Sommige opleidingen bieden het wel aan weet ik. Dat komt de kwaliteit van het onderwijs in mijn ogen niet ten goede.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:33 schreef italiaan1987 het volgende:
Hallo,
Er is toch een regeling dat als je 4 keer je toets niet haalt een vervangende opdracht mag doen?
Ik hoor het wel.
Je zou eerder moeten gaan nadenken of, als je 4 (vier) keer een toets niet haalt, je wel slim genoeg bent voor deze studie.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:33 schreef italiaan1987 het volgende:
Hallo,
Er is toch een regeling dat als je 4 keer je toets niet haalt een vervangende opdracht mag doen?
Ik hoor het wel.
Ja meneer, niet iedereen is zo goed als jou.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:36 schreef eriksd het volgende:
Sowieso, 4x een toets niet halen. Komop. En dan nog hopen op coulantie. Zou wel een lekker makkelijke opleiding worden.
Het is: als jijquote:Op zondag 24 januari 2010 18:38 schreef italiaan1987 het volgende:
[..]
Ja meneer, niet iedereen is zo goed als jou.
Ik vroeg het mij alleen af, omdat ik deze toets maar niet kan halen:S.
Deze toon bevalt mij. Je mag een vervangende opdracht doen.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:38 schreef italiaan1987 het volgende:
[..]
Ja meneer, niet iedereen is zo goed als jou.
Ik vroeg het mij alleen af, omdat ik deze toets maar niet kan halen:S.
Als je vier keer zakt voor je rijbewijs, krijg je dan ook een vervangend opdrachtje (auto van de examinator wassen ofzo) waarna je alsnog je rijbewijs krijgt?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:33 schreef italiaan1987 het volgende:
Hallo,
Ik hoor het wel.
Mondeling examen?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als je vier keer zakt voor je rijbewijs, krijg je dan ook een vervangend opdrachtje (auto van de examinator wassen ofzo) waarna je alsnog je rijbewijs krijgt?
Nou dan.
ooit gehoord van rijkswaterstaat examen?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als je vier keer zakt voor je rijbewijs, krijg je dan ook een vervangend opdrachtje (auto van de examinator wassen ofzo) waarna je alsnog je rijbewijs krijgt?
Nou dan.
Logistiek & technische vervoerskunde. Zit nu in me laatste jaar, en heb al een half jaar vertraging.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:47 schreef davako het volgende:
Waar gaat je toets over? In welk jaar van je studie is deze toets? En welke studie doe je eigenlijk?
Nee, wel van staatsexamen.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:49 schreef italiaan1987 het volgende:
[..]
ooit gehoord van rijkswaterstaat examen?
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:49 schreef italiaan1987 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:49 schreef italiaan1987 het volgende:
[..]
En hoef je daarvoor minder goed te kunnen rijden misschien?quote:
Nounou, het kan natuurlijk best dat 1 vak niet lukt en andere welquote:Op zondag 24 januari 2010 18:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
![]()
Maar als je vier keer gezakt bent dan is het idd maar de vraag of je zo'n diploma wel waard bent.
Dat waren nog eens mooie motorfietsen!quote:Op zondag 24 januari 2010 18:57 schreef Renesite het volgende:
Is dat zo? Dikke tvp dan![]()
!!! Want dan ga ik gewoon niet meer studeren
De regeling op mijn hogeschool heet: BSA.
Die gingen oerend hard toch?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat waren nog eens mooie motorfietsen!
Maar een diploma is toch als afsluiting van een totaalpakket? Geef TS dan gewoon een aantal deelcertificaten als een bepaald vak niet lukt. Dit is trouwens niet bedoelt om hem naar beneden te trappen, maar door de opleiding te versimpelen worden de andere diploma's natuurlijk ook minder waard.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nounou, het kan natuurlijk best dat 1 vak niet lukt en andere wel
Dat is waarquote:Op zondag 24 januari 2010 19:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar een diploma is toch als afsluiting van een totaalpakket? Geef TS dan gewoon een aantal deelcertificaten als een bepaald vak niet lukt. Dit is trouwens niet bedoelt om hem naar beneden te trappen, maar door de opleiding te versimpelen worden de andere diploma's natuurlijk ook minder waard.
Je krijgt in ieder geval meer tijd.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
[..]
En hoef je daarvoor minder goed te kunnen rijden misschien?
Moet ik weeer een hele minor opnieuw gaan doen.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:08 schreef MrBadGuy het volgende:
En zo te lezen gaat het om een minor, is een andere minor volgen misschien een oplossing?
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:58 schreef Vandergeld het volgende:
TS is een faalhaas en hoort niet op zijn opleiding thuis
hahaquote:Op zondag 24 januari 2010 18:49 schreef italiaan1987 het volgende:
[..]
Whehequote:Op zondag 24 januari 2010 18:49 schreef italiaan1987 het volgende:
[..]
Als je het na 4 keer niet haalt hoor je er gewoon niet thuis. Lullig wellicht, nouja in de ogen van sommigen dan, maar gewoon waar.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:18 schreef Dawwa het volgende:
Na je P fase kun je toch toetsen eindeloos herkansen?
Maarja, 4 x een toets niet halen is wel behoorlijk slecht, een 5,5 is toch niet zo moeilijk om te halen?
My hero!quote:
Toch te gek voor woorden. Als je te stom bent om het HBO te doen moeten ze niet allerlei krankzinnige alternatieven bedenken om je toch maar dat papiertje in je schoot te mogen werpen. Al die herkansingsmogelijkheden zijn gestoord. Het HBO stelt wat dat betreft qua opleiding NIETS meer voorquote:Op zondag 24 januari 2010 18:33 schreef italiaan1987 het volgende:
Hallo,
Ik hoor het wel.
Vriendelijke vriend ken jij mij ofzo? Met je oordelen over mij met je bent te stom voor het HBO.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch te gek voor woorden. Als je te stom bent om het HBO te doen moeten ze niet allerlei krankzinnige alternatieven bedenken om je toch maar dat papiertje in je schoot te mogen werpen. Al die herkansingsmogelijkheden zijn gestoord. Het HBO stelt wat dat betreft qua opleiding NIETS meer voor![]()
Het is geenzins een persoonlijke aanval. Begrijp niet dat je tot die conclusie komtquote:Op maandag 25 januari 2010 16:22 schreef italiaan1987 het volgende:
[..]
Vriendelijke vriend ken jij mij ofzo? Met je oordelen over mij met je bent te stom voor het HBO.
Het gaat om 1 toets, betwetertje.
Je moet wel heel autistisch zijn om dat geen persoonlijke aanval te vinden.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is geenzins een persoonlijke aanval. Begrijp niet dat je tot die conclusie komt
Maar als jij je een dergelijke opmerking persoonlijk aantrekt is dat een keuze. Als je na 4x een toets nog niet haalt is er inderdaad iets niet in orde met je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |