quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:59 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ik wacht hier op:
[ afbeelding ]
Miro's inmiddels binnen
je hoofd is achterlijk gek boomroastedquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:24 schreef Pumatje het volgende:
[..]
werkelijk waar, dit zijn de meest achterlijke schoenen die ik ever!gezien heb
Jouw mening telt niet, jij leeft op belastings-geld. En militairen hebben sowieso een kutsmaakquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:24 schreef Pumatje het volgende:
[..]
werkelijk waar, dit zijn de meest achterlijke schoenen die ik ever!gezien heb
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:24 schreef thaWarhead het volgende:
50 pond CT sale biatch. Wel een 11.5 maar desnoods gaat er een ander zooltje in. Maar voorlopig gaan ze onderop de stapel tot het andere paar ondraagbaar is (dat gaat nog wel even duren dus)
Het is maar beter dat hij niet hoort hoeveel de visvims hebben gekostquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:36 schreef Electric_Wizard het volgende:
Hahaha, ik heb al veel mensen lelijke shit horen zeggen over visvims maar 'jaren '80 invloeden' dat is nieuw voor mij.
Enneh... beetje rustig tegen de sergeant majoor he?
sz 12.. bijna alleen te krijgen bij resellers voor 300 USDquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:30 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Het is maar beter dat hij niet hoort hoeveel de visvims hebben gekost.
@Unioz, luucky. Welke maat heb je?
Waarschijnlijk Sneakers/Coach of Front Runner. (model is Ultimate 81)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:51 schreef Slurf het volgende:
Ik ben opzoek naar deze tigers, weet iemand waar ik die vandaan zou kunnen halen in US 8? Kan ze nergens vinden.
[ afbeelding ]
nice moet ze zelf ook nog even zien te regelenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:14 schreef unioz het volgende:
vandaag een paartje supreme bruins voor onder retail gescoord
Mr. Lacy flatties zien er AM-achtig uit.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:58 schreef Qlubtempo het volgende:
In het vorige topic ook al een keer gevraagd, maar waar kan ik de "originele" Nike Air Max 1 veters bestellen? Het liefst in NL.
Op Fully Laced heb ik al gekeken, maar weet dan alsnog niet welke ik moet hebben......
Iemand die mij kan/wil helpen?
210 euro.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:18 schreef seto het volgende:
vind die suede mooier
hoeveel gaan die kosten?
Helaas niet, Taka Hayashi Vans:quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:48 schreef feelsgoodman het volgende:
Zijn ze er ook in het zwart/donkerblauw? (suede)
Jezus, wat weet jij veelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:55 schreef thaWarhead het volgende:
Kan zijn dat ze bij de Nike stores komen. Heb er voor Holiday een in mn handen gehad maar dat was een Premium, 150 euro ofzo, die komt vanwege het prijskaartje waarschijnlijk niet.
En zijn ze de retailprijs waard?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:55 schreef thaWarhead het volgende:
Heb de bruin leren versie al in mn handen gehad.
Die in het Lacebag topic staan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:32 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
En zijn ze de retailprijs waard?
@ Sjimz, welke VII"s?
Amazone?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:40 schreef RacerDKB het volgende:
Waar kan ik K Swiss schoenen kopen?
Was vandaag in de Foot Locker, maar ze hadden niet de maat die ik zocht, en ze krijgen ze ook nooit meer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
K-Swiss Davock Low, 01418193, wht/blue.
Heb eBay al afgestruind maar ik vind alleen te grote of te kleine
En ik zoek maar 45 of 45.5
Nou die gast bij de Foot Locker zei dat ze niet meer hadden, en waarschijnlijk ook niet meer kwamen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:06 schreef SHOOOTO het volgende:
^heb je ook via sneakerfinder geprobeerd? Andere filialen hebben misschien wel je maat.
Daar staan alleen deze op:quote:
thnx, ik vind deze schoenen zo mooi.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:41 schreef thaWarhead het volgende:
In NL nergens. Google maar op Superstar Busenitz, is van de adidas skate lijn (Dennis Busenitz pro colorway)
Dat zal ik maandag dan ook maar gaan doen. Ik had eerder ook een e-mail gestuurd toen ik iets wou bestellen en toen kreeg ik wel binnen een dag antwoord, daarom vond ik het wat vreemd dat ik nu geen enkele reactie kreeg.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:06 schreef SinjiOnO het volgende:
Het beste is dat je hen voortaan belt, wordt je gelijk geholpen. Nummer is 0900-2203007.
Top. Volgende week misschien even een keer langsgaan als ik tijd hebt.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:04 schreef thaWarhead het volgende:
Ze staan niet meer op de site omdat ze in de winkel liggen
Maat 11 groot genoeg?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:19 schreef SinjiOnO het volgende:
Er lag volgens mij alleen nog maar grote maten van die schoenen bij de Spui. Khoop dat je grote voeten hebt.
Gister zwarte laces gehaald, helemaal weer de oude:
[ afbeelding ]
Iemandquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:20 schreef Slappy het volgende:
Wie weet waar ik deze kan halen[ afbeelding ]
Ik zoek dus maat 45 en geen kinder maat
Boks @ lucky pickup. Mooie schoenen heb je daar aan zeg.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:46 schreef koston het volgende:
Zomer pick-up en wivah:
[ afbeelding ]
$75 bij een skateshop in New Jersey. Amerikanen zijn trouwens niet zo gek op de combi Air Max 1 en roze
[ afbeelding ]
Naah toch niet!quote:
Maar is ook voor grote mensen versie van heb ik gehoordquote:Op zondag 17 mei 2009 17:44 schreef SinjiOnO het volgende:
Levis 'Kids'. Ik denk niet dat ze maat 45 maken voor een schoen dat gericht is voor kinderen![]()
jason markk halen, maar met een tandenborstel en lauw water met wasmiddel wil het ook wel helpenquote:
Jason Markk of een goedkopere oplossing, schoenen in de wasmachine, koud wasje en laten uitwaaien. Ossegalzeep schijnt ook te werken.quote:
Ah. Merci.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:47 schreef SHOOOTO het volgende:
5-7 dagen, daarna is het afwachten of je pakketje blijft hangen bij de douane. USPS tracking is trouwens wel accuraat.
'Big Gulp'quote:Op maandag 18 mei 2009 11:57 schreef SHOOOTO het volgende:
^wat heb je eigenlijk gekocht?
Die zijn wel nice.quote:
dude, pas je wel een 10.5?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:24 schreef Electric_Wizard het volgende:
Shooto, J-rods ruilen tegen DS Tiffs?
FC's kopen?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:25 schreef thaWarhead het volgende:
Crooked Tongues moet dood-dood-dood-dood.
Druk met die sale enzo denk ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:25 schreef thaWarhead het volgende:
Crooked Tongues moet dood-dood-dood-dood.
Into Foreign Customs, May 18, 2009, 10:29 am, NETHERLANDSquote:Op maandag 18 mei 2009 11:47 schreef SHOOOTO het volgende:
5-7 dagen, daarna is het afwachten of je pakketje blijft hangen bij de douane. USPS tracking is trouwens wel accuraat.
Reken maar op 30 euro douanekosten extra.. bij USPS is het bijna altijd raak.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:41 schreef KingGone het volgende:
[..]
Into Foreign Customs, May 18, 2009, 10:29 am, NETHERLANDS
Arrived Abroad, May 18, 2009, 10:29 am, NETHERLANDS
Allright than. Maar als je zo een paypal-screen moet sturen , dat laten ze weten via een brief ofzoiets? Noob ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:02 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Reken maar op 30 euro douanekosten extra.. bij USPS is het bijna altijd raak.
Ah thanks.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:40 schreef SinjiOnO het volgende:
Als je de betalingsbewijs hebt opgestuurd dan krijg je je schoenen als het goed is binnen een week, houdt er rekening mee dat er een besnorde meneer voor je deur staat die 30 euries van je wil. Hij is heel kieskeurig, want hij accepteert geen pin/creditcard/loempia's/ect.. Strictly cash.
Ja klopt, je schoenen staan nu bij de douane, moet nog door de inklaring heen. Als dat is gebeurt, krijg je een brief van TNT post. De fase waar jij nu in zit kan erg varieren qua tijd. Kan binnen een week klaar zijn, maar soms ook langer dan 3 wekenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:45 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ah thanks.
En hoe laten ze dat weten dat ze dat willen? Via de post neem ik aan?
Oké. Dankje.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Ja klopt, je schoenen staan nu bij de douane, moet nog door de inklaring heen. Als dat is gebeurt, krijg je een brief van TNT post. De fase waar jij nu in zit kan erg varieren qua tijd. Kan binnen een week klaar zijn, maar soms ook langer dan 3 weken. Afwachten dus
.
150 euroquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:27 schreef feelsgoodman het volgende:
Prijs?
Alleen kun je die beter in het pimp mijn nieuwe schoenen topic plaatsen danin het sneaker topic.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:07 schreef Prosac het volgende:
Eindelijk weer eens een paar gevonden die ook qua werk gewoon kunnen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:07 schreef Prosac het volgende:
Eindelijk weer eens een paar gevonden die ook qua werk gewoon kunnen.
[ afbeelding ]
quote:
Iets met hopeloos en opgeven.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:31 schreef feelsgoodman het volgende:
Prosac doet eens wat een deze gehandicape gebruiker.
platoon is geen lid van het clubje hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:26 schreef Prosac het volgende:
Ik denk dat ik blijkbaar ingebroken heb in een exclusief clubje, maar je zet vooral jezelf voor lul met je taalgebruik.
blix, ff lief doen tegen prosac.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:31 schreef feelsgoodman het volgende:
Prosac doet eens wat een deze gehandicape gebruiker.
Waarom niet? Past goed bij de rode airbag.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:48 schreef shiftsix het volgende:
waarom rode veters
neequote:Op donderdag 21 mei 2009 23:52 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Waarom niet? Past goed bij de rode airbag.
Snap je vraag eigenlijk niet zo goed. Nikes die je in de US koopt hebben gewoon dezelfde maten als Nikes die je in NL koopt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:59 schreef F-rank1 het volgende:
Ik had mooie Nike Vandals Low gevonden op sneakerhead. Zijn de maten als je in amerika besteld een beetje true to size? m.a.w kun jehet vergelijken met de maten hier?
Dan snap je de vraag toch eigenlijk wel?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:09 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Snap je vraag eigenlijk niet zo goed. Nikes die je in de US koopt hebben gewoon dezelfde maten als Nikes die je in NL koopt.
Hij vraagt of de maten 'true to size' vallen. Maar het zijn gewoon exact dezelfde maten. Een US 10 in Amerika is dezelfde US 10 als in Nederland.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:05 schreef Bijsluiter het volgende:
[..]
Dan snap je de vraag toch eigenlijk wel?
waar heb je deze gekocht?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:52 schreef Salt_Seafood het volgende:
Omdat er ''enzo'' in de TT staat:
[ afbeelding ]
Gekocht voor 9 Euro
ebay, even zoeken op grey pimpsolls!quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 01:26 schreef aerodynamic het volgende:
Wat een kankerlelijke schoenen allemaal op de vorige pagina.
Kijk ook de rest maar even. Undftd Dunks, Tiffany's, Supreme lows, Atmos Viotech AM87, AM90 Infrareds en nog wel wat meer. Iets wat ten minste kan, als je in het sneakertopic post, boven een paar van 9 euro of die ene "sneakers". Die fagboats zitten er elke keer wel tussen en dan worden ze verdrietig als ze geen aandacht krijgen. Kom dan ook niet aan met dat soort dingen in dit forum.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:10 schreef nout72 het volgende:
Proest!
Kankerlelijk?
Zoveel stelligheid verraad een verfijnde smaak nietwaar? en uit nieuwsgierigheid (neem het me niet kwalijk, zie het niet als stalken) ben ik maar eens gaan checken wat aerodynmaic dan geen kankerlelijke sneakers vind...
Ja er gaat werkelijk niets boven een paar Nike Dunk Hi Unkles hahaha
(over spuuglelijk gesproken)
Ach over smaak valt niet te twisten
Ja, een stoere/originele sneakerdude is de mode en hype toch voor? Kanker is zóoooo 2008.quote:Op zondag 24 mei 2009 03:03 schreef Salt_Seafood het volgende:
Leuk jouw posts lezen! Ik mis alleen het woordje 'kanker' in je vorige post, dat vind ik dan wel weer een minpuntje! Ik hoop dat je bij je volgende posts weer dat niveau kunt halen!
Hier heeft hij wel een punt.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:56 schreef aerodynamic het volgende:
Die fagboats zitten er elke keer wel tussen en dan worden ze verdrietig als ze geen aandacht krijgen.
Mis ik iets?quote:Op zondag 24 mei 2009 02:56 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Kijk ook de rest maar even. Undftd Dunks, Tiffany's, Supreme lows, Atmos Viotech AM87, AM90 Infrareds en nog wel wat meer. Iets wat ten minste kan, als je in het sneakertopic post, boven een paar van 9 euro of die ene "sneakers". Die fagboats zitten er elke keer wel tussen en dan worden ze verdrietig als ze geen aandacht krijgen. Kom dan ook niet aan met dat soort dingen in dit forum.
Over wie heeft hij het dan? Als hij het over mij heeft prima, maar ik ben/was toch niet aan het janken (voor aandacht)?quote:
quote:
Heeft ie toch een deal gemaakt?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:12 schreef thaWarhead het volgende:
Die heb ik namelijk al gekocht voor 80;
wat heeft hij precies gedaan dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:18 schreef Electric_Wizard het volgende:
Desondanks die gay actie van 'm een nice deal.
'fagboat' post schoen die geen sneaker is (zo'n van bommel ding of iets wat erop lijkt)quote:Op zondag 24 mei 2009 12:09 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Over wie heeft hij het dan? Als hij het over mij heeft prima, maar ik ben/was toch niet aan het janken (voor aandacht)?
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:47 schreef Waag-hals het volgende:
Ik wil mensen hier niet afplassen, maar ik ben het eens over het hoge gehalte aan clownsschoenen in dit topic. Veel van die Nikes ed kocht ik toen ik meedeed aan de gabberperiode (SCHAAMTE, LAME, NOG MEER SCHAAMTE), maar zijn inmiddels niet meer om aan te zien. Afgezien van het overschrijden van de drie-kleuren regel, zien de meeste er zo log uit dat het lijkt alsof je botsautootjes aan je voeten hebt. Velen hier kwijlen over schoenen omdat ze speciaal of limited zijn, maar dat is een heel ander verhaal. Lelijke schoenen met een mooi verhaal, zijn nog steeds lelijke schoenen.
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:24 schreef Famouss het volgende:
So true , ik hou zelf ook niet echt van teveel kleuren op een schoen.
Maarjah ieder zijn mening ( smaak )
Yeah.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Ja klopt, je schoenen staan nu bij de douane, moet nog door de inklaring heen. Als dat is gebeurt, krijg je een brief van TNT post. De fase waar jij nu in zit kan erg varieren qua tijd. Kan binnen een week klaar zijn, maar soms ook langer dan 3 weken. Afwachten dus
.
HAHAHAHA JE HEBT EEN MANGA AVATAR HAHAHAHAAHquote:Op maandag 25 mei 2009 15:47 schreef Waag-hals het volgende:
Ik wil mensen hier niet afplassen, maar ik ben het eens over het hoge gehalte aan clownsschoenen in dit topic. Veel van die Nikes ed kocht ik toen ik meedeed aan de gabberperiode (SCHAAMTE, LAME, NOG MEER SCHAAMTE), maar zijn inmiddels niet meer om aan te zien. Afgezien van het overschrijden van de drie-kleuren regel, zien de meeste er zo log uit dat het lijkt alsof je botsautootjes aan je voeten hebt. Velen hier kwijlen over schoenen omdat ze speciaal of limited zijn, maar dat is een heel ander verhaal. Lelijke schoenen met een mooi verhaal, zijn nog steeds lelijke schoenen.
mooie pattaz ouwuh... ick heb liefer van bommels tho die zijn harderquote:Op maandag 25 mei 2009 18:00 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ik heb ook nieuwe sneakers...
[ afbeelding ]
Wat? Vinden jullie hem niet mooi? Nou beter dan jullie clownsschoenen vol met felle kleurtjes die op botsauto's lijken... ik hou tenminste van iets rustigers. Iets meer 'volwassen'
oei.. kijk maar uit dat Platoon je nu niet komt uitlachen.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:00 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ik heb ook nieuwe sneakers...
[ afbeelding ]
Wat? Vinden jullie hem niet mooi? Nou beter dan jullie clownsschoenen vol met felle kleurtjes die op botsauto's lijken... ik hou tenminste van iets rustigers. Iets meer 'volwassen'
Eens, al komen Bikkembergs ook hard als een malle!quote:Op maandag 25 mei 2009 18:11 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
mooie pattaz ouwuh... ick heb liefer van bommels tho die zijn harder
I raise you...quote:
Bedoel je het paartje US10 uit Rotterdam?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:40 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ik zag ze ineens @ MP staan SHOOTO
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:21 schreef shiftsix het volgende:
die rode blazers zijn wel nice
aan de voet pic?
Nice man!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:08 schreef thaWarhead het volgende:
Fuckfuckfuckfuck wat is het toch een godenschoen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:08 schreef thaWarhead het volgende:
Fuckfuckfuckfuck wat is het toch een godenschoen.
[ afbeelding ]
Klote, ik heb ook het idee dat Sneakershop gerunt word door sjonniesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:43 schreef Slickk het volgende:
Wat een kloteshop die SneakerShop. Duurt minimaal 7 dagen voordat je antwoord hebt op je e-mails en ze hadden beloofd om vorige week de goede maat op te sturen.
Krijg ik vandaag nog eens een e-mail waarin staat dat ze die maat niet eens hebben, terwijl ze vorige week zeiden dat ze die maat al hadden opgestuurd...
Geld maar teruggevraagd, 5 mei had ik mijn schoenen besteld en nog steeds niks fatsoenlijks in huis, heb het wel gehad met die klote communicatie daar. Eerste slechte ervaring met online bestellen van spullen, jammer genoeg.
you must be fucking kidding mequote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:40 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
nou sorry hoor, misschien voor iemand die zn vmbo niet heeft afgemaakt, maar anders ga je daar toch niet in lopen? just my opinion!quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:53 schreef Mindstate het volgende:
hoezo, die maxjes zijn fucking wreed man en matchen heel goed met die jacket
Gozer..quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:55 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
nou sorry hoor, misschien voor iemand die zn vmbo niet heeft afgemaakt, maar anders ga je daar toch niet in lopen? just my opinion!
Als je daar in gaat lopen dan inderdaad:quote:
Ohw was het toch sarcastisch? Hoe moet ik dat nou weer weten, ik ken je niet (persoonlijk) en kan zoiets moeilijk ruiken!quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:58 schreef SinjiOnO het volgende:
Laat maar zitten.. je hebt het niet door.
Dat heeft helemaal niets met opleidingsniveau te maken hoorquote:
dat ontwikkel je nog wel als je wat langer op de intarwebs zitquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:00 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ohw was het toch sarcastisch? Hoe moet ik dat nou weer weten, ik ken je niet (persoonlijk) en kan zoiets moeilijk ruiken!
Misschien ligt er bij Solepaxx Leiden wat. Anders moet je even bij Sneakers, Foot Locker of Concrete in Den Haag kijken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:49 schreef Cavia2Win het volgende:
Hmm ik ben opzoek naar witte Nike Dunks, van die hoge in het wit met het logo in het blauw. De maat die ik nodig heb is 42 dus volgens mij wel een schappelijke maat. Waar verkopen ze die in Leiden, Den Haag of desnoods Amsterdam?
[ afbeelding ]
Vage foto maar deze moet ik hebben dus, en volgens mij heten ze Dunks.
Het spijt mij dat ik mijzelf niet aansluit bij de 'fijnproefers meute' met felgekleurde pipo de clown schoenen. Maargoed, ik draag dan ook geen joggingbroek, bontkraag en een petje.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:43 schreef bbaadd het volgende:
waarom blijven mensen dit soort schoenen posten in een sneakertopic, als je ze zo graag wilt laten zien post dan in Pimp hier met je schoenen #15
Het zijn gewoon geen sneakers, dus post ze hier nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:52 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Het spijt mij dat ik mijzelf niet aansluit bij de 'fijnproefers meute' met felgekleurde pipo de clown schoenen. Maargoed, ik draag dan ook geen joggingbroek, bontkraag en een petje.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:52 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Het spijt mij dat ik mijzelf niet aansluit bij de 'fijnproefers meute' met felgekleurde pipo de clown schoenen. Maargoed, ik draag dan ook geen joggingbroek, bontkraag en een petje.
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:33 schreef seto het volgende:
'fagboat' post schoen die geen sneaker is (zo'n van bommel ding of iets wat erop lijkt)
krijgt geen reacties of negatieve
fagboat komt terug door te zeggen dat iedereen hier in clownsschoenen loopt en dat hij liever wat simpels heeft
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:52 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:15 schreef feelsgoodman het volgende:
Wat een typetjes altijd, te simpel voor woorden ook weer.
Maarre, mooie Hilfigers hoor. Het zijn alleen geen sneakers, dus waarom post je ze hier?
Oke. Nou het zijn dus geen sneakers, sneakers hebben van die felle kleurtjes (staat leuk onder een joggingbroek).quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:19 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Bedankt.
Waarom ik hier post? Omdat ze op TommyHilfiger.nl onder het kopje 'sneakers' staan?
Waarom pest je mijquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:52 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor om die quote in de OP te zetten... word er een beetje moe van telkens weerquote:
doen !quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:50 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor om die quote in de OP te zetten... word er een beetje moe van telkens weer
Dus als ik een koelkast op mijn site zet onder het kopje "strijkplank" dan is het ook ineens een strijkplank?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:19 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Bedankt.
Waarom ik hier post? Omdat ze op TommyHilfiger.nl onder het kopje 'sneakers' staan?
Ik neem aan dat die vraag een retorische vraag is?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus als ik een koelkast op mijn site zet onder het kopje "strijkplank" dan is het ook ineens een strijkplank?
Oke.
Anyways, je hebt een paar lelijke "sneakers"quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:13 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die vraag een retorische vraag is?
Nee. Met een koelkast strijk je de was niet glad of koel je je kleding niet.
Maar schoenen, sneakers, whatever... Ze zitten allemaal aan je voeten.
Nee jij met je felgekleurde clownsschoenen, trainingsbroek, bontkraag, petje, negroide uiterlijk en Marokkaanse tongvalquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Anyways, je hebt een paar lelijke "sneakers"![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:19 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Nee jij met je felgekleurde clownsschoenen, trainingsbroek, bontkraag, petje, negroide uiterlijk en Marokkaanse tongval
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:49 schreef Slappy het volgende:
http://myworld.ebay.com/sneaks4sale2005/
Wie heeft daar ooit wel eens een bestelling gedaan?En door wie worden ze in Nederland bezorg aangezien hij uit Amerika komt.
Smaken verschillenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Anyways, je hebt een paar lelijke "sneakers"![]()
sneak⋅er [snee-ker] a high or low shoe, usually of fabric such as canvas, with a rubber or synthetic sole.quote:
Yeah. So move on Tommy.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:33 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
sneak⋅er
/ˈsnikər/ [snee-ker] a high or low shoe, usually of fabric such as canvas, with a rubber or synthetic sole.
Ik zie niet in waarom mijn schoenen niet voldoen aan deze beschrijving. Maar goed.. Deze discussie is nutteloos.
A sneaker is a term used in American English for a casual athletic shoe.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:33 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
sneak⋅er
/ˈsnikər/ [snee-ker] a high or low shoe, usually of fabric such as canvas, with a rubber or synthetic sole.
Ik zie niet in waarom mijn schoenen niet voldoen aan deze beschrijving. Maar goed.. Deze discussie is nutteloos.
kerel beter spam je dit topic niet vol met die onzin van je en hou je je gewoon stilquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:33 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
sneak⋅er [snee-ker] a high or low shoe, usually of fabric such as canvas, with a rubber or synthetic sole.
zelf nooit wat besteld, maar shipping:quote:
Ja dat begrijp ik.Maar die verzenden alleen binnen Amerika,wie neemt het dan over in Nederlandquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:40 schreef seto het volgende:
[..]
zelf nooit wat besteld, maar shipping:
USPS Priority International $34.99 $9.99 6 to 10 Business Days
USPS Express International $44.99 $14.99 3 to 5 Business Days
lol nee, heb gister pas een kopie van mijn afschrift verstuurdquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:44 schreef Electric_Wizard het volgende:
heb je je supremes nou al binnen?
quote:
Kan het kloppen dat ik ze nog niet binnen hebquote:Bullet Into Foreign Customs, May 22, 2009, 10:57 pm, NETHERLANDS
Bullet Arrived Abroad, May 22, 2009, 10:57 pm, NETHERLANDS
Bullet International Dispatch, May 21, 2009, 6:43 am, ISC SAN FRANCISCO (USPS)
Bullet Arrival
Bullet Electronic Shipping Info Received, May 18, 2009
Whehehe, volgens mij ga ik ze nog eerder dan jij rocken.... collega van me had ze ook bij croatian styles gehaald en was 30 euro extra kwijt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:45 schreef seto het volgende:
[..]
lol nee, heb gister pas een kopie van mijn afschrift verstuurd
Weet je dat zekerquote:
ik ruik een conspiracyquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:47 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Whehehe, volgens mij ga ik ze nog eerder dan jij rocken.... collega van me had ze ook bij croatian styles gehaald en was 30 euro extra kwijt.
ja, dat staat er tochquote:
Ze moeten eerst nog uit de douane komen. Kun je zien op de USPS status. Daarna gewoon wat btw. Oh , en 17 euro 'inklaring'.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:56 schreef Slappy het volgende:
Hoeveelik ga morgen met me hond voor de deur staan oplichters
Kan je alleen contant betalen dan?
Bij TNT wel ja.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:58 schreef Slappy het volgende:
Moet je zeker contant betalen?
Als ze bij je aan de deur zijn geweest,en je bent er niet.Moet je zeker langs tnt/postkantoor .quote:
Waar vind jij deze op ebay? Ik zie ze alleen vanaf $125 dollar?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:22 schreef Electric_Wizard het volgende:
Blije aankoop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En bedankt voor de tip blix, alsof ik de laatste tijd nog niet genoeg schoenen gekocht heb
Hoe lang duurt dat eigelijksquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:58 schreef seto het volgende:
hangt ervanaf wat de waarde is van het pakketje, hoe hoger hoe meer je moet betalen
ik heb tot nu toe altijd contant betaald ja, weet eigenlijk niet of het ook anders kan
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
.
heb ze nu ook eindelijk binnen, 50 euro lichter door de douanequote:Op donderdag 28 mei 2009 14:48 schreef unioz het volgende:
koop ik een paartje supreme bruins sz 12 op ebay, stuurt die eikel me een paartje sz 11 op
Gewoon skatenquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:26 schreef JeWaitut het volgende:
[ afbeelding ]
Me Nike SB Classic x Cliche collaboration zijn binnen.![]()
Eigelijk om mee te skaten, maar vind ze te mooi daarvoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |