Eerstvolgende afslag rechts.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar dan zitten er geen anime-chicka's in die onderbroeken.
Ik heb me anime-chicka's liever met guns dan een zichtbare onderbroekquote:Op donderdag 17 december 2009 18:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar dan zitten er geen anime-chicka's in die onderbroeken.
Ik heb ze liever met een bijl. Of in ieder geval een yandere-lunatic.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:12 schreef lelouch het volgende:
[..]
Ik heb me anime-chicka's liever met guns dan een zichtbare onderbroek
jij hebt echt geen smaakquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:12 schreef lelouch het volgende:
[..]
Ffffirrrrrrrrreball!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:12 schreef lelouch het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Op je 17e al.quote:
Lijkt me geen vlot plan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Op je 17e al.
Jongen jongen. Wat hebben je ouders het moeilijk. Zal ik je adopteren?
Maar het is toch baas om het als vader en zoon te doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar het is toch baas om het als vader en zoon te doen.
Dan kan je zeggen, ik heb een trio met me pa gedaan
Ik dacht meer aan afzonderlijk rampetampen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
SPOILER: "Welcome to the N.H.K. 12"Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Veel beter dan een onderbroekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |