Eerstvolgende afslag rechts.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar dan zitten er geen anime-chicka's in die onderbroeken.
Ik heb me anime-chicka's liever met guns dan een zichtbare onderbroekquote:Op donderdag 17 december 2009 18:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar dan zitten er geen anime-chicka's in die onderbroeken.
Ik heb ze liever met een bijl. Of in ieder geval een yandere-lunatic.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:12 schreef lelouch het volgende:
[..]
Ik heb me anime-chicka's liever met guns dan een zichtbare onderbroek
jij hebt echt geen smaakquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:12 schreef lelouch het volgende:
[..]
Ffffirrrrrrrrreball!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:12 schreef lelouch het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Op je 17e al.quote:
Lijkt me geen vlot plan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Op je 17e al.
Jongen jongen. Wat hebben je ouders het moeilijk. Zal ik je adopteren?
Maar het is toch baas om het als vader en zoon te doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar het is toch baas om het als vader en zoon te doen.
Dan kan je zeggen, ik heb een trio met me pa gedaan
Ik dacht meer aan afzonderlijk rampetampen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
SPOILER: "Welcome to the N.H.K. 12"Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Veel beter dan een onderbroekquote:
Ik ben 18, maar anders mocht ik de kpd nog niet inquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:19 schreef lelouch het volgende:
[..]
Veel beter dan een onderbroek![]()
Maar jij bent 19 Ascendancy, volgens je fotoboek.
Moet ik jullie beide dan maar adopteren?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:18 schreef Quir het volgende:
Fuck die numerus fixus van 100 bij Biomedische wetenschappen.
Koud weerquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:37 schreef Quir het volgende:
Het was of dat, of 'klote, het is koud'. Ik moet ergens over klagen.
Maar kan jij ook je ademhaling volgen met je ogen? De isolatie is echt klote, ik zit nu beneden.quote:
Ik heb thuis geen centrale verwarming, dus ik zit lekker beneden bij de kachel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:41 schreef Quir het volgende:
[..]
Maar kan jij ook je ademhaling volgen met je ogen? De isolatie is echt klote, ik zit nu beneden.
Bijna, vorig jaar wel. Heb toen even achter de computer gezeten, waarna ik drie dagen met mijn poten op de kachel heb gezeten voor ze weer normaal aanvoelden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb thuis geen centrale verwarming, dus ik zit lekker beneden bij de kachel.
Mr is het bij jou binnen koud genoeg om je adem te zien?
Hertog Jan!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:01 schreef Quir het volgende:
Je hebt gelijk. Wat voor bier zal ik pakken om te drinken tijdens het kijken van NHK?
Sorry hoor, het was druk met tentamens enzoquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef Quir het volgende:
Nee, nou hoeft het ook niet meer. Volledige toewijding is wat wij eisen.
Ik heb nog ergens wat Hertog Jan liggen, geloof ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:13 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Hertog Jan!
Ben trouwens een tijd geleden begonnen aan One Piece. Het schiet niet echt op, ik ben blijven steken op aflevering 36; nu nog maar 394 afleveringen te gaan.
Ik vond Westmalle wel meevallen, ben meer van de Affligem. Al is de dubbel van Westmalle wel lekkerder.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:17 schreef Ascendancy het volgende:
Westmalle is wel beter.
Ben je alcoholist Quir? NHK ken ik niet.
En de kroeg is toch veel gezelliger. Nu zit ik een btj te FOK!en en te wiki'en.
SPOILER: "NHK 13"Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Is echt 'n aanrader trouwens."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Verslaafden? Kan ik er wat aan doen dat dat bier zo lekker is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:47 schreef lelouch het volgende:
Stelletje alcohol verslaafden.![]()
NHK is wel oke trouwens!
Ikke wel. :3quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:52 schreef Ascendancy het volgende:
heeft er hier iemand eigenlijk amaenaideyo gezien
kwaliteits userquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:08 schreef Quir het volgende:
Daar had ik dus ook geen zin in, ik heb hier genoeg bier om op te overleven mochten we voor drie weken insneeuwen. Die korsakov neem ik voor lief.
nee dank uquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:54 schreef Quir het volgende:
Zou er eigenlijk een Umineko no Naku Koro ni Kai komen?
een zwaar zuipende anime otaku , die bij het eerste teken van slecht weer liever 10 kratten bier in slaat dan brood ?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:28 schreef Ascendancy het volgende:
Volgens mij heb jij een vertekent beeld van Quir.
ontkennings fase ?quote:
quote:
Mijn droomvriendin is Lucy. Ergo, afgekeurd.quote:Op zondag 20 december 2009 14:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je weet het zelf ook wel Quir. Je zegt Japanse teksten in de klas, als je een biertje drinkt zeg je de Japanse versie van "proost". Als je gaat slapen, als je dat al doet met je nachten doorhalen met anime, droom je over anime. Je droomvriendin is orihime.. Moet ik doorgaan?
Je vind jezelf wel een otaku zei je. Dus deze tekst is wel op jouw van toepassing?quote:Op zondag 20 december 2009 14:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je weet het zelf ook wel Quir. Je zegt Japanse teksten in de klas, als je een biertje drinkt zeg je de Japanse versie van "proost". Als je gaat slapen, als je dat al doet met je nachten doorhalen met anime, droom je over anime. Je droomvriendin is orihime.. Moet ik doorgaan?
Zolang ik op fok.nl zit. Maar als ik opera afsluit niet meer.quote:Op zondag 20 december 2009 18:51 schreef lelouch het volgende:
[..]
Je vind jezelf wel een otaku zei je. Dus deze tekst is wel op jouw van toepassing?
Is inderdaad wel een goede anime, lekker traag.quote:Op zondag 20 december 2009 19:37 schreef SG-sam het volgende:
Op een gegeven moment heb je genoeg series gekeken dat het allemaal voorspelbaar en weinig vernieuwend is, maarja dit is met bijna alles.
Een uitzondering hierop is Mushishi (de animeserie, niet de film!). Hebben jullie die ook gezien? Haast spiritueel beladen, de muziek blijft ook maar in je hoofd hangen. Vaak wordt er in series en films veel gepraat maar tegelijkertijd niets, in deze serie hebben ze met weinig woorden genoeg en is er ruimte voor eigen interpretatie van de kijker.
Zo bijster veel was er toch niet te doen, dus ik zag er het kwaad niet van in.quote:Op zondag 20 december 2009 20:20 schreef Ge4ce het volgende:
Kunnen we misschien het volgende topic minder vol spammen?
Waaom?quote:Op zondag 20 december 2009 20:20 schreef Ge4ce het volgende:
Kunnen we misschien het volgende topic minder vol spammen?
Ach, het deel loopt bijna op zijn eind. Vertel eens.quote:Op zondag 20 december 2009 19:42 schreef SG-sam het volgende:
Oooo! Ik zou ook een carrièreswitch kunnen maken naar verkoper.
Haha, soms vind ik iets zo geweldig dat ik het helemaal de hemel inprijs, en alles en iedereen probeer mee te krijgen in dat gevoelquote:Op zondag 20 december 2009 20:41 schreef Quir het volgende:
[..]
Ach, het deel loopt bijna op zijn eind. Vertel eens.
Ik vond NHK aanvankelijk geniaal, maar tegen het einde verliest het het gevoel een beetje. Heb 'm gisterenavond afgekeken. Nog steeds goed voor 'n 8 in mijn boekje, hoor.quote:Op maandag 21 december 2009 17:31 schreef SG-sam het volgende:
Kijk eens wat een eensgezindheid in animesmaak!
[..]
Haha, soms vind ik iets zo geweldig dat ik het helemaal de hemel inprijs, en alles en iedereen probeer mee te krijgen in dat gevoel.
Misschien moet ik One Piece maar (een tijdje?) laten liggen en beginnen aan NHK.
dat zou wel heel erg zijnquote:Op zondag 20 december 2009 14:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |