Nee hoor, maar zquing wilde een leuke titel, en ik denk dat hij dit wel kan waarderenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:10 schreef Quir het volgende:
Ons gesprekje was trouwens volkomen ontopic gebabbel betreffende Chaos;Head. Ik neem niet aan dat we ons daarvoor af moeten zonderen in een hotelkamer, wel?
Aangepast. Vervloekt, wat een slechte render was dat.quote:
To hell, die gaat op mijn to watch-lijstje! Maar nu eerst Hellsing Ultimate #3!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:14 schreef Ascendancy het volgende:
Vinden meer mensen de art van letter bee zo apart? Ik wil het daardoor echt zien.
pfff, teveel aandacht voor die seriequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee hoor, maar zquing wilde een leuke titel, en ik denk dat hij dit wel kan waarderen
Ziet er goed uit jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:14 schreef Ascendancy het volgende:
Vinden meer mensen de art van letter bee zo apart? Ik wil het daardoor echt zien.
Kom je nu mee, nu kan ik mijn studie niet meer zo makkelijk wijzigenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:54 schreef zquing het volgende:
whehe ik ook, ben alleen dit jaar gestopt
In Leiden heb je tot 1 sept dacht ik, daarna doen ze erg moeilijk. Ze doen sowieso moeilijk in Leiden.....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:17 schreef zquing het volgende:
Echt wel, ik had me vorig jaar pas op 2 september voor mn nieuwe studie ingeschreven. Geen probleem hoor
In delft blijkbaar niet, voor mij was 't slecht een kwestie van even naar de studentenadministratie en aangeven. Daarna even langs de studieadviseur. Maar waarschijnlijk was dat omdat ik al was ingeschreven in delft.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:18 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
In Leiden heb je tot 1 sept dacht ik, daarna doen ze erg moeilijk. Ze doen sowieso moeilijk in Leiden.....
google is your pal!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:58 schreef Jordy-B het volgende:
Blessed! WTF, man. Hou je hentai-collectie lekker voor jezelf.
rule 34quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
google is your pal!
stiekem zocht ik naar een absurd elfen lied plaatje, maar die kon ik nergens vinden.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:51 schreef MaxiTitan het volgende:
Zo, alweer een nieuw anime topic.
Ben de laatste tijd zo druk geweest dat het net lijkt of ik onder een steen heb gelegen.
Mijn oren zijn gespitst, ga verder.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:00 schreef gniffie het volgende:
Ben claymore aan het kijken rond 1 kwart van de serie, en god zeg wat is dit voor smerige zooi, dikke horror en zo. Nou kan ik vanavond niet slapen
Gooi dat zieke stukje eens in een spoiler, misschien kun je me overtuigen om Claymore te gaan kijken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:44 schreef wdn het volgende:
Hoe ver ben je in Claymore. Want ik wil je best vast waarschuwen dat er 1 heel zeer ziek stuk inzit maar dat was ongeveer in het midden van de anime
Het is volgens mij niet "gore" zoals Elfenlied vind ik. Claymore heeft zijn momenten maar het is eerlijk gezegd meer functioneel voor het verhaal. Het is nodig om te vertellen wie en wat Clare is![]()
Als ik er meer op inga worden het spoilers
Ze zijn trouwens pas bij volume 15 met de manga dus s2 laat nog wel even wachten (s1 was 11 manga's dus ik neem aan dat het nog 6 delen duurt minimaal).
2de dvd serie van Claymore heb ik gisteren besteld bij play.co.uk
ben je een wijf ofzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:00 schreef gniffie het volgende:
Ben claymore aan het kijken rond 1 kwart van de serie, en god zeg wat is dit voor smerige zooi, dikke horror en zo. Nou kan ik vanavond niet slapen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:48 schreef Quir het volgende:
[..]
Gooi dat zieke stukje eens in een spoiler, misschien kun je me overtuigen om Claymore te gaan kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
he zou het haast zeggen ofnietquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:53 schreef wdn het volgende:
[..]Dank. Achja, ik kan 't een keer proberen. Nu eerst Berserk af maken en de afleveringen van de laatste week inhalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:54 schreef Quir het volgende:
[..]
Dank. Achja, ik kan 't een keer proberen. Nu eerst Berserk af maken en de afleveringen van de laatste week inhalen.
beetje triest hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:59 schreef gniffie het volgende:
Ben helemaal geen meisjes !!!!!!!![]()
Denk alleen dat er overal inbrekers staan in het donker![]()
Eenschquote:
Dan kun je beter anime links laten liggenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:59 schreef gniffie het volgende:
Ben helemaal geen meisjes !!!!!!!![]()
Denk alleen dat er overal inbrekers staan in het donker![]()
wat had je anders verwachtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef gniffie het volgende:
Jullie zijn niet echt aardig hier ....
Zie mij als de grote vriendelijke reus. In spraak ben ik afstandelijk, maar je kunt je hart hier luchten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef gniffie het volgende:
OF mangaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:11 schreef Quir het volgende:
[..]
Zie mij als de grote vriendelijke reus. In spraak ben ik afstandelijk, maar je kunt je hart hier luchten.
Zolang het maar over anime gaat.
Of manga, maar ik geloof dat anime de prioriteit heeft.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:35 schreef wdn het volgende:
[..]
OF manga
en gniffie: heb je niet liever gemeend commentaar dat dat hypocriete vrolijke gedoe waar niemand wat van meent?
Ik heb er 9quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:02 schreef Quir het volgende:
[..]
Of manga, maar ik geloof dat anime de prioriteit heeft.
Hoeveel mensen lezen hier eigenlijk manga?
Voor 't gemak gooi ik je dan bij de manga-lezers. Dan zijn we al met twee!quote:
Jawel, maar je bent wel in een harde kern beland, en we mogen nou eenmaal graag elkaars smaak (en elkaar) afkatten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef gniffie het volgende:
precies! ik heb de azumanga daioh en de battle royal serie compleet. verder nog wat getbackers, ai yori aoshi, hellsing, gto. ook nog wat random stuff, maar dat is het noemen niet waard.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:19 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb 41 manga's en 1 amateurboekje (Aniway Fantology)
Oh ja, en een flutboekje van Franse origine (Thanx, Aniway!).
Manga's zijn absoluut leuk, maar ze zijn me eigenlijk veel te duur.
LOL anders was het ook niet leuk meer denk ik he?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jawel, maar je bent wel in een harde kern beland, en we mogen nou eenmaal graag elkaars smaak (en elkaar) afkatten.
Dan lees je ze online!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:19 schreef Jordy-B het volgende:
Manga's zijn absoluut leuk, maar ze zijn me eigenlijk veel te duur.
ja, maar dat leest dan weer niet zo lekker als papier. En ik vind het niet zo vertrouwd zo met m'n PC op de badrand.quote:
Als je een kantelbaar beeldscherm hebt, is het wel te doen, dunkt me.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:27 schreef zquing het volgende:
Dit topic hoort dan ook niet leuk te zijn, ik ben hier alleen om jullie wat smaak bij te brengen, denken jullie dat ik dat leuk vind ofzo
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:36 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik zou weleens willen weten hoe het er op een E-reader uitziet.
En ik ben gemobiliseerd om dit recht te trekken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:27 schreef zquing het volgende:
Dit topic hoort dan ook niet leuk te zijn, ik ben hier alleen om jullie wat smaak bij te brengen, denken jullie dat ik dat leuk vind ofzo
met je kolere elfen-liedquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:12 schreef Quir het volgende:
[..]
En ik ben gemobiliseerd om dit recht te trekken.
Zie je?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:14 schreef blessed19 het volgende:
[..]
met je kolere elfen-lied
GELOOF JE HET ZELF?
bek houden!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:16 schreef RipCore het volgende:
Jammer dat ze allemaal doodgaan op het einde.
nog 11 dagen en dan ben je eindelijk opgerot naar dat jappenland!quote:
Ik zal je wel idoldvd's sturen!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
nog 11 dagen en dan ben je eindelijk opgerot naar dat jappenland!
ik hoop voor je dat je daar mooi zal blijven!
GVD spoiler tags jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:16 schreef RipCore het volgende:
Jammer dat ze allemaal doodgaan op het einde.
Pfffff, grootheidswaan, al heb je gelijk over dat kutlied over elfjesquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:07 schreef Ascendancy het volgende:
Jongens, houdt elfen lied er nu eens buiten![]()
IK ben de autoriteit hier.
En wdn, verander je avatar eens, zolang dit topic er is.
Just fuckin' with ya.. Dit zeg ik in elk animetopic na zoveel maanden afwezigheid, zonder relatie met de posts op dat moment.quote:
Menen ze het serieus dan? Ik maak terloops een opmerking, semi-spottend.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:12 schreef Jordy-B het volgende:
Je zou bijna denken dat het weer de hoogste tijd is voor een meet. Jullie zijn nogal baldadig, de laatste tijd.
Zijn jullie allemaal tegelijkertijd ongesteld, ofzo?
ha, nee, jij haptequote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:14 schreef RipCore het volgende:
[..]
Just fuckin' with ya.. Dit zeg ik in elk animetopic na zoveel maanden afwezigheid, zonder relatie met de posts op dat moment.
Maar leuk dat je hapte
Ik serieus? Nee, ben alleen wel bang dat ik dat nee-ik-ben-een-gozer-wijf perongeluk heb weggejaagdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:18 schreef Quir het volgende:
[..]
Menen ze het serieus dan? Ik maak terloops een opmerking, semi-spottend.
Per ongeluk?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:19 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik serieus? Nee, ben alleen wel bang dat ik dat nee-ik-ben-een-gozer-wijf perongeluk heb weggejaagd
Nee, jij.quote:
dacht dat hij 't wel kon hebben. ZO onaardig was ik toch nietquote:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:31 schreef Ascendancy het volgende:
Een meet. Lekker met zijn allen anime afkraken.
En vervolgens zquing vastbinden en hem heel elfen lied 10x achter mekaar laten kijken.
Ik hou van anime. Maar Japans eten vind ik niks.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:33 schreef zquing het volgende:
Al zeg ik wel ja tegen een meet. We kunnen japans gaan eten in rotterdam, of budgetair verantwoord dimsummen in den haag
Kabouterbierquote:
Tsja waarom zouden wij moeten reizen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:50 schreef Jordy-B het volgende:
Of we doen het niet in Holland, zodat ik niet zo'n achterlijk eind hoef te reizen vanuit Drenthe.
1 van 1 wagon per 2 uur toch?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:02 schreef Ascendancy het volgende:
Drenthe, man. Rijden daar wel treinen?
Tis maar een uurtje verder dan utrecht en een groot deel woon nu eenmaal in het wel bevolkte deel van nederland. Mjah, wat stel je voor?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:50 schreef Jordy-B het volgende:
Of we doen het niet in Holland, zodat ik niet zo'n achterlijk eind hoef te reizen vanuit Drenthe.
Goed, laten we zeggen dat we in Den Haag gaan meeten op een zaterdag.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:02 schreef Ascendancy het volgende:
Drenthe, man. Rijden daar wel treinen?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:43 schreef Quir het volgende:
Vandaag heb ik La Chouffe.
pfff, een Yamazaki 12years hierquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Kabouterbier![]()
ik ga zo een grolsch kanon proberen, of is het erg smerig?
Voorzie mij eens van meer informatie, en verkooppunten. Ik ben nog steeds op jacht naar goede bieren.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:24 schreef zquing het volgende:
[..]
[..]
pfff, een Yamazaki 12years hier
tis geem bier, maar een whiskeyquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:26 schreef Quir het volgende:
[..]
Voorzie mij eens van meer informatie, en verkooppunten. Ik ben nog steeds op jacht naar goede bieren.
Asc, hoe smaakt de Kanon?
Zelfs in de OP staat dat er af en toe wat SC langskomt.quote:
zullen we een TT change aanvragen? Voor al uw CUL problemen? Lijkt me wel leukquote:
Uitstekend. Ik zag laatst een bier met daarop een jaartal, ik had er mijn bedenkingen bij. Ik heb nog een fles Glenlivet staan, geloof ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:28 schreef zquing het volgende:
[..]
tis geem bier, maar een whiskey
Hmm, we kunnen met zn allen bier gaan drinken in utrecht, als het goed is is daar een redelijk goed biercafe
Ik denk dat Mike die ene post van Blessed wel weer genoeg werk aan dit topic vond voor de komende drie maanden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:29 schreef zquing het volgende:
[..]
zullen we een TT change aanvragen? Voor al uw CUL problemen? Lijkt me wel leuk
Het anime/manga topic #82: waar KPD en CUL samenkomenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik denk dat Mike die ene post van Blessed wel weer genoeg werk aan dit topic vond voor de komende drie maanden.
Ik kaap wel een lapo. Dat is geloof ik ook al een tiental topics geleden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:32 schreef zquing het volgende:
[..]
Het anime/manga topic #82: waar KPD en CUL samenkomen
Om torrents en dergelijken te verwijderen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:33 schreef Ascendancy het volgende:
ik wist niet eens dat de mods wel eens in dit topic keken
Waarom mogen er geen torrents gepost worden?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:33 schreef Quir het volgende:
[..]
Om torrents en dergelijken te verwijderen.
bijna iedereen. Er komt bij tijd en wijle nog wel eens een newbie voorbij die via streams kijkt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom mogen er geen torrents gepost worden?
Als ik iets NIET illegaal vind, is het wel fansubs.
[quote]De policy maakt geen onderscheid tussen legale en illegale downloads. Torrents zijn gewoon niet toegestaan. En nee, er wordt geen uitzondering gemaakt voor fansubs.
[quote]
Maar ik mag hopen dat iedereen hier gewoon de sources weet
streamsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:41 schreef zquing het volgende:
owjah, als we 't toch over streams hebben, weet iemand een paar goede streamsites
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:41 schreef zquing het volgende:
owjah, als we 't toch over streams hebben, weet iemand een paar goede streamsites
De mijne ookquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Mijn vriendin doet het ook, onbegrijpelijk.
En een pijnlijk aanzicht voor een quality encoder.
je begrijpt er niks van!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:18 schreef Quir het volgende:
[..]
Menen ze het serieus dan? Ik maak terloops een opmerking, semi-spottend.
amateur! je hebt gewoon nog geen goede smaakpapillen!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:27 schreef Ascendancy het volgende:
Die grolsch kanon was niet te verteren.
lijkt me een goed idee. eten bij LE:EN en dan een biertje pakken bij een cafe!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:28 schreef zquing het volgende:
[..]
tis geem bier, maar een whiskey
Hmm, we kunnen met zn allen bier gaan drinken in utrecht, als het goed is is daar een redelijk goed biercafe
psst!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik denk dat Mike die ene post van Blessed wel weer genoeg werk aan dit topic vond voor de komende drie maanden.
jullie jagen gewoon iedereen weg! dat ene wijf is volgens mij ookal afgehaakt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
bijna iedereen. Er komt bij tijd en wijle nog wel eens een newbie voorbij die via streams kijkt.
X-men manga's...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:59 schreef StefanoSanders het volgende:
Ey iemand enig idee waar ik die X-men Mangas kan vinden ?
Ben erg benieuwt naar Gambit.
maar jij bent een Arubaan! dan mag het je geneens boeien!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:51 schreef Karasta het volgende:
Beste stream site vind ik http://sky7anime.net/ staat er best veel op.
Een meet vind ik trouwens een tip top idee, ik woon wel in Zeeland dus heb ik wel net als Jordy probleempje met het niet te laat kunnen maken.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 06:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
amateur! je hebt gewoon nog geen goede smaakpapillen!
tripels of bieren vanaf een graad of 8/9 Pluto!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De enige lekkere zware bieren zijn tripels.
Het liefst van een abdij
kom! laten we handjedrukken tijdens de meet!quote:
wie ben jijquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:51 schreef Karasta het volgende:
Een meet vind ik trouwens een tip top idee, ik woon wel in Zeeland dus heb ik wel net als Jordy probleempje met het niet te laat kunnen maken.
ken ik mee levenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:41 schreef blessed19 het volgende:
[..]
kom! laten we handjedrukken tijdens de meet!![]()
Ik stel trouwens voor dat we ergens in Oktober (tweede week?) naar Utrecht gaan.
amateur!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:57 schreef RipCore het volgende:
Shit, ik mis net de verkiezingen daar, dat is waar...
Je komt ze maar halen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:41 schreef blessed19 het volgende:
[..]
amateur!
Als souvenier wil ik een paar cd's van the pillows en hun dvd!
owja! ook nog de live live live dvd van X-japan!
Ach ik kijk alleen mee, al paar topics, post maar zelden hier.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:12 schreef Karasta het volgende:
[..]
![]()
Heat ut?
Ik loop al 4 topics mee
quote:
http://www.archonia.com/article/51685quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:56 schreef Quir het volgende:
Ik wacht nog steeds op Bleach volume 5 en Monster volume 13. Zonder die twee kan ik niet verder!
Ja, maar ik heb ze ergens anders al besteld.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:01 schreef wdn het volgende:
[..]
http://www.archonia.com/article/51685
dude...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:01 schreef wdn het volgende:
[..]
http://www.archonia.com/article/51685
Hmm ja en wat heeft dat met die link te maken? Behoudens dat ik oud genoeg ben dat ik google weet te gebruiken om dingen te vinden op het webquote:
inderdaad!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmm ja en wat heeft dat met die link te maken? Behoudens dat ik oud genoeg ben dat ik google weet te gebruiken om dingen te vinden op het web![]()
16Dec1968 is mijn geboortedag. En 04:06 de tijd waarop ik geboren ben. En het AMC de plek waar ik ben geboren. Wil je nog meer weten behalve mijn PIN code? Die je trouwens best mag weten maar dat is meer een principe kwestie om niet te doen
En nu? Wil je beweren dat ik nu geen Elfen-lied mag kijken ofzo?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
inderdaad!
Maar ik had het niet van je verwacht.
quote:In the comments made by director Mamoru Kanbe on the Elfen Lied website, he intended for the anime to question and discuss values based on the way in which humans divide each other by difference, as well as the belief that atrocities such as those committed by Lucy in the series are strongly influenced by the way in which people are treated by their fellow beings. The series frequently discusses the events and treatment which define the human character in such a way, and the problems which arise from discrimination, as well as the wild contrasts between compassion and vengeance between fellow humans, through the strong vengeance of Lucy compared with her past memory of Kohta. Many of the themes are mentioned at the teasers at the ends of episodes in the series.
Themes such as genocide and the attempts to "purify" the earth from each other also appear in the anime between Diclonius and humans. Both species feel the need to populate the earth with their own species and wipe each other out. Kanbe quoted this in relation to the desire of humans to cast each other out and segregate each other.[2]
Throughout the series, there is a great deal of nudity, blood and gore, extreme graphic violence as well as psychological violence. One of the most prevalent motifs of the series is the humanity of the Diclonius, especially contrasted against the inhumanity of ordinary people. One reviewer described the series as "devoted to quite a few of the darker, more callous factors of human nature".[9] Throughout the series there are various incidences of human sadism, casual beatings, child sexual abuse, animal cruelty, cruel experimentation, and outright killing.
Unlike other anime which distinctively fall into a specific subcategory, Elfen Lied does not fall under any specific genre, containing elements of ecchi, horror, comedy, drama, romance, action, science-fiction, and suspense. A majority of the episodes contain graphic amounts of violence and gruesome deaths. There is also a lot of female nudity and serious thematic material such as child rape and torture. The series also sometimes has strong language; the word "fuck" is used several times throughout in the English localization. Compared to the other anime of its time, the series is very radical, bold and daring in terms of its plot and content. The series juxtaposes many different tones and genres and was described by a reviewer as "mixing insane amounts of violence with a heavy dose of 'ultra-cuteness.'"[10] The series balances its darker themes with romantic sub-plots as well as many comic moments. Elfen Lied has been described as similar to, or borrowing elements from Chobits, 3x3 Eyes[11] and Gunslinger Girl.[10]
Hm, dat is elfen-lied dus in een notendop.quote:A majority of the episodes contain graphic amounts of violence and gruesome deaths. There is also a lot of female nudity and serious thematic material such as child rape and torture.
Deze post van jou geeft overduidelijk aan dat je Elfenlied nooit gezien hebt. Anders had je geweten waar het thema "child rape" in EL betrekking op heeft en was je zeker niet met zo'n commentaar gekomen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Hm, dat is elfen-lied dus in een notendop.
ja, geweldige anime! uitstekend! kinderen verkrachten, hoezee!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Hm, dat is elfen-lied dus in een notendop.
ja, geweldige anime! uitstekend! kinderen verkrachten, hoezee!
Ik dacht hetzelfde, ik dacht oprecht dat hij ons dit keer op wou naaien.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Deze post van jou geeft overduidelijk aan dat je Elfenlied nooit gezien hebt. Anders had je geweten waar het thema "child rape" in EL betrekking op heeft en was je zeker niet met zo'n commentaar gekomen.
Ik zou haast gaan denken dat je aan het trollen bent. Maar ja. Zo ben ik niet opgevoed
Ik ben geloof ik de jongste.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:19 schreef Ascendancy het volgende:
Ik keek elfen lied op mijn 16e, ben ik nu voor het leven getekend?
Quir hoe oud ben jij eigenlijk?
Zit ik straks op de meet met allemaal mensen die mijn vader hadden kunnen zijn![]()
Niet dat het erg is, maar toch
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:38 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, ik dacht oprecht dat hij ons dit keer op wou naaien.
nee, dat hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:00 schreef tyroz het volgende:
Moet ik Elfen Lied kijken?
Geloof ik níet! Welke eps dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:56 schreef mschol het volgende:
[..]
in narutaru worden ook kinderen verkracht... en daar is het duidelijker dan in EL
Ik heb hem wel gezien, maar vond met niet echt boeiend. Ik had serieus constant chobits in mijn achterhoofd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Deze post van jou geeft overduidelijk aan dat je Elfenlied nooit gezien hebt. Anders had je geweten waar het thema "child rape" in EL betrekking op heeft en was je zeker niet met zo'n commentaar gekomen.
Ik zou haast gaan denken dat je aan het trollen bent. Maar ja. Zo ben ik niet opgevoed
Dat zeggen is inmiddels zo cliché dat het werkelijkwaar grappig zou zijn als je er echt een zou zijn.quote:
Ik zou er niet om kunnen lachen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:50 schreef Quir het volgende:
[..]
Dat zeggen is inmiddels zo cliché dat het werkelijkwaar grappig zou zijn als je er echt een zou zijn.
Ik kan me niet voorstellen dat een seriemoordenaar in een hoekje gaat zitten huilen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:24 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ga je dan in een hoekje zitten huilen?
Daar moest ik om lachen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:45 schreef Quir het volgende:
Heren, hij is normaal. Hij hoort hier niet thuis.
Hij is onderhand al negen maanden oud, ik neem niet aan dat het een kloon is.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:09 schreef blessed19 het volgende:
[..]
je bent een stomme kloon en loopt te irriteren!
kneus
Kloon? Van wie? Ik heb maar één account.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:09 schreef blessed19 het volgende:
[..]
je bent een stomme kloon en loopt te irriteren!
kneus
Heet dat niet gewoon een lurker?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:10 schreef Quir het volgende:
Daar kom ik even op terug. Erg weinig posts.
niet iedereen is als jij... begrijp dat nou eens!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:40 schreef RipCore het volgende:
[..]
Heet dat niet gewoon een lurker?
dat zei tong ook!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:10 schreef tyroz het volgende:
[..]
Kloon? Van wie? Ik heb maar één account.
Ik ben geen lurker (= wel meelezen, niet posten), ik stop(te) gewoon volledig met FoK.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
niet iedereen is als jij... begrijp dat nou eens!
Normalitair, jep. Maar er is in de laatste tijd een vuilnisemmer aan kloons over ONZ en KLB gegooid, en ze zijn allemaal even slecht en vervelend.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:40 schreef RipCore het volgende:
[..]
Heet dat niet gewoon een lurker?
ik neem het niet gewoon aan. dat is een drogreden van jouw kant.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:57 schreef tyroz het volgende:
[..]
Je neemt het gewoon aan, dat zegt niet dat het zo is.
het is de FoK! griep....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:01 schreef Quir het volgende:
[..]
Normalitair, jep. Maar er is in de laatste tijd een vuilnisemmer aan kloons over ONZ en KLB gegooid, en ze zijn allemaal even slecht en vervelend.
Het is geen drogreden. Normaal gezien plaats ik alleen berichten op de frontpage en ik was benieuwd hoe de mensen hier reageren.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:05 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik neem het niet gewoon aan. dat is een drogreden van jouw kant.
jawel, maar leuk bedacht. ik ga nu echter pitten.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:10 schreef tyroz het volgende:
[..]
Het is geen drogreden. Normaal gezien plaats ik alleen berichten op de frontpage en ik was benieuwd hoe de mensen hier reageren.
Zal ik zeker doen, nadat ik Jigoku Shoujo Mitsuganae heb afgekeken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
jawel, maar leuk bedacht. ik ga nu echter pitten.
succes met elfen-lied, laat een berichtje hier achter wat je er echt van vond.
pff volgens mij ergens tussen eps 10-13quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:25 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Geloof ik níet! Welke eps dan?
Over een meet en het herkennen van een kloon.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:00 schreef zquing het volgende:
Waar de fuck gaat 't nu eigenljik allemaal over?
Je bedoelt Raki?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:48 schreef gniffie het volgende:
Wat is Claymore toch eigenlijk een zeikserie (). Heel de tijd vliegt er een moraalridder door het beeld en er worden geen asses echt hard gewhooped... + tentakels en pedo's
![]()
Asura Crying zul je niet goed vinden verwacht ik. Niet als je niet door Claymore heen kuntquote:Even kijken of Asura Crying iets is, maar als daar weer van die laffe kut grietjes in zitten zoals Shuffle wat ik 3 minuten heb uitgehouden. Dan word ik echt![]()
![]()
Het is een valse beschuldiging!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 06:15 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Over een meet en het herkennen van een kloon.
http://myanimelist.net/anime/2216/Shiguruiquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Je bedoelt Raki?
Ik raad je aan om het nog even door te zetten. Die eerste epsiodes waren leuk maar Raki werd idd. irritant.
Maar zodra het verhaal om gaat van Clare naar Teresa wordt Claymore stukken beter.
[..]
Asura Crying zul je niet goed vinden verwacht ik. Niet als je niet door Claymore heen kunt
Maar WAT zoek je precies? Nagenoeg alle animes hebben wel iets moralistisch namelijk. Het hak en slacht werk is niet echt wat veel in anime gebeurd. Nog sterker: in de meeste animes worden de grootste vijanden ineens de AAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLERGROOTSTE vrienden (met Bleach als ultiem voorbeeld).
Jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:11 schreef Frag_adder het volgende:
Heb ik dit jaar verder nog iets boeiends gemist ?
Dat wil ik niet horen van iemand die er zelf over begint.quote:
Misschien dat je series zoals deze leuk vindt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:11 schreef Frag_adder het volgende:
Maar dames toch wat een gescheld
Ik zie hier in de OP dat er binnenkort een nieuw seizoen van darker than black komtIk moet echt eens wat meer bij blijven in de anime wereld ik mis volgensmij de ene na de andere goede serie, ik kijk eigenlijk alleen nog maar bleach en valkyria chronicles
sinds gundam is afgelopen.
Heb ik dit jaar verder nog iets boeiends gemist ?
Ja, Naruto 119-120 was ook erg goed, de Kakashi`s Gaiden dus. Daarna een paar afleveringen om de nieuwe arc op te bouwen en dan actie! :>quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:26 schreef wdn het volgende:
frag_adder: in de OP onder dat plaatje staan ook de plaatjes van de andere seizoenen. Daar staan alle belangrijke anime in die zijn uitgekomen dus leef je uit. Behalve"Element hunters"
hebben ze allemaal wel iets goeds.Oh en het wordt tijd dat je Naruto weer eens kijkt want de afgelopen weken is de Naruto-Sasuke-Akatsuki arc begonnen en het is weer vanouds goed.
Zodra de mensen die dit soort emoticons gebruiken zich hier verzamelen ben ik weg.quote:
En waarom dan wel?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:43 schreef Quir het volgende:
[..]
Zodra de mensen die dit soort emoticons gebruiken zich hier verzamelen ben ik weg.
dat 't een kutserie is?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:27 schreef tyroz het volgende:
[..]
Maargoed, verders nog iets te zeggen over Naruto?
tigtig afleveringen... leuk voor tussendoor.quote:
Ja! Leuke serie. Fillers overslaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:27 schreef tyroz het volgende:
[..]
Maargoed, verders nog iets te zeggen over Naruto?
Rondlopen, eten, zuipen. En af-en-toe de verdwaalde usertjes opscharrelen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:03 schreef Karasta het volgende:
Wat gaan we doen dan bij die meet?
juist! alleen O_W gaat dus echt NIET mee!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Rondlopen, eten, zuipen. En af-en-toe de verdwaalde usertjes opscharrelen.
Tenminste, da's zo'n beetje de gebruikelijke meet, toch?
Druppelen of bamboe?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:24 schreef Ascendancy het volgende:
Jongens, jullie vergeten de zquing marteling
quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:20 schreef tyroz het volgende:
Vinden jullie zuipen echt zo lekker? Ik lust geen alcohol. En dat meen ik.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:20 schreef tyroz het volgende:
Ik heb een keer zo Girls Bravo proberen te kijken. Ik dacht, "ik kan dit echt niet aan".quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Niets is zo leuk als met vrienden anime kijken met 1 krat bier pp.
Geef mij maar een fles koude cola en een paar lekkere zakken chips, maar ik kan me voorstellen dat het zeer gezellig kan worden met een krat bier.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Niets is zo leuk als met vrienden anime kijken met 1 krat bier pp.
gewoon door drinken na de eerste paar bier , na een tijd vind je het vanzelf lekkerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:20 schreef tyroz het volgende:
Het is een questie van afwachten, neem ik aan. Hoe oud ben je, tyroz?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gewoon door drinken na de eerste paar bier , na een tijd vind je het vanzelf lekker![]()
als je dat 3-4 keer doet , dan drink je voortaan elk soort bier
22 jaar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:17 schreef Quir het volgende:
[..]
Het is een questie van afwachten, neem ik aan. Hoe oud ben je, tyroz?
met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:10 schreef tyroz het volgende:
[..]
Geef mij maar een fles koude cola en een paar lekkere zakken chips, maar ik kan me voorstellen dat het zeer gezellig kan worden met een krat bier.
want iedereen vind bier/alcohol lekker?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gewoon door drinken na de eerste paar bier , na een tijd vind je het vanzelf lekker![]()
als je dat 3-4 keer doet , dan drink je voortaan elk soort bier
zijn genoeg mensen die er niet van houden , maar na een paar keer vinden ze het wel lekker .quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:05 schreef mschol het volgende:
[..]
met jou kan ik praten
[..]
want iedereen vind bier/alcohol lekker?
Tja, als ik het moet "leren" drinken is de lol er voor mij al af. Het liefste wil ik ook herinneren wat er die avond gebeurd is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zijn genoeg mensen die er niet van houden , maar na een paar keer vinden ze het wel lekker .
je moet het leren drinken zeg maar .
was er zelf ook zo een
je kan ook tequilla sunrise's en sex on the beach of andere cocktails drinken dat is gewoon een sapje met alcohol waar je de alcohol zelf niet meer proeftquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:58 schreef tyroz het volgende:
[..]
Tja, als ik het moet "leren" drinken is de lol er voor mij al af. Het liefste wil ik ook herinneren wat er die avond gebeurd is.
Doe mij maar een fruitcocktail dan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je kan ook tequilla sunrise's en sex on the beach of andere cocktails drinken dat is gewoon een sapje met alcohol waar je de alcohol zelf niet meer proeft
De avonden dat ik daadwerkelijk dingen ben vergeten zijn op 1 hand te tellenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:58 schreef tyroz het volgende:
[..]
Het liefste wil ik ook herinneren wat er die avond gebeurd is.
Goed, misschien overdreef ik iets, maar als je het echt lekker vindt maakt mij het niet uit of je het drinkt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:17 schreef zquing het volgende:
[..]
De avonden dat ik daadwerkelijk dingen ben vergeten zijn op 1 hand te tellenen dan moet je echt wel ver heen zijn
2x maar hier, en dat was niet eens door alleen alcohol.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:17 schreef zquing het volgende:
[..]
De avonden dat ik daadwerkelijk dingen ben vergeten zijn op 1 hand te tellenen dan moet je echt wel ver heen zijn
Ik dacht dat ik asura cryin niet begreep door het bier, maar het bleek gewoon een kutanime te zijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:12 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo Girls Bravo proberen te kijken. Ik dacht, "ik kan dit echt niet aan".
Ja!quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:25 schreef rakotto het volgende:
Aloha mi amigos! Long time no see!
Heb ik nog veel anime nieuws gemist de afgelopen 2 maanden?
Gaan we ook cosplayen? Want daar doe ik niet aan.quote:
Ja mee eens. Er zijn er meer doe me wel leuk lijkenquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:10 schreef rakotto het volgende:
Fairy tail!![]()
![]()
![]()
![]()
Jungle Emperor Leo ziet er intressant uit.
ben je gek ofzoquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Gaan we ook cosplayen? Want daar doe ik niet aan.
Yep, Inuyasha zit ik ook op te wachten. Werd tijd dat ze met een vervolg komen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja mee eens. Er zijn er meer doe me wel leuk lijken
En Inuyasha kan ook wel een interessant worden. Alhoewel ik nog even twijfel want de kwaliteit qua animatie van toen en nu is nogal verbeterd.
is het bekend hoeveel eps die krijgt ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:02 schreef tyroz het volgende:
[..]
Yep, Inuyasha zit ik ook op te wachten. Werd tijd dat ze met een vervolg komen.
Zover ik weet niet, maar ze zullen volume 36 t/m 56 in de nieuwe anime verwerken, dus als je nagaat dat de eerste serie 167 afleveringen heeft die op volume 1-35 gebaseerd is (met een boel fillers) denk ik dat het rond de 75-100 afleveringen gaat krijgen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
is het bekend hoeveel eps die krijgt ?
Iedereen als lucyquote:
Heaumeau!quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Iedereen als lucy
Ik wil wel wdn als een naakte vrouw zien cosplayen
Nèh, we zijn een beetje opgedeeld in twee kampen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:42 schreef rakotto het volgende:
Btw, wat is er aan de hand met Elfen lied? Komt er een vervolg ofzo?
1 kampquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:49 schreef Quir het volgende:
[..]
Nèh, we zijn een beetje opgedeeld in twee kampen.
Dan komt de meet naar jou.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:51 schreef wdn het volgende:
[..]
1 kamp
rakotto: neen. Dan wordt er teveel op tere zieltjes gestapt
En Ascendary: kans dat ik op een meet verschijnt is vrij klein
quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:51 schreef wdn het volgende:
[..]
1 kamp
rakotto: neen. Dan wordt er teveel op tere zieltjes gestapt
En Ascendary: kans dat ik op een meet verschijnt is vrij klein
http://eclipse .speedsubs. org/quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:27 schreef Apogist het volgende:
weet iemand van jullie misschien waarom er de laatste tij geen nieuwe episodes van FMA brotherhoo zijn gesubbed? .. iig ik kan nergens episode 21 vinden
Ben ook begonnen aan een nieuwe oude anime:P Legend of Galactic Heroes (had ik ergens gezien in iemands anine lijstje) ben nu op 56... nog 50+ te gaan xD Wel leuke anime. Trouwens sommigen dingen in die anime doen wel wat gay aan. Beetje Death Note , Code Geass ghey. Naja meerdere animes hebben dat wel
.
Ik zag ook een nieuw gerucht dat Berserk een seizoen 2 zou krijgen? :| met screenshots en al op het internet. *gaat bidden voor een vervolg* http://zotaku.com/2009/08/18/berserk-season-2-rumor/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
had ik wel doorquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:44 schreef Ascendancy het volgende:
vorige week was er dan ook geen FMA uitzending he.
Als je dat nu nog niet door had_!
Verkiezingen in Japan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:45 schreef Apogist het volgende:
[..]
had ik wel door![]()
maar was er een soort zomerstop oid?ik ben altijd te lui om dat soort info op te zoeken
Te lui? Je kan op anidb (http://anidb.net/a6107) gewoon zien wanneer de aflevering op TV komt. Je hoeft dus niet bijzonder veel moeite te doen om erachter te komen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:45 schreef Apogist het volgende:
[..]
had ik wel door![]()
maar was er een soort zomerstop oid?ik ben altijd te lui om dat soort info op te zoeken
Je hebt gelijk.quote:
wie vraagt wordt overgeslagenquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:07 schreef Quir het volgende:
Ik ben bijna jarig, draag het volgende topic eens mooi aan mij op. Nog 53 minuten te gaan.
gefeliciflapchineesquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:02 schreef Quir het volgende:
Had gekund.
Tja, enige reden dat ik weleens op ANN kom is omdat ze nieuws verzamelen.van andere websites, maar verders...quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Er is een groot verschil.
Maar dat komt meer omdat die hielenlikkers van ANN zulks een kutsite hebben dat nix daar in de buurt komt.
dat is niet verkeerdquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:16 schreef tyroz het volgende:
[..]
Zover ik weet niet, maar ze zullen volume 36 t/m 56 in de nieuwe anime verwerken, dus als je nagaat dat de eerste serie 167 afleveringen heeft die op volume 1-35 gebaseerd is (met een boel fillers) denk ik dat het rond de 75-100 afleveringen gaat krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |