Ja!quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:25 schreef rakotto het volgende:
Aloha mi amigos! Long time no see!
Heb ik nog veel anime nieuws gemist de afgelopen 2 maanden?
Gaan we ook cosplayen? Want daar doe ik niet aan.quote:
Ja mee eens. Er zijn er meer doe me wel leuk lijkenquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:10 schreef rakotto het volgende:
Fairy tail!![]()
![]()
![]()
![]()
Jungle Emperor Leo ziet er intressant uit.
ben je gek ofzoquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Gaan we ook cosplayen? Want daar doe ik niet aan.
Yep, Inuyasha zit ik ook op te wachten. Werd tijd dat ze met een vervolg komen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja mee eens. Er zijn er meer doe me wel leuk lijken
En Inuyasha kan ook wel een interessant worden. Alhoewel ik nog even twijfel want de kwaliteit qua animatie van toen en nu is nogal verbeterd.
is het bekend hoeveel eps die krijgt ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:02 schreef tyroz het volgende:
[..]
Yep, Inuyasha zit ik ook op te wachten. Werd tijd dat ze met een vervolg komen.
Zover ik weet niet, maar ze zullen volume 36 t/m 56 in de nieuwe anime verwerken, dus als je nagaat dat de eerste serie 167 afleveringen heeft die op volume 1-35 gebaseerd is (met een boel fillers) denk ik dat het rond de 75-100 afleveringen gaat krijgen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
is het bekend hoeveel eps die krijgt ?
Iedereen als lucyquote:
Heaumeau!quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Iedereen als lucy
Ik wil wel wdn als een naakte vrouw zien cosplayen
Nèh, we zijn een beetje opgedeeld in twee kampen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:42 schreef rakotto het volgende:
Btw, wat is er aan de hand met Elfen lied? Komt er een vervolg ofzo?
1 kampquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:49 schreef Quir het volgende:
[..]
Nèh, we zijn een beetje opgedeeld in twee kampen.
Dan komt de meet naar jou.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:51 schreef wdn het volgende:
[..]
1 kamp
rakotto: neen. Dan wordt er teveel op tere zieltjes gestapt
En Ascendary: kans dat ik op een meet verschijnt is vrij klein
quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:51 schreef wdn het volgende:
[..]
1 kamp
rakotto: neen. Dan wordt er teveel op tere zieltjes gestapt
En Ascendary: kans dat ik op een meet verschijnt is vrij klein
http://eclipse .speedsubs. org/quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:27 schreef Apogist het volgende:
weet iemand van jullie misschien waarom er de laatste tij geen nieuwe episodes van FMA brotherhoo zijn gesubbed? .. iig ik kan nergens episode 21 vinden
Ben ook begonnen aan een nieuwe oude anime:P Legend of Galactic Heroes (had ik ergens gezien in iemands anine lijstje) ben nu op 56... nog 50+ te gaan xD Wel leuke anime. Trouwens sommigen dingen in die anime doen wel wat gay aan. Beetje Death Note , Code Geass ghey. Naja meerdere animes hebben dat wel
.
Ik zag ook een nieuw gerucht dat Berserk een seizoen 2 zou krijgen? :| met screenshots en al op het internet. *gaat bidden voor een vervolg* http://zotaku.com/2009/08/18/berserk-season-2-rumor/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
had ik wel doorquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:44 schreef Ascendancy het volgende:
vorige week was er dan ook geen FMA uitzending he.
Als je dat nu nog niet door had_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |