Hm, dat is elfen-lied dus in een notendop.quote:A majority of the episodes contain graphic amounts of violence and gruesome deaths. There is also a lot of female nudity and serious thematic material such as child rape and torture.
Deze post van jou geeft overduidelijk aan dat je Elfenlied nooit gezien hebt. Anders had je geweten waar het thema "child rape" in EL betrekking op heeft en was je zeker niet met zo'n commentaar gekomen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Hm, dat is elfen-lied dus in een notendop.
ja, geweldige anime! uitstekend! kinderen verkrachten, hoezee!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Hm, dat is elfen-lied dus in een notendop.
ja, geweldige anime! uitstekend! kinderen verkrachten, hoezee!
Ik dacht hetzelfde, ik dacht oprecht dat hij ons dit keer op wou naaien.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Deze post van jou geeft overduidelijk aan dat je Elfenlied nooit gezien hebt. Anders had je geweten waar het thema "child rape" in EL betrekking op heeft en was je zeker niet met zo'n commentaar gekomen.
Ik zou haast gaan denken dat je aan het trollen bent. Maar ja. Zo ben ik niet opgevoed
Ik ben geloof ik de jongste.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:19 schreef Ascendancy het volgende:
Ik keek elfen lied op mijn 16e, ben ik nu voor het leven getekend?
Quir hoe oud ben jij eigenlijk?
Zit ik straks op de meet met allemaal mensen die mijn vader hadden kunnen zijn![]()
Niet dat het erg is, maar toch
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:38 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, ik dacht oprecht dat hij ons dit keer op wou naaien.
nee, dat hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:00 schreef tyroz het volgende:
Moet ik Elfen Lied kijken?
Geloof ik níet! Welke eps dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:56 schreef mschol het volgende:
[..]
in narutaru worden ook kinderen verkracht... en daar is het duidelijker dan in EL
Ik heb hem wel gezien, maar vond met niet echt boeiend. Ik had serieus constant chobits in mijn achterhoofd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Deze post van jou geeft overduidelijk aan dat je Elfenlied nooit gezien hebt. Anders had je geweten waar het thema "child rape" in EL betrekking op heeft en was je zeker niet met zo'n commentaar gekomen.
Ik zou haast gaan denken dat je aan het trollen bent. Maar ja. Zo ben ik niet opgevoed
Dat zeggen is inmiddels zo cliché dat het werkelijkwaar grappig zou zijn als je er echt een zou zijn.quote:
Ik zou er niet om kunnen lachen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:50 schreef Quir het volgende:
[..]
Dat zeggen is inmiddels zo cliché dat het werkelijkwaar grappig zou zijn als je er echt een zou zijn.
Ik kan me niet voorstellen dat een seriemoordenaar in een hoekje gaat zitten huilen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:24 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ga je dan in een hoekje zitten huilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |