Mijn droomvriendin is Lucy. Ergo, afgekeurd.quote:Op zondag 20 december 2009 14:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je weet het zelf ook wel Quir. Je zegt Japanse teksten in de klas, als je een biertje drinkt zeg je de Japanse versie van "proost". Als je gaat slapen, als je dat al doet met je nachten doorhalen met anime, droom je over anime. Je droomvriendin is orihime.. Moet ik doorgaan?
Je vind jezelf wel een otaku zei je. Dus deze tekst is wel op jouw van toepassing?quote:Op zondag 20 december 2009 14:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je weet het zelf ook wel Quir. Je zegt Japanse teksten in de klas, als je een biertje drinkt zeg je de Japanse versie van "proost". Als je gaat slapen, als je dat al doet met je nachten doorhalen met anime, droom je over anime. Je droomvriendin is orihime.. Moet ik doorgaan?
Zolang ik op fok.nl zit. Maar als ik opera afsluit niet meer.quote:Op zondag 20 december 2009 18:51 schreef lelouch het volgende:
[..]
Je vind jezelf wel een otaku zei je. Dus deze tekst is wel op jouw van toepassing?
Is inderdaad wel een goede anime, lekker traag.quote:Op zondag 20 december 2009 19:37 schreef SG-sam het volgende:
Op een gegeven moment heb je genoeg series gekeken dat het allemaal voorspelbaar en weinig vernieuwend is, maarja dit is met bijna alles.
Een uitzondering hierop is Mushishi (de animeserie, niet de film!). Hebben jullie die ook gezien? Haast spiritueel beladen, de muziek blijft ook maar in je hoofd hangen. Vaak wordt er in series en films veel gepraat maar tegelijkertijd niets, in deze serie hebben ze met weinig woorden genoeg en is er ruimte voor eigen interpretatie van de kijker.
Zo bijster veel was er toch niet te doen, dus ik zag er het kwaad niet van in.quote:Op zondag 20 december 2009 20:20 schreef Ge4ce het volgende:
Kunnen we misschien het volgende topic minder vol spammen?
Waaom?quote:Op zondag 20 december 2009 20:20 schreef Ge4ce het volgende:
Kunnen we misschien het volgende topic minder vol spammen?
Ach, het deel loopt bijna op zijn eind. Vertel eens.quote:Op zondag 20 december 2009 19:42 schreef SG-sam het volgende:
Oooo! Ik zou ook een carrièreswitch kunnen maken naar verkoper.
Haha, soms vind ik iets zo geweldig dat ik het helemaal de hemel inprijs, en alles en iedereen probeer mee te krijgen in dat gevoelquote:Op zondag 20 december 2009 20:41 schreef Quir het volgende:
[..]
Ach, het deel loopt bijna op zijn eind. Vertel eens.
Ik vond NHK aanvankelijk geniaal, maar tegen het einde verliest het het gevoel een beetje. Heb 'm gisterenavond afgekeken. Nog steeds goed voor 'n 8 in mijn boekje, hoor.quote:Op maandag 21 december 2009 17:31 schreef SG-sam het volgende:
Kijk eens wat een eensgezindheid in animesmaak!
[..]
Haha, soms vind ik iets zo geweldig dat ik het helemaal de hemel inprijs, en alles en iedereen probeer mee te krijgen in dat gevoel.
Misschien moet ik One Piece maar (een tijdje?) laten liggen en beginnen aan NHK.
dat zou wel heel erg zijnquote:Op zondag 20 december 2009 14:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |