nou sorry hoor, misschien voor iemand die zn vmbo niet heeft afgemaakt, maar anders ga je daar toch niet in lopen? just my opinion!quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:53 schreef Mindstate het volgende:
hoezo, die maxjes zijn fucking wreed man en matchen heel goed met die jacket
Gozer..quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:55 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
nou sorry hoor, misschien voor iemand die zn vmbo niet heeft afgemaakt, maar anders ga je daar toch niet in lopen? just my opinion!
Als je daar in gaat lopen dan inderdaad:quote:
Ohw was het toch sarcastisch? Hoe moet ik dat nou weer weten, ik ken je niet (persoonlijk) en kan zoiets moeilijk ruiken!quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:58 schreef SinjiOnO het volgende:
Laat maar zitten.. je hebt het niet door.
Dat heeft helemaal niets met opleidingsniveau te maken hoorquote:
dat ontwikkel je nog wel als je wat langer op de intarwebs zitquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:00 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ohw was het toch sarcastisch? Hoe moet ik dat nou weer weten, ik ken je niet (persoonlijk) en kan zoiets moeilijk ruiken!
Misschien ligt er bij Solepaxx Leiden wat. Anders moet je even bij Sneakers, Foot Locker of Concrete in Den Haag kijken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:49 schreef Cavia2Win het volgende:
Hmm ik ben opzoek naar witte Nike Dunks, van die hoge in het wit met het logo in het blauw. De maat die ik nodig heb is 42 dus volgens mij wel een schappelijke maat. Waar verkopen ze die in Leiden, Den Haag of desnoods Amsterdam?
[ afbeelding ]
Vage foto maar deze moet ik hebben dus, en volgens mij heten ze Dunks.
Het spijt mij dat ik mijzelf niet aansluit bij de 'fijnproefers meute' met felgekleurde pipo de clown schoenen. Maargoed, ik draag dan ook geen joggingbroek, bontkraag en een petje.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:43 schreef bbaadd het volgende:
waarom blijven mensen dit soort schoenen posten in een sneakertopic, als je ze zo graag wilt laten zien post dan in Pimp hier met je schoenen #15
Het zijn gewoon geen sneakers, dus post ze hier nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:52 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Het spijt mij dat ik mijzelf niet aansluit bij de 'fijnproefers meute' met felgekleurde pipo de clown schoenen. Maargoed, ik draag dan ook geen joggingbroek, bontkraag en een petje.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:52 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Het spijt mij dat ik mijzelf niet aansluit bij de 'fijnproefers meute' met felgekleurde pipo de clown schoenen. Maargoed, ik draag dan ook geen joggingbroek, bontkraag en een petje.
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:33 schreef seto het volgende:
'fagboat' post schoen die geen sneaker is (zo'n van bommel ding of iets wat erop lijkt)
krijgt geen reacties of negatieve
fagboat komt terug door te zeggen dat iedereen hier in clownsschoenen loopt en dat hij liever wat simpels heeft
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:52 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:15 schreef feelsgoodman het volgende:
Wat een typetjes altijd, te simpel voor woorden ook weer.
Maarre, mooie Hilfigers hoor. Het zijn alleen geen sneakers, dus waarom post je ze hier?
Oke. Nou het zijn dus geen sneakers, sneakers hebben van die felle kleurtjes (staat leuk onder een joggingbroek).quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:19 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Bedankt.
Waarom ik hier post? Omdat ze op TommyHilfiger.nl onder het kopje 'sneakers' staan?
Waarom pest je mijquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:52 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor om die quote in de OP te zetten... word er een beetje moe van telkens weerquote:
doen !quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:50 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor om die quote in de OP te zetten... word er een beetje moe van telkens weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |