Hij is opnieuw geupload, dus checkt uw pm allen!quote:Op woensdag 22 april 2009 19:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ LeonH megaupload-> t/m 500 mb en dan verder onbeperkt
hij gaat lekker LeonH het enige nr wat ik tot nu toe niets vind.. is die shed shaker zooi.. die past er niet mooi tussen.. en daarmee bedoel ik niet uit de toon qua mixen maar dat het nr uit de toon valt bij de andere tracks die toch een stuk professioneler zijn geproduceerd, dat hoor je gewoon IMO
Zou kunnen... zat ik volgens mij een beetje verkeerd in de timing van het outro van Superstar DJ. Ergens op het eind was er ook nog een klein foutje dat ik iets te vroeg in startte, maar daar ga ik uiteraard niet 2 uur voor opnieuw opnemen als jullie het niet erg vindenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:20 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Gefeliciteerd iedereen. Vette mix ook Leon alleen vond ik Floor Massacre niet echt lekker ingemixed.
Hoe bedoel je? Dat hij nergens staat op Q feesten aankomende tijd?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:49 schreef Da_Ripper het volgende:
First Contact was idd PavoZany 08![]()
Zal de movie-tekst ook gaan toevoegen, dit is het ook nèt niet
@ die 2 nieuwe (kick/punch & DefQon-virgin): laat je niet afschrikken![]()
en volgens mij heeft ElDani wel ergens gelijk met acti & Q ...![]()
mix binnen
Ik heb in alle delen gepost.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:56 schreef CrustyClown het volgende:
@Boy; volgens mij ben ik na jou een van de langst meelopende leden die nog steeds actief is
de bedoeling is dat we na zaterdag niet meer kunnen lopen toch?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:56 schreef CrustyClown het volgende:
@Boy; volgens mij ben ik na jou een van de langst meelopende leden die nog steeds actief is
Truequote:
quote:
Nou ja, er wordt weinig gepraat over nieuwe releases valt me op. Er komen veel dingen uit bij de welkbekende adressen. Maar niemand post zijn mening hierover. Alleen dat de releases van 2009 slechter zijn dan die van 2008. Maar onderbouwen ho maar.....quote:maar het niveau is nooit heel hoog geweest hoor: [Hardstyle #1]Hardstyle muziek!!! *O*
daar gaat het ongeveer net als nu hier
Het spijt me echtquote:Op woensdag 22 april 2009 20:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
Het is een Peugeot 309 -> dat is ook de avond dat we dolly zijn kwijt geraakt, toch Boy ?
Er zijn genoeg kaartjes op Fok! te verkrijgen, je mede fokkertjes lief aan kijken en je hebt zo wel een extra kaartje of twee schat ik zo...quote:Op woensdag 22 april 2009 20:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow ja, IQ, heb er zin in
Defqon is ook zeker. 10 kaarten kunnen bestellen. Eigenlijk beetje dom nu natuurlijk, want had dus hier nog 2 mensen blij kunnen maken die nog geen kaartje hadden
Met Koninginnedag ga ik naar Arnhem. Vorig jaar was druk maar daar was wel de ultieme sfeer
Ow nee, maar in 'mijn tijd' werd wel eens wat gepost wat iemand net geluisterd heeft of als er op dat moment iets nieuws te downloaden was (laten we eerlijk zijn, wie koopt het nou nog?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:05 schreef 16meter het volgende:
@Boy: bashen is makkelijk en leuk, ik maak me er dan ook veelvuldig schuldig aan. Maar om maar in te gaan op het voorbeeld dat je gaf.. Ik heb echt het idee dat de meeste mensen van mening zijn dat 2009 tot nog toe niet hele sterke releases kent. Over smaak valt niet te twisten natuurlijk, maar zoveel platen uit 2007 (en 2008 in mindere mate) hebben prachtige pakkende melodieën en proberen niet geforceerd 'stoer' te zijn, of de massa aan te spreken. Heb het dan vooral over de Italiaanse klappers uit dat jaar. Er is (dacht ik) in #98 nog een hele rits posts te vinden met een soort van opsomming van díe tracks. En al die titels zijn kwalitatief ook gewoon heel sterk.
2009 heeft voor mij nog geen Her voice, geen Lockdown, geen Nero, geen Angel om maar wat te noemen. Voor mijn gevoel gaat het gemiddelde niveau meer richting Bleeding for the harder styles en Here we fucking go. Schreeuwerige vocals die makkelijk te onthouden zijn, plat ramwerk, zonder al teveel poespas en diepgang. Wat die diepgang dan ook mag zijn... dat is natuurlijk een kwestie van gevoel. En dat gevoel voor hardstyle ontbreekt hier denk ik bij niemand.
Iets 'goed' vinden omdat er een grote naam aan hangt of simpelweg omdat het binnen mijn genre valt... nee. Creativiteit, orginaliteit, innovativiteit, dat juich ik toe.Als Showtek vandaag een klapper van jewelste uitbrengt ben ik de eerste om toe te geven dat dat wél lekker klinkt. ook al zal dat nooit gebeuren
Mijn huisgenoot luistert er al jaren naar en is al naar meerdere indoor feesten (Black, inQontrol enz) geweest. Ik luister het eigenlijk pas sinds een jaar en vooral bij mijn huisgenoot. Vond het in het begin eigenlijk maar niets, ben meer van de (Hard) Trance. (Begrijp me niet verkeerd, geen dance smash hitjes, maar gewoon Trance als in A State of Trance etc.) Maar na een tijdje begon ik het eigenlijk best wel leuk te vinden. Vooral artiesten als Brennan Heart, Technoboy, Headhunterz en Noisecontrollers luister ik nu best veel. Overigens ben ik nog niet echt van Trance af, maar hardstyle vind ik zeker een welkome afwisseling.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat is jullie hardstyle ervaring tot nu toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus geef er een lap op.
En ik sta wéér tussen de liefhebbers in de lijstZou tijd worden
![]()
PS: waar is mijn link naar de mix
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
En verder DaRipper.. Wel redelijk eens.quote:In Qontrol 2009 live uitzending
Net zoals vorig jaar kan je ook dit jaar weer live meeluisteren thuis, want In Qontrol 2009 wordt live uitgezonden door Q-dance Radio.
De timetable voor de live uitzending is als volgt:
21:30 - 22:30 Kamui
22:30 - 23:30 Scot Project
23:30 - 00:30 Wildstylez
00:30 - 01:00 Jeff E
01:00 - 02:00 Headhunterz
02:00 - 03:00 Luna
03:00 - 04:00 Technoboy
04:00 - 05:00 Zany
05:00 - 06:00 Noisecontrollers
06:00 - 07:00 Tat & Zat (Tatanka & Zatox)
Oftewel, er wordt alleen maar uitgezonden uit de You?/Main area.
D-Block & S-te-Fan zal niet live worden uitgezonden, waarschijnlijk omdat er tracks gedraaid worden die op hun nieuwe album komen. In plaats daarvan hoor je aan half uur Jeff E.
Nee hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 19:32 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zou kunnen... zat ik volgens mij een beetje verkeerd in de timing van het outro van Superstar DJ. Ergens op het eind was er ook nog een klein foutje dat ik iets te vroeg in startte, maar daar ga ik uiteraard niet 2 uur voor opnieuw opnemen als jullie het niet erg vinden
Daar ben ik het echt totaal niet mee eens..quote:Voor mijn gevoel gaat het gemiddelde niveau meer richting Bleeding for the harder styles en Here we fucking go.
hehe naja had wel andere kunnen bedeken , maar de keuze is zeker niet verkeerdquote:Op woensdag 22 april 2009 18:54 schreef trxq het volgende:
Nero als lied van topic 100 beter kon het niet
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:10 schreef LtNoX het volgende:
Om toch nog enigzins aan het topic te contribueren; ben het er idd mee eens dat 2009 tot nu toe qua releases nog niet heel spannend is. Wel weer een stel namen die me heel erg verrast hebben, en waar ik veel van ga verwachten (Crypsis comes to mind). Plaatjes lijken een beetje te gemaakt enerzijds, of juist te generiek anderzijds. Weinig instant-classics nog, maar gelukkig is het jaar nog niet om
Bij #50 hadden we ook een "standaard" titel..quote:Op donderdag 23 april 2009 02:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hehe naja had wel andere kunnen bedeken , maar de keuze is zeker niet verkeerd
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:15 schreef de_huig het volgende:
wat ik daarnaast ook een van de mooiste dingen vind: als je een bepaalde plaat herkent die je echt vet vindt..en dan in je eigen wereldje komt/bent..een beetje de melodie mee-piano-speelt (ofzo)..alvast een beetje begint te springen op de plaats als de climax er aan begint te komen (je weet immers precies wat er gaat komen en wanneer)..en als dan die climax komt keihard gasgeven..
om vervolgens na 1 of 2 "stampbewegingen" je matties met een grijns en een twinkeling in je ogen aan te kijken omdat je beseft dat die bass nog veel en veel harder is dan je ooit maar had durven hopen en dat je matties precies hetzelfde gevoel hebben daarbij![]()
Emergency Callquote:Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
![]()
Daarom heb ik liever setjes met de (oude) bekende platen dan de nieuwste platen die je helemaal nog niet kent.
Ik had ook een gesprekje gehad met Dov toen in de Matrixx, op dat moment was net de scantraxx hitmixz bezig. Iedereen ging los met de welbekende tekst "You wanna Rock?!"
Ik zei tegen Dov, waarom hij nou elke keer die nieuwste platen draait en niet van deze klassiekers, kijk hoe iedereen los gaat. Maar hij zei juist dat mensen nieuwe dingen willen horen, waar ik het natuurlijk helemaal niet mee eens was.
Ik heb 'm al tip gegeven dat hij op Defqon 2009 gewoon ZIJN defqon anthem moet draaien van een paar jaar terug. Wedden dat mensen los gaan erop, gewoon uit pure herkenning.
Bij deze dus iedereen die The Prophet spreekt: aanvragen die handel! Wie weet.. Want het is zeker een hele vette track!quote:Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
![]()
Daarom heb ik liever setjes met de (oude) bekende platen dan de nieuwste platen die je helemaal nog niet kent.
Ik had ook een gesprekje gehad met Dov toen in de Matrixx, op dat moment was net de scantraxx hitmixz bezig. Iedereen ging los met de welbekende tekst "You wanna Rock?!"
Ik zei tegen Dov, waarom hij nou elke keer die nieuwste platen draait en niet van deze klassiekers, kijk hoe iedereen los gaat. Maar hij zei juist dat mensen nieuwe dingen willen horen, waar ik het natuurlijk helemaal niet mee eens was.
Ik heb 'm al tip gegeven dat hij op Defqon 2009 gewoon ZIJN defqon anthem moet draaien van een paar jaar terug. Wedden dat mensen los gaan erop, gewoon uit pure herkenning.
Weet jij wanneer die ergens anders te krijgen is dan alleen bij SAIFAM??quote:Op donderdag 23 april 2009 10:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
Tomorrow and Beyond
A kant heeft ie voor de vinyl release iets aangepast ten opzichte van de versie op de defqon cd en ik vind hem stukken minder.. hij klinkt nu een stuk minder vol, het enige wat ik hoor is tok tok tok tok ipv de doffe dreunen op de voorgenoemde cdmaar op basis van die oude versie krijgt ie van mij een 8.5 heerlijke melodie, hard, passende lyrics en een drive die ik niet kan beschrijven
![]()
B kant is lekker maar minder dan de A kant.. hij dreunt weer lekker maar de melodie is minder en hij mist voor mij de allure en drive van een Tomorrow and beyond.. maar toch een aardige plaat, een 7.
Usenet in web kwaliteit.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:04 schreef ElDani het volgende:
[..]
Weet jij wanneer die ergens anders te krijgen is dan alleen bij SAIFAM??
Moet die plaat hebben!
Ik snap wel dat hun dat doen. Bedoel ze moeten hun label promoten. Maar of de mensen in de matrixx nou eerder of juist meer scantraxx platen kopen.....quote:Op donderdag 23 april 2009 10:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ boy-> dan spreek je ook precies tegen de verkeerde denk ikik denk dat scantraxx artiesten niet eerder geneigd zijn om ouder spul te draaien.. het is gewoon een gevoel dat ik heb bij scantraxx :p ik denk dat andere labels daar meer open voor staan..
Zolang ze maar niet Technoboy - Rage gaan draaien.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ja ik hoop ook dat dat de nieuwe rage gaat worden![]()
Mooi voorbeeldje die ik snel even vondquote:Op donderdag 23 april 2009 11:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
kijk maar naar de sets van Luna van vorig jaar, hij draait wat hij leuk vindt; oud nieuw het maakt niet uit
Daarom hoop ik ook dat de volgende generatie dj's kan doorbreken op techniek en draaien en platenkeuze. Niet alleen maar op producties. Leuk en aardig maar met de downloadsites is het veel makkelijker en goedkoper voor een platenmaatschappij een plaat uit te brengen, en daar zit me toch een hoop shit tussen!quote:Op donderdag 23 april 2009 11:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Mooi voorbeeldje die ik snel even vond
Luna @ The Sound of Q-dance - World Tour 2009 Sydney
Tracklist
01. Zappaman - Sexual Healing
02. Headhunterz - A New Day
03. 2 Best Enemies - Les Drums (Technoboy Remix)
04. Luna and Dutch Master - Copies Are Faking
05. The KGBs - Yerba Diabolika
06. Crypsis vs. Sasha F - Get Hit
07. Dutch Master - Get Up![]()
08. Hyperdrive - The Punishment
09. Luna vs. Deepack - Biological Insanity
10. Bulldozer Project - Arise (The Beholder and Zany Remix)
11. Headhunterz - The Saifam Mashup
12. Luna - Bring That Shit Back![]()
13. Zany vs. Noisecontroller - Delomelancum
Dat gevoel heb ik dus ook heel erg. Alleen als ik het aan iemand uit probeer te leggen krijg je het verhaal van: Ja iedereen wil winst maken bladiebladiebla.. Je kent het wel.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
Toch scantraxx heeft een soort aura om zich heen dat het daar meer draait om cashen dan om de muziek.. het is een gevoel wat dat label uitstraalt. Ik denk dat wanneer je met zany/Luna/deepack daarover zou praten dat die er heel anders tegen aan kijken dan Dov. Ik denk dat zij er meer voor openstaan (kijk maar naar de sets van Luna van vorig jaar, hij draait wat hij leuk vindt; oud nieuw het maakt niet uit). Tuurlijk willen ze allemaal cashen maar allemaal op een andere manier en bij de een ligt het er dikker bovenop dan bij de ander..
Die anthem was geweldig, ik vind hem ook nog steeds de beste Defqon anthem.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
ik snap je punt, maar ik denk dat het voor upcoming dj's ook erg belangrijk is om vooral naam te maken met producties. Met alle respect, maar fijne plaatjes kiezen en soepel aan elkaar mixen dat kunnen wel meer mensen. De meerwaarde van jonge dj's ligt volgens mij juist in hun produceer-skills (en toegegeven: daar slaan ze ook regelmatig de plank mis).quote:Op donderdag 23 april 2009 11:50 schreef LeonH het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook dat de volgende generatie dj's kan doorbreken op techniek en draaien en platenkeuze. Niet alleen maar op producties. Leuk en aardig maar met de downloadsites is het veel makkelijker en goedkoper voor een platenmaatschappij een plaat uit te brengen, en daar zit me toch een hoop shit tussen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Mooi voorbeeld van dat moment is dan van een quote van die welbekende bartmanquote:Op donderdag 23 april 2009 13:13 schreef de_huig het volgende:
[..]
nieuwe plaat ingestart
huig herkent het niet
bartman zegt: volgens mij is dit de nieuwe plaat van <insert naam>
huig: ben benieuwd..
climax komt er in
WHOAAA DE BASS!
X2 , heb dat ding zovaak op repeat gezet. Zo'n vette bass gewoon!quote:Op woensdag 22 april 2009 15:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
maar ik heb filmpje gevonden van een van mijn mooiste momenten
http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-8181165911669615821&ei=URrvSdeaAceK-QbtisSIAQ&q=intro+headhunterz+IQ+2007&hl=en
als er ooit nog een scantraxx unreleased 2 komt mag deze er best op als een ungereleasde remix
dat was voor mijn tijdquote:Op donderdag 23 april 2009 07:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Bij #50 hadden we ook een "standaard" titel..
#100 Het jubileum topic!
Ow ja, oude platen in een remix....net zoals Thugs...quote:Op donderdag 23 april 2009 13:59 schreef NLS04 het volgende:
100% eens met boy . Ikzelf ga altijd helemaal uit mn plaat als ik ineens een ouder plaatje hoor langskomen. (desnoods in een remix) . Daarmee bedoel ik wel de tracks uit 2003-2008 want het verschil met de platen voor die tijd is gewoon te groot. Maar hoe vet zal het zijn als HHZ zaterdag weer eens forever az one bijvoorbeeld draait, Of dat zany bleeding for the harderstyles inwisselt voor widowmaker.
ik krijg gewoon al jeuk in mn voetjes bij het ideequote:Op donderdag 23 april 2009 13:59 schreef NLS04 het volgende:
100% eens met boy . Ikzelf ga altijd helemaal uit mn plaat als ik ineens een ouder plaatje hoor langskomen. (desnoods in een remix) . Daarmee bedoel ik wel de tracks uit 2003-2008 want het verschil met de platen voor die tijd is gewoon te groot. Maar hoe vet zal het zijn als HHZ zaterdag weer eens forever az one bijvoorbeeld draait, Of dat zany bleeding for the harderstyles inwisselt voor widowmaker science & religion.
Moet wel zeggen dat ik het orgineel beter vind dan die hij draait. Het orgineel heeft een "valse start" waardoor je denkt dat je los kan gaan, maar toch nog ff moet wachten. Levert leuke plaatjes om je heen op bij de mensen die de plaat niet kende.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:12 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik krijg gewoon al jeuk in mn voetjes bij het idee
een ander goed voorbeeld is octavius augustus die zany een tijdje terug regelmatig voorbij liet komen![]()
anyway..zo zijn er nog een zooi platen te bedenken
klopt maar dat vind ik persoonlijk dan juist wel weer het vettequote:Op donderdag 23 april 2009 14:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik het orgineel beter vind dan die hij draait. Het orgineel heeft een "valse start" waardoor je denkt dat je los kan gaan, maar toch nog ff moet wachten. Levert leuke plaatjes om je heen op bij de mensen die de plaat niet kende.
Maar Zany heeft dat stuk eruit gehaald......
Deed hij op Scantraxx. Toen ging het hard los gekquote:Maar hoe vet zal het zijn als HHZ zaterdag weer eens forever az one bijvoorbeeld draait,
Bij deze.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:49 schreef Sc0tTy het volgende:NIemand die mij even een pm kan doen met de #100 set ???
Dan heb je 'm dus nu zelfs dubbelquote:Op donderdag 23 april 2009 14:49 schreef Sc0tTy het volgende:NIemand die mij even een pm kan doen met de #100 set ???
Nee, dat dan weer net niet. Die track is heiligquote:vind ik wel in hetzelfde straatje passen als Octvius Augustus.
Pillz en dan de qlimax edit ....the blue, the red, the blue , the red.....quote:Op donderdag 23 april 2009 15:59 schreef Sc0tTy het volgende:
Eindelijk weer Pilzz in een mixje ! Door dat nummer ben ik verliefd geworden op hardstyle
Jammer dat heel veel ( lees zowat alle ) oude toppers niet meer worden gedraait
nòg een gratiz feesje op 6-6quote:Op donderdag 23 april 2009 15:09 schreef LeonH het volgende:
http://partyflock.nl/party/152373:XXlerator.html
Deed ie datquote:Op donderdag 23 april 2009 13:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Dutchchef.. je bedoelt zoals tatanka dat deed op Qlimax 2006
Ja allemaal tegelijk, dat is nuttig.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:08 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
nòg een gratiz feesje op 6-6meeeeerrr!!!! - maar dan verspreid ofcourse
Geniaal nummer ja, wie had de geniale ingeving deze op te geven ookalweer?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:29 schreef Sc0tTy het volgende:
Heb em bijna afgeluisterd nu komt net Raw door de speakers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet.. dan toch!
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:34 schreef NrSiX het volgende:
@Boy, ga je nu weer actief mee posten?
Zaterdag wildstylez
Een half uurtje meepikken op iqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste half uurtje AVIO![]()
juistquote:Op donderdag 23 april 2009 17:42 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Een half uurtje meepikken op iq
Eerste half uurtje AVIO
Ow hoe vet was dat. J&W die afsluiten en dan ook nog Floor Massacre draaienquote:
Het niveau is in 1 keer een stukje hoger. Ik kijk wel hoe dit topic gaat verlopen. Ben blij dat ik nou weer ff mijn ei kwijt kanquote:
Hardstyle cd weinig boeiends moet ik zeggen, andere 2 zien er wel boeiend uitquote:VA - In Qontrol 2009 - Ctrl.Alt.Delete (CDDA) 3CD
releasedate: 24 april
label: dance tunes
Tracklist:
Disc 1:
1. Project One - Rate Reducer (Headhunterz Remix)
2. Mr Puta - - La Vida Narcotica
3. Headhunterz & Wildstylez Vs Noisecontrollers - Famous
4. Dj Phil Ty - A Kay A
5. Wildstylez - Muzic Or Noize
6. Headhunterz - A New Day
7. Tnt - Double Dutch Darkies
8. Headhunterz & Wildstylez Vs Noisecontrollers - Tonight
9. A-Lusion & Scope Dj - Between Worlds
10. Noisecontrollers - Revolution Is Here
11. D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addict
12. J. Hiroshy - Showtime (Tatanka Remix)
13. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
14. Noisecontrollers - Ctrl. Alt. Del.
15. Zany - Animated Audio
16. Dark Oscillators - Trapped - (Solaio Mix)
17. Project One - Numbers - (Wildstylez Remix)
18. Zany & Noisecontrollers - Delomelancum
19. Headhunterz - The Fear Of Darkness
20. Noisecontrollers - Yellow Minute
Disc 2:
1. Nexes - Unstoppable
2. Meccano Twins - Unnecessary Sacrifice
3. Endymion - Bio
4. Meagashira & Endymion - Outcasts
5. G-Town Madness & The Viper - Live A Lie
6. Weapon X - Planet Rocker
7. Tommyknocker - Criminal
8. Art Of Fighters & Endymion - Let's Get It On
9. Ruffneck & Sei2Ure - Armorgeddon
10. Mike Nrg - Lost In Dreams (Weapon X Remix)
11. Unnatural Selection & Cik - Day Of Judgement (Ophidian's Main Stage Remix)
12. Amnesys - Elevation
13. Evil Activities Ft. Ruffian - Nothing
14. Anime - Concentrate -
15. G-Town Madness & The Viper - Envy
16. Predator & Angerfist - Legend
17. Gif Phobia - Dig It
18. Noisecontrollers - Ctrl Alt Delete - (Kasparov Remix)
19. Nosferatu & Endymion - Pass The Bottles
20. Kasparov - Manga
21. Endymion & Nosferatu - Act Of God (Break Neck Mix)
22. Ophidian & Ruffneck - Noisemaker (Meccano Twins Vip)
23. Amnesys - 4D Future
Disc 3:
1. Sound Enhancers - Store & Forward
2. Darrien Kelly And Attic & Stylzz - Beaten Like A Bitch
3. Neophyte - Real Hardcore
4. Radical 2 React - Eliminating Suckers
5. T-Wisted - Listen To The Rhythm (Buzzy Goes Bzrk Mix)
6. The Viper & Mad E Fact - Control The Party
7. Dj Isaac & The Viper - Trigga Finga
8. G-Town Madness - Locked Down
9. G-Town Madness & The Viper - Buck Em Down
10. Masters Of Ceremony - Soul Seller
11. Neophyte Vs The Stunned Guys - Revolution 909
12. The Reactor & Raoul Meets Impulse Factory - Hardcore Will Never Die - (The Viper Remix)
13. The Viper - X-Terminate (T-1000 Mix)
14. The Playah - Hit Em
15. Three Village - Speak To Me
16. Endymion - It's All Music
17. The Blaster - War Is Coming
18. Max E Crew - Metal Ware (Ware Fed Up Mix)
19. Dione - Let Your Mind Be Free
20. T-Wisted Ft. Pino D`Ambini - Respect The Cock
21. The Stunned Guys - I Am A Gabber
22. Digital Boy & Mc Rage - Akkur (Rave Mix)
23. Scott Brown - King Of The Beats
24. Tommyknocker - Fuck This Track Up
25. J.D.A - Game Of Pain
26. Dj Paul & Dj Rob Feat Mc Hughie Babe - Lords Of The Hardschool - (Dj Paul's Forze Mix)
27. Bodylotion - Make You Dance
28. Darrien Kelly & The Stunned Guys - Party Rico
29. Tiny Tot - Discoland (Dj Isaac Remix)
Viper staat zelf om 4 uur toch?quote:CD
Er komt een driedubbel-CD uit van In Qontrol – CTRL-ALT-DELETE. Op deze drie CD’s staan mixen van; Headhunterz (You?), Endymion (Government?) en The Viper (Money?). De CD is op In Qontrol al verkrijgbaar bij de Free Record Shop stand.
Signeersessies
Tussen 0.00 – 0.30 uur zijn Headhunterz en Endymion aanwezig bij de Free Record Shop stand voor een signeersessie. The Viper staat om 4.00 uur klaar om de CD te signeren.
beter bekend als 'fuck me I'm famous' (de vocal)quote:Op donderdag 23 april 2009 19:31 schreef Dalton_ het volgende:
3. Headhunterz & Wildstylez Vs Noisecontrollers - Famous
Die heb ik gemist, B-kant van Tonight?
als ie net zo heerlijk is
Dalijk ook maar eens aan knallen, dacht dat het om 9 uur begonquote:Op donderdag 23 april 2009 20:17 schreef ElDani het volgende:
Ik luister trouwens nu 2Dangerous op Fear.fm (met nieuwe website). Dozer & The Dizzorder hosten, en als het goed is komt er vanavond nog wat speciaals.
Onbekend dankzij de vele scantraxx releasesquote:Op donderdag 23 april 2009 20:20 schreef NLS04 het volgende:
Wanneer komt A-lusion - Too Close dan uit? Die is 10x beter dan deze 13-in-een-dozijn vinyl.
Klopt het dat de titel nogsteeds The Prophet Hard 3 is ?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:17 schreef ElDani het volgende:
Ik luister trouwens nu 2Dangerous op Fear.fm (met nieuwe website). Dozer & The Dizzorder hosten, en als het goed is komt er vanavond nog wat speciaals.
Het zou volgens mij ook gewoon NU moeten zijn, maar ik hoor ook totaal geen host of iets dergelijks.. Zal wel een week uitgesteld zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:01 schreef Sc0tTy het volgende:
ik nam aan van wel, maar nu komt er gewoon hardcore uit mn headset
edit: volgens fearfm site is 2 dangerous hardcore en hardstyle, beetje jammer, ben wel fan van hardcore maar heb daar nu geen zin an
hehequote:Op donderdag 23 april 2009 22:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wat een kneuzen daar op LSDB!
Te weinig scantraxx, geen Bleeding en geen Rage als minpunten!
Underground is hardstyle allang niet meer maar dat soort dingen als minpunten is wel harde failquote:jammer dingen die underground blijven zijn altijd beter
check @ allquote:Op donderdag 23 april 2009 22:44 schreef HarryVanDeTap het volgende:
hey
meeten we nog op IQ? Linksvoor?
AVIO Linksvoor
DBSTF Linksvoor
NS Linksvoor
Tat & Zat Linksvoor
ik herken: Seth, remcore, rip, mstx
ik ben: 2 meter - millimeter haar - zwart shirt (That narrows it down)
Ik wil best meedoen aan een #100 fokmeetquote:Op donderdag 23 april 2009 22:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
check @ all
zijn voor mij wel de must-sees.. tussendoor kunnen er naar hartelust rondjes gelopen worden
DBSTF is misschien wel de beste optie ja!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik wil best meedoen aan een #100 fokmeet
Mijn voorkeur gaat uit naar de DBSTF. Bij Tat en Zat ben ik of heel brak of op dat moment mijn laatste energie aan het uitgooien
over DBSTF gesproken, hun top10 van mei:quote:Op donderdag 23 april 2009 23:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
DBSTF is misschien wel de beste optie ja!
Tat & Zat zijn de meesten toch wel d'r aan.
quote:1. D-Block & S-te-Fan vs MC Villain - Sound of the thunder
2. D-Block & S-te-Fan - Dreamers of dreams
3. D-Block & S-te-Fan - Let's Dance
4. Deepack vs D-Block & S-te-Fan - t.b.a.
5. D-Block & S-te-Fan - Music made addict
6. D-Block & S-te-Fan vs Josh & Wesz - t.b.a.
7. Deepack vs D-Block & S-te-Fan - rock diz
8. D-Block & S-te-Fan - Shallow planet
9. Prophet - Recession
10. Noisecontrollers - In Qontrol(ctrl.alt.del.)
Sta bij AVIO sowieso, linksvoor meet?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:44 schreef HarryVanDeTap het volgende:
hey
AVIO Linksvoor
DBSTF Linksvoor
NS Linksvoor
Tat & Zat Linksvoor
Knap dat je mij gaat herkennen aangezien ik zaterdagochtend op vakantie ga.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:44 schreef HarryVanDeTap het volgende:
hey
AVIO Linksvoor
DBSTF Linksvoor
NS Linksvoor
Tat & Zat Linksvoor
Damn, jij bent een die-hard meeterquote:Op donderdag 23 april 2009 23:10 schreef ElDani het volgende:
[..]
Sta bij AVIO sowieso, linksvoor meet?
Bij DBSTF heb je hardtraxx ook linksvoor haha, dus ben er wel bij.
Verder nog een meet @ Tuneboy rechtsvoor.. (dus niet bij NS, hoef ik ook niet te zijn).
Tat & Zat ben ik ook wel bij!
uuuhquote:Op donderdag 23 april 2009 23:34 schreef Sc0tTy het volgende:
whaha mss eet ie wel wat pado's en ziet ie je wel
hoe dat klinkt horen we zaterdag waarschijnlijkquote:1. D-Block & S-te-Fan vs MC Villain - Sound of the thunder
2. D-Block & S-te-Fan - Dreamers of dreams
3. D-Block & S-te-Fan - Let's Dance
4. Deepack vs D-Block & S-te-Fan - t.b.a.
Loop tot AVIO alleen, dus dan heb ik compensatiegezelligheid nodig onder het mom: Meeting is cheating..quote:Op vrijdag 24 april 2009 05:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Damn, jij bent een die-hard meeter
quote:Dana @ InQontrol
1. Dana - Do U Feel Me?
2. Traum - The Frame
3. D-Block & S-te-Fan - Fresh New Beat
4. DJ Rob - Start Playing
5. Citizen - Mircotek (Hardstyle Masterz Remix)
6. Club Steve Dexter - Throw My Hands (Original Mix)
7. DJ Rob - Bang Bang
8. Technoboy - Atomic (Technoboy's Barely HC Mix)
9. Unknown - When I Rock (Brainkicker's Bootleg Mix)
10. Brennan & Heart - We Are Possessed (Brennan's Fear Mix)
11. DJ Zany - Sky High (Technoboy Remix)
1 van mijn favoriete sets van evaahhhhquote:01. DJ Luna meets Trilok & Chiren - Street Knowledge
02. T.A.T. - Track Addict (Zatox Remix)
03. Zany - Widowmaker
04. Luna - Cut The Break
05. Tatanka - Don't Move (Zatox Remix)
06. DJ Virus - The Master
07. Alpha Twins vs Seizure - Sick MF
08. Zairon - Payback (Zatox Remix)
09. Alpha Twins vs Seizure - Drop The Beats Out
10. B-Front - I'm The Master
11. Mindhacker - Punk Mutherfuck
12. Guyz of D-Hell - Rock
13. Endymion - Rock the Part-E
14. Omar Santana - Gutless
goed dat je het zegt, die heb ik hier nog op vinyl liggen. Kon ik ook wel eens in de sjaw mixenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
en als we het dan toch over kick-ass platen gaan hebben
Mindhacker - punk mutherfuck
Nodeloos rammenmaar zo lekker om mee af te sluiten; zoals bijv de Alpha twins deden (het hardstyle gedeelte iig) op IQ 2006
[..]
1 van mijn favoriete sets van evaahhhhhardstyle zoals het moet zijn
![]()
![]()
Nu we het toch over dikke Alpha Twins platen hebben. De Alpha2 remix van Rushtex - Exorcism of Chuckyquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
07. Alpha Twins vs Seizure - Sick MF
Dan wel de qlimax 2005
of Qlimax 2006 (99 problems remix)
100% mee eens!quote:Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
![]()
[boy's verhaal]
quote:
Hardstyle is nooit underground geweestquote:Op donderdag 23 april 2009 22:49 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Underground is hardstyle allang niet meer maar dat soort dingen als minpunten is wel harde fail.
In 2000 was het lang niet zo populair als nu. Underground is dan ook een beetje verkeerd woordquote:Hardstyle is nooit underground geweest Hoe heeft Q dan al vanaf het begin van hun bestaan altijd feesten grotendeels zó vol gekregen. Dat het nu wat meer bekend/commerciëler is is wel een feit.
Doe je goed...Feel the force!!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:38 schreef ReMcOrE het volgende:
AVIO rar van alle previews komt zo in de PM
Domme vraag inderdaadquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:22 schreef Da_Ripper het volgende:
Does the pope shit in the woods?![]()
Ja dus, trein gezellie met NLS naar de RAI en zullen rond 23:00 n keer binnen stappen![]()
zInIn!!!!!
Thanksquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:38 schreef ReMcOrE het volgende:
AVIO rar van alle previews komt zo in de PM
alles voor het geld blijkbaar, terwijl A2 Records nog niet heel lang bestaatquote:Alpha² signs at Scantraxx Recordz
As of today Scantraxx Recordz is very proud to present that the Alpha² are members of the respected record label; Scantraxx Recordz. Scantraxx spreads its sound into the scene using their own labels as Scantraxx, Silver, Reloaded, Evolutionz, XXL, Italy, Special and Squaretraxx.
In the last couple of years the Alpha² established a steady position in the hard dance scene as a great dj-team. They created their own label, A² Records, to release their own Alpha² sound. The productions are well known for their rough, hard, fast, but still very melodic sounds.
A2 records gaat gewoon onder dezelfde naam verder als Scantraxx sublabelquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:32 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Krijgen vast hun eigen sublabel: Scantraxx Twinz ofzo
Wat ik heb gehoord heeft Dov een gedeeltelijk belang in Q. Vandaar ook dat artiesten op zijn label zo vlug (zie HHZ destijds op Qlimax en Wildstylez op Qrimetime beide al na 1 of 2 releases) op een Q feesten worden "geboekt"quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Waarom krijg ik het gevoel dat Scantraxx zo'n groothandel is die de kleine 'buurtsupers' weg wil concurreren. Dat niet eens, meer een agressieve onderneming die de kleinere opkoopt.
Zo'n zelfde gevoel heb ik bij Q-dance. Nu heeft de underdog altijd een streepje voor bij mij en was daarom ook blij dat B2S het wat grootser ging aanpakken om een geduchte(re) concurrent te worden.
Hoewel MC Lunatic wel ooit tegen me zei dat B2S & Q ook 2 handen op 1 buik zijn - B2Q![]()
Zo ook met Fusion, untainted by the xxx'n en met eigen sound ... A2gaat ook lekker die kant op.
Waarom ze nu een contract met Dov hebben- Joost mag het weten ... bookingen? releases?
Is er trouwens een connectie tussen Q & Scantraxx?
Q & ID&T zijn toch gewoon van Duncan?
Yeaah de 100quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:26 schreef poiuytr het volgende:
Hallo mensen back from Barca
Mooi lekker chill weekje daar gehad temperatuur was aardig te doen.. Silaz ook mooi weekje gehad?
Kwam geloof ik wel bult twentenaren tegen in de Mac maandagmiddag mischien liep je daar ook wel bij, waren ook een bult meiden bij waar we even mee stonden te praten..
Mensen gefeliciteerd met jubileum topic en laten we hopen dat we samen de 1000 nog een keer aantikken
Ik ga nu bier drinken op het terras leuk weertje voor.
Voor de mensen die morgen naar IQ gaan veel plezier.
Je zou voor de gein eens Falcon FM moeten checken... Een of andere DJ Corleone bezig daarquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:56 schreef Sc0tTy het volgende:
Omg zit Hardstyle.pl radio stream te luisteren, net overgang van Crypsis - Taratura > Donkey Rollers - Followers ... zo slecht heb ik nog nooit een overgang gehoort :/
Prowadzi: Novate at D-Mind and Novate Birthday Bash (24.04.2009)
quote:
ja klopt... Krijg er ook wat van als ik het terug hoor. Binnenkort even contact opnemen met iemand die er over gaat. Ook op radio ontvangst zelf is het echt slechte kwaliteit. Nie zo blij meequote:Op zaterdag 25 april 2009 01:26 schreef Sc0tTy het volgende:
Meh jammer 94kbit, die van hardstyle pl is toch wat hoger
quote:Tracklist:
1. Dozer - Relax
2. A-lusion - 4 Elementz
3. Zany - Conceptions
4. Headhunterz & Wildstylez - Blame It On The Music
5. Brennan Heart - Memento
6. Wildstylez - Music or Noize
7. Williams Syndrome - Thunder
8. Tuneboy - Just A Detail (TBY 9-12-2006 mix)
9. Dailucia - Music over mind
10. Sylenth & Glitch - Music In You (Scope DJ remix)
11. Noisecontrollers - Ctrl.Alt.Del.
12. Outsiders - Infectious (Alpha Twins mix)
13. Frequencerz - Tomorrow And Beyond
14. Activator & Zatox - Still Drunk
Weekje vakantie, dus in de loop van de komende week ergens komt het er aan, van al die afleveringenquote:
Om 11 uur alquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:04 schreef trxq het volgende:
Deze website is bezig
Hartelijk dank voor uw bezoek aan www.ticketonline.nl
Er zijn op dit moment veel bezoekers op de website waardoor de maximale capaciteit van bezoekers is bereikt.
Probeer het nogmaals. Als het niet lukt probeer het dan opnieuw. De website zal elk moment weer beschikbaar zijn.
Ticketonline bedankt je voor je geduld.
om 12 uur al
Parkeren kost iets van 15 euro voor een nacht. Zo'n tien minuten lopen vd Rai is ook een gedeelte waar het vrij parkeren is. zal eens kijken of ik meer info over die vrij parkeren zone vind op i-net.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ook erg zin in vanavond!Dit jaar een keer niet met de trein, maar gewoon met de 4wieler. Weet iemand het parkeren is daar, of enige tips?
Vetquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:32 schreef LeonH het volgende:
[..]
Weekje vakantie, dus in de loop van de komende week ergens komt het er aan, van al die afleveringen
Gezellig!quote:
En Fusion is dan Apple in dit hele verhaal. Underdog maar kwalitatief nog altijd het bestequote:Op zaterdag 25 april 2009 12:28 schreef ElDani het volgende:
[..]
Gezellig!
En Alpha Twins bij Scantrax.. ZON-DE! Echt ongelofelijk zonde.. Ik heb echt een slok-op gevoel hier.. Scantraxx begint de microsoft van de Hardstyle te worden, prominent aanwezig in de grootste feestjesbouwer, verreweg het grootste (en voor de massa het populairste) label, prominent aanwezig in The Platinum Agency.. Eigen WEB-shop binnenkort..
Ik weet het niet. Na het opslokken van Square Beats nu ook A2 records.. Wat hierna? 3 die overblijven? Fusion, Scantraxx, Saifam? Volgende die weg gaat Minus Is More?? Ik heb echt geen idee, maar ik weet wel dat ik dit echt heel zonde vind. A2records had gewoon een andere sound.
maar dan zijn ze geen eigen baas meer, dan is Dov de baas en kunnen ze dus ook niet alles zelf beslissen qua sound en wat ze uitbrengen etc.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
A2 records gaat gewoon onder dezelfde naam verder als Scantraxx sublabel
B-Front heeft dat uitstekend geregeld dacht ik zoquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:02 schreef kollie het volgende:
Wel geinig dat het nu lijkt alsof B-front er bewust voor heeft gekozen om niet mee te gaan naar Scantraxx.
Zin in In Qontrol
Zou wel heel triest zijn. Kan me daar niks bij voorstellen eigenlijk. Denk dat het voor hun ook een stukje gemak en zekerheid meebrengt om onderdak te vinden bij Scantraxx.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dan zijn ze geen eigen baas meer, dan is Dov de baas en kunnen ze dus ook niet alles zelf beslissen qua sound en wat ze uitbrengen etc.
Op hardbass in het silverdome draaide hun meesterlijkquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:49 schreef ReMcOrE het volgende:
dat wel, maar ze hebben een harde/rauwe sound en Scantraxx is wat meer melodieus... dus laten we hopen dat de platen van Alpha2 dat niet worden!!
links vooraan in het algemeen, of bij AVIO live, komen de FOK!-kers elkaar wel tegen gok ikquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:00 schreef kollie het volgende:
Ik ga zo richting Amsterdam. Iedereen veel plezier op IQ, misschien komen we elkaar nog tegen
Xag 'm je al pluggen in 't zomerhit-topicquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik hoop echt dat hier een lekkere hardstyle-mix van komt! Ik vind het nu al een supertof nummer (terwijl ik normaal niet van de electro/David Guetta ben), maar met een goeie bass er onder wordt het een knaller
Misschien dat ik ook even kom buurten danquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:17 schreef Da_Ripper het volgende:
Tsja, die meet .... ik heb van een aantal het nummer dus als er meerdere FOK!kers bij elkaar staan, stuur ik wel een bommetje rond. Voor de rest ist idd gewoon linksvoor, binnen een meter of 10-15 van de hekken.
Weet jij welk shirt Boy aan gaat doen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Weet nog niet welk shirtje ik aan doen vanavond, maar hij is vast herkenbaar....
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
gewoon linksvoor gaan staan en hopen dat je iemand herkentquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:52 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Gaat helemaal goed komen vanavondZin begint steeds meer te komen, wat een lekkere line-up ook
Dit keer ook maar eens linksvoor kijken, op Qlimax en Xqlusive had iedereen op Partyflock het ook al over linksvoor.
de 2equote:Op zaterdag 25 april 2009 17:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Weet nog niet welk shirtje ik aan doen vanavond, maar hij is vast herkenbaar....
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
Nog nooit op een Fok meeting geweest, toch klinkt het wel erg gezellig dus zal vast wel even komen kijken vannachtquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon linksvoor gaan staan en hopen dat je iemand herkent
[..]
de 2e![]()
Serieusquote:witte schoenen
quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:32 schreef LeonH het volgende:
[..]
Weet jij welk shirt Boy aan gaat doen?
SMS dan nu shirt 1 aan of shirt 2 aan naar 123boy en win fantastische prijzen!
OP pf hebben ze het ook over 10-15 euro, parkeren zal wel aangegeven zijn als je aan komt rijden verwacht ik. Of wil je juist niet tussen iedereen staan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
btw, is er al meer bekend over het parkeren daar.... zit beetje om google maps te kijken of er straten in de buurt zijn die ik in mijn DomDom kan invoeren
quote:FOK! is nog opzoek naar een user die voor ons feesten wil bezoeken en daar dan een leuke review over kan/wil schrijven. Zijn er hier misschien geïnteresseerden?
Zoja, kun je daar rekening mee houden wanneer je vanavond op IQ rondloopt om morgen (of later in de week) een beetje representatief verslagje van te maken.
Zo krijgen wij een beetje een impressie van je schrijfstijl
Zodra je de A10 afkomt staat al duidelijk aangegeven welke kant je op moet voor de RAI. Daar staan meestal ook verkeersregelaars die je de goede kant uit wijzen. Sowieso zit tegenover de RAI een parkeerplaats, maar ook achter de RAI zelf.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
btw, is er al meer bekend over het parkeren daar.... zit beetje om google maps te kijken of er straten in de buurt zijn die ik in mijn DomDom kan invoeren
Zal vanavond kijken. Vind het niet erg om wat te betalen. Ben het onderhand wel gewend die parkeer prijzen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
OP pf hebben ze het ook over 10-15 euro, parkeren zal wel aangegeven zijn als je aan komt rijden verwacht ik. Of wil je juist niet tussen iedereen staan?
Kan me van vorig jaar herinneren dat we ff rondgereden hadden en hem ergens kosteloos op een P-plek konden zetten.
hier ook ff droppen:
[..]
Ik heb nog Dov die avond nog in de matrixx een tip gegeven. Hij moet een remix maken van de anthem van speed:quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik hoop echt dat hier een lekkere hardstyle-mix van komt! Ik vind het nu al een supertof nummer (terwijl ik normaal niet van de electro/David Guetta ben), maar met een goeie bass er onder wordt het een knaller
Tha Playah - Walk The Line. Ik had het gelijk al niet meerquote:super de puper we kwamen binnen eerste plaat die we hoorden
In extasequote:die zich nog onder extase voelen.
Perfect itquote:en zijn remix van A-lusion's respect it
Ik zat er redelijk door heen op het eind maar toen zat & tat met deze plaat begonnen was het toch weer schijt aan alles en gaanquote:
Ghehe, zie signaturequote:Op zondag 26 april 2009 15:42 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
In extase.
[..]
Perfect it.
Leuk verslag 14.gif.
Ja kwam dus echt niet op die Xpander. Al die titels van Zany gingen door mijn hoofd. Werd helemaal gek... Zie je maar weer wat "oude" nummers met me doenquote:Op zondag 26 april 2009 15:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
Respect voor je verslagje boy
en voor de foto's.. ze zijn idd NSFWmaar ik vond het bere(n)gezellig zo
dat gaan we snel een keertje over doen![]()
Xpanding/Volt mash up
mooi verslag.. dat commentaar op party loverquote:Op zondag 26 april 2009 15:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
knip
Haal 'm daarom altijd van de vinyl-stand afquote:Op zondag 26 april 2009 16:27 schreef RiKe het volgende:
Ran-D maakte trouwens wel een gruwelijke fout!
Hij legde z'n koptelefoon op de verkeerde cd speler, alles stil!
MC pakte het redelijk vlug (en goed) op, en de muziek ging weer door toen ik zag dat hij de koptelefoon van de cd speler af haalde
ik heb dat altijd met al die Italiaanse zooi (lees Technoboys' aliassen)quote:Op zondag 26 april 2009 16:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
Het is soweiso vervelend als de titel van een plaat op eht puntje van je tong ligt.. je kan hem meezingen/ pingelen op je piano maar de titel HO maar...
Ik vind het gewoon knullig, opletten wat je doet!quote:Op zondag 26 april 2009 16:45 schreef LeonH het volgende:
Haal 'm daarom altijd van de vinyl-stand af, maar een fout kan ik zoiets niet echt noemen. Meer een ongelukje, kan gebeuren... De cd uit de speler halen die loopt, dat noem ik een fout...
ze zijn met 5 minuten weer schoen, doekje er over en klaarquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Serieus? Daar begin ik echt niet aan, helemaal smerig als je weer thuiskomt
.
AVIO was/is puur goudquote:Op zondag 26 april 2009 13:57 schreef NLS04 het volgende:
"Mensen dit is In Qontrol, alleen lijkt het er helaas op dat de buurtbewoners toch echt het meeste controle hier hebben. Er zijn klachten geweest over het geluid..
Ze vonden het niet hard genoeggg!!"
![]()
Goed feest weer gehad!
hahaquote:Op zondag 26 april 2009 17:56 schreef ElDani het volgende:
DBSTF "Live", grootste teleurstelling van de avond. Het enige live waren de samples Guess Who's Back en Evolutionz die constant gespamd werden. 3
Lijkt me bullshit..quote:en dat van die like thiz remix, is dat op een bron gebaseerd?
Die klonk GRU-WE-LIJKquote:let's dance
quote:Op zondag 26 april 2009 19:37 schreef 16meter het volgende:
Die Donkey Rollers - Innocent is wel een hele vette beuker ja
Ben blij dat ik bij de eerste twee nummers door had wat voor een set het ging worden. En nu ik de tracklist heb gezien ben ik ook blij dat ik naar Frontliner ben gelopen.quote:Op zondag 26 april 2009 18:58 schreef kollie het volgende:
Dan Zany: wat een set. Respect voor zijn skills! ANimated Audio, Innocent en Pounding senses![]()
Zoals..?quote:Luna heeft nog de grootste afwisseling maar daar staan ook weer een paar draken van platen tussen..
Daar vond ik dan weer geen hol aan.quote:Kwalitatief zou ik dan toch weer voor de set van Zany kiezen
3 ur mindquote:Op zondag 26 april 2009 21:51 schreef LeonH het volgende:
Hm... geen liveset op Q-radio vandaag?
Ben me even de tracklists aan het kijken maar kan nou niet echt zeggen dat ik een set nou zo boeiend vind... Allemaal dezelfde meuk, totaal niet verrassend, zelfde sounds etc etc. Luna heeft nog de grootste afwisseling maar daar staan ook weer een paar draken van platen tussen..
Vooral het begin... Na 4 platen begint het een beetje lekker te wordenquote:
quote:Zaterdag 15 augustus organiseert b2s voor de 8ste keer Decibel outdoor festival. Net als de voorgaande jaren vindt Decibel plaats in natuurgebied Beekse Bergen te Hilvarenbeek. Na de, door de bezoekers, geweldig gewaardeerde editie in 2008, trekt b2s ook dit jaar weer alles uit de kast om Decibel een van de hoogtepunten van jouw zomer te laten zijn.
Decibel is het festival waar de diverse concepten van b2s jaarlijks samen komen. Naast de Decibel mainstage zijn back2school, Hardcore4life, Refuse, Pussy lounge, UP, Darkness4life, Remember en 1992is4you! wederom vertegenwoordigd. Nieuw dit jaar is de Euphoria stage. Alle harde stijlen zijn hierdoor aanwezig en worden gepresenteerd door een gevarieerde mix van nationale en internationale top artiesten. Hiertoe behoren niet alleen de oude rotten in het vak, maar ook helden van nu en de gezichten van de toekomst.
Tevens heeft b2s de mogelijkheid gekregen om het festivalterrein te vergroten, waardoor er nog meer comfort en capaciteit ontstaat. De unieke eigenschappen van het terrein zoals de bebossing, heuvels en het strand komen hierdoor volledig tot hun recht.
Kan er niet enthousiast over worden.quote:Op maandag 27 april 2009 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
nieuwsbericht over Decibel 2009 op Partyflock:
[..]
Feestplaatje en heel weinig gehoord dus vond het wel vetquote:02. Duro - My Style Is Dutch Zegt genoeg
Gefeliciteerd huigjequote:Op maandag 27 april 2009 11:17 schreef de_huig het volgende:
topic #100
fok-post #500
bezocht feest #50 (aldus PF)
al deze mooie jubilea vragen eigenlijk om een mooi verslag maar het meeste is al wel gezegd
Volgens mij liep ik net langs het station toen de eerste politiewagen kwam aanraden met sirene en al....quote:-NS-kerel neergeslagen op het station![]()
Ik heb toch wel stiekem een beetje "ik wil terug gevoel" lang niet meer gehad. Maar donderdag mogen we weer los in Arnhemquote:-het is weer voorbij
volgens mijn PF was het mijn 100equote:
en klappen dat die plaat deed gek!quote:Op maandag 27 april 2009 11:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
B-front heeft Alpha twins - Fragile gedraaid dus ik vind het achteraf ook stom dat we naar shadowlands zijn geweest
volgens mij heb ik nog ergens een hele mooie foto van jou van vorig jaar Koninginnedagquote:Op maandag 27 april 2009 11:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar donderdag mogen we weer los in Arnhem
Enthausiastme is soms lastig te verbergenquote:
Meisjes werden geselecteerd op lekkerheid ofzo! Ging maar al te graag wat te drinken halen daar. (en alle heren stonden echt heel zuur te kijken achter de bar onder het mom van: wij mogen alleen maar tappen, en alle chicks mogen complimenten scoren).quote:samenvatting:
++AVIO
+lieve meisjes bij de bar
Die NS kerel zag ik liggen, dacht eerst dat iemand te ver heen was ofzo, toen dat bleek had ik ook zoiets van: Waarom in godsnaam! Hoop dat die gozer een welverdiende, harde straf krijgt, want dit kan gewoon niet.quote:-dbstf (meer van verwacht)
-NS-kerel neergeslagen op het station![]()
Mijn naam heb je in ieder geval onthoudenquote:boven vlnr: (..mattie van 16meter), 16meter, Ripper, Harryvandetap.
onder vlnr: Eldani, Huig, Bartman, NLS04, Crusty
klopt toch?![]()
Boy, mogen wij jou review gebruiken als content voor de FP? Hij is erg gaaf geschreven en zou hem graag op de FP willen plaatsen onder jouw naam. (als je dat owkay vindquote:Op zondag 26 april 2009 15:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ghehe, zie signature
maar heb ze aangepast. Thnx
Voor de foto's van de succesvolle (2e fokmeet) Klik hier!...pas op NSFW (vooral foto 9)
Komt die nog of laat je het hierbij?quote:Op maandag 27 april 2009 12:27 schreef ElDani het volgende:
@ Ripper, was gewoon een regelrechte kopie van wat ik op Hardtraxx neer had gezet. Tis niet echt een verslag vind ik, zou veel meer verhalend kunnen schrijven, maar na een feest gewoon geen zin in :p.
wat bedoel je met link?quote:Op maandag 27 april 2009 12:35 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Komt die nog of laat je het hierbij?![]()
@ foto : Mattie van 16m = broertje van 16m
@miss_blue : zonder link dan![]()
Het verslag kun je idd met een kleine editorial zo op de fp gooien, maar je quote Boy met een link die ipv NSFW gewoon NS isquote:
Hey Miss_blue,quote:Op maandag 27 april 2009 12:35 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Boy, mogen wij jou review gebruiken als content voor de FP? Hij is erg gaaf geschreven en zou hem graag op de FP willen plaatsen onder jouw naam. (als je dat owkay vind)
Denk dat ik het hierbij laat, maar om maar aan te geven: het zou veel beter kunnen dan hoe ik het opschrijf. Zo'n opwindende stijl van schrijven heb ik nou niet in het verslagje haha.quote:Op maandag 27 april 2009 12:35 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Komt die nog of laat je het hierbij?![]()
ja allang bekend. Er is zelfs een responsquote:Op maandag 27 april 2009 12:22 schreef Haghorst het volgende:
Ja In Qontrol was vet!
Iemand dit gezien haha? Geweldig
Die is wel heeeeel oud manquote:Op maandag 27 april 2009 12:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Party: In Qontrol kan ik natuurlijk niet overtreffen
Ik denk het niet. je hebt ook nog de Italianen die hun eigen sound erin gooien en de boel nog een beetje bijtrekken.quote:Op maandag 27 april 2009 12:27 schreef ElDani het volgende:
Stelling: de invloed van Scantraxx op de hardstyle scene is te groot aan het worden.
(en, wat ik niet zeker weet, schijnt Dov een redelijk groot aandeel te hebben Q-Dance. Omdat ik het niet zeker weet, vind ik het geen noemenswaardige rede).
Ja, moest toch ff kijken als ik een verslag schrijf wat ongeveer het woorden aantal moet zijn als hij ooit op FP geplaatst wordtquote:
wat hoor jij daar dan in Boy?quote:Op maandag 27 april 2009 13:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
-edit-
Kan Music Made me addict niet in Mama appelsap![]()
Evenement: In Qontrol:-In-Qontrol.htmlquote:Op maandag 27 april 2009 13:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ja, moest toch ff kijken als ik een verslag schrijf wat ongeveer het woorden aantal moet zijn als hij ooit op FP geplaatst wordt
quote:Op maandag 27 april 2009 14:25 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Evenement: In Qontrol Ctrl.Alt.Delete:-In-Qontrol.html
Met dank aan Q-dance voor het super snel reageren met mooie foto's
Weet ik nog nietquote:
Nee, niet mee eens. Fusion en vooral Saifam geven genoeg tegengas.quote:Stelling: de invloed van Scantraxx op de hardstyle scene is te groot aan het worden.
Het is nog onduidelijk hoe duur het precies word en je hoeft het niet te kopen..quote:* Het uitstellen van een WEB-shop met exclusieve tracks, die duur schijnt te worden (1.49 voor 192 kbps, 1.99 voor 320).
Zie het probleem niet echt maar ik vind dat we ff moeten afwachten voordat je hierover gaat oordelen.quote:* Het overnemen van Square Beats en A2 Records.
Wtf? ELK label 'buit' promo's uit, daar zijn promo's voorquote:* Het uitbuiten van promo's als Outside World 2009.
Bullshit klacht. Wat heeft het uitbrengen van een album te maken met de invloed van een label?quote:De artiestenalbums van Brennan Heat & D-Block & S-Te-Fan, plus de geruchten van A-Lusion en mijn persoonlijke verdenking van Scope DJ voor het maken van een album.
Denk eerder dat hij bedoelt met edits.. of..?quote:Op maandag 27 april 2009 15:51 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wtf? ELK label 'buit' promo's uit, daar zijn promo's voor.
[..]
Te vetquote:Dikke Bleek (IO's Drum & Bleek Edit)
Het uitbrengen van edit's? Ja jammer maar je hoeft ze niet te kopen ofzo..quote:Denk eerder dat hij bedoelt met edits.. of..?
In reactie hierop nog kort:quote:Op maandag 27 april 2009 15:51 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Nee, niet mee eens. Fusion en vooral Saifam geven genoeg tegengas.
[..]
Het is nog onduidelijk hoe duur het precies word en je hoeft het niet te kopen..
[..]
Zie het probleem niet echt maar ik vind dat we ff moeten afwachten voordat je hierover gaat oordelen.
Als A2 ineens melodieuze shit gaat maken (wat ik me echt niet kan voorstellen) is het heel erg jammer..
[..]
Wtf? ELK label 'buit' promo's uit, daar zijn promo's voor.
[..]
Bullshit klacht. Wat heeft het uitbrengen van een album te maken met de invloed van een label?
Daarbij kijk ik erg uit naar alle 4 de albums (vooral die van A-Lusion als het überhaupt waar is..)
Ik hoopte even op een liveset link in die nieuws post..quote:Op maandag 27 april 2009 16:03 schreef ElDani het volgende:
Tracklist AVIO (Bron: alphaverb.nl)
00 Intro
01 Kabooom! (AVIO's Wasted Edit)
02 Play The Games (Make The Rules Edit)
03 Taking Over (AVIO Takes Qontrol Edit)
04 To Be Announced
05 Meet Her At The Bootlake
06 Feel The Force (AVIO Rework)
07 Thunderstyle
(interruption about noisecomplaints)
08 More Is What They Get
09 Never Enough
10 Got It!
11 Dikke Bleek (IO's Drum & Bleek Edit)
Verder kun je er gratis tracks downloaden en ook nog 2 remix packs van Takin' Over en Dikke Bleek. Dit voor de creatieven onder ons.
Kloptquote:Hardstyle.com is online geweest als je www. weghaalde. Dit is echter al een weekje geleden verholpen. Daar heb ik de prijzen vandaan.
Er zijn zoveel dingen die totaal niet hoeven, niet alleen bij scantraxx. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook niet nodig maar ik heb zoiets van, leuk voor de mensen die het vet genoeg vinden om er geld voor te betalen..quote:Punt van de promo's bedoel ik meer van: Outside World was bedoeld als promo, en nou toch nog even de edit uitbrengen, vind ik gewoon jammer. Had totaal niet gehoeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |