Het is dumbass en typfouten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef 720Flip het volgende:
Haha DUMASS!!!! moet je ook geen typfoute maken he !!!!![]()
haaahahahahahahahaha XDXDXDXDXD
Denk ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:27 schreef error_404 het volgende:
TS is zeker nieuw op fok internet....
hahahaha jij bent vast een kloon van hoe-heette-ie-ook-al-weer...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het is dumpass en typefouten.
Ik kloon niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:40 schreef error_404 het volgende:
[..]
hahahaha jij bent vast een kloon van hoe-heette-ie-ook-al-weer...
paultjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:40 schreef error_404 het volgende:
[..]
hahahaha jij bent vast een kloon van hoe-heette-ie-ook-al-weer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:42 schreef Splutje het volgende:
Er bestaat een handige site die dat automatisch aanpast. Ik wil niet dat er teveel mensen van afweten dus ik zet hem in een spoiler.Misschien moet soms binnen een andere site iets zoeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw is niet altijd beter.
site:diesitevanje.nl trefwoordquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Misschien moet soms binnen een andere site iets zoeken?
Ik blijf godverdomme klikken totdat het weggaatquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:24 schreef Trollface. het volgende:
/care
Tevens: http://www.google.nl/search?q=recursie
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:42 schreef Splutje het volgende:
Er bestaat een handige site die dat automatisch aanpast. Ik wil niet dat er teveel mensen van afweten dus ik zet hem in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutzoekmachine, denkt het altijd beter te weten. 'Verbetert' zelfs woorden die ik verdomme niet verbeterd wil zien.
quote:
Mensen die geen google gebruikenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]Kutzoekmachine, denkt het altijd beter te weten. 'Verbetert' zelfs woorden die ik verdomme niet verbeterd wil zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |