25 episodes+1 special... En nu 12 episodes met Ryuusei no Gemini... Misschien dat er nog meer in de toekomst komt, maar dat ligt geheel aan populariteit, en mits de makers er wel zin in hebben.quote:Op woensdag 16 december 2009 05:57 schreef Dennis_enzo het volgende:
Gaat Darker than Black gewoon door btw?
Gungrave lijkt me iets voor jouquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:20 schreef Mazora het volgende:
Ha luitjes, omdat ik weinig zin heb om de vorige 88 topics door te spitten heb ik een vraagje.
Na Death Note en Monster gezien te hebben zou ik graag aan een nieuwe serie beginnen. Het liefst een die ook als anime serie (met subs) is uitgebracht.
Vraag is welke serie aansluit bij mijn interesse. Ik vond bovenstaande series meesterlijk. Bij een andere serie, 20'th century boys ben ik afgehaakt door het hoge kiddo gehalte. Ik heb het graag enigzins realistisch dus geen 5 meter lange zwaarden en bovennatuurlijke supersayans (ok.. DBZ heb ik ook compleet thuis).
Wat raden jullie mij aan?
Alvast bedankt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Gungravequote:Op woensdag 16 december 2009 11:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gungrave lijkt me iets voor jou
Ik kijk trouwens momenteel monster. Ben bij episode 49. Vind het vooral een show waar je ff in moet komen. Apart verhaal en veel 'side stories'. Maar alle side chars zijn al meesterlijk uitgewerktIk kijk wel uit naar het goede einde.
whehe jaquote:Op woensdag 16 december 2009 11:04 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Gungrave
Eindbazenserie in de meest letterlijke zin van het woord.
pfff P in 1quote:Op woensdag 16 december 2009 12:13 schreef Mazora het volgende:
Die gungrave lijkt me ook al erg leuk, staat genoteerd. Even genoeg suggesties anders ga ik mijn propedeuse nooit in 1 jaar halen.
Het is een alpha hequote:
Dat weet ik, maar op TU's haalt gewoon het grootste deel zijn p niet in 1.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:44 schreef Mazora het volgende:
Wacht maar tot je stufi ermee stoptdan wil je zo snel mogelijk je opleiding afmaken.
*heeft hiervoor HBO gedaan en krijgt daarom geen stufi meer.
*geen behoefte aan anti-HBO opmerkingen, ben om die reden ook doorgestroomd.
Och, wees niet bevreesd. Ik ga ook via de HBO-P route.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:44 schreef Mazora het volgende:
Wacht maar tot je stufi ermee stoptdan wil je zo snel mogelijk je opleiding afmaken.
*heeft hiervoor HBO gedaan en krijgt daarom geen stufi meer.
*geen behoefte aan anti-HBO opmerkingen, ben om die reden ook doorgestroomd.
Wie gaat dat nu lezenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:22 schreef zquing het volgende:
@Quir, je twijfelt over een topic door mij aangemaakt
Ga ik nog eens naar kijken.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:13 schreef wdn het volgende:
Voor degene die geinteresseerd zijn: ik kan "Assate no Houkou" (genre: drama, met een "supernatural" insteek) aanraden. Meer info: http://www.anime-planet.com/anime/asatte-no-houkou
quote:Studio Ghibli has announced its next movie will be an anime adaptation of famous children’s story “The Borrowers,” to be entitled Karigurashi no Arrietty with a theatrical release due in 2010.
The movie will be an adaptation of Mary Norton’s famed “Borrowers” series of children’s novels, begun in 1952, which describe the adventures of a race of tiny people living amongst normal humans.
However, instead of being set in fifties England the story will be transposed to the Japan of 2010, with the titular protagonist Arrietty being a 14-year-old girl.
Cinematic release is due in the summer of 2010, doubtless with an international release planned in short order after this.
With the novel already a classic, Studio Ghibli looks set to strike gold once more…
Had het me maar onthouden. Zonde van me tijd geweestquote:Op woensdag 16 december 2009 22:59 schreef Ascendancy het volgende:
dit wil ik jullie niet onthouden
Chu-bra
Maar dan zitten er geen anime-chicka's in die onderbroeken.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:22 schreef lelouch het volgende:
[..]
Had het me maar onthouden. Zonde van me tijd geweest
Als ik onderbroeken wil zien ga ik wel naar de lingerie zaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |