als je je colleges nu eens gewoon ging volgen ipv dit topic te verpestenquote:
Nouuuuuu Nodame Cantabile maakt het komende seizoen al goed.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:49 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik weet nog niet of de anime deze winter beter zal zijn dan die van de herfst, we krijgen in ieder geval wel sneeuw
Ben bezig met mn paperquote:Op woensdag 9 december 2009 14:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
als je je colleges nu eens gewoon ging volgen ipv dit topic te verpesten
Bleachquote:Op woensdag 9 december 2009 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi.
Ik wou even kwitj dat ik sinds kort heel erg verslaafd ben geraakt aan Bleach.![]()
Kijk het ook lekker in het japans en niet die suffe engelse dub.
Dat wou ik even kwijt.
ja zo dacht ik er ook altijd overquote:Op woensdag 9 december 2009 14:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Bleach
Laat je door ons verlichten en je leven zal nooit meer hetzelfde zijn
Dan heb je nog een lange weg te gaanquote:Op woensdag 9 december 2009 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi.
Ik wou even kwitj dat ik sinds kort heel erg verslaafd ben geraakt aan Bleach.![]()
Kijk het ook lekker in het japans en niet die suffe engelse dub.
Dat wou ik even kwijt.
Als bleach een goede characterdevelopment heeft dan kijk ik te zware series.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja zo dacht ik er ook altijd overIk heb ook alles van DBZ gezien en stukken van DBGT
![]()
Ik geniet gewoon van de diepgaande personages en de verhaallijn.
Wou ook niet aan Bleach beginnen omdat ik nog heel wat te gaan heb en ik weinig tijd heb maar ik ben er ingeluisd door een maat van me.
Ik begin ook zeker niet aan meer Anime want die shit maakt me echt zwaar verslaafd.
Aangeven dat je ook DBZ heeft gezien werkt niet in je voordeelquote:Op woensdag 9 december 2009 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja zo dacht ik er ook altijd overIk heb ook alles van DBZ gezien en stukken van DBGT
![]()
Ik geniet gewoon van de diepgaande personages en de verhaallijn.
Wou ook niet aan Bleach beginnen omdat ik nog heel wat te gaan heb en ik weinig tijd heb maar ik ben er ingeluisd door een maat van me.
Ik begin ook zeker niet aan meer Anime want die shit maakt me echt zwaar verslaafd.
Dat weet ik. Veel Anime kijkers vinden dat te ' westers' voor zover ik begrijp.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:31 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Aangeven dat je ook DBZ heeft gezien werkt niet in je voordeel![]()
Ik kijk bleach, one piece en naruto omdat het langlopende series zijn en daardoor makkelijk te volgen. Ze zijn vermakelijk maar halen bij lange na niet het niveau van Deathnote. 5 cm per second, TTGL, NGE, HSDK, samurai champloo, code geass etc. imho
Ef - a tale ofquote:Op woensdag 9 december 2009 15:33 schreef wdn het volgende:
Als het om character development gaat is Bleach niet het eerste waar ik aan denk...
* wdn trekt odt bestand open...
Honey and Clover
Black Lagoon
Darker than Black
Planetes
Vampire Hunter D - Bloodlust
Mushishi
5cm per second
Ghost Hound
Kemonozume
Air Gear
History's Strongest Disciple Kenichi
Over Drive
Hajime no Ippo
Skip Beat!
Beck
xxxHOLiC
Seto no Hanayome
Saiunkoku Monogatari
Tenshi na Konamaiki
Haibane Renmei
Monster
Welcome to the NHK!
Neon Genesis Evangelion
Fullmetal Alchemist
Hachikuro
Haibane Renmei
Princess Tutu
Kara no Kyoukai
Kurau Phantom Memory
komen dan eerder in de buurt
oh vergeet ik NANA! Geweldige karakters.
En van al deze series zijn ook natuurlijk 200+ afleveringen?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ef - a tale of
Air
Myself;yourself
FMA: brotherhood
eden of the east
Full metal panic! (vooral TSR)
d.gray-man
Code geass
elfen lied
Niet echt.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En van al deze series zijn ook natuurlijk 200+ afleveringen?
Mission Impossible
Wat dacht je van Aoi Bungaku.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:31 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Aangeven dat je ook DBZ heeft gezien werkt niet in je voordeel![]()
Ik kijk bleach, one piece en naruto omdat het langlopende series zijn en daardoor makkelijk te volgen. Ze zijn vermakelijk maar halen bij lange na niet het niveau van Deathnote. 5 cm per second, TTGL, NGE, HSDK, samurai champloo, code geass etc. imho
FMA Brotherhood zal 52 afleveringen worden.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Niet echt.
Bijna alle series eindigen. Brotherhood is de enige zonder vastgesteld eindpunt.
Meeste gewoon 13.
Dit komt heel veel voor. 13-26-52 zijn standaardhoeveelheden.
Je wilt dan ook het onmogelijke.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En van al deze series zijn ook natuurlijk 200+ afleveringen?
Mission Impossible
Het probleem is, het is mijn dorm hier in het altijd zonnige Japan en downloaden op de campus zit er denk ik ook niet in. Daarom. iemand sites met DLL? I need my FMA:B fix!quote:Op woensdag 9 december 2009 14:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Je bedoelt op je werk? Dat is hier ook zo maar ...
Ik gebruik zelf deluge webui. Systeem thuis staat aan en accepteert vanaf elke plek op de wereld url's van mij over poort 8112) en ik kan via ssh gewoon via mijn notebook met mijn systeem verbinding maken.
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:08 schreef RipCore het volgende:
[..]
Het probleem is, het is mijn dorm hier in het altijd zonnige Japan en downloaden op de campus zit er denk ik ook niet in. Daarom. iemand sites met DLL? I need my FMA:B fix!
meer pleasequote:Op woensdag 9 december 2009 16:04 schreef wdn het volgende:
[..]
FMA Brotherhood zal 52 afleveringen worden.
[..]
Dan ben ik benieuwd naar je bron, want FMA: B heeft gewoon de belofte de manga te animeren. En de manga is nog niet eens klaar.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:04 schreef wdn het volgende:
[..]
FMA Brotherhood zal 52 afleveringen worden.
[..]
Eureka 7? Last Exile? --> Xam'd: Lost Memories (26 eps).quote:Op woensdag 9 december 2009 19:37 schreef Zeurberus het volgende:
Na wat gesnuffel online begonnen aan de download van 2 series, Eureka 7 (50 eps) en Last Exile (26 eps) en ondertussen hier nog verder kijken wat er interessant is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Xam%27d:_Lost_Memoriesquote:Op woensdag 9 december 2009 19:56 schreef Zeurberus het volgende:
Hmm, Xam'd kan ik niets over vinden, zowel bij Baka Updates als Animenfo.
Ik bedoel over FMAquote:Op woensdag 9 december 2009 20:25 schreef wdn het volgende:
Bron? Watbedoellu?
VTB: zie de linkjes in de OP "winter 2010". Daar staan ook de 1ste uitzenddata van de verschillende anime.
Hoe kunnen jullie DN niet goed vinden? te fuck!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:18 schreef Quir het volgende:
Death Note, complexiteit?
Verder was Death Note natuurlijk gewoon ruk.
gewoon zo van, wat een kutserie zeg dat deathnotequote:Op woensdag 9 december 2009 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe kunnen jullie DN niet goed vinden? te fuck!
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:38 schreef zquing het volgende:
[..]
gewoon zo van, wat een kutserie zeg dat deathnote
Het idee was leuk de uitwerking wat minder.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe kunnen jullie DN niet goed vinden? te fuck!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ninja edit: Heb niet gezegd dat ik de serie niet goed vond, alleen gezegd dat het geen top 10 materiaal voor mij isOp maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:41 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Het idee was leuk de uitwerking wat minder.Ik hoorde van iemand dat in de manga N en M ook niet voorkwamen. Maar ik vind het idee én de uitwerking juist geniaal. Een van de beste animé imo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ninja edit: Heb niet gezegd dat ik de serie niet goed vond, alleen gezegd dat het geen top 10 materiaal voor mij is
:')
Ik wist dat je kut was, maar dit slaat alles.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:38 schreef zquing het volgende:
[..]
gewoon zo van, wat een kutserie zeg dat deathnote
kom vechten danquote:Op woensdag 9 december 2009 20:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik wist dat je kut was, maar dit slaat alles.
Ik moet je echt een x klappen geven
morgen, 4 uur schoolpleinquote:Op woensdag 9 december 2009 20:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Alsof ik geen kleine aziaat aankan_!
Hij ontkende het niet.quote:
Niet echtquote:Op woensdag 9 december 2009 21:11 schreef Quir het volgende:
Ben je eigenlijk wel een kleine aziaat?
Haquote:Op woensdag 9 december 2009 21:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hij ontkende het niet.
En mijn vriendin is ook heel eng hoor
Sla de fillers over, ben je er zo doorheen.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:37 schreef Zeurberus het volgende:
Bleach en Naruto staan al maanden, zo niet jaren on hold hier en denk ook niet dat het er nog van komt. Het is simpelweg te veel om nog in te halen.
A woman can be a real bitchquote:Op woensdag 9 december 2009 21:28 schreef Quir het volgende:
Haha, Ascendancy's vriendin daagde quing uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Wel mooi dat ie dat doet hequote:Op donderdag 10 december 2009 15:01 schreef wdn het volgende:
Oh en hier nog een paar volledige jaren:
2000: http://chartfag.files.wordpress.com/2009/09/2000-export-2.jpg
2001: http://chartfag.files.wordpress.com/2009/10/2001-export.jpg
2002: http://chartfag.files.wordpress.com/2009/11/2002export.jpg
....
2008: http://chartfag.wordpress.com/files/2009/11/2008vps.jpg
(images zijn vrij groot dus even alleen de links).
Die gast heeft tijd te veelquote:
Heb jij niet tijd teveel dan, met je gigantische anime-lijsten?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Die gast heeft tijd te veel![]()
![]()
2003 t/m 2007 komen binnenkort ook nog on-line
Wat erg opvalt: tussen 2000 en 2001 is anime ge-explodeerd zeg. Kijk eens wat een verschil in releases tussen die 2 jaren
Oh en dit maakt voor een erg handige manier van afstrepen: ik druk de images af en een kruis door wat ik gezien heb en dan de rest evalueren![]()
Dat is onder reistijdquote:Op donderdag 10 december 2009 15:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Heb jij niet tijd teveel dan, met je gigantische anime-lijsten?![]()
volgens mij is 't kut, gebaseerd op een eroge en sowieso waren de eerste 5 minuten kutquote:Op donderdag 10 december 2009 16:38 schreef zquing het volgende:
iemand white album gezien? Is 't nog wat?
Wat is er nou zo super leuk aan kimi ni todoke, beetje standaard verhaal en irritant hoofdpersoon (heb 3 eps gezien btw)quote:Op donderdag 10 december 2009 16:48 schreef zquing het volgende:
[..]
volgens mij is 't kut, gebaseerd op een eroge en sowieso waren de eerste 5 minuten kut
hop door naar kimi ni todoke
heb het na 12 eps opgegevenquote:Op donderdag 10 december 2009 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
eerste 3 van chobits gezien. Leuk hoor, maar er moet wel iets gaan gebeuren om die 26 eps leuk te houden.
geen idee, moet nog beginnenquote:Op donderdag 10 december 2009 18:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er nou zo super leuk aan kimi ni todoke, beetje standaard verhaal en irritant hoofdpersoon (heb 3 eps gezien btw)
Ben jij 5 uur per dag in de trein ofzoquote:Op donderdag 10 december 2009 15:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is onder reistijdThuis doe ik alleen maar gamen
oh wacht...
Ik kan me zoiets herinneren van wdnquote:Op donderdag 10 december 2009 22:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ben jij 5 uur per dag in de trein ofzo
leuke serie. Apart standpunt, op zich. En een leuke manier van vertellen.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er nou zo super leuk aan kimi ni todoke, beetje standaard verhaal en irritant hoofdpersoon (heb 3 eps gezien btw)
Chobits is echt geweldig!quote:Op donderdag 10 december 2009 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
eerste 3 van chobits gezien. Leuk hoor, maar er moet wel iets gaan gebeuren om die 26 eps leuk te houden.
bronquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:13 schreef Ge4ce het volgende:
Hahaha, er komt een anime van Bakuman. Een manga gethematiseerde manga, gaat een anime krijgen.
Leuk einde he.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:48 schreef Ascendancy het volgende:
kut d.gray-man.
Gisteren de laatste 20 gekeken. Mijn lever![]()
Beter gaat de anime snel verder.
Wel de manga aan het lezen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:48 schreef Ascendancy het volgende:
kut d.gray-man.
Gisteren de laatste 20 gekeken. Mijn lever![]()
Beter gaat de anime snel verder.
Binnenkort maar eens beginnen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:20 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Wel de manga aan het lezen?
Ik wacht maar met wat lezen tot het klaar is. Heb geen zin meer in een einde dat niet een einde is.quote:
Moet je doen, hij verschijnt nu alleen maandelijks ipv wekelijks. Kan soms wel nogal chaotisch zijn, hopelijk komt er nog een keertje een vervolg op de anime maar dit lijkt onwaarschijnlijk.quote:
Dan moet je hem gewoon maandelijks even lezen.quote:Op zondag 13 december 2009 12:19 schreef tyroz het volgende:
[..]
Ik wacht maar met wat lezen tot het klaar is. Heb geen zin meer in een einde dat niet een einde is.
Ik ben bij 11 en het blijft echt zo slechtquote:Op zondag 13 december 2009 22:50 schreef Quir het volgende:
Kämpfer is zo slecht dat ik aflevering 2 ook download.
Hahaha, er komt een anime van Giant Killing. Een sports gethematiseerde manga, gaat een anime krijgen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:13 schreef Ge4ce het volgende:
Hahaha, er komt een anime van Bakuman. Een manga gethematiseerde manga, gaat een anime krijgen.
Kijk aflevering 18.quote:Op maandag 14 december 2009 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Umineko no naku koro ni is echt een kutserie, toch raar dat ik het nog 17 episodes heb gegeven. Waardeloze characters en elke aflevering gebeurt eigenlijk hetzelfde..
Is het het echt nog waard... geen random killings en heksenbullshit op hetzelfde eiland meerquote:
Hij trolled je. Het is Quirquote:Op maandag 14 december 2009 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is het het echt nog waard... geen random killings en heksenbullshit op hetzelfde eiland meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In aflevering 18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
ja beato was fucking irritant net als eigenlijk alle characters..
:')![]()
Ik dropte het na 1 als, vanwege dat jankende kutkind.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."sinterklaaskapoentje
![]()
Die voegt ook niks toe, die weet zogenaamd alles maar iedereen negeert haar en ze word geslagen door d'r moeder. Ook niet iets waar ik graag naar kijk..quote:Op maandag 14 december 2009 21:38 schreef Ascendancy het volgende:
Ik dropte het na 1 als, vanwege dat jankende kutkind.
quote:Op maandag 14 december 2009 21:39 schreef Quir het volgende:Zou ik ook doen met zo'n gedrocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
After Story staat nog in de planningquote:Op maandag 14 december 2009 22:02 schreef Tomoya het volgende:
UUU UUU Maria is not amused!
Clannad en Clannad after story gemarathoned. Resultaat = tranen.
Clannad film al gezien?
Gisteren Howl's moving castle gekeken, erg goed
Dagen daarvoor The place promised in our early days, ook goed
En nog een keertje voices of a distant star![]()
Iemand die nog goede films weet?
5 cm per second al gezien en vond ik erg mooiI killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
Van wie ben jij een kloon?quote:Op maandag 14 december 2009 22:02 schreef Tomoya het volgende:
UUU UUU Maria is not amused!
Clannad en Clannad after story gemarathoned. Resultaat = tranen.
zquing zeker.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Clannad film is slechter dan de serie, niet echt om aan te raden.quote:Op maandag 14 december 2009 22:07 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
After Story staat nog in de planning
Clannad film al gezien?
Gisteren Howl's moving castle gekeken, erg goed
Dagen daarvoor The place promised in our early days, ook goed
En nog een keertje voices of a distant star![]()
Iemand die nog goede films weet?
5 cm per second al gezien en vond ik erg mooi
Spirited away (Schaam je, als je deze nog niet gezien hebt) --> alles van Hayao miyazaki
The girl who leapt through time (Beter dan 5cm/s)
laputa (castle in the sky),
Jin-roh
Final Fantasy advent children (not animu, worth mentioning)
Grave of the fireflies (;________;)
paprika
Akira![]()
Nope, geen kloon. Wat me ook is opgevallen is dat we allebei elektrotechniek doen in Delft en misschien nog in hetzelfde jaar...quote:Op maandag 14 december 2009 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon?
zquing zeker.
![]()
Ik had je pm gelezen. stiekem hoopte ik dat je een chick wasquote:Op maandag 14 december 2009 22:13 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Nope, geen kloon. Wat me ook is opgevallen is dat we allebei elektrotechniek doen in Delft en misschien nog in hetzelfde jaar...
![]()
Ik ben eerstejaars. De rest deel ik liever niet uit op internet. Meets zijn een ander verhaal.
Die moeten we trouwens nog steeds doen![]()
![]()
![]()
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Er zijn meer otaku's dan vrouwen.quote:Op maandag 14 december 2009 22:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik had je pm gelezen. stiekem hoopte ik dat je een chick was![]()
Ik ben eerstejaars. De rest deel ik liever niet uit op internet. Meets zijn een ander verhaal.
Die moeten we trouwens nog steeds doen![]()
![]()
![]()
Morgenvroeg electricteitsvoorzienings practicum, lekker tukken.![]()
Jin Roh maar eens opzoeken.quote:Op maandag 14 december 2009 22:12 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Clannad film is slechter dan de serie, niet echt om aan te raden.
Spirited away (Schaam je, als je deze nog niet gezien hebt) --> alles van Hayao miyazaki
Jin-roh
paprika
Akira
Clannad film gezien, viel tegen in vergelijking met de anime maar was niet slecht.
Spirited away, the girl who leapt through time, paprika gezien, vond 5cm/s beter, maar ik houd ook een beetje van slome films.
Grave of the fireflies trekt me totaal niet
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
allemaal gezien maar deze was toch de bestequote:Op maandag 14 december 2009 22:12 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Clannad film is slechter dan de serie, niet echt om aan te raden.
Jin-roh
paprika
Akira
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Alsof ik ooit zo'n baggerserie als clannad zou kijkenquote:Op maandag 14 december 2009 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon?
zquing zeker.
"Those unforgettable days, for them I live"![]()
quote:
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Ik dacht dat je je stiekem schaamde en dus een kloon had aangemaakt die nog wel elektro doetquote:Op maandag 14 december 2009 23:24 schreef zquing het volgende:
[..]
Alsof ik ooit zo'n baggerserie als clannad zou kijken
Dank. Ik sluit me aan bij je wijziging.quote:"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
jullie zijn gewoon hentai verslaafden.
Kampfer was te slecht om te blijven kijken.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Soms zijn anime zo slecht dat ze weer goed worden
Beatus vir qui suffert tentationem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Was jij niet dat puberale jongetje dat ik laatst bij moest sturen om ons imago te beschermen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:40 schreef Ascendancy het volgende:
Kampfer was te slecht om te blijven kijken."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
wanneer was datquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:02 schreef Quir het volgende:
[..]
Was jij niet dat puberale jongetje dat ik laatst bij moest sturen om ons imago te beschermen?
Geen idee, hij hing weer 's de seksist uit"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Nee dat was ik niet.
Ik zei alleen dat dat beeld mij niets doet.
Ik krijg wel een paar x per dag naar me hoofd gegooid dat ik hentai kijk, maar ik vind het niks.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Volgens mij staat ie in een kuiltje...quote:It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Of hij op een heuveltje en jij in een kuiltje?"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Op een heuveltje van jouw hentai dan wel, vieslap."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Er is een gast in mijn jaar die dat kijkt en ook nog eens geweldig vindt. Je moet maar van genderbending houden en de animatie was ook erg matig. (Also Magical girls with animal as mascots)quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:40 schreef Ascendancy het volgende:
Kampfer was te slecht om te blijven kijken.
![]()
Ik weet het. Heb de manga even gevolgdquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:50 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Er is een gast in mijn jaar die dat kijkt en ook nog eens geweldig vindt. Je moet maar van genderbending houden en de animatie was ook erg matig. (Also Magical girls with animal as mascots)
Waarom zou ik 'Queer' zijn? Omdat ik 'm niet omhoog krijg van geanimeerde pr0n?"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Ohja, en houd je /b/-crap buiten de poort. Dank.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:50 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Er is een gast in mijn jaar die dat kijkt en ook nog eens geweldig vindt. Je moet maar van genderbending houden en de animatie was ook erg matig. (Also Magical girls with animal as mascots)"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
/a/ was here, /b/ is a loser.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:52 schreef Quir het volgende:
[..]
Ohja, en houd je /b/-crap buiten de poort. Dank.
![]()
Oké, /a/ is cool, maar ik geloof dat jij niet op /a/ moet posten.quote:"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Om je gewoon een homo bentquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:52 schreef Quir het volgende:
Waarom zou ik 'Queer' zijn? Omdat ik 'm niet omhoog krijg van geanimeerde pr0n?
Maar ik kijk in ieder geval gespeelde porno.quote:"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Van homoseksuele vrouwen. Rawr.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:18 schreef Quir het volgende:
[..]
Maar ik kijk in ieder geval gespeelde porno."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Ha luitjes, omdat ik weinig zin heb om de vorige 88 topics door te spitten heb ik een vraagje.
Na Death Note en Monster gezien te hebben zou ik graag aan een nieuwe serie beginnen. Het liefst een die ook als anime serie (met subs) is uitgebracht.
Vraag is welke serie aansluit bij mijn interesse. Ik vond bovenstaande series meesterlijk. Bij een andere serie, 20'th century boys ben ik afgehaakt door het hoge kiddo gehalte. Ik heb het graag enigzins realistisch dus geen 5 meter lange zwaarden en bovennatuurlijke supersayans (ok.. DBZ heb ik ook compleet thuis).
Wat raden jullie mij aan?
Alvast bedankt!![]()
ik raad je aan om een keer een goede serie te gaan kijken, probeer last exile maarquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:20 schreef Mazora het volgende:
Ha luitjes, omdat ik weinig zin heb om de vorige 88 topics door te spitten heb ik een vraagje.
Na Death Note en Monster gezien te hebben zou ik graag aan een nieuwe serie beginnen. Het liefst een die ook als anime serie (met subs) is uitgebracht.
Vraag is welke serie aansluit bij mijn interesse. Ik vond bovenstaande series meesterlijk. Bij een andere serie, 20'th century boys ben ik afgehaakt door het hoge kiddo gehalte. Ik heb het graag enigzins realistisch dus geen 5 meter lange zwaarden en bovennatuurlijke supersayans (ok.. DBZ heb ik ook compleet thuis).
Alvast bedankt!"Those unforgettable days, for them I live"![]()
Code geassquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:20 schreef Mazora het volgende:
Alvast bedankt!
Kaiji
Akagi![]()
Ik speel hetquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:18 schreef Quir het volgende:
[..]
Maar ik kijk in ieder geval gespeelde porno.
Er is niks mis met Death note en Monster en ik vond het einde van Last Exile nou niet zo...quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:25 schreef zquing het volgende:
[..]
ik raad je aan om een keer een goede serie te gaan kijken, probeer last exile maar
![]()
Behalve dat 't saaie popi series zijn? Last exile is geniaal, al was 't alleen maar om de geweldige characterdesign, niet vaak vind je zoveel diepgang in de characters, zelfs in de sidecharactersquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:38 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Er is niks mis met Death note en Monster en ik vond het einde van Last Exile nou niet zo..."Those unforgettable days, for them I live"![]()
Beetje overrated en de fans zijn nog erger (Death Note).
Last Exile was in het algemeen goed en de steampunk genre sprak me ook wel aan. Side-character, zoals Alex Rowe, Luciola en Dio waren goed. Ik vond het einde een beetje gehaast en dat heb ik wel met meerdere anime.![]()
Bedankt voor de reacties zo ver! Keep 'm coming. Of een serie popi is of niet maakt me weinig uit, smaken verschillen. Zolang het verhaal maar sterk in elkaar zit en de hoofdrolspelers geen onlogische keuzes blijven maken.
Een sterk einde (naar mijn idee Monster) stel ik ook zeer op prijs.
![]()
Je eisen zijn vrij algemeen - in welk genre wil je zoeken?"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Goed einde is zeldzaam.
Welcome to the NHK
Cowboy bebop
The Twelve Kingdoms
Now and Then, Here and There
Clannad en Clannad after story
Honey and Clover I en II![]()
Jij bent gewoon een zeur.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:48 schreef zquing het volgende:
[..]
Behalve dat 't saaie popi series zijn? Last exile is geniaal, al was 't alleen maar om de geweldige characterdesign, niet vaak vind je zoveel diepgang in de characters, zelfs in de sidecharacters
Omdat het popi is is het kut.
Je lijkt wel een metalhead
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet welke genres er zijn. Maar zoals ik al aangaf, Death Note en Monster vond ik top dus crimi/masterminds lijkt me een goede richting. Het liefst iets herkenbaars als hoe de 'werkelijke wereld' zou reageren op bepaalde gebeurtenissen. Ik weet het eigenlijk ook niet duidelijker uit te leggen omdat ik geen weet heb van wat er allemaal nog is verder.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:19 schreef Quir het volgende:
Je eisen zijn vrij algemeen - in welk genre wil je zoeken?
Last Exile ben ik nu aan het 'checken', hopen dat ik een dub-versie te pakken krijg.![]()
Quirquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Zeg, ik kan twee dingen doen. De eerste is naar Google gaan, de naam intypen, een goed plaatje zoeken, hotlinken, en de tweede is jouw plaatje slepen. Wat zou jij doen?"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Verliefd worden op mij.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:07 schreef Quir het volgende:
Zeg, ik kan twee dingen doen. De eerste is naar Google gaan, de naam intypen, een goed plaatje zoeken, hotlinken, en de tweede is jouw plaatje slepen. Wat zou jij doen?
Code geass is vet, maar misschien kunnen je kleine hersentjes het niet bevattenquote:It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Code geass is vet, maar misschien kunnen je kleine hersentjes het niet bevatten
![]()
![]()
Ach, hij post in een anime/manga-reeks. Trek je niet zoveel van hem aan."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Mazora; Darker Than Black (Organisaties,Bovennatuurlijke,neo-noir), Black Lagoon (Misaad,maffia(geen nadruk),actie,avontuur), Cowboy Bebop(zoals boven al voorgesteld was, actie/avontuur, sci-fi,de ruimte) en Gungrave (misdaad, maffia(wel nadruk), actie, sci-fi).![]()
Dat lijkt maar zo.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:25 schreef Quir het volgende:
Ach, hij post in een anime/manga-reeks. Trek je niet zoveel van hem aan.
Echt geweldig hoe Kämpfer ieder cliché voor lul zette. Jammer dat 't af is, ik hoop stiekem dat er nog meer van komt. Daarbij geweldig gebruik gemaakt van Ode an die Freude in aflevering 11."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Poos geleden dat ik dit topic bezocht hebIk wil even klagen over dat ik eigenlijk niks van het komende winterseizoen aansprekend vind. Ik heb gisteren alle episodes van Bakemonogatari gekeken en ik betwijfel of er de komende drie maanden iets langskomt dat even verslavend is. Van de herfstseries was Kämpfer nog wel geinig en over the top, en Fairy Tail is ook wel aardig, al is de manga beter. Maar op de winterlijst zie ik eigenlijk niks wat me leuk lijkt, op de hellsing OVA na, maar ja dat is er maar eentje.
Gaat Darker than Black gewoon door btw?
[ Bericht 4% gewijzigd door Dennis_enzo op 16-12-2009 06:06:10 ]Ook geen sig dus![]()
25 episodes+1 special... En nu 12 episodes met Ryuusei no Gemini... Misschien dat er nog meer in de toekomst komt, maar dat ligt geheel aan populariteit, en mits de makers er wel zin in hebben.quote:Op woensdag 16 december 2009 05:57 schreef Dennis_enzo het volgende:
Gaat Darker than Black gewoon door btw?![]()
![]()
Ja ik bedoelde Ryuusei no Gemini, vervelend altijd die series die stoppen als het net leuk begint te worden
Ook geen sig dussinterklaaskapoentje
![]()
Gungrave lijkt me iets voor jouquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:20 schreef Mazora het volgende:
Alvast bedankt!
Ik kijk trouwens momenteel monster. Ben bij episode 49. Vind het vooral een show waar je ff in moet komen. Apart verhaal en veel 'side stories'. Maar alle side chars zijn al meesterlijk uitgewerktIk kijk wel uit naar het goede einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
Gungravequote:Op woensdag 16 december 2009 11:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gungrave lijkt me iets voor jou
Ik kijk trouwens momenteel monster. Ben bij episode 49. Vind het vooral een show waar je ff in moet komen. Apart verhaal en veel 'side stories'. Maar alle side chars zijn al meesterlijk uitgewerktIk kijk wel uit naar het goede einde.
Eindbazenserie in de meest letterlijke zin van het woord.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+sinterklaaskapoentje
![]()
whehe jaquote:Op woensdag 16 december 2009 11:04 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Gungrave
Eindbazenserie in de meest letterlijke zin van het woord.
dat was wel een beetje vaag, die 'eindbazen dan'. voor de rest geniaal.
Die gungrave lijkt me ook al erg leuk, staat genoteerd. Even genoeg suggesties anders ga ik mijn propedeuse nooit in 1 jaar halen.
![]()
pfff P in 1quote:Op woensdag 16 december 2009 12:13 schreef Mazora het volgende:
Die gungrave lijkt me ook al erg leuk, staat genoteerd. Even genoeg suggesties anders ga ik mijn propedeuse nooit in 1 jaar halen.
Het is een alpha hequote:
Ik heb nooit uberhaupt het idee gehad dat te doen
Wacht maar tot je stufi ermee stoptdan wil je zo snel mogelijk je opleiding afmaken.
*heeft hiervoor HBO gedaan en krijgt daarom geen stufi meer.
*geen behoefte aan anti-HBO opmerkingen, ben om die reden ook doorgestroomd.![]()
Ik doe wo en krijg ook geen stufi meer![]()
Had wel mijn P in 1 jaar, daarna ging het alleen berg afwaarts
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Dat weet ik, maar op TU's haalt gewoon het grootste deel zijn p niet in 1.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:44 schreef Mazora het volgende:
Wacht maar tot je stufi ermee stoptdan wil je zo snel mogelijk je opleiding afmaken.
*geen behoefte aan anti-HBO opmerkingen, ben om die reden ook doorgestroomd.
Och, wees niet bevreesd. Ik ga ook via de HBO-P route.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:44 schreef Mazora het volgende:
*geen behoefte aan anti-HBO opmerkingen, ben om die reden ook doorgestroomd."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Oké, oké, dan doe ik dat dadelijk even lezen."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Yay, zin in de manga Kerstmis releases!!
Het dringt pas nu tot me door dat Nodame Cantabile al een tijdje gestopt is, en dat de scanlatie groep die daarmee bezig was (van ook XBlade en Addicted To Curry) gestopt is.
Edit: Tevens is ook nog een andere groep al gestopt... Bah.
[ Bericht 7% gewijzigd door Ge4ce op 16-12-2009 20:15:27 ]![]()
Wie gaat dat nu lezenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:22 schreef zquing het volgende:
@Quir, je twijfelt over een topic door mij aangemaakt
Voor degene die geinteresseerd zijn: ik kan "Assate no Houkou" (genre: drama, met een "supernatural" insteek) aanraden. Meer info: http://www.anime-planet.com/anime/asatte-no-houkouBeatus vir qui suffert tentationem.
Ga ik nog eens naar kijken.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:13 schreef wdn het volgende:
Voor degene die geinteresseerd zijn: ik kan "Assate no Houkou" (genre: drama, met een "supernatural" insteek) aanraden. Meer info: http://www.anime-planet.com/anime/asatte-no-houkou"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Voor de ghible fansquote:Studio Ghibli has announced its next movie will be an anime adaptation of famous children’s story “The Borrowers,” to be entitled Karigurashi no Arrietty with a theatrical release due in 2010.
The movie will be an adaptation of Mary Norton’s famed “Borrowers” series of children’s novels, begun in 1952, which describe the adventures of a race of tiny people living amongst normal humans.
However, instead of being set in fifties England the story will be transposed to the Japan of 2010, with the titular protagonist Arrietty being a 14-year-old girl.
Cinematic release is due in the summer of 2010, doubtless with an international release planned in short order after this.
With the novel already a classic, Studio Ghibli looks set to strike gold once more…I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Had het me maar onthouden. Zonde van me tijd geweestquote:Op woensdag 16 december 2009 22:59 schreef Ascendancy het volgende:
dit wil ik jullie niet onthouden
Chu-bra
Als ik onderbroeken wil zien ga ik wel naar de lingerie zaak![]()
Maar dan zitten er geen anime-chicka's in die onderbroeken.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:22 schreef lelouch het volgende:
[..]
Had het me maar onthouden. Zonde van me tijd geweest
Als ik onderbroeken wil zien ga ik wel naar de lingerie zaak
Eerstvolgende afslag rechts.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar dan zitten er geen anime-chicka's in die onderbroeken."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Ik heb me anime-chicka's liever met guns dan een zichtbare onderbroekquote:Op donderdag 17 december 2009 18:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar dan zitten er geen anime-chicka's in die onderbroeken.
![]()
Ik heb ze liever met een bijl. Of in ieder geval een yandere-lunatic.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:12 schreef lelouch het volgende:
[..]
Ik heb me anime-chicka's liever met guns dan een zichtbare onderbroek"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
jij hebt echt geen smaakquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:12 schreef lelouch het volgende:
[..]
Ik heb me anime-chicka's liever met guns dan een zichtbare onderbroek
Ffffirrrrrrrrreball!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:12 schreef lelouch het volgende:
[..]
Ik heb me anime-chicka's liever met guns dan een zichtbare onderbroekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
Hmm ergo proxy iircGeweldige anime
Beatus vir qui suffert tentationem.
heeft er hier iemand eigenlijk amaenaideyo gezien
Quir, jij was toch 17. En nu al een zware whiskey drinkerIt was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Op je 17e al.quote:
Jongen jongen. Wat hebben je ouders het moeilijk. Zal ik je adopteren?It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Lijkt me geen vlot plan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Op je 17e al.
Jongen jongen. Wat hebben je ouders het moeilijk. Zal ik je adopteren?"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Maar het is toch baas om het als vader en zoon te doen.quote:
Dan kan je zeggen, ik heb een trio met me pa gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar het is toch baas om het als vader en zoon te doen.
Dan kan je zeggen, ik heb een trio met me pa gedaan
Ik dacht meer aan afzonderlijk rampetampen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
SPOILER: "Welcome to the N.H.K. 12"Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Veel beter dan een onderbroekquote:![]()
Maar jij bent 19 Ascendancy, volgens je fotoboek.
Moet ik jullie beide dan maar adopteren?![]()
Nog een aanrader (als je van de stijl houdt natuurlijk): Yakushiji Ryoko No Kaiki Jikenbo (Police, Supernatural). Een amerikaans/europess gestilleerde anime over een politieagent en zijn vrouwelijke superieur die achter de personen aan zitten die experimenten met dna en op mensen en dieren.
http://www.anime-planet.com/anime/ryokos-case-fileBeatus vir qui suffert tentationem.
Ik ben 18, maar anders mocht ik de kpd nog niet inquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:19 schreef lelouch het volgende:
[..]
Veel beter dan een onderbroek![]()
Maar jij bent 19 Ascendancy, volgens je fotoboek.
Moet ik jullie beide dan maar adopteren?
![]()
En ik wilde wel weten wat daar was. Nix dus
Fuck die numerus fixus van 100 bij Biomedische wetenschappen."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:18 schreef Quir het volgende:
Fuck die numerus fixus van 100 bij Biomedische wetenschappen.
Quir denk ook. Shit, ik moet ff doen alsof ik slim ben
Het was of dat, of 'klote, het is koud'. Ik moet ergens over klagen."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Koud weerquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:37 schreef Quir het volgende:
Het was of dat, of 'klote, het is koud'. Ik moet ergens over klagen.
Maar kan jij ook je ademhaling volgen met je ogen? De isolatie is echt klote, ik zit nu beneden.quote:"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Ik heb thuis geen centrale verwarming, dus ik zit lekker beneden bij de kachel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:41 schreef Quir het volgende:
[..]
Maar kan jij ook je ademhaling volgen met je ogen? De isolatie is echt klote, ik zit nu beneden.
Mr is het bij jou binnen koud genoeg om je adem te zien?
Bijna, vorig jaar wel. Heb toen even achter de computer gezeten, waarna ik drie dagen met mijn poten op de kachel heb gezeten voor ze weer normaal aanvoelden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb thuis geen centrale verwarming, dus ik zit lekker beneden bij de kachel.
Mr is het bij jou binnen koud genoeg om je adem te zien?
Heb toen wel Monster gelezen, enzo."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Oh, de vorige was vol
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Nee, nou hoeft het ook niet meer. Volledige toewijding is wat wij eisen."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
En quing slaat met zijn leuter op F5 terwijl hij wacht op je volgende reactie.
In andere woorden, he's one of us."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Hij heeft alleen nooit iets zinnigs te melden hé.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Ach, hij bedoelt het goed.
Wat is het hier stil de laatste tijd zeg, net of wij de enige zijn die... slowchatten."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Wij slowchatten niet. Want SC is voor niet zinnige dingen.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Je hebt gelijk. Wat voor bier zal ik pakken om te drinken tijdens het kijken van NHK?"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
NHK?
En doe mij maar weer een westmalle.
Ik wilde eigenlijk naar de kroeg maar ik heb geen zin om om 3 uur met alcohol in mijn bloed door deze vrieskou te fietsen
Daar had ik dus ook geen zin in, ik heb hier genoeg bier om op te overleven mochten we voor drie weken insneeuwen. Die korsakov neem ik voor lief."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
De Westmalle was op, dus het is een La Trappe bock geworden."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Hertog Jan!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:01 schreef Quir het volgende:
Je hebt gelijk. Wat voor bier zal ik pakken om te drinken tijdens het kijken van NHK?
Ben trouwens een tijd geleden begonnen aan One Piece. Het schiet niet echt op, ik ben blijven steken op aflevering 36; nu nog maar 394 afleveringen te gaan.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2009 23:15:13 ]![]()
Sorry hoor, het was druk met tentamens enzoquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef Quir het volgende:
Nee, nou hoeft het ook niet meer. Volledige toewijding is wat wij eisen.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Westmalle is wel beter.
Ben je alcoholist Quir? NHK ken ik niet.
En de kroeg is toch veel gezelliger. Nu zit ik een btj te FOK!en en te wiki'en.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Ik heb nog ergens wat Hertog Jan liggen, geloof ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:13 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Hertog Jan!
Ben trouwens een tijd geleden begonnen aan One Piece. Het schiet niet echt op, ik ben blijven steken op aflevering 36; nu nog maar 394 afleveringen te gaan.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Ik vond Westmalle wel meevallen, ben meer van de Affligem. Al is de dubbel van Westmalle wel lekkerder.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:17 schreef Ascendancy het volgende:
Westmalle is wel beter.
Ben je alcoholist Quir? NHK ken ik niet.
En de kroeg is toch veel gezelliger. Nu zit ik een btj te FOK!en en te wiki'en.
Mogelijk tegenstrijdig, maar ik ben geen alcoholist. En ik vermaak me ook prima in m'n eentje."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
SPOILER: "NHK 13"Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Is echt 'n aanrader trouwens."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
HJ is te regulier. Alleen de bock is lekker.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Ik vind de primator en de karakter ook lekker, lijken ergens op de bock."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
En je weet dat 't over tien afleveringen afgelopen is, maar je blijft kijken, want je wil het zien."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Verslaafden? Kan ik er wat aan doen dat dat bier zo lekker is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:47 schreef lelouch het volgende:
Stelletje alcohol verslaafden.![]()
NHK is wel oke trouwens!
![]()
Ikke wel. :3quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:52 schreef Ascendancy het volgende:
heeft er hier iemand eigenlijk amaenaideyo gezien
![]()
kwaliteits userquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:08 schreef Quir het volgende:
Daar had ik dus ook geen zin in, ik heb hier genoeg bier om op te overleven mochten we voor drie weken insneeuwen. Die korsakov neem ik voor lief.
Volgens mij heb jij een vertekent beeld van Quir.
Of dat, of jij hebt een vertekend beeld van Quir."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Zou er eigenlijk een Umineko no Naku Koro ni Kai komen?"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
nee dank uquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:54 schreef Quir het volgende:
Zou er eigenlijk een Umineko no Naku Koro ni Kai komen?
een zwaar zuipende anime otaku , die bij het eerste teken van slecht weer liever 10 kratten bier in slaat dan brood ?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:28 schreef Ascendancy het volgende:
Volgens mij heb jij een vertekent beeld van Quir.
Ik ben helemaal geen zwaar zuipende otaku."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
ontkennings fase ?quote:
quote:
Je weet het zelf ook wel Quir. Je zegt Japanse teksten in de klas, als je een biertje drinkt zeg je de Japanse versie van "proost". Als je gaat slapen, als je dat al doet met je nachten doorhalen met anime, droom je over anime. Je droomvriendin is orihime.. Moet ik doorgaan?It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Mijn droomvriendin is Lucy. Ergo, afgekeurd.quote:Op zondag 20 december 2009 14:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je weet het zelf ook wel Quir. Je zegt Japanse teksten in de klas, als je een biertje drinkt zeg je de Japanse versie van "proost". Als je gaat slapen, als je dat al doet met je nachten doorhalen met anime, droom je over anime. Je droomvriendin is orihime.. Moet ik doorgaan?"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Maar, nee. Ik zeg nooit japanse teksten, ik haal nooit nachten door met anime, heb wel een tijd dat ik veel anime keek omdat ik me dood verveelde, kijk tegenwoordig vrijwel niets meer op af en toe een anime tussendoor, die ik drop als hij me niet aanstaat, en heb verder helemaal niets aanverwants zoals figures. Als ik dan nog een otaku ben volgens jouw boekje, jep, dan ben ik er een."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
He, je valt me tegen.
Maar ik heb precies hetzelfde. Vroeger keek ik gewoon een serie per dag. Nu doe ik soms over een 13 afleveringen serie al bijna een maand.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
De laatste keer dat ik dat heb gedaan is anderhalf jaar geleden."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Je vind jezelf wel een otaku zei je. Dus deze tekst is wel op jouw van toepassing?quote:Op zondag 20 december 2009 14:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je weet het zelf ook wel Quir. Je zegt Japanse teksten in de klas, als je een biertje drinkt zeg je de Japanse versie van "proost". Als je gaat slapen, als je dat al doet met je nachten doorhalen met anime, droom je over anime. Je droomvriendin is orihime.. Moet ik doorgaan?
![]()
Zolang ik op fok.nl zit. Maar als ik opera afsluit niet meer.quote:Op zondag 20 december 2009 18:51 schreef lelouch het volgende:
[..]
Je vind jezelf wel een otaku zei je. Dus deze tekst is wel op jouw van toepassing?
Op een gegeven moment heb je genoeg series gekeken dat het allemaal voorspelbaar en weinig vernieuwend is, maarja dit is met bijna alles.
Een uitzondering hierop is Mushishi (de animeserie, niet de film!). Hebben jullie die ook gezien? Haast spiritueel beladen, de muziek blijft ook maar in je hoofd hangen. Vaak wordt er in series en films veel gepraat maar tegelijkertijd niets, in deze serie hebben ze met weinig woorden genoeg en is er ruimte voor eigen interpretatie van de kijker.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2009 19:38:34 ]![]()
De serie speelt zich af in een wereld waar er naast zichtbare wezens, ook wezens leven die doorgaans voor het grootste deel van de bevolking niet zichtbaar zijn. Deze wezens heten Mushi.
De hoofdrolspeler (Ginko) is een Mushishi; iemand die de 'onzichtbare' wezens kan zien en deze bestudeerd, doordat deze wezens soms mensen ziek maken, helpt hij degene die last hebben van de ziekmakende mushi.
Het is allemaal in een heel rustige setting, de hoofdrolspeler reist van plek naar plek, dus waar hij zich op dat moment bevindt daar zorgt hij voor steun. Alle afleveringen vertellen een op zichzelf staand verhaal.
Misschien iets leuks voor als je een keer iets anders wilt zien!![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2009 20:13:30 ]![]()
Is inderdaad wel een goede anime, lekker traag.quote:Op zondag 20 december 2009 19:37 schreef SG-sam het volgende:
Op een gegeven moment heb je genoeg series gekeken dat het allemaal voorspelbaar en weinig vernieuwend is, maarja dit is met bijna alles.
Een uitzondering hierop is Mushishi (de animeserie, niet de film!). Hebben jullie die ook gezien? Haast spiritueel beladen, de muziek blijft ook maar in je hoofd hangen. Vaak wordt er in series en films veel gepraat maar tegelijkertijd niets, in deze serie hebben ze met weinig woorden genoeg en is er ruimte voor eigen interpretatie van de kijker.
Zo bijster veel was er toch niet te doen, dus ik zag er het kwaad niet van in.quote:Op zondag 20 december 2009 20:20 schreef Ge4ce het volgende:
Kunnen we misschien het volgende topic minder vol spammen?![]()
Mushishi ken ik, staat ook op mijn computer, maar ben er nooit aan toegekomen. Zal 't eens proberen."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Waaom?quote:Op zondag 20 december 2009 20:20 schreef Ge4ce het volgende:
Kunnen we misschien het volgende topic minder vol spammen?
Zo weer een nieuwe gemaakt
En je kan ook gewoon mee reageren. Maar er komt hier gewoon soms een aantal dagen niemand.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Normaal heb ik een beetje een hekel aan muziek uit Japan, maar knock, knock, knock, knock
Ach, het deel loopt bijna op zijn eind. Vertel eens.quote:Op zondag 20 december 2009 19:42 schreef SG-sam het volgende:
Oooo! Ik zou ook een carrièreswitch kunnen maken naar verkoper."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Kijk eens wat een eensgezindheid in animesmaak!Haha, soms vind ik iets zo geweldig dat ik het helemaal de hemel inprijs, en alles en iedereen probeer mee te krijgen in dat gevoelquote:Op zondag 20 december 2009 20:41 schreef Quir het volgende:
[..]
Ach, het deel loopt bijna op zijn eind. Vertel eens.
.
Misschien moet ik One Piece maar (een tijdje?) laten liggen en beginnen aan NHK.
![]()
Ik vond NHK aanvankelijk geniaal, maar tegen het einde verliest het het gevoel een beetje. Heb 'm gisterenavond afgekeken. Nog steeds goed voor 'n 8 in mijn boekje, hoor.quote:Op maandag 21 december 2009 17:31 schreef SG-sam het volgende:
Kijk eens wat een eensgezindheid in animesmaak!
[..]
Haha, soms vind ik iets zo geweldig dat ik het helemaal de hemel inprijs, en alles en iedereen probeer mee te krijgen in dat gevoel.
Misschien moet ik One Piece maar (een tijdje?) laten liggen en beginnen aan NHK.
dat zou wel heel erg zijnquote:Op zondag 20 december 2009 14:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je weet het zelf ook wel Quir. Je zegt Japanse teksten in de klas, als je een biertje drinkt zeg je de Japanse versie van "proost". Als je gaat slapen, als je dat al doet met je nachten doorhalen met anime, droom je over anime. Je droomvriendin is orihime.. Moet ik doorgaan?
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Forum Opties Forumhop: Hop naar: