Allright than. Maar als je zo een paypal-screen moet sturen , dat laten ze weten via een brief ofzoiets? Noob ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:02 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Reken maar op 30 euro douanekosten extra.. bij USPS is het bijna altijd raak.
Ah thanks.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:40 schreef SinjiOnO het volgende:
Als je de betalingsbewijs hebt opgestuurd dan krijg je je schoenen als het goed is binnen een week, houdt er rekening mee dat er een besnorde meneer voor je deur staat die 30 euries van je wil. Hij is heel kieskeurig, want hij accepteert geen pin/creditcard/loempia's/ect.. Strictly cash.
Ja klopt, je schoenen staan nu bij de douane, moet nog door de inklaring heen. Als dat is gebeurt, krijg je een brief van TNT post. De fase waar jij nu in zit kan erg varieren qua tijd. Kan binnen een week klaar zijn, maar soms ook langer dan 3 wekenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:45 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ah thanks.
En hoe laten ze dat weten dat ze dat willen? Via de post neem ik aan?
Oké. Dankje.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Ja klopt, je schoenen staan nu bij de douane, moet nog door de inklaring heen. Als dat is gebeurt, krijg je een brief van TNT post. De fase waar jij nu in zit kan erg varieren qua tijd. Kan binnen een week klaar zijn, maar soms ook langer dan 3 weken. Afwachten dus
.
150 euroquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:27 schreef feelsgoodman het volgende:
Prijs?
Alleen kun je die beter in het pimp mijn nieuwe schoenen topic plaatsen danin het sneaker topic.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:07 schreef Prosac het volgende:
Eindelijk weer eens een paar gevonden die ook qua werk gewoon kunnen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:07 schreef Prosac het volgende:
Eindelijk weer eens een paar gevonden die ook qua werk gewoon kunnen.
[ afbeelding ]
quote:
Iets met hopeloos en opgeven.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:31 schreef feelsgoodman het volgende:
Prosac doet eens wat een deze gehandicape gebruiker.
platoon is geen lid van het clubje hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:26 schreef Prosac het volgende:
Ik denk dat ik blijkbaar ingebroken heb in een exclusief clubje, maar je zet vooral jezelf voor lul met je taalgebruik.
blix, ff lief doen tegen prosac.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:31 schreef feelsgoodman het volgende:
Prosac doet eens wat een deze gehandicape gebruiker.
Waarom niet? Past goed bij de rode airbag.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:48 schreef shiftsix het volgende:
waarom rode veters
neequote:Op donderdag 21 mei 2009 23:52 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Waarom niet? Past goed bij de rode airbag.
Snap je vraag eigenlijk niet zo goed. Nikes die je in de US koopt hebben gewoon dezelfde maten als Nikes die je in NL koopt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:59 schreef F-rank1 het volgende:
Ik had mooie Nike Vandals Low gevonden op sneakerhead. Zijn de maten als je in amerika besteld een beetje true to size? m.a.w kun jehet vergelijken met de maten hier?
Dan snap je de vraag toch eigenlijk wel?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:09 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Snap je vraag eigenlijk niet zo goed. Nikes die je in de US koopt hebben gewoon dezelfde maten als Nikes die je in NL koopt.
Hij vraagt of de maten 'true to size' vallen. Maar het zijn gewoon exact dezelfde maten. Een US 10 in Amerika is dezelfde US 10 als in Nederland.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:05 schreef Bijsluiter het volgende:
[..]
Dan snap je de vraag toch eigenlijk wel?
waar heb je deze gekocht?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:52 schreef Salt_Seafood het volgende:
Omdat er ''enzo'' in de TT staat:
[ afbeelding ]
Gekocht voor 9 Euro
ebay, even zoeken op grey pimpsolls!quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 01:26 schreef aerodynamic het volgende:
Wat een kankerlelijke schoenen allemaal op de vorige pagina.
Kijk ook de rest maar even. Undftd Dunks, Tiffany's, Supreme lows, Atmos Viotech AM87, AM90 Infrareds en nog wel wat meer. Iets wat ten minste kan, als je in het sneakertopic post, boven een paar van 9 euro of die ene "sneakers". Die fagboats zitten er elke keer wel tussen en dan worden ze verdrietig als ze geen aandacht krijgen. Kom dan ook niet aan met dat soort dingen in dit forum.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:10 schreef nout72 het volgende:
Proest!
Kankerlelijk?
Zoveel stelligheid verraad een verfijnde smaak nietwaar? en uit nieuwsgierigheid (neem het me niet kwalijk, zie het niet als stalken) ben ik maar eens gaan checken wat aerodynmaic dan geen kankerlelijke sneakers vind...
Ja er gaat werkelijk niets boven een paar Nike Dunk Hi Unkles hahaha
(over spuuglelijk gesproken)
Ach over smaak valt niet te twisten
Ja, een stoere/originele sneakerdude is de mode en hype toch voor? Kanker is zóoooo 2008.quote:Op zondag 24 mei 2009 03:03 schreef Salt_Seafood het volgende:
Leuk jouw posts lezen! Ik mis alleen het woordje 'kanker' in je vorige post, dat vind ik dan wel weer een minpuntje! Ik hoop dat je bij je volgende posts weer dat niveau kunt halen!
Hier heeft hij wel een punt.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:56 schreef aerodynamic het volgende:
Die fagboats zitten er elke keer wel tussen en dan worden ze verdrietig als ze geen aandacht krijgen.
Mis ik iets?quote:Op zondag 24 mei 2009 02:56 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Kijk ook de rest maar even. Undftd Dunks, Tiffany's, Supreme lows, Atmos Viotech AM87, AM90 Infrareds en nog wel wat meer. Iets wat ten minste kan, als je in het sneakertopic post, boven een paar van 9 euro of die ene "sneakers". Die fagboats zitten er elke keer wel tussen en dan worden ze verdrietig als ze geen aandacht krijgen. Kom dan ook niet aan met dat soort dingen in dit forum.
Over wie heeft hij het dan? Als hij het over mij heeft prima, maar ik ben/was toch niet aan het janken (voor aandacht)?quote:
quote:
Heeft ie toch een deal gemaakt?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:12 schreef thaWarhead het volgende:
Die heb ik namelijk al gekocht voor 80;
wat heeft hij precies gedaan dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:18 schreef Electric_Wizard het volgende:
Desondanks die gay actie van 'm een nice deal.
'fagboat' post schoen die geen sneaker is (zo'n van bommel ding of iets wat erop lijkt)quote:Op zondag 24 mei 2009 12:09 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Over wie heeft hij het dan? Als hij het over mij heeft prima, maar ik ben/was toch niet aan het janken (voor aandacht)?
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:47 schreef Waag-hals het volgende:
Ik wil mensen hier niet afplassen, maar ik ben het eens over het hoge gehalte aan clownsschoenen in dit topic. Veel van die Nikes ed kocht ik toen ik meedeed aan de gabberperiode (SCHAAMTE, LAME, NOG MEER SCHAAMTE), maar zijn inmiddels niet meer om aan te zien. Afgezien van het overschrijden van de drie-kleuren regel, zien de meeste er zo log uit dat het lijkt alsof je botsautootjes aan je voeten hebt. Velen hier kwijlen over schoenen omdat ze speciaal of limited zijn, maar dat is een heel ander verhaal. Lelijke schoenen met een mooi verhaal, zijn nog steeds lelijke schoenen.
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:24 schreef Famouss het volgende:
So true , ik hou zelf ook niet echt van teveel kleuren op een schoen.
Maarjah ieder zijn mening ( smaak )
Yeah.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Ja klopt, je schoenen staan nu bij de douane, moet nog door de inklaring heen. Als dat is gebeurt, krijg je een brief van TNT post. De fase waar jij nu in zit kan erg varieren qua tijd. Kan binnen een week klaar zijn, maar soms ook langer dan 3 weken. Afwachten dus
.
HAHAHAHA JE HEBT EEN MANGA AVATAR HAHAHAHAAHquote:Op maandag 25 mei 2009 15:47 schreef Waag-hals het volgende:
Ik wil mensen hier niet afplassen, maar ik ben het eens over het hoge gehalte aan clownsschoenen in dit topic. Veel van die Nikes ed kocht ik toen ik meedeed aan de gabberperiode (SCHAAMTE, LAME, NOG MEER SCHAAMTE), maar zijn inmiddels niet meer om aan te zien. Afgezien van het overschrijden van de drie-kleuren regel, zien de meeste er zo log uit dat het lijkt alsof je botsautootjes aan je voeten hebt. Velen hier kwijlen over schoenen omdat ze speciaal of limited zijn, maar dat is een heel ander verhaal. Lelijke schoenen met een mooi verhaal, zijn nog steeds lelijke schoenen.
mooie pattaz ouwuh... ick heb liefer van bommels tho die zijn harderquote:Op maandag 25 mei 2009 18:00 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ik heb ook nieuwe sneakers...
[ afbeelding ]
Wat? Vinden jullie hem niet mooi? Nou beter dan jullie clownsschoenen vol met felle kleurtjes die op botsauto's lijken... ik hou tenminste van iets rustigers. Iets meer 'volwassen'
oei.. kijk maar uit dat Platoon je nu niet komt uitlachen.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:00 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ik heb ook nieuwe sneakers...
[ afbeelding ]
Wat? Vinden jullie hem niet mooi? Nou beter dan jullie clownsschoenen vol met felle kleurtjes die op botsauto's lijken... ik hou tenminste van iets rustigers. Iets meer 'volwassen'
Eens, al komen Bikkembergs ook hard als een malle!quote:Op maandag 25 mei 2009 18:11 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
mooie pattaz ouwuh... ick heb liefer van bommels tho die zijn harder
I raise you...quote:
Bedoel je het paartje US10 uit Rotterdam?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:40 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ik zag ze ineens @ MP staan SHOOTO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |