Ik vond Westmalle wel meevallen, ben meer van de Affligem. Al is de dubbel van Westmalle wel lekkerder.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:17 schreef Ascendancy het volgende:
Westmalle is wel beter.
Ben je alcoholist Quir? NHK ken ik niet.
En de kroeg is toch veel gezelliger. Nu zit ik een btj te FOK!en en te wiki'en.
SPOILER: "NHK 13"Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Is echt 'n aanrader trouwens."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Verslaafden? Kan ik er wat aan doen dat dat bier zo lekker is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:47 schreef lelouch het volgende:
Stelletje alcohol verslaafden.![]()
NHK is wel oke trouwens!
Ikke wel. :3quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:52 schreef Ascendancy het volgende:
heeft er hier iemand eigenlijk amaenaideyo gezien
kwaliteits userquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:08 schreef Quir het volgende:
Daar had ik dus ook geen zin in, ik heb hier genoeg bier om op te overleven mochten we voor drie weken insneeuwen. Die korsakov neem ik voor lief.
nee dank uquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:54 schreef Quir het volgende:
Zou er eigenlijk een Umineko no Naku Koro ni Kai komen?
een zwaar zuipende anime otaku , die bij het eerste teken van slecht weer liever 10 kratten bier in slaat dan brood ?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:28 schreef Ascendancy het volgende:
Volgens mij heb jij een vertekent beeld van Quir.
ontkennings fase ?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |