Hij trolled je. Het is Quirquote:Op maandag 14 december 2009 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is het het echt nog waard... geen random killings en heksenbullshit op hetzelfde eiland meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In aflevering 18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
ja beato was fucking irritant net als eigenlijk alle characters..
:')![]()
Ik dropte het na 1 als, vanwege dat jankende kutkind.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Die voegt ook niks toe, die weet zogenaamd alles maar iedereen negeert haar en ze word geslagen door d'r moeder. Ook niet iets waar ik graag naar kijk..quote:Op maandag 14 december 2009 21:38 schreef Ascendancy het volgende:
Ik dropte het na 1 als, vanwege dat jankende kutkind.
:')![]()
quote:Op maandag 14 december 2009 21:39 schreef Quir het volgende:Zou ik ook doen met zo'n gedrocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
After Story staat nog in de planningquote:Op maandag 14 december 2009 22:02 schreef Tomoya het volgende:
UUU UUU Maria is not amused!
Clannad en Clannad after story gemarathoned. Resultaat = tranen.
Clannad film al gezien?
Gisteren Howl's moving castle gekeken, erg goed
Dagen daarvoor The place promised in our early days, ook goed
En nog een keertje voices of a distant star![]()
Iemand die nog goede films weet?
5 cm per second al gezien en vond ik erg mooiI killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
Van wie ben jij een kloon?quote:Op maandag 14 december 2009 22:02 schreef Tomoya het volgende:
UUU UUU Maria is not amused!
Clannad en Clannad after story gemarathoned. Resultaat = tranen.
zquing zeker.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Clannad film is slechter dan de serie, niet echt om aan te raden.quote:Op maandag 14 december 2009 22:07 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
After Story staat nog in de planning
Clannad film al gezien?
Gisteren Howl's moving castle gekeken, erg goed
Dagen daarvoor The place promised in our early days, ook goed
En nog een keertje voices of a distant star![]()
Iemand die nog goede films weet?
5 cm per second al gezien en vond ik erg mooi
Spirited away (Schaam je, als je deze nog niet gezien hebt) --> alles van Hayao miyazaki
The girl who leapt through time (Beter dan 5cm/s)
laputa (castle in the sky),
Jin-roh
Final Fantasy advent children (not animu, worth mentioning)
Grave of the fireflies (;________;)
paprika
Akira![]()
Nope, geen kloon. Wat me ook is opgevallen is dat we allebei elektrotechniek doen in Delft en misschien nog in hetzelfde jaar...quote:Op maandag 14 december 2009 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon?
zquing zeker.
![]()
Ik had je pm gelezen. stiekem hoopte ik dat je een chick wasquote:Op maandag 14 december 2009 22:13 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Nope, geen kloon. Wat me ook is opgevallen is dat we allebei elektrotechniek doen in Delft en misschien nog in hetzelfde jaar...
![]()
Ik ben eerstejaars. De rest deel ik liever niet uit op internet. Meets zijn een ander verhaal.
Die moeten we trouwens nog steeds doen![]()
![]()
![]()
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Er zijn meer otaku's dan vrouwen.quote:Op maandag 14 december 2009 22:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik had je pm gelezen. stiekem hoopte ik dat je een chick was![]()
Ik ben eerstejaars. De rest deel ik liever niet uit op internet. Meets zijn een ander verhaal.
Die moeten we trouwens nog steeds doen![]()
![]()
![]()
Morgenvroeg electricteitsvoorzienings practicum, lekker tukken.![]()
Jin Roh maar eens opzoeken.quote:Op maandag 14 december 2009 22:12 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Clannad film is slechter dan de serie, niet echt om aan te raden.
Spirited away (Schaam je, als je deze nog niet gezien hebt) --> alles van Hayao miyazaki
Jin-roh
paprika
Akira
Clannad film gezien, viel tegen in vergelijking met de anime maar was niet slecht.
Spirited away, the girl who leapt through time, paprika gezien, vond 5cm/s beter, maar ik houd ook een beetje van slome films.
Grave of the fireflies trekt me totaal niet
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
allemaal gezien maar deze was toch de bestequote:Op maandag 14 december 2009 22:12 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Clannad film is slechter dan de serie, niet echt om aan te raden.
Jin-roh
paprika
Akira
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Alsof ik ooit zo'n baggerserie als clannad zou kijkenquote:Op maandag 14 december 2009 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon?
zquing zeker.
"Those unforgettable days, for them I live"![]()
quote:
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Ik dacht dat je je stiekem schaamde en dus een kloon had aangemaakt die nog wel elektro doetquote:Op maandag 14 december 2009 23:24 schreef zquing het volgende:
[..]
Alsof ik ooit zo'n baggerserie als clannad zou kijken
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Dank. Ik sluit me aan bij je wijziging.quote:"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: