Heel erg scherpquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
[ afbeelding ]
Adrie?
[ afbeelding ]
of Adrie?
wil je een nieuwe auto winnen? SMS dan nu Adri AAN naar 4343 en ontving het nieuwste model op je oprijlaan
[ afbeelding ]
Is gewoon de Original maar dan op een hoger BPMquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Kapotgeniale plaat!
Endymion remix van Scrap Attack is dikke shit zeg!
echt te erg is dat gewoon, vergeleken met hem draaien anderen 1,5x zoveel platen in 1 uurquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
dan zou ik ook gaan voor TBY, maar als DJ mixt hij voor mijn gevoel soms zo traag, dus ga ik liever voor Tatanka....
Nee. Andere kicks en andere synth.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Is gewoon de Original maar dan op een hoger BPM
quote:Dat doen we vanavond lekker weer, en morgen nog een keer.
Oei oei, bier is lekker!!
Haha das toch wel n fail met hoofdletters F, A, I en Lquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
even iets wat mijn lieve vriendinnetje ontdekte:
[ afbeelding ]
ook lullig, voor altijd een spellinsfout op je kont![]()
en ja dit is ontopic want het betreft the matrixx en daar worden wel eens feestjes gegeven
ownedquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
[ afbeelding ]
en ja dit is ontopic want het betreft the matrixx en daar worden wel eens feestjes gegeven
Wtf? Rammeluh en HS leeft zijn allebei van Prophet.. Wat is er mis met 384.000?quote:
Als ik zo terugdenk aan dit soort samenwerkingen, zie ik dat er elke keer een track bij komt (Rammeluh, HS Leeft, allebei falend overigens). Als ik dit zo lees dacht ik eigenlijk dit:
Release 384.000 maar niet!
Ook ik mis de link even tussen solo-tracks van The Prophet en het samen draaien met Zany?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:40 schreef ElDani het volgende:
0100 - 0230 The Prophet vs Zany
Uit TT van SWAT Tour Outland..
Als ik zo terugdenk aan dit soort samenwerkingen, zie ik dat er elke keer een track bij komt (Rammeluh, HS Leeft, allebei falend overigens). Als ik dit zo lees dacht ik eigenlijk dit:
Release 384.000 maar niet!
Jij kon wel eens uit t zuuje komenquote:
quote:
kickûh zeggie danquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:53 schreef LeonH het volgende:
Serieus... kent niemand boven de rivieren (of buiten Limburg) het woord kicks in de zin van vet, cool, gaaf, ruig etc etc?
Nee zelfs in noord en midden limburg zeggen ze dat niet, alleen 'echt down under' zeggen ze dat volges mijquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:53 schreef LeonH het volgende:
Serieus... kent niemand boven de rivieren (of buiten Limburg) het woord kicks in de zin van vet, cool, gaaf, ruig etc etc?
Ik ken het omdat 'vrienden' in Spijkenisse het juist zeggen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:53 schreef LeonH het volgende:
En dit alles alleen voor een weddenschap die je elke keer doet met: " Wedduh dat ik jou(w) naam op mijn kont heb staan voor 50 euro? "quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
[ afbeelding ]
Source van pagina doorzoeken en veel download plezierquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:24 schreef LeonH het volgende:
http://www.b2control.com/web/index.php?option=com_content&view=article&id=288:the-movement-episode-008&catid=26:the-movement&Itemid=199
[..]
Thanks! Recession komt in de mix van vanavond, meteen als openerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:35 schreef Sc0tTy het volgende:
Goede middag
Ben der weer, weekje ziek geweest met koorts
Remcore zag dat je jarig was, gefeliciteerd !![]()
[..]
Source van pagina doorzoeken en veel download plezierthe_movement_episode_8.mp3 Wij willen rappidshare links oid
Want die tracklist is heerlijk
2. The Prophet - Cocaine Bizznizz <-- had ik lievah recession gezien
( heerlijke plaat is dat )
dan gaat het gas vol openquote:
dankuquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:35 schreef Sc0tTy het volgende:
Remcore zag dat je jarig was, gefeliciteerd !![]()
Daar is echt iemand dronken geweest zeg :/ wat een ruk lineup zo :/quote:2200 - 2300 Clive King
2300 - 0000 D-Block & S-te-Fan
0000 - 0100 Scope DJ
0100 - 0230 The Prophet vs Zany
0230 - 0300 Scantraxx Showhitz
0300 - 0400 Headhunterz
0400 - 0500 Frontliner
0500 - 0600 Wildstylez
Ach, ik vind het wel suoer dat ze de line-up hebben omgedraaid. Zany & Prophet beetje lekker kutten achter die draaitafels (Qlimax 07 tafereeltjes). Zelfs scope na DBSTF vind ik prima. Zo een setje a-la Defqon talent stage afgelopen jaar. Schrijf mij maar in !! En HHZ en wildstylez als afsluiter: briljant.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:41 schreef Sc0tTy het volgende:
LeonH goeie mix, alleen kwamen forever az one en DDD te vroeg in, was een beetje jammer.
edit ik zit die SWAT tijden te kijken....
[..]
Daar is echt iemand dronken geweest zeg :/ wat een ruk lineup zo :/
dbstf om 11 uur ? en dan prophet en zany om 1 uur wat de fuck... die horen op het einde, met keiharde knallers
wildstyles op het eindevraag me af wat die er van gaat bakken zo.
als ze het om zouden draaien ( clive king laten staan natuurlijk ) zou het 3x beter zijn
haha okayquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:12 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel suoer dat ze de line-up hebben omgedraaid. Zany & Prophet beetje lekker kutten achter die draaitafels (Qlimax 07 tafereeltjes). Zelfs scope na DBSTF vind ik prima. Zo een setje a-la Defqon talent stage afgelopen jaar. Schrijf mij maar in !! En HHZ en wildstylez als afsluiter: briljant.
Fuck dat gezeik met; "nee die artiest moet wel voor die staan, want zijn plaatjes....".
FUCK DAT !
Ik geloof dat we HHZ een keer hebben zien afsluiten in de Matrix Na Zany en NA de Donkey's en man man man MAN wat een dikke set was dat. Lekker knallen, zo wil ik HHZ wel vaker zien zeg ! En Wildstylez, ik bedoel hij is vriendjes met de A2, dus die zal ook wel een verdomd hard setje gaan draaien. Waarom vraag je me? Gewoon omdat hij dat kan !
Kortom, Fuck de 'standaard time-table', verras me ! Laat me GODVERDOMME zweten voor mijn zuurbetaalde kaartje !
Dus hulde voor de bedenkeren een biertje voor Crusty
heldig verwoordquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:12 schreef CrustyClown het volgende:
Fuck dat gezeik met; "nee die artiest moet wel voor die staan, want zijn plaatjes....".
FUCK DAT !
En dan als laatste:quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:12 schreef CrustyClown het volgende:
Fuck de 'standaard time-table', verras me ! Laat me GODVERDOMME zweten voor mijn zuurbetaalde kaartje!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:08 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wildstylez is altijd een heldmaakt niet uit hoe laat ie staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |