Ik kan me zoiets herinneren van wdnquote:Op donderdag 10 december 2009 22:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ben jij 5 uur per dag in de trein ofzo
leuke serie. Apart standpunt, op zich. En een leuke manier van vertellen.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er nou zo super leuk aan kimi ni todoke, beetje standaard verhaal en irritant hoofdpersoon (heb 3 eps gezien btw)
Chobits is echt geweldig!quote:Op donderdag 10 december 2009 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
eerste 3 van chobits gezien. Leuk hoor, maar er moet wel iets gaan gebeuren om die 26 eps leuk te houden.
bronquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:13 schreef Ge4ce het volgende:
Hahaha, er komt een anime van Bakuman. Een manga gethematiseerde manga, gaat een anime krijgen.
Leuk einde he.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:48 schreef Ascendancy het volgende:
kut d.gray-man.
Gisteren de laatste 20 gekeken. Mijn lever![]()
Beter gaat de anime snel verder.
Wel de manga aan het lezen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:48 schreef Ascendancy het volgende:
kut d.gray-man.
Gisteren de laatste 20 gekeken. Mijn lever![]()
Beter gaat de anime snel verder.
Binnenkort maar eens beginnen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:20 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Wel de manga aan het lezen?
Ik wacht maar met wat lezen tot het klaar is. Heb geen zin meer in een einde dat niet een einde is.quote:
Moet je doen, hij verschijnt nu alleen maandelijks ipv wekelijks. Kan soms wel nogal chaotisch zijn, hopelijk komt er nog een keertje een vervolg op de anime maar dit lijkt onwaarschijnlijk.quote:
Dan moet je hem gewoon maandelijks even lezen.quote:Op zondag 13 december 2009 12:19 schreef tyroz het volgende:
[..]
Ik wacht maar met wat lezen tot het klaar is. Heb geen zin meer in een einde dat niet een einde is.
Ik ben bij 11 en het blijft echt zo slechtquote:Op zondag 13 december 2009 22:50 schreef Quir het volgende:
Kämpfer is zo slecht dat ik aflevering 2 ook download.
Hahaha, er komt een anime van Giant Killing. Een sports gethematiseerde manga, gaat een anime krijgen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:13 schreef Ge4ce het volgende:
Hahaha, er komt een anime van Bakuman. Een manga gethematiseerde manga, gaat een anime krijgen.
Kijk aflevering 18.quote:Op maandag 14 december 2009 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Umineko no naku koro ni is echt een kutserie, toch raar dat ik het nog 17 episodes heb gegeven. Waardeloze characters en elke aflevering gebeurt eigenlijk hetzelfde..
Is het het echt nog waard... geen random killings en heksenbullshit op hetzelfde eiland meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |