Just fuckin' with ya.. Dit zeg ik in elk animetopic na zoveel maanden afwezigheid, zonder relatie met de posts op dat moment.quote:
Menen ze het serieus dan? Ik maak terloops een opmerking, semi-spottend.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:12 schreef Jordy-B het volgende:
Je zou bijna denken dat het weer de hoogste tijd is voor een meet. Jullie zijn nogal baldadig, de laatste tijd.
Zijn jullie allemaal tegelijkertijd ongesteld, ofzo?
ha, nee, jij haptequote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:14 schreef RipCore het volgende:
[..]
Just fuckin' with ya.. Dit zeg ik in elk animetopic na zoveel maanden afwezigheid, zonder relatie met de posts op dat moment.
Maar leuk dat je hapte
Ik serieus? Nee, ben alleen wel bang dat ik dat nee-ik-ben-een-gozer-wijf perongeluk heb weggejaagdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:18 schreef Quir het volgende:
[..]
Menen ze het serieus dan? Ik maak terloops een opmerking, semi-spottend.
Per ongeluk?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:19 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik serieus? Nee, ben alleen wel bang dat ik dat nee-ik-ben-een-gozer-wijf perongeluk heb weggejaagd
Nee, jij.quote:
dacht dat hij 't wel kon hebben. ZO onaardig was ik toch nietquote:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:31 schreef Ascendancy het volgende:
Een meet. Lekker met zijn allen anime afkraken.
En vervolgens zquing vastbinden en hem heel elfen lied 10x achter mekaar laten kijken.
Ik hou van anime. Maar Japans eten vind ik niks.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:33 schreef zquing het volgende:
Al zeg ik wel ja tegen een meet. We kunnen japans gaan eten in rotterdam, of budgetair verantwoord dimsummen in den haag
Kabouterbierquote:
Tsja waarom zouden wij moeten reizen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:50 schreef Jordy-B het volgende:
Of we doen het niet in Holland, zodat ik niet zo'n achterlijk eind hoef te reizen vanuit Drenthe.
1 van 1 wagon per 2 uur toch?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:02 schreef Ascendancy het volgende:
Drenthe, man. Rijden daar wel treinen?
Tis maar een uurtje verder dan utrecht en een groot deel woon nu eenmaal in het wel bevolkte deel van nederland. Mjah, wat stel je voor?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:50 schreef Jordy-B het volgende:
Of we doen het niet in Holland, zodat ik niet zo'n achterlijk eind hoef te reizen vanuit Drenthe.
Goed, laten we zeggen dat we in Den Haag gaan meeten op een zaterdag.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:02 schreef Ascendancy het volgende:
Drenthe, man. Rijden daar wel treinen?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:43 schreef Quir het volgende:
Vandaag heb ik La Chouffe.
pfff, een Yamazaki 12years hierquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Kabouterbier![]()
ik ga zo een grolsch kanon proberen, of is het erg smerig?
Voorzie mij eens van meer informatie, en verkooppunten. Ik ben nog steeds op jacht naar goede bieren.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:24 schreef zquing het volgende:
[..]
[..]
pfff, een Yamazaki 12years hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |