Verkiezingen in Japan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:45 schreef Apogist het volgende:
[..]
had ik wel door![]()
maar was er een soort zomerstop oid?ik ben altijd te lui om dat soort info op te zoeken
Te lui? Je kan op anidb (http://anidb.net/a6107) gewoon zien wanneer de aflevering op TV komt. Je hoeft dus niet bijzonder veel moeite te doen om erachter te komen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:45 schreef Apogist het volgende:
[..]
had ik wel door![]()
maar was er een soort zomerstop oid?ik ben altijd te lui om dat soort info op te zoeken
Je hebt gelijk.quote:
wie vraagt wordt overgeslagenquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:07 schreef Quir het volgende:
Ik ben bijna jarig, draag het volgende topic eens mooi aan mij op. Nog 53 minuten te gaan.
gefeliciflapchineesquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:02 schreef Quir het volgende:
Had gekund.
Tja, enige reden dat ik weleens op ANN kom is omdat ze nieuws verzamelen.van andere websites, maar verders...quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Er is een groot verschil.
Maar dat komt meer omdat die hielenlikkers van ANN zulks een kutsite hebben dat nix daar in de buurt komt.
dat is niet verkeerdquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:16 schreef tyroz het volgende:
[..]
Zover ik weet niet, maar ze zullen volume 36 t/m 56 in de nieuwe anime verwerken, dus als je nagaat dat de eerste serie 167 afleveringen heeft die op volume 1-35 gebaseerd is (met een boel fillers) denk ik dat het rond de 75-100 afleveringen gaat krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |