Kabouterbierquote:
Tsja waarom zouden wij moeten reizen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:50 schreef Jordy-B het volgende:
Of we doen het niet in Holland, zodat ik niet zo'n achterlijk eind hoef te reizen vanuit Drenthe.
1 van 1 wagon per 2 uur toch?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:02 schreef Ascendancy het volgende:
Drenthe, man. Rijden daar wel treinen?
Tis maar een uurtje verder dan utrecht en een groot deel woon nu eenmaal in het wel bevolkte deel van nederland. Mjah, wat stel je voor?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:50 schreef Jordy-B het volgende:
Of we doen het niet in Holland, zodat ik niet zo'n achterlijk eind hoef te reizen vanuit Drenthe.
Goed, laten we zeggen dat we in Den Haag gaan meeten op een zaterdag.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:02 schreef Ascendancy het volgende:
Drenthe, man. Rijden daar wel treinen?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:43 schreef Quir het volgende:
Vandaag heb ik La Chouffe.
pfff, een Yamazaki 12years hierquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Kabouterbier![]()
ik ga zo een grolsch kanon proberen, of is het erg smerig?
Voorzie mij eens van meer informatie, en verkooppunten. Ik ben nog steeds op jacht naar goede bieren.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:24 schreef zquing het volgende:
[..]
[..]
pfff, een Yamazaki 12years hier
tis geem bier, maar een whiskeyquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:26 schreef Quir het volgende:
[..]
Voorzie mij eens van meer informatie, en verkooppunten. Ik ben nog steeds op jacht naar goede bieren.
Asc, hoe smaakt de Kanon?
Zelfs in de OP staat dat er af en toe wat SC langskomt.quote:
zullen we een TT change aanvragen? Voor al uw CUL problemen? Lijkt me wel leukquote:
Uitstekend. Ik zag laatst een bier met daarop een jaartal, ik had er mijn bedenkingen bij. Ik heb nog een fles Glenlivet staan, geloof ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:28 schreef zquing het volgende:
[..]
tis geem bier, maar een whiskey
Hmm, we kunnen met zn allen bier gaan drinken in utrecht, als het goed is is daar een redelijk goed biercafe
Ik denk dat Mike die ene post van Blessed wel weer genoeg werk aan dit topic vond voor de komende drie maanden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:29 schreef zquing het volgende:
[..]
zullen we een TT change aanvragen? Voor al uw CUL problemen? Lijkt me wel leuk
Het anime/manga topic #82: waar KPD en CUL samenkomenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik denk dat Mike die ene post van Blessed wel weer genoeg werk aan dit topic vond voor de komende drie maanden.
Ik kaap wel een lapo. Dat is geloof ik ook al een tiental topics geleden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:32 schreef zquing het volgende:
[..]
Het anime/manga topic #82: waar KPD en CUL samenkomen
Om torrents en dergelijken te verwijderen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:33 schreef Ascendancy het volgende:
ik wist niet eens dat de mods wel eens in dit topic keken
Waarom mogen er geen torrents gepost worden?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:33 schreef Quir het volgende:
[..]
Om torrents en dergelijken te verwijderen.
bijna iedereen. Er komt bij tijd en wijle nog wel eens een newbie voorbij die via streams kijkt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom mogen er geen torrents gepost worden?
Als ik iets NIET illegaal vind, is het wel fansubs.
[quote]De policy maakt geen onderscheid tussen legale en illegale downloads. Torrents zijn gewoon niet toegestaan. En nee, er wordt geen uitzondering gemaakt voor fansubs.
[quote]
Maar ik mag hopen dat iedereen hier gewoon de sources weet
streamsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:41 schreef zquing het volgende:
owjah, als we 't toch over streams hebben, weet iemand een paar goede streamsites
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:41 schreef zquing het volgende:
owjah, als we 't toch over streams hebben, weet iemand een paar goede streamsites
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |