoorzieningen te zorgen en zijn vrouw en eventuele kinderen te beschermen.
Ik heb het niet verzonnen, zo zit de mens gewoon instinctief in elkaar. Sommigen beginnen dat kwijt te raken en daardoor verandert de mensheid langzaam. Denk aan feminisme, metroseksuelen en de daarop volgende terugslag: uberseksuelen.
[ Bericht 24% gewijzigd door TimMer1981 op 03-02-2010 16:07:15 ]