Bij TNT wel ja.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:58 schreef Slappy het volgende:
Moet je zeker contant betalen?
Als ze bij je aan de deur zijn geweest,en je bent er niet.Moet je zeker langs tnt/postkantoor .quote:
Waar vind jij deze op ebay? Ik zie ze alleen vanaf $125 dollar?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:22 schreef Electric_Wizard het volgende:
Blije aankoop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En bedankt voor de tip blix, alsof ik de laatste tijd nog niet genoeg schoenen gekocht heb
Hoe lang duurt dat eigelijksquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:58 schreef seto het volgende:
hangt ervanaf wat de waarde is van het pakketje, hoe hoger hoe meer je moet betalen
ik heb tot nu toe altijd contant betaald ja, weet eigenlijk niet of het ook anders kan
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Ja klopt, je schoenen staan nu bij de douane, moet nog door de inklaring heen. Als dat is gebeurt, krijg je een brief van TNT post. De fase waar jij nu in zit kan erg varieren qua tijd. Kan binnen een week klaar zijn, maar soms ook langer dan 3 weken. Afwachten dus
.
heb ze nu ook eindelijk binnen, 50 euro lichter door de douanequote:Op donderdag 28 mei 2009 14:48 schreef unioz het volgende:
koop ik een paartje supreme bruins sz 12 op ebay, stuurt die eikel me een paartje sz 11 op
Gewoon skatenquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:26 schreef JeWaitut het volgende:
[ afbeelding ]
Me Nike SB Classic x Cliche collaboration zijn binnen.![]()
Eigelijk om mee te skaten, maar vind ze te mooi daarvoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |