meer pleasequote:Op woensdag 9 december 2009 16:04 schreef wdn het volgende:
[..]
FMA Brotherhood zal 52 afleveringen worden.
[..]
Dan ben ik benieuwd naar je bron, want FMA: B heeft gewoon de belofte de manga te animeren. En de manga is nog niet eens klaar.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:04 schreef wdn het volgende:
[..]
FMA Brotherhood zal 52 afleveringen worden.
[..]
Eureka 7? Last Exile? --> Xam'd: Lost Memories (26 eps).quote:Op woensdag 9 december 2009 19:37 schreef Zeurberus het volgende:
Na wat gesnuffel online begonnen aan de download van 2 series, Eureka 7 (50 eps) en Last Exile (26 eps) en ondertussen hier nog verder kijken wat er interessant is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Xam%27d:_Lost_Memoriesquote:Op woensdag 9 december 2009 19:56 schreef Zeurberus het volgende:
Hmm, Xam'd kan ik niets over vinden, zowel bij Baka Updates als Animenfo.
Ik bedoel over FMAquote:Op woensdag 9 december 2009 20:25 schreef wdn het volgende:
Bron? Watbedoellu?
VTB: zie de linkjes in de OP "winter 2010". Daar staan ook de 1ste uitzenddata van de verschillende anime.
Hoe kunnen jullie DN niet goed vinden? te fuck!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:18 schreef Quir het volgende:
Death Note, complexiteit?
Verder was Death Note natuurlijk gewoon ruk.
gewoon zo van, wat een kutserie zeg dat deathnotequote:Op woensdag 9 december 2009 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe kunnen jullie DN niet goed vinden? te fuck!
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:38 schreef zquing het volgende:
[..]
gewoon zo van, wat een kutserie zeg dat deathnote
Het idee was leuk de uitwerking wat minder.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe kunnen jullie DN niet goed vinden? te fuck!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ninja edit: Heb niet gezegd dat ik de serie niet goed vond, alleen gezegd dat het geen top 10 materiaal voor mij isOp maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:41 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Het idee was leuk de uitwerking wat minder.Ik hoorde van iemand dat in de manga N en M ook niet voorkwamen. Maar ik vind het idee én de uitwerking juist geniaal. Een van de beste animé imo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ninja edit: Heb niet gezegd dat ik de serie niet goed vond, alleen gezegd dat het geen top 10 materiaal voor mij is
:')
Ik wist dat je kut was, maar dit slaat alles.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:38 schreef zquing het volgende:
[..]
gewoon zo van, wat een kutserie zeg dat deathnote
kom vechten danquote:Op woensdag 9 december 2009 20:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik wist dat je kut was, maar dit slaat alles.
Ik moet je echt een x klappen geven
morgen, 4 uur schoolpleinquote:Op woensdag 9 december 2009 20:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Alsof ik geen kleine aziaat aankan_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |