http://myanimelist.net/anime/2216/Shiguruiquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Je bedoelt Raki?
Ik raad je aan om het nog even door te zetten. Die eerste epsiodes waren leuk maar Raki werd idd. irritant.
Maar zodra het verhaal om gaat van Clare naar Teresa wordt Claymore stukken beter.
[..]
Asura Crying zul je niet goed vinden verwacht ik. Niet als je niet door Claymore heen kunt
Maar WAT zoek je precies? Nagenoeg alle animes hebben wel iets moralistisch namelijk. Het hak en slacht werk is niet echt wat veel in anime gebeurd. Nog sterker: in de meeste animes worden de grootste vijanden ineens de AAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLERGROOTSTE vrienden (met Bleach als ultiem voorbeeld).
Jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:11 schreef Frag_adder het volgende:
Heb ik dit jaar verder nog iets boeiends gemist ?
Dat wil ik niet horen van iemand die er zelf over begint.quote:
Misschien dat je series zoals deze leuk vindt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:11 schreef Frag_adder het volgende:
Maar dames toch wat een gescheld
Ik zie hier in de OP dat er binnenkort een nieuw seizoen van darker than black komtIk moet echt eens wat meer bij blijven in de anime wereld ik mis volgensmij de ene na de andere goede serie, ik kijk eigenlijk alleen nog maar bleach en valkyria chronicles
sinds gundam is afgelopen.
Heb ik dit jaar verder nog iets boeiends gemist ?
Ja, Naruto 119-120 was ook erg goed, de Kakashi`s Gaiden dus. Daarna een paar afleveringen om de nieuwe arc op te bouwen en dan actie! :>quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:26 schreef wdn het volgende:
frag_adder: in de OP onder dat plaatje staan ook de plaatjes van de andere seizoenen. Daar staan alle belangrijke anime in die zijn uitgekomen dus leef je uit. Behalve"Element hunters"
hebben ze allemaal wel iets goeds.Oh en het wordt tijd dat je Naruto weer eens kijkt want de afgelopen weken is de Naruto-Sasuke-Akatsuki arc begonnen en het is weer vanouds goed.
Zodra de mensen die dit soort emoticons gebruiken zich hier verzamelen ben ik weg.quote:
En waarom dan wel?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:43 schreef Quir het volgende:
[..]
Zodra de mensen die dit soort emoticons gebruiken zich hier verzamelen ben ik weg.
dat 't een kutserie is?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:27 schreef tyroz het volgende:
[..]
Maargoed, verders nog iets te zeggen over Naruto?
tigtig afleveringen... leuk voor tussendoor.quote:
Ja! Leuke serie. Fillers overslaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:27 schreef tyroz het volgende:
[..]
Maargoed, verders nog iets te zeggen over Naruto?
Rondlopen, eten, zuipen. En af-en-toe de verdwaalde usertjes opscharrelen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:03 schreef Karasta het volgende:
Wat gaan we doen dan bij die meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |