http://myanimelist.net/anime/2216/Shiguruiquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Je bedoelt Raki?
Ik raad je aan om het nog even door te zetten. Die eerste epsiodes waren leuk maar Raki werd idd. irritant.
Maar zodra het verhaal om gaat van Clare naar Teresa wordt Claymore stukken beter.
[..]
Asura Crying zul je niet goed vinden verwacht ik. Niet als je niet door Claymore heen kunt
Maar WAT zoek je precies? Nagenoeg alle animes hebben wel iets moralistisch namelijk. Het hak en slacht werk is niet echt wat veel in anime gebeurd. Nog sterker: in de meeste animes worden de grootste vijanden ineens de AAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLERGROOTSTE vrienden (met Bleach als ultiem voorbeeld).
Jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:11 schreef Frag_adder het volgende:
Heb ik dit jaar verder nog iets boeiends gemist ?
Dat wil ik niet horen van iemand die er zelf over begint.quote:
Misschien dat je series zoals deze leuk vindt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:11 schreef Frag_adder het volgende:
Maar dames toch wat een gescheld
Ik zie hier in de OP dat er binnenkort een nieuw seizoen van darker than black komtIk moet echt eens wat meer bij blijven in de anime wereld ik mis volgensmij de ene na de andere goede serie, ik kijk eigenlijk alleen nog maar bleach en valkyria chronicles
sinds gundam is afgelopen.
Heb ik dit jaar verder nog iets boeiends gemist ?
Ja, Naruto 119-120 was ook erg goed, de Kakashi`s Gaiden dus. Daarna een paar afleveringen om de nieuwe arc op te bouwen en dan actie! :>quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:26 schreef wdn het volgende:
frag_adder: in de OP onder dat plaatje staan ook de plaatjes van de andere seizoenen. Daar staan alle belangrijke anime in die zijn uitgekomen dus leef je uit. Behalve"Element hunters"
hebben ze allemaal wel iets goeds.Oh en het wordt tijd dat je Naruto weer eens kijkt want de afgelopen weken is de Naruto-Sasuke-Akatsuki arc begonnen en het is weer vanouds goed.
Zodra de mensen die dit soort emoticons gebruiken zich hier verzamelen ben ik weg.quote:
En waarom dan wel?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:43 schreef Quir het volgende:
[..]
Zodra de mensen die dit soort emoticons gebruiken zich hier verzamelen ben ik weg.
dat 't een kutserie is?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:27 schreef tyroz het volgende:
[..]
Maargoed, verders nog iets te zeggen over Naruto?
tigtig afleveringen... leuk voor tussendoor.quote:
Ja! Leuke serie. Fillers overslaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:27 schreef tyroz het volgende:
[..]
Maargoed, verders nog iets te zeggen over Naruto?
Rondlopen, eten, zuipen. En af-en-toe de verdwaalde usertjes opscharrelen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:03 schreef Karasta het volgende:
Wat gaan we doen dan bij die meet?
juist! alleen O_W gaat dus echt NIET mee!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Rondlopen, eten, zuipen. En af-en-toe de verdwaalde usertjes opscharrelen.
Tenminste, da's zo'n beetje de gebruikelijke meet, toch?
Druppelen of bamboe?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:24 schreef Ascendancy het volgende:
Jongens, jullie vergeten de zquing marteling
quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:20 schreef tyroz het volgende:
Vinden jullie zuipen echt zo lekker? Ik lust geen alcohol. En dat meen ik.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:20 schreef tyroz het volgende:
Ik heb een keer zo Girls Bravo proberen te kijken. Ik dacht, "ik kan dit echt niet aan".quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Niets is zo leuk als met vrienden anime kijken met 1 krat bier pp.
Geef mij maar een fles koude cola en een paar lekkere zakken chips, maar ik kan me voorstellen dat het zeer gezellig kan worden met een krat bier.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Niets is zo leuk als met vrienden anime kijken met 1 krat bier pp.
gewoon door drinken na de eerste paar bier , na een tijd vind je het vanzelf lekkerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:20 schreef tyroz het volgende:
Het is een questie van afwachten, neem ik aan. Hoe oud ben je, tyroz?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gewoon door drinken na de eerste paar bier , na een tijd vind je het vanzelf lekker![]()
als je dat 3-4 keer doet , dan drink je voortaan elk soort bier
22 jaar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:17 schreef Quir het volgende:
[..]
Het is een questie van afwachten, neem ik aan. Hoe oud ben je, tyroz?
met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:10 schreef tyroz het volgende:
[..]
Geef mij maar een fles koude cola en een paar lekkere zakken chips, maar ik kan me voorstellen dat het zeer gezellig kan worden met een krat bier.
want iedereen vind bier/alcohol lekker?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gewoon door drinken na de eerste paar bier , na een tijd vind je het vanzelf lekker![]()
als je dat 3-4 keer doet , dan drink je voortaan elk soort bier
zijn genoeg mensen die er niet van houden , maar na een paar keer vinden ze het wel lekker .quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:05 schreef mschol het volgende:
[..]
met jou kan ik praten
[..]
want iedereen vind bier/alcohol lekker?
Tja, als ik het moet "leren" drinken is de lol er voor mij al af. Het liefste wil ik ook herinneren wat er die avond gebeurd is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zijn genoeg mensen die er niet van houden , maar na een paar keer vinden ze het wel lekker .
je moet het leren drinken zeg maar .
was er zelf ook zo een
je kan ook tequilla sunrise's en sex on the beach of andere cocktails drinken dat is gewoon een sapje met alcohol waar je de alcohol zelf niet meer proeftquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:58 schreef tyroz het volgende:
[..]
Tja, als ik het moet "leren" drinken is de lol er voor mij al af. Het liefste wil ik ook herinneren wat er die avond gebeurd is.
Doe mij maar een fruitcocktail dan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je kan ook tequilla sunrise's en sex on the beach of andere cocktails drinken dat is gewoon een sapje met alcohol waar je de alcohol zelf niet meer proeft
De avonden dat ik daadwerkelijk dingen ben vergeten zijn op 1 hand te tellenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:58 schreef tyroz het volgende:
[..]
Het liefste wil ik ook herinneren wat er die avond gebeurd is.
Goed, misschien overdreef ik iets, maar als je het echt lekker vindt maakt mij het niet uit of je het drinkt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:17 schreef zquing het volgende:
[..]
De avonden dat ik daadwerkelijk dingen ben vergeten zijn op 1 hand te tellenen dan moet je echt wel ver heen zijn
2x maar hier, en dat was niet eens door alleen alcohol.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:17 schreef zquing het volgende:
[..]
De avonden dat ik daadwerkelijk dingen ben vergeten zijn op 1 hand te tellenen dan moet je echt wel ver heen zijn
Ik dacht dat ik asura cryin niet begreep door het bier, maar het bleek gewoon een kutanime te zijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:12 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo Girls Bravo proberen te kijken. Ik dacht, "ik kan dit echt niet aan".
Ja!quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:25 schreef rakotto het volgende:
Aloha mi amigos! Long time no see!
Heb ik nog veel anime nieuws gemist de afgelopen 2 maanden?
Gaan we ook cosplayen? Want daar doe ik niet aan.quote:
Ja mee eens. Er zijn er meer doe me wel leuk lijkenquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:10 schreef rakotto het volgende:
Fairy tail!![]()
![]()
![]()
![]()
Jungle Emperor Leo ziet er intressant uit.
ben je gek ofzoquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Gaan we ook cosplayen? Want daar doe ik niet aan.
Yep, Inuyasha zit ik ook op te wachten. Werd tijd dat ze met een vervolg komen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja mee eens. Er zijn er meer doe me wel leuk lijken
En Inuyasha kan ook wel een interessant worden. Alhoewel ik nog even twijfel want de kwaliteit qua animatie van toen en nu is nogal verbeterd.
is het bekend hoeveel eps die krijgt ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:02 schreef tyroz het volgende:
[..]
Yep, Inuyasha zit ik ook op te wachten. Werd tijd dat ze met een vervolg komen.
Zover ik weet niet, maar ze zullen volume 36 t/m 56 in de nieuwe anime verwerken, dus als je nagaat dat de eerste serie 167 afleveringen heeft die op volume 1-35 gebaseerd is (met een boel fillers) denk ik dat het rond de 75-100 afleveringen gaat krijgen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
is het bekend hoeveel eps die krijgt ?
Iedereen als lucyquote:
Heaumeau!quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Iedereen als lucy
Ik wil wel wdn als een naakte vrouw zien cosplayen
Nèh, we zijn een beetje opgedeeld in twee kampen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:42 schreef rakotto het volgende:
Btw, wat is er aan de hand met Elfen lied? Komt er een vervolg ofzo?
1 kampquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:49 schreef Quir het volgende:
[..]
Nèh, we zijn een beetje opgedeeld in twee kampen.
Dan komt de meet naar jou.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:51 schreef wdn het volgende:
[..]
1 kamp
rakotto: neen. Dan wordt er teveel op tere zieltjes gestapt
En Ascendary: kans dat ik op een meet verschijnt is vrij klein
quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:51 schreef wdn het volgende:
[..]
1 kamp
rakotto: neen. Dan wordt er teveel op tere zieltjes gestapt
En Ascendary: kans dat ik op een meet verschijnt is vrij klein
http://eclipse .speedsubs. org/quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:27 schreef Apogist het volgende:
weet iemand van jullie misschien waarom er de laatste tij geen nieuwe episodes van FMA brotherhoo zijn gesubbed? .. iig ik kan nergens episode 21 vinden
Ben ook begonnen aan een nieuwe oude anime:P Legend of Galactic Heroes (had ik ergens gezien in iemands anine lijstje) ben nu op 56... nog 50+ te gaan xD Wel leuke anime. Trouwens sommigen dingen in die anime doen wel wat gay aan. Beetje Death Note , Code Geass ghey. Naja meerdere animes hebben dat wel
.
Ik zag ook een nieuw gerucht dat Berserk een seizoen 2 zou krijgen? :| met screenshots en al op het internet. *gaat bidden voor een vervolg* http://zotaku.com/2009/08/18/berserk-season-2-rumor/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
had ik wel doorquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:44 schreef Ascendancy het volgende:
vorige week was er dan ook geen FMA uitzending he.
Als je dat nu nog niet door had_!
Verkiezingen in Japan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:45 schreef Apogist het volgende:
[..]
had ik wel door![]()
maar was er een soort zomerstop oid?ik ben altijd te lui om dat soort info op te zoeken
Te lui? Je kan op anidb (http://anidb.net/a6107) gewoon zien wanneer de aflevering op TV komt. Je hoeft dus niet bijzonder veel moeite te doen om erachter te komen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:45 schreef Apogist het volgende:
[..]
had ik wel door![]()
maar was er een soort zomerstop oid?ik ben altijd te lui om dat soort info op te zoeken
Je hebt gelijk.quote:
wie vraagt wordt overgeslagenquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:07 schreef Quir het volgende:
Ik ben bijna jarig, draag het volgende topic eens mooi aan mij op. Nog 53 minuten te gaan.
gefeliciflapchineesquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:02 schreef Quir het volgende:
Had gekund.
Tja, enige reden dat ik weleens op ANN kom is omdat ze nieuws verzamelen.van andere websites, maar verders...quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Er is een groot verschil.
Maar dat komt meer omdat die hielenlikkers van ANN zulks een kutsite hebben dat nix daar in de buurt komt.
dat is niet verkeerdquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:16 schreef tyroz het volgende:
[..]
Zover ik weet niet, maar ze zullen volume 36 t/m 56 in de nieuwe anime verwerken, dus als je nagaat dat de eerste serie 167 afleveringen heeft die op volume 1-35 gebaseerd is (met een boel fillers) denk ik dat het rond de 75-100 afleveringen gaat krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |