rule 34quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
google is your pal!
stiekem zocht ik naar een absurd elfen lied plaatje, maar die kon ik nergens vinden.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:51 schreef MaxiTitan het volgende:
Zo, alweer een nieuw anime topic.
Ben de laatste tijd zo druk geweest dat het net lijkt of ik onder een steen heb gelegen.
Mijn oren zijn gespitst, ga verder.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:00 schreef gniffie het volgende:
Ben claymore aan het kijken rond 1 kwart van de serie, en god zeg wat is dit voor smerige zooi, dikke horror en zo. Nou kan ik vanavond niet slapen
Gooi dat zieke stukje eens in een spoiler, misschien kun je me overtuigen om Claymore te gaan kijken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:44 schreef wdn het volgende:
Hoe ver ben je in Claymore. Want ik wil je best vast waarschuwen dat er 1 heel zeer ziek stuk inzit maar dat was ongeveer in het midden van de anime
Het is volgens mij niet "gore" zoals Elfenlied vind ik. Claymore heeft zijn momenten maar het is eerlijk gezegd meer functioneel voor het verhaal. Het is nodig om te vertellen wie en wat Clare is![]()
Als ik er meer op inga worden het spoilers
Ze zijn trouwens pas bij volume 15 met de manga dus s2 laat nog wel even wachten (s1 was 11 manga's dus ik neem aan dat het nog 6 delen duurt minimaal).
2de dvd serie van Claymore heb ik gisteren besteld bij play.co.uk
ben je een wijf ofzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:00 schreef gniffie het volgende:
Ben claymore aan het kijken rond 1 kwart van de serie, en god zeg wat is dit voor smerige zooi, dikke horror en zo. Nou kan ik vanavond niet slapen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:48 schreef Quir het volgende:
[..]
Gooi dat zieke stukje eens in een spoiler, misschien kun je me overtuigen om Claymore te gaan kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
he zou het haast zeggen ofnietquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:53 schreef wdn het volgende:
[..]Dank. Achja, ik kan 't een keer proberen. Nu eerst Berserk af maken en de afleveringen van de laatste week inhalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:54 schreef Quir het volgende:
[..]
Dank. Achja, ik kan 't een keer proberen. Nu eerst Berserk af maken en de afleveringen van de laatste week inhalen.
beetje triest hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:59 schreef gniffie het volgende:
Ben helemaal geen meisjes !!!!!!!![]()
Denk alleen dat er overal inbrekers staan in het donker![]()
Eenschquote:
Dan kun je beter anime links laten liggenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:59 schreef gniffie het volgende:
Ben helemaal geen meisjes !!!!!!!![]()
Denk alleen dat er overal inbrekers staan in het donker![]()
wat had je anders verwachtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef gniffie het volgende:
Jullie zijn niet echt aardig hier ....
Zie mij als de grote vriendelijke reus. In spraak ben ik afstandelijk, maar je kunt je hart hier luchten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef gniffie het volgende:
Jullie zijn niet echt aardig hier ....
OF mangaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:11 schreef Quir het volgende:
[..]
Zie mij als de grote vriendelijke reus. In spraak ben ik afstandelijk, maar je kunt je hart hier luchten.
Zolang het maar over anime gaat.
Of manga, maar ik geloof dat anime de prioriteit heeft.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:35 schreef wdn het volgende:
[..]
OF manga
en gniffie: heb je niet liever gemeend commentaar dat dat hypocriete vrolijke gedoe waar niemand wat van meent?
Ik heb er 9quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:02 schreef Quir het volgende:
[..]
Of manga, maar ik geloof dat anime de prioriteit heeft.
Hoeveel mensen lezen hier eigenlijk manga?
Voor 't gemak gooi ik je dan bij de manga-lezers. Dan zijn we al met twee!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |