Nee hoor, maar zquing wilde een leuke titel, en ik denk dat hij dit wel kan waarderenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:10 schreef Quir het volgende:
Ons gesprekje was trouwens volkomen ontopic gebabbel betreffende Chaos;Head. Ik neem niet aan dat we ons daarvoor af moeten zonderen in een hotelkamer, wel?
Aangepast. Vervloekt, wat een slechte render was dat.quote:
To hell, die gaat op mijn to watch-lijstje! Maar nu eerst Hellsing Ultimate #3!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:14 schreef Ascendancy het volgende:
Vinden meer mensen de art van letter bee zo apart? Ik wil het daardoor echt zien.
pfff, teveel aandacht voor die seriequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee hoor, maar zquing wilde een leuke titel, en ik denk dat hij dit wel kan waarderen
Ziet er goed uit jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:14 schreef Ascendancy het volgende:
Vinden meer mensen de art van letter bee zo apart? Ik wil het daardoor echt zien.
Kom je nu mee, nu kan ik mijn studie niet meer zo makkelijk wijzigenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:54 schreef zquing het volgende:
whehe ik ook, ben alleen dit jaar gestopt
In Leiden heb je tot 1 sept dacht ik, daarna doen ze erg moeilijk. Ze doen sowieso moeilijk in Leiden.....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:17 schreef zquing het volgende:
Echt wel, ik had me vorig jaar pas op 2 september voor mn nieuwe studie ingeschreven. Geen probleem hoor
In delft blijkbaar niet, voor mij was 't slecht een kwestie van even naar de studentenadministratie en aangeven. Daarna even langs de studieadviseur. Maar waarschijnlijk was dat omdat ik al was ingeschreven in delft.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:18 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
In Leiden heb je tot 1 sept dacht ik, daarna doen ze erg moeilijk. Ze doen sowieso moeilijk in Leiden.....
google is your pal!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:58 schreef Jordy-B het volgende:
Blessed! WTF, man. Hou je hentai-collectie lekker voor jezelf.
rule 34quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
google is your pal!
stiekem zocht ik naar een absurd elfen lied plaatje, maar die kon ik nergens vinden.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:51 schreef MaxiTitan het volgende:
Zo, alweer een nieuw anime topic.
Ben de laatste tijd zo druk geweest dat het net lijkt of ik onder een steen heb gelegen.
Mijn oren zijn gespitst, ga verder.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:00 schreef gniffie het volgende:
Ben claymore aan het kijken rond 1 kwart van de serie, en god zeg wat is dit voor smerige zooi, dikke horror en zo. Nou kan ik vanavond niet slapen
Gooi dat zieke stukje eens in een spoiler, misschien kun je me overtuigen om Claymore te gaan kijken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:44 schreef wdn het volgende:
Hoe ver ben je in Claymore. Want ik wil je best vast waarschuwen dat er 1 heel zeer ziek stuk inzit maar dat was ongeveer in het midden van de anime
Het is volgens mij niet "gore" zoals Elfenlied vind ik. Claymore heeft zijn momenten maar het is eerlijk gezegd meer functioneel voor het verhaal. Het is nodig om te vertellen wie en wat Clare is![]()
Als ik er meer op inga worden het spoilers
Ze zijn trouwens pas bij volume 15 met de manga dus s2 laat nog wel even wachten (s1 was 11 manga's dus ik neem aan dat het nog 6 delen duurt minimaal).
2de dvd serie van Claymore heb ik gisteren besteld bij play.co.uk
ben je een wijf ofzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:00 schreef gniffie het volgende:
Ben claymore aan het kijken rond 1 kwart van de serie, en god zeg wat is dit voor smerige zooi, dikke horror en zo. Nou kan ik vanavond niet slapen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:48 schreef Quir het volgende:
[..]
Gooi dat zieke stukje eens in een spoiler, misschien kun je me overtuigen om Claymore te gaan kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
he zou het haast zeggen ofnietquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:53 schreef wdn het volgende:
[..]Dank. Achja, ik kan 't een keer proberen. Nu eerst Berserk af maken en de afleveringen van de laatste week inhalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:54 schreef Quir het volgende:
[..]
Dank. Achja, ik kan 't een keer proberen. Nu eerst Berserk af maken en de afleveringen van de laatste week inhalen.
beetje triest hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:59 schreef gniffie het volgende:
Ben helemaal geen meisjes !!!!!!!![]()
Denk alleen dat er overal inbrekers staan in het donker![]()
Eenschquote:
Dan kun je beter anime links laten liggenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:59 schreef gniffie het volgende:
Ben helemaal geen meisjes !!!!!!!![]()
Denk alleen dat er overal inbrekers staan in het donker![]()
wat had je anders verwachtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef gniffie het volgende:
Jullie zijn niet echt aardig hier ....
Zie mij als de grote vriendelijke reus. In spraak ben ik afstandelijk, maar je kunt je hart hier luchten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef gniffie het volgende:
OF mangaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:11 schreef Quir het volgende:
[..]
Zie mij als de grote vriendelijke reus. In spraak ben ik afstandelijk, maar je kunt je hart hier luchten.
Zolang het maar over anime gaat.
Of manga, maar ik geloof dat anime de prioriteit heeft.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:35 schreef wdn het volgende:
[..]
OF manga
en gniffie: heb je niet liever gemeend commentaar dat dat hypocriete vrolijke gedoe waar niemand wat van meent?
Ik heb er 9quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:02 schreef Quir het volgende:
[..]
Of manga, maar ik geloof dat anime de prioriteit heeft.
Hoeveel mensen lezen hier eigenlijk manga?
Voor 't gemak gooi ik je dan bij de manga-lezers. Dan zijn we al met twee!quote:
Jawel, maar je bent wel in een harde kern beland, en we mogen nou eenmaal graag elkaars smaak (en elkaar) afkatten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef gniffie het volgende:
precies! ik heb de azumanga daioh en de battle royal serie compleet. verder nog wat getbackers, ai yori aoshi, hellsing, gto. ook nog wat random stuff, maar dat is het noemen niet waard.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:19 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb 41 manga's en 1 amateurboekje (Aniway Fantology)
Oh ja, en een flutboekje van Franse origine (Thanx, Aniway!).
Manga's zijn absoluut leuk, maar ze zijn me eigenlijk veel te duur.
LOL anders was het ook niet leuk meer denk ik he?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jawel, maar je bent wel in een harde kern beland, en we mogen nou eenmaal graag elkaars smaak (en elkaar) afkatten.
Dan lees je ze online!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:19 schreef Jordy-B het volgende:
Manga's zijn absoluut leuk, maar ze zijn me eigenlijk veel te duur.
ja, maar dat leest dan weer niet zo lekker als papier. En ik vind het niet zo vertrouwd zo met m'n PC op de badrand.quote:
Als je een kantelbaar beeldscherm hebt, is het wel te doen, dunkt me.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:27 schreef zquing het volgende:
Dit topic hoort dan ook niet leuk te zijn, ik ben hier alleen om jullie wat smaak bij te brengen, denken jullie dat ik dat leuk vind ofzo
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:36 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik zou weleens willen weten hoe het er op een E-reader uitziet.
En ik ben gemobiliseerd om dit recht te trekken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:27 schreef zquing het volgende:
Dit topic hoort dan ook niet leuk te zijn, ik ben hier alleen om jullie wat smaak bij te brengen, denken jullie dat ik dat leuk vind ofzo
met je kolere elfen-liedquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:12 schreef Quir het volgende:
[..]
En ik ben gemobiliseerd om dit recht te trekken.
Zie je?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:14 schreef blessed19 het volgende:
[..]
met je kolere elfen-lied
GELOOF JE HET ZELF?
bek houden!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:16 schreef RipCore het volgende:
Jammer dat ze allemaal doodgaan op het einde.
nog 11 dagen en dan ben je eindelijk opgerot naar dat jappenland!quote:
Ik zal je wel idoldvd's sturen!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
nog 11 dagen en dan ben je eindelijk opgerot naar dat jappenland!
ik hoop voor je dat je daar mooi zal blijven!
GVD spoiler tags jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:16 schreef RipCore het volgende:
Jammer dat ze allemaal doodgaan op het einde.
Pfffff, grootheidswaan, al heb je gelijk over dat kutlied over elfjesquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:07 schreef Ascendancy het volgende:
Jongens, houdt elfen lied er nu eens buiten![]()
IK ben de autoriteit hier.
En wdn, verander je avatar eens, zolang dit topic er is.
Just fuckin' with ya.. Dit zeg ik in elk animetopic na zoveel maanden afwezigheid, zonder relatie met de posts op dat moment.quote:
Menen ze het serieus dan? Ik maak terloops een opmerking, semi-spottend.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:12 schreef Jordy-B het volgende:
Je zou bijna denken dat het weer de hoogste tijd is voor een meet. Jullie zijn nogal baldadig, de laatste tijd.
Zijn jullie allemaal tegelijkertijd ongesteld, ofzo?
ha, nee, jij haptequote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:14 schreef RipCore het volgende:
[..]
Just fuckin' with ya.. Dit zeg ik in elk animetopic na zoveel maanden afwezigheid, zonder relatie met de posts op dat moment.
Maar leuk dat je hapte
Ik serieus? Nee, ben alleen wel bang dat ik dat nee-ik-ben-een-gozer-wijf perongeluk heb weggejaagdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:18 schreef Quir het volgende:
[..]
Menen ze het serieus dan? Ik maak terloops een opmerking, semi-spottend.
Per ongeluk?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:19 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik serieus? Nee, ben alleen wel bang dat ik dat nee-ik-ben-een-gozer-wijf perongeluk heb weggejaagd
Nee, jij.quote:
dacht dat hij 't wel kon hebben. ZO onaardig was ik toch nietquote:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:31 schreef Ascendancy het volgende:
Een meet. Lekker met zijn allen anime afkraken.
En vervolgens zquing vastbinden en hem heel elfen lied 10x achter mekaar laten kijken.
Ik hou van anime. Maar Japans eten vind ik niks.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:33 schreef zquing het volgende:
Al zeg ik wel ja tegen een meet. We kunnen japans gaan eten in rotterdam, of budgetair verantwoord dimsummen in den haag
Kabouterbierquote:
Tsja waarom zouden wij moeten reizen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:50 schreef Jordy-B het volgende:
Of we doen het niet in Holland, zodat ik niet zo'n achterlijk eind hoef te reizen vanuit Drenthe.
1 van 1 wagon per 2 uur toch?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:02 schreef Ascendancy het volgende:
Drenthe, man. Rijden daar wel treinen?
Tis maar een uurtje verder dan utrecht en een groot deel woon nu eenmaal in het wel bevolkte deel van nederland. Mjah, wat stel je voor?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:50 schreef Jordy-B het volgende:
Of we doen het niet in Holland, zodat ik niet zo'n achterlijk eind hoef te reizen vanuit Drenthe.
Goed, laten we zeggen dat we in Den Haag gaan meeten op een zaterdag.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:02 schreef Ascendancy het volgende:
Drenthe, man. Rijden daar wel treinen?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:43 schreef Quir het volgende:
Vandaag heb ik La Chouffe.
pfff, een Yamazaki 12years hierquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Kabouterbier![]()
ik ga zo een grolsch kanon proberen, of is het erg smerig?
Voorzie mij eens van meer informatie, en verkooppunten. Ik ben nog steeds op jacht naar goede bieren.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:24 schreef zquing het volgende:
[..]
[..]
pfff, een Yamazaki 12years hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |