Ik ben 18, maar anders mocht ik de kpd nog niet inquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:19 schreef lelouch het volgende:
[..]
Veel beter dan een onderbroek![]()
Maar jij bent 19 Ascendancy, volgens je fotoboek.
Moet ik jullie beide dan maar adopteren?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:18 schreef Quir het volgende:
Fuck die numerus fixus van 100 bij Biomedische wetenschappen.
Koud weerquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:37 schreef Quir het volgende:
Het was of dat, of 'klote, het is koud'. Ik moet ergens over klagen.
Maar kan jij ook je ademhaling volgen met je ogen? De isolatie is echt klote, ik zit nu beneden.quote:
Ik heb thuis geen centrale verwarming, dus ik zit lekker beneden bij de kachel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:41 schreef Quir het volgende:
[..]
Maar kan jij ook je ademhaling volgen met je ogen? De isolatie is echt klote, ik zit nu beneden.
Bijna, vorig jaar wel. Heb toen even achter de computer gezeten, waarna ik drie dagen met mijn poten op de kachel heb gezeten voor ze weer normaal aanvoelden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb thuis geen centrale verwarming, dus ik zit lekker beneden bij de kachel.
Mr is het bij jou binnen koud genoeg om je adem te zien?
Hertog Jan!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:01 schreef Quir het volgende:
Je hebt gelijk. Wat voor bier zal ik pakken om te drinken tijdens het kijken van NHK?
Sorry hoor, het was druk met tentamens enzoquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef Quir het volgende:
Nee, nou hoeft het ook niet meer. Volledige toewijding is wat wij eisen.
Ik heb nog ergens wat Hertog Jan liggen, geloof ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:13 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Hertog Jan!
Ben trouwens een tijd geleden begonnen aan One Piece. Het schiet niet echt op, ik ben blijven steken op aflevering 36; nu nog maar 394 afleveringen te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |