juist! alleen O_W gaat dus echt NIET mee!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Rondlopen, eten, zuipen. En af-en-toe de verdwaalde usertjes opscharrelen.
Tenminste, da's zo'n beetje de gebruikelijke meet, toch?
Druppelen of bamboe?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:24 schreef Ascendancy het volgende:
Jongens, jullie vergeten de zquing marteling
quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:20 schreef tyroz het volgende:
Vinden jullie zuipen echt zo lekker? Ik lust geen alcohol. En dat meen ik.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:20 schreef tyroz het volgende:
Ik heb een keer zo Girls Bravo proberen te kijken. Ik dacht, "ik kan dit echt niet aan".quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Niets is zo leuk als met vrienden anime kijken met 1 krat bier pp.
Geef mij maar een fles koude cola en een paar lekkere zakken chips, maar ik kan me voorstellen dat het zeer gezellig kan worden met een krat bier.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Niets is zo leuk als met vrienden anime kijken met 1 krat bier pp.
gewoon door drinken na de eerste paar bier , na een tijd vind je het vanzelf lekkerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:20 schreef tyroz het volgende:
Het is een questie van afwachten, neem ik aan. Hoe oud ben je, tyroz?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gewoon door drinken na de eerste paar bier , na een tijd vind je het vanzelf lekker![]()
als je dat 3-4 keer doet , dan drink je voortaan elk soort bier
22 jaar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:17 schreef Quir het volgende:
[..]
Het is een questie van afwachten, neem ik aan. Hoe oud ben je, tyroz?
met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:10 schreef tyroz het volgende:
[..]
Geef mij maar een fles koude cola en een paar lekkere zakken chips, maar ik kan me voorstellen dat het zeer gezellig kan worden met een krat bier.
want iedereen vind bier/alcohol lekker?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gewoon door drinken na de eerste paar bier , na een tijd vind je het vanzelf lekker![]()
als je dat 3-4 keer doet , dan drink je voortaan elk soort bier
zijn genoeg mensen die er niet van houden , maar na een paar keer vinden ze het wel lekker .quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:05 schreef mschol het volgende:
[..]
met jou kan ik praten
[..]
want iedereen vind bier/alcohol lekker?
Tja, als ik het moet "leren" drinken is de lol er voor mij al af. Het liefste wil ik ook herinneren wat er die avond gebeurd is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zijn genoeg mensen die er niet van houden , maar na een paar keer vinden ze het wel lekker .
je moet het leren drinken zeg maar .
was er zelf ook zo een
je kan ook tequilla sunrise's en sex on the beach of andere cocktails drinken dat is gewoon een sapje met alcohol waar je de alcohol zelf niet meer proeftquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:58 schreef tyroz het volgende:
[..]
Tja, als ik het moet "leren" drinken is de lol er voor mij al af. Het liefste wil ik ook herinneren wat er die avond gebeurd is.
Doe mij maar een fruitcocktail dan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je kan ook tequilla sunrise's en sex on the beach of andere cocktails drinken dat is gewoon een sapje met alcohol waar je de alcohol zelf niet meer proeft
De avonden dat ik daadwerkelijk dingen ben vergeten zijn op 1 hand te tellenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:58 schreef tyroz het volgende:
[..]
Het liefste wil ik ook herinneren wat er die avond gebeurd is.
Goed, misschien overdreef ik iets, maar als je het echt lekker vindt maakt mij het niet uit of je het drinkt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:17 schreef zquing het volgende:
[..]
De avonden dat ik daadwerkelijk dingen ben vergeten zijn op 1 hand te tellenen dan moet je echt wel ver heen zijn
2x maar hier, en dat was niet eens door alleen alcohol.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:17 schreef zquing het volgende:
[..]
De avonden dat ik daadwerkelijk dingen ben vergeten zijn op 1 hand te tellenen dan moet je echt wel ver heen zijn
Ik dacht dat ik asura cryin niet begreep door het bier, maar het bleek gewoon een kutanime te zijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:12 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo Girls Bravo proberen te kijken. Ik dacht, "ik kan dit echt niet aan".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |