abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75836574
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:20 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Je weet het zelf ook wel Quir. Je zegt Japanse teksten in de klas, als je een biertje drinkt zeg je de Japanse versie van "proost". Als je gaat slapen, als je dat al doet met je nachten doorhalen met anime, droom je over anime. Je droomvriendin is orihime.. Moet ik doorgaan?
Mijn droomvriendin is Lucy. Ergo, afgekeurd.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_75836625
Maar, nee. Ik zeg nooit japanse teksten, ik haal nooit nachten door met anime, heb wel een tijd dat ik veel anime keek omdat ik me dood verveelde, kijk tegenwoordig vrijwel niets meer op af en toe een anime tussendoor, die ik drop als hij me niet aanstaat, en heb verder helemaal niets aanverwants zoals figures. Als ik dan nog een otaku ben volgens jouw boekje, jep, dan ben ik er een.
pi_75836725
He, je valt me tegen.
Maar ik heb precies hetzelfde. Vroeger keek ik gewoon een serie per dag. Nu doe ik soms over een 13 afleveringen serie al bijna een maand.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_75837277
De laatste keer dat ik dat heb gedaan is anderhalf jaar geleden.
pi_75838900
Toen Quir nog Quirretje was
pi_75841229
Back in the day
pi_75847043
quote:

[..]

Je weet het zelf ook wel Quir. Je zegt Japanse teksten in de klas, als je een biertje drinkt zeg je de Japanse versie van "proost". Als je gaat slapen, als je dat al doet met je nachten doorhalen met anime, droom je over anime. Je droomvriendin is orihime.. Moet ik doorgaan?
Je vind jezelf wel een otaku zei je. Dus deze tekst is wel op jouw van toepassing?
pi_75847332
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:51 schreef lelouch het volgende:

[..]

Je vind jezelf wel een otaku zei je. Dus deze tekst is wel op jouw van toepassing?
Zolang ik op fok.nl zit. Maar als ik opera afsluit niet meer.
pi_75848737
Op een gegeven moment heb je genoeg series gekeken dat het allemaal voorspelbaar en weinig vernieuwend is, maarja dit is met bijna alles .

Een uitzondering hierop is Mushishi (de animeserie, niet de film!). Hebben jullie die ook gezien? Haast spiritueel beladen, de muziek blijft ook maar in je hoofd hangen . Vaak wordt er in series en films veel gepraat maar tegelijkertijd niets, in deze serie hebben ze met weinig woorden genoeg en is er ruimte voor eigen interpretatie van de kijker.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2009 19:38:34 ]
pi_75848920
Oooo! Ik zou ook een carrièreswitch kunnen maken naar verkoper.
pi_75849139
Nee...
pi_75850122
De serie speelt zich af in een wereld waar er naast zichtbare wezens, ook wezens leven die doorgaans voor het grootste deel van de bevolking niet zichtbaar zijn. Deze wezens heten Mushi.

De hoofdrolspeler (Ginko) is een Mushishi; iemand die de 'onzichtbare' wezens kan zien en deze bestudeerd, doordat deze wezens soms mensen ziek maken, helpt hij degene die last hebben van de ziekmakende mushi.

Het is allemaal in een heel rustige setting, de hoofdrolspeler reist van plek naar plek, dus waar hij zich op dat moment bevindt daar zorgt hij voor steun. Alle afleveringen vertellen een op zichzelf staand verhaal.

Misschien iets leuks voor als je een keer iets anders wilt zien!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2009 20:13:30 ]
pi_75850691
Kunnen we misschien het volgende topic minder vol spammen?
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_75851553
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:37 schreef SG-sam het volgende:
Op een gegeven moment heb je genoeg series gekeken dat het allemaal voorspelbaar en weinig vernieuwend is, maarja dit is met bijna alles .

Een uitzondering hierop is Mushishi (de animeserie, niet de film!). Hebben jullie die ook gezien? Haast spiritueel beladen, de muziek blijft ook maar in je hoofd hangen . Vaak wordt er in series en films veel gepraat maar tegelijkertijd niets, in deze serie hebben ze met weinig woorden genoeg en is er ruimte voor eigen interpretatie van de kijker.
Is inderdaad wel een goede anime, lekker traag.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_75851641
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:20 schreef Ge4ce het volgende:
Zo bijster veel was er toch niet te doen, dus ik zag er het kwaad niet van in.

Mushishi ken ik, staat ook op mijn computer, maar ben er nooit aan toegekomen. Zal 't eens proberen.
pi_75851714
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:20 schreef Ge4ce het volgende:
Waaom?
Zo weer een nieuwe gemaakt
En je kan ook gewoon mee reageren. Maar er komt hier gewoon soms een aantal dagen niemand.
pi_75851790
Normaal heb ik een beetje een hekel aan muziek uit Japan, maar knock, knock, knock, knock

pi_75851819
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:42 schreef SG-sam het volgende:
Oooo! Ik zou ook een carrièreswitch kunnen maken naar verkoper.
Ach, het deel loopt bijna op zijn eind. Vertel eens.
pi_75858380
Mushishi ken ik wel! Zeker aanrader!
pi_75887159
Kijk eens wat een eensgezindheid in animesmaak!
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:41 schreef Quir het volgende:

[..]

Ach, het deel loopt bijna op zijn eind. Vertel eens.
Haha, soms vind ik iets zo geweldig dat ik het helemaal de hemel inprijs, en alles en iedereen probeer mee te krijgen in dat gevoel .

Misschien moet ik One Piece maar (een tijdje?) laten liggen en beginnen aan NHK .
pi_75887606
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:31 schreef SG-sam het volgende:
Kijk eens wat een eensgezindheid in animesmaak!
[..]

Haha, soms vind ik iets zo geweldig dat ik het helemaal de hemel inprijs, en alles en iedereen probeer mee te krijgen in dat gevoel .

Misschien moet ik One Piece maar (een tijdje?) laten liggen en beginnen aan NHK .
Ik vond NHK aanvankelijk geniaal, maar tegen het einde verliest het het gevoel een beetje. Heb 'm gisterenavond afgekeken. Nog steeds goed voor 'n 8 in mijn boekje, hoor.
pi_75889372
quote:

[..]

dat zou wel heel erg zijn
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_75889619
Ganpei! O, wacht, dat is Chinees.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_75889818
Higashi no Eden - aanrader of niet?
pi_75890297
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:46 schreef Quir het volgende:
Higashi no Eden - aanrader of niet?
Moewah.... Einde is bagger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo