Sommige opleidingen bieden het wel aan weet ik. Dat komt de kwaliteit van het onderwijs in mijn ogen niet ten goede.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:33 schreef italiaan1987 het volgende:
Hallo,
Er is toch een regeling dat als je 4 keer je toets niet haalt een vervangende opdracht mag doen?
Ik hoor het wel.
Je zou eerder moeten gaan nadenken of, als je 4 (vier) keer een toets niet haalt, je wel slim genoeg bent voor deze studie.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:33 schreef italiaan1987 het volgende:
Hallo,
Er is toch een regeling dat als je 4 keer je toets niet haalt een vervangende opdracht mag doen?
Ik hoor het wel.
Ja meneer, niet iedereen is zo goed als jou.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:36 schreef eriksd het volgende:
Sowieso, 4x een toets niet halen. Komop. En dan nog hopen op coulantie. Zou wel een lekker makkelijke opleiding worden.
Het is: als jijquote:Op zondag 24 januari 2010 18:38 schreef italiaan1987 het volgende:
[..]
Ja meneer, niet iedereen is zo goed als jou.
Ik vroeg het mij alleen af, omdat ik deze toets maar niet kan halen:S.
Deze toon bevalt mij. Je mag een vervangende opdracht doen.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:38 schreef italiaan1987 het volgende:
[..]
Ja meneer, niet iedereen is zo goed als jou.
Ik vroeg het mij alleen af, omdat ik deze toets maar niet kan halen:S.
Als je vier keer zakt voor je rijbewijs, krijg je dan ook een vervangend opdrachtje (auto van de examinator wassen ofzo) waarna je alsnog je rijbewijs krijgt?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:33 schreef italiaan1987 het volgende:
Hallo,
Ik hoor het wel.
Mondeling examen?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als je vier keer zakt voor je rijbewijs, krijg je dan ook een vervangend opdrachtje (auto van de examinator wassen ofzo) waarna je alsnog je rijbewijs krijgt?
Nou dan.
ooit gehoord van rijkswaterstaat examen?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als je vier keer zakt voor je rijbewijs, krijg je dan ook een vervangend opdrachtje (auto van de examinator wassen ofzo) waarna je alsnog je rijbewijs krijgt?
Nou dan.
Logistiek & technische vervoerskunde. Zit nu in me laatste jaar, en heb al een half jaar vertraging.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:47 schreef davako het volgende:
Waar gaat je toets over? In welk jaar van je studie is deze toets? En welke studie doe je eigenlijk?
Nee, wel van staatsexamen.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:49 schreef italiaan1987 het volgende:
[..]
ooit gehoord van rijkswaterstaat examen?
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:49 schreef italiaan1987 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:49 schreef italiaan1987 het volgende:
[..]
En hoef je daarvoor minder goed te kunnen rijden misschien?quote:
Nounou, het kan natuurlijk best dat 1 vak niet lukt en andere welquote:Op zondag 24 januari 2010 18:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
![]()
Maar als je vier keer gezakt bent dan is het idd maar de vraag of je zo'n diploma wel waard bent.
Dat waren nog eens mooie motorfietsen!quote:Op zondag 24 januari 2010 18:57 schreef Renesite het volgende:
Is dat zo? Dikke tvp dan![]()
!!! Want dan ga ik gewoon niet meer studeren
De regeling op mijn hogeschool heet: BSA.
Die gingen oerend hard toch?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat waren nog eens mooie motorfietsen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |