quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:21 schreef shiftsix het volgende:
die rode blazers zijn wel nice
aan de voet pic?
Nice man!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:08 schreef thaWarhead het volgende:
Fuckfuckfuckfuck wat is het toch een godenschoen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:08 schreef thaWarhead het volgende:
Fuckfuckfuckfuck wat is het toch een godenschoen.
[ afbeelding ]
Klote, ik heb ook het idee dat Sneakershop gerunt word door sjonniesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:43 schreef Slickk het volgende:
Wat een kloteshop die SneakerShop. Duurt minimaal 7 dagen voordat je antwoord hebt op je e-mails en ze hadden beloofd om vorige week de goede maat op te sturen.
Krijg ik vandaag nog eens een e-mail waarin staat dat ze die maat niet eens hebben, terwijl ze vorige week zeiden dat ze die maat al hadden opgestuurd...
Geld maar teruggevraagd, 5 mei had ik mijn schoenen besteld en nog steeds niks fatsoenlijks in huis, heb het wel gehad met die klote communicatie daar. Eerste slechte ervaring met online bestellen van spullen, jammer genoeg.
you must be fucking kidding mequote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:40 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
nou sorry hoor, misschien voor iemand die zn vmbo niet heeft afgemaakt, maar anders ga je daar toch niet in lopen? just my opinion!quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:53 schreef Mindstate het volgende:
hoezo, die maxjes zijn fucking wreed man en matchen heel goed met die jacket
Gozer..quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:55 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
nou sorry hoor, misschien voor iemand die zn vmbo niet heeft afgemaakt, maar anders ga je daar toch niet in lopen? just my opinion!
Als je daar in gaat lopen dan inderdaad:quote:
Ohw was het toch sarcastisch? Hoe moet ik dat nou weer weten, ik ken je niet (persoonlijk) en kan zoiets moeilijk ruiken!quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:58 schreef SinjiOnO het volgende:
Laat maar zitten.. je hebt het niet door.
Dat heeft helemaal niets met opleidingsniveau te maken hoorquote:
dat ontwikkel je nog wel als je wat langer op de intarwebs zitquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:00 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ohw was het toch sarcastisch? Hoe moet ik dat nou weer weten, ik ken je niet (persoonlijk) en kan zoiets moeilijk ruiken!
Misschien ligt er bij Solepaxx Leiden wat. Anders moet je even bij Sneakers, Foot Locker of Concrete in Den Haag kijken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:49 schreef Cavia2Win het volgende:
Hmm ik ben opzoek naar witte Nike Dunks, van die hoge in het wit met het logo in het blauw. De maat die ik nodig heb is 42 dus volgens mij wel een schappelijke maat. Waar verkopen ze die in Leiden, Den Haag of desnoods Amsterdam?
[ afbeelding ]
Vage foto maar deze moet ik hebben dus, en volgens mij heten ze Dunks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |