Dus als ik een koelkast op mijn site zet onder het kopje "strijkplank" dan is het ook ineens een strijkplank?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:19 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Bedankt.
Waarom ik hier post? Omdat ze op TommyHilfiger.nl onder het kopje 'sneakers' staan?
Ik neem aan dat die vraag een retorische vraag is?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus als ik een koelkast op mijn site zet onder het kopje "strijkplank" dan is het ook ineens een strijkplank?
Oke.
Anyways, je hebt een paar lelijke "sneakers"quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:13 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die vraag een retorische vraag is?
Nee. Met een koelkast strijk je de was niet glad of koel je je kleding niet.
Maar schoenen, sneakers, whatever... Ze zitten allemaal aan je voeten.
Nee jij met je felgekleurde clownsschoenen, trainingsbroek, bontkraag, petje, negroide uiterlijk en Marokkaanse tongvalquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Anyways, je hebt een paar lelijke "sneakers"![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:19 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Nee jij met je felgekleurde clownsschoenen, trainingsbroek, bontkraag, petje, negroide uiterlijk en Marokkaanse tongval
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:49 schreef Slappy het volgende:
http://myworld.ebay.com/sneaks4sale2005/
Wie heeft daar ooit wel eens een bestelling gedaan?En door wie worden ze in Nederland bezorg aangezien hij uit Amerika komt.
Smaken verschillenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Anyways, je hebt een paar lelijke "sneakers"![]()
sneak⋅er [snee-ker] a high or low shoe, usually of fabric such as canvas, with a rubber or synthetic sole.quote:
Yeah. So move on Tommy.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:33 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
sneak⋅er
/ˈsnikər/ [snee-ker] a high or low shoe, usually of fabric such as canvas, with a rubber or synthetic sole.
Ik zie niet in waarom mijn schoenen niet voldoen aan deze beschrijving. Maar goed.. Deze discussie is nutteloos.
A sneaker is a term used in American English for a casual athletic shoe.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:33 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
sneak⋅er
/ˈsnikər/ [snee-ker] a high or low shoe, usually of fabric such as canvas, with a rubber or synthetic sole.
Ik zie niet in waarom mijn schoenen niet voldoen aan deze beschrijving. Maar goed.. Deze discussie is nutteloos.
kerel beter spam je dit topic niet vol met die onzin van je en hou je je gewoon stilquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:33 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
sneak⋅er [snee-ker] a high or low shoe, usually of fabric such as canvas, with a rubber or synthetic sole.
zelf nooit wat besteld, maar shipping:quote:
Ja dat begrijp ik.Maar die verzenden alleen binnen Amerika,wie neemt het dan over in Nederlandquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:40 schreef seto het volgende:
[..]
zelf nooit wat besteld, maar shipping:
USPS Priority International $34.99 $9.99 6 to 10 Business Days
USPS Express International $44.99 $14.99 3 to 5 Business Days
lol nee, heb gister pas een kopie van mijn afschrift verstuurdquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:44 schreef Electric_Wizard het volgende:
heb je je supremes nou al binnen?
quote:
Kan het kloppen dat ik ze nog niet binnen hebquote:Bullet Into Foreign Customs, May 22, 2009, 10:57 pm, NETHERLANDS
Bullet Arrived Abroad, May 22, 2009, 10:57 pm, NETHERLANDS
Bullet International Dispatch, May 21, 2009, 6:43 am, ISC SAN FRANCISCO (USPS)
Bullet Arrival
Bullet Electronic Shipping Info Received, May 18, 2009
Whehehe, volgens mij ga ik ze nog eerder dan jij rocken.... collega van me had ze ook bij croatian styles gehaald en was 30 euro extra kwijt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:45 schreef seto het volgende:
[..]
lol nee, heb gister pas een kopie van mijn afschrift verstuurd
Weet je dat zekerquote:
ik ruik een conspiracyquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:47 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Whehehe, volgens mij ga ik ze nog eerder dan jij rocken.... collega van me had ze ook bij croatian styles gehaald en was 30 euro extra kwijt.
ja, dat staat er tochquote:
Ze moeten eerst nog uit de douane komen. Kun je zien op de USPS status. Daarna gewoon wat btw. Oh , en 17 euro 'inklaring'.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:56 schreef Slappy het volgende:
Hoeveelik ga morgen met me hond voor de deur staan oplichters
Kan je alleen contant betalen dan?
Bij TNT wel ja.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:58 schreef Slappy het volgende:
Moet je zeker contant betalen?
Als ze bij je aan de deur zijn geweest,en je bent er niet.Moet je zeker langs tnt/postkantoor .quote:
Waar vind jij deze op ebay? Ik zie ze alleen vanaf $125 dollar?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:22 schreef Electric_Wizard het volgende:
Blije aankoop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En bedankt voor de tip blix, alsof ik de laatste tijd nog niet genoeg schoenen gekocht heb
Hoe lang duurt dat eigelijksquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:58 schreef seto het volgende:
hangt ervanaf wat de waarde is van het pakketje, hoe hoger hoe meer je moet betalen
ik heb tot nu toe altijd contant betaald ja, weet eigenlijk niet of het ook anders kan
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef SinjiOnO het volgende:
[..]
Ja klopt, je schoenen staan nu bij de douane, moet nog door de inklaring heen. Als dat is gebeurt, krijg je een brief van TNT post. De fase waar jij nu in zit kan erg varieren qua tijd. Kan binnen een week klaar zijn, maar soms ook langer dan 3 weken. Afwachten dus
.
heb ze nu ook eindelijk binnen, 50 euro lichter door de douanequote:Op donderdag 28 mei 2009 14:48 schreef unioz het volgende:
koop ik een paartje supreme bruins sz 12 op ebay, stuurt die eikel me een paartje sz 11 op
Gewoon skatenquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:26 schreef JeWaitut het volgende:
[ afbeelding ]
Me Nike SB Classic x Cliche collaboration zijn binnen.![]()
Eigelijk om mee te skaten, maar vind ze te mooi daarvoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |