als je je colleges nu eens gewoon ging volgen ipv dit topic te verpestenquote:
Nouuuuuu Nodame Cantabile maakt het komende seizoen al goed.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:49 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik weet nog niet of de anime deze winter beter zal zijn dan die van de herfst, we krijgen in ieder geval wel sneeuw
Ben bezig met mn paperquote:Op woensdag 9 december 2009 14:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
als je je colleges nu eens gewoon ging volgen ipv dit topic te verpesten
Bleachquote:Op woensdag 9 december 2009 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi.
Ik wou even kwitj dat ik sinds kort heel erg verslaafd ben geraakt aan Bleach.![]()
Kijk het ook lekker in het japans en niet die suffe engelse dub.
Dat wou ik even kwijt.
ja zo dacht ik er ook altijd overquote:Op woensdag 9 december 2009 14:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Bleach
Laat je door ons verlichten en je leven zal nooit meer hetzelfde zijn
Dan heb je nog een lange weg te gaanquote:Op woensdag 9 december 2009 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi.
Ik wou even kwitj dat ik sinds kort heel erg verslaafd ben geraakt aan Bleach.![]()
Kijk het ook lekker in het japans en niet die suffe engelse dub.
Dat wou ik even kwijt.
Als bleach een goede characterdevelopment heeft dan kijk ik te zware series.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja zo dacht ik er ook altijd overIk heb ook alles van DBZ gezien en stukken van DBGT
![]()
Ik geniet gewoon van de diepgaande personages en de verhaallijn.
Wou ook niet aan Bleach beginnen omdat ik nog heel wat te gaan heb en ik weinig tijd heb maar ik ben er ingeluisd door een maat van me.
Ik begin ook zeker niet aan meer Anime want die shit maakt me echt zwaar verslaafd.
Aangeven dat je ook DBZ heeft gezien werkt niet in je voordeelquote:Op woensdag 9 december 2009 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja zo dacht ik er ook altijd overIk heb ook alles van DBZ gezien en stukken van DBGT
![]()
Ik geniet gewoon van de diepgaande personages en de verhaallijn.
Wou ook niet aan Bleach beginnen omdat ik nog heel wat te gaan heb en ik weinig tijd heb maar ik ben er ingeluisd door een maat van me.
Ik begin ook zeker niet aan meer Anime want die shit maakt me echt zwaar verslaafd.
Dat weet ik. Veel Anime kijkers vinden dat te ' westers' voor zover ik begrijp.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:31 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Aangeven dat je ook DBZ heeft gezien werkt niet in je voordeel![]()
Ik kijk bleach, one piece en naruto omdat het langlopende series zijn en daardoor makkelijk te volgen. Ze zijn vermakelijk maar halen bij lange na niet het niveau van Deathnote. 5 cm per second, TTGL, NGE, HSDK, samurai champloo, code geass etc. imho
Ef - a tale ofquote:Op woensdag 9 december 2009 15:33 schreef wdn het volgende:
Als het om character development gaat is Bleach niet het eerste waar ik aan denk...
* wdn trekt odt bestand open...
Honey and Clover
Black Lagoon
Darker than Black
Planetes
Vampire Hunter D - Bloodlust
Mushishi
5cm per second
Ghost Hound
Kemonozume
Air Gear
History's Strongest Disciple Kenichi
Over Drive
Hajime no Ippo
Skip Beat!
Beck
xxxHOLiC
Seto no Hanayome
Saiunkoku Monogatari
Tenshi na Konamaiki
Haibane Renmei
Monster
Welcome to the NHK!
Neon Genesis Evangelion
Fullmetal Alchemist
Hachikuro
Haibane Renmei
Princess Tutu
Kara no Kyoukai
Kurau Phantom Memory
komen dan eerder in de buurt
oh vergeet ik NANA! Geweldige karakters.
En van al deze series zijn ook natuurlijk 200+ afleveringen?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ef - a tale of
Air
Myself;yourself
FMA: brotherhood
eden of the east
Full metal panic! (vooral TSR)
d.gray-man
Code geass
elfen lied
Niet echt.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En van al deze series zijn ook natuurlijk 200+ afleveringen?
Mission Impossible
Wat dacht je van Aoi Bungaku.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:31 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Aangeven dat je ook DBZ heeft gezien werkt niet in je voordeel![]()
Ik kijk bleach, one piece en naruto omdat het langlopende series zijn en daardoor makkelijk te volgen. Ze zijn vermakelijk maar halen bij lange na niet het niveau van Deathnote. 5 cm per second, TTGL, NGE, HSDK, samurai champloo, code geass etc. imho
FMA Brotherhood zal 52 afleveringen worden.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Niet echt.
Bijna alle series eindigen. Brotherhood is de enige zonder vastgesteld eindpunt.
Meeste gewoon 13.
Dit komt heel veel voor. 13-26-52 zijn standaardhoeveelheden.
Je wilt dan ook het onmogelijke.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En van al deze series zijn ook natuurlijk 200+ afleveringen?
Mission Impossible
Het probleem is, het is mijn dorm hier in het altijd zonnige Japan en downloaden op de campus zit er denk ik ook niet in. Daarom. iemand sites met DLL? I need my FMA:B fix!quote:Op woensdag 9 december 2009 14:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Je bedoelt op je werk? Dat is hier ook zo maar ...
Ik gebruik zelf deluge webui. Systeem thuis staat aan en accepteert vanaf elke plek op de wereld url's van mij over poort 8112) en ik kan via ssh gewoon via mijn notebook met mijn systeem verbinding maken.
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:08 schreef RipCore het volgende:
[..]
Het probleem is, het is mijn dorm hier in het altijd zonnige Japan en downloaden op de campus zit er denk ik ook niet in. Daarom. iemand sites met DLL? I need my FMA:B fix!
meer pleasequote:Op woensdag 9 december 2009 16:04 schreef wdn het volgende:
[..]
FMA Brotherhood zal 52 afleveringen worden.
[..]
Dan ben ik benieuwd naar je bron, want FMA: B heeft gewoon de belofte de manga te animeren. En de manga is nog niet eens klaar.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:04 schreef wdn het volgende:
[..]
FMA Brotherhood zal 52 afleveringen worden.
[..]
Eureka 7? Last Exile? --> Xam'd: Lost Memories (26 eps).quote:Op woensdag 9 december 2009 19:37 schreef Zeurberus het volgende:
Na wat gesnuffel online begonnen aan de download van 2 series, Eureka 7 (50 eps) en Last Exile (26 eps) en ondertussen hier nog verder kijken wat er interessant is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Xam%27d:_Lost_Memoriesquote:Op woensdag 9 december 2009 19:56 schreef Zeurberus het volgende:
Hmm, Xam'd kan ik niets over vinden, zowel bij Baka Updates als Animenfo.
Ik bedoel over FMAquote:Op woensdag 9 december 2009 20:25 schreef wdn het volgende:
Bron? Watbedoellu?
VTB: zie de linkjes in de OP "winter 2010". Daar staan ook de 1ste uitzenddata van de verschillende anime.
Hoe kunnen jullie DN niet goed vinden? te fuck!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:18 schreef Quir het volgende:
Death Note, complexiteit?
Verder was Death Note natuurlijk gewoon ruk.
gewoon zo van, wat een kutserie zeg dat deathnotequote:Op woensdag 9 december 2009 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe kunnen jullie DN niet goed vinden? te fuck!
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:38 schreef zquing het volgende:
[..]
gewoon zo van, wat een kutserie zeg dat deathnote
Het idee was leuk de uitwerking wat minder.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe kunnen jullie DN niet goed vinden? te fuck!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ninja edit: Heb niet gezegd dat ik de serie niet goed vond, alleen gezegd dat het geen top 10 materiaal voor mij isOp maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:41 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Het idee was leuk de uitwerking wat minder.Ik hoorde van iemand dat in de manga N en M ook niet voorkwamen. Maar ik vind het idee én de uitwerking juist geniaal. Een van de beste animé imo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ninja edit: Heb niet gezegd dat ik de serie niet goed vond, alleen gezegd dat het geen top 10 materiaal voor mij is
:')
Ik wist dat je kut was, maar dit slaat alles.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:38 schreef zquing het volgende:
[..]
gewoon zo van, wat een kutserie zeg dat deathnote
kom vechten danquote:Op woensdag 9 december 2009 20:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik wist dat je kut was, maar dit slaat alles.
Ik moet je echt een x klappen geven
morgen, 4 uur schoolpleinquote:Op woensdag 9 december 2009 20:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Alsof ik geen kleine aziaat aankan_!
Hij ontkende het niet.quote:
Niet echtquote:Op woensdag 9 december 2009 21:11 schreef Quir het volgende:
Ben je eigenlijk wel een kleine aziaat?
Haquote:Op woensdag 9 december 2009 21:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hij ontkende het niet.
En mijn vriendin is ook heel eng hoor
Sla de fillers over, ben je er zo doorheen.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:37 schreef Zeurberus het volgende:
Bleach en Naruto staan al maanden, zo niet jaren on hold hier en denk ook niet dat het er nog van komt. Het is simpelweg te veel om nog in te halen.
A woman can be a real bitchquote:Op woensdag 9 december 2009 21:28 schreef Quir het volgende:
Haha, Ascendancy's vriendin daagde quing uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Wel mooi dat ie dat doet hequote:Op donderdag 10 december 2009 15:01 schreef wdn het volgende:
Oh en hier nog een paar volledige jaren:
2000: http://chartfag.files.wordpress.com/2009/09/2000-export-2.jpg
2001: http://chartfag.files.wordpress.com/2009/10/2001-export.jpg
2002: http://chartfag.files.wordpress.com/2009/11/2002export.jpg
....
2008: http://chartfag.wordpress.com/files/2009/11/2008vps.jpg
(images zijn vrij groot dus even alleen de links).
Die gast heeft tijd te veelquote:
Heb jij niet tijd teveel dan, met je gigantische anime-lijsten?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Die gast heeft tijd te veel![]()
![]()
2003 t/m 2007 komen binnenkort ook nog on-line
Wat erg opvalt: tussen 2000 en 2001 is anime ge-explodeerd zeg. Kijk eens wat een verschil in releases tussen die 2 jaren
Oh en dit maakt voor een erg handige manier van afstrepen: ik druk de images af en een kruis door wat ik gezien heb en dan de rest evalueren![]()
Dat is onder reistijdquote:Op donderdag 10 december 2009 15:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Heb jij niet tijd teveel dan, met je gigantische anime-lijsten?![]()
volgens mij is 't kut, gebaseerd op een eroge en sowieso waren de eerste 5 minuten kutquote:Op donderdag 10 december 2009 16:38 schreef zquing het volgende:
iemand white album gezien? Is 't nog wat?
Wat is er nou zo super leuk aan kimi ni todoke, beetje standaard verhaal en irritant hoofdpersoon (heb 3 eps gezien btw)quote:Op donderdag 10 december 2009 16:48 schreef zquing het volgende:
[..]
volgens mij is 't kut, gebaseerd op een eroge en sowieso waren de eerste 5 minuten kut
hop door naar kimi ni todoke
heb het na 12 eps opgegevenquote:Op donderdag 10 december 2009 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
eerste 3 van chobits gezien. Leuk hoor, maar er moet wel iets gaan gebeuren om die 26 eps leuk te houden.
geen idee, moet nog beginnenquote:Op donderdag 10 december 2009 18:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er nou zo super leuk aan kimi ni todoke, beetje standaard verhaal en irritant hoofdpersoon (heb 3 eps gezien btw)
Ben jij 5 uur per dag in de trein ofzoquote:Op donderdag 10 december 2009 15:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is onder reistijdThuis doe ik alleen maar gamen
oh wacht...
Ik kan me zoiets herinneren van wdnquote:Op donderdag 10 december 2009 22:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ben jij 5 uur per dag in de trein ofzo
leuke serie. Apart standpunt, op zich. En een leuke manier van vertellen.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er nou zo super leuk aan kimi ni todoke, beetje standaard verhaal en irritant hoofdpersoon (heb 3 eps gezien btw)
Chobits is echt geweldig!quote:Op donderdag 10 december 2009 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
eerste 3 van chobits gezien. Leuk hoor, maar er moet wel iets gaan gebeuren om die 26 eps leuk te houden.
bronquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:13 schreef Ge4ce het volgende:
Hahaha, er komt een anime van Bakuman. Een manga gethematiseerde manga, gaat een anime krijgen.
Leuk einde he.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:48 schreef Ascendancy het volgende:
kut d.gray-man.
Gisteren de laatste 20 gekeken. Mijn lever![]()
Beter gaat de anime snel verder.
Wel de manga aan het lezen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:48 schreef Ascendancy het volgende:
kut d.gray-man.
Gisteren de laatste 20 gekeken. Mijn lever![]()
Beter gaat de anime snel verder.
Binnenkort maar eens beginnen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:20 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Wel de manga aan het lezen?
Ik wacht maar met wat lezen tot het klaar is. Heb geen zin meer in een einde dat niet een einde is.quote:
Moet je doen, hij verschijnt nu alleen maandelijks ipv wekelijks. Kan soms wel nogal chaotisch zijn, hopelijk komt er nog een keertje een vervolg op de anime maar dit lijkt onwaarschijnlijk.quote:
Dan moet je hem gewoon maandelijks even lezen.quote:Op zondag 13 december 2009 12:19 schreef tyroz het volgende:
[..]
Ik wacht maar met wat lezen tot het klaar is. Heb geen zin meer in een einde dat niet een einde is.
Ik ben bij 11 en het blijft echt zo slechtquote:Op zondag 13 december 2009 22:50 schreef Quir het volgende:
Kämpfer is zo slecht dat ik aflevering 2 ook download.
Hahaha, er komt een anime van Giant Killing. Een sports gethematiseerde manga, gaat een anime krijgen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:13 schreef Ge4ce het volgende:
Hahaha, er komt een anime van Bakuman. Een manga gethematiseerde manga, gaat een anime krijgen.
Kijk aflevering 18.quote:Op maandag 14 december 2009 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Umineko no naku koro ni is echt een kutserie, toch raar dat ik het nog 17 episodes heb gegeven. Waardeloze characters en elke aflevering gebeurt eigenlijk hetzelfde..
Is het het echt nog waard... geen random killings en heksenbullshit op hetzelfde eiland meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |