abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 april 2009 @ 01:16:07 #226
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_68382325
gvd is de q-dance stream nou zo ruk, of het internet hier gewoont raaaag, kan niet luisteren zo
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zondag 26 april 2009 @ 03:50:03 #227
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_68383437
zo... net terug van alcoholvrij stappen en nu lekker met een biertje en een stukje pizza even de stream checken... Niet echt denderend zo te horen... Haperingen en het hoort zich aan alsof ik naar een FM zender ben aan het luisteren
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zondag 26 april 2009 @ 04:19:39 #228
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_68383576
juh stream zuigt hard
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_68385761
zo was weer een heerlijk feest

maar wat waren er veel spacers deze keer zeg , echt iedereen stond strak .
ook nog een franse techtonik homo gezien dat was helemaal weird en nasty
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zondag 26 april 2009 @ 12:06:56 #230
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_68387091
Lekker feestje idd gisteren. Goede line ups en alles prima geregeld!
Godfather Bodybuilding topic reeks
  zondag 26 april 2009 @ 12:49:42 #231
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_68388257
Ik heb me uitstekend vermaakt. En dat volledig nuchter. Wel blij dat ik thuis was, begon in de auto tijdens het rijden aardig in te kakken.

De dj's draaide super en het geluid was ook superstrak voor zo'n locatie. Ook een succesvolle meet bij D-block en later dus bij the pitcher

Ik ga proberen een frontpage waardig verslag te schrijven. hele avond notities gemaakt in mijn telefoon dus moet goed komen.

Rippertje, wanneer is de deadline?
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 26 april 2009 @ 13:57:13 #232
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_68390160
"Mensen dit is In Qontrol, alleen lijkt het er helaas op dat de buurtbewoners toch echt het meeste controle hier hebben. Er zijn klachten geweest over het geluid..

Ze vonden het niet hard genoeggg!!"

Goed feest weer gehad!
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  zondag 26 april 2009 @ 14:30:26 #233
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_68391244
Gruwelijk feest weer ! AVIO, Luna en Tat & Zat .
Dj Producer was ook heerlijk bezig .
There is no rehab for stupidity.
pi_68391677
Kolere wat een feest!
Super vet!
AVIO helemaal gek
Helaas niemand van hier herkend, zag de klep wel in de verte volgens mij, kom ik daar, klep weg
Bij dat filmpje van Stanley sta ik net buiten beeld (links) voor de subs, iemand van hier die toen daar ook stond?
  zondag 26 april 2009 @ 14:58:08 #235
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_68392149
IQ did it again

super de puper we kwamen binnen eerste 2 platen die we hoorden -> Art of Fighters - Redemption gevolgd door Meccano Twins - Alpha release
eerst rondje langs alle zalen gemaakt en daarna nog stukje Ivan carsten ging er wel lekker op.. daarna de Helden van AVIO met een zeer grote Fok meet was gezellig ( Seth leef je nog? )
Digital punk begon emt rock the party dus die kon ook al neitm eer stuk.. jammergenoeg liep toen de zala leeg.. kwam de sfeer neit echt ten goede
toen naar D&S live.. ik vond het tegenvallen..de verwachtingen waren natuurlijk hoog.. maar ik vond er maar een paar ECHT lekkere plaatjes tussen zitten...o.a we be kickin editz deze set ging gepaard met een mini fokmeet van onze groep met Boy,Harry en Rip
daarna The pitcher met dezelfde groep minus Harry.. o.a Psycho Stylez.. en een paar brute nieuwe klappers..

Daarna is het er eindelijk een keer van gekomen.. Noize suppressor Live!! veel nieuwe plaatjes.. warm druk .. maar onmeunig (remcore?) hard los gaan wat een helden achter die decks.. wat een energie
toen een stuk Ran-D dat ging lekker en moest mijn lief even de rug rust geven en zitten.. dus laatste stuk daarvan niet meegekregen.maar wle de laatste plaatjes van TBY gehoord vanaf de Chillout, klonk best ok
daarna nog een uur daar gezeten om alles wat rust te geven en vanaf de Chill out de set van Zany beluisterd.. man man man wat een mooie plaatjes allemaal symphonic feedback, animated audio etc.
daarna terug naar B-front waar na een paar plaatjes (atrocity B-front InQontrol mix ) we naar Shadowmotherfuckingland zijn gegaan.. draaiden de zeflde set als altijd maar toch weer ff lekker losgegaan op die oudere beats..
om vervolgens af te takelen bij tat & Zat.. wat een fucking HELDEN, alles dreunde Choirs, proud to be loud, oxygen

aankleding was nice, geluid was goed over het algemeen Q had alle zaakjes weer op orde
IQ 2010 waar kan ik tekenen voor een pre-order kaartje
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  zondag 26 april 2009 @ 15:12:11 #236
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_68392543
quote:
super de puper we kwamen binnen eerste plaat die we hoorden
Tha Playah - Walk The Line. Ik had het gelijk al niet meer .

Wildstylez: !!
D&S vond ik tegenvallen, al kan ik het echt goed aangeven waarom. Die nieuwe tracks klonken best lekker dat wel.
Luna draaide echt vette shit, openen met My Style Is Dutch (Ja die is best wel vet ) om vervolgens knallerts van crypsis en hemzelf te draaien .
TBY had een paar leuke tracks maar ik vind het niet bijzonder meer. Ik vond Zany afgezien van Midnight/Crystal/Pounding Edit en Innocent echt zwaar kut..
Vrienden van me die niet zo vaak hardstyle luisteren zeiden ook al van: dit is wel erg monotoon..
Noisecontrollers waren best vet maar toch had ik op iets meer gehoopt.
Tat & Zat ! De vloer gesloopt met de Rippert die ik weer eens random ergens tegenkwam .

[ Bericht 0% gewijzigd door Just_Shut_Up op 26-04-2009 15:42:44 ]
  zondag 26 april 2009 @ 15:26:41 #237
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_68393019
In Qontrol
Stonden er 2 weken geleden de RAI nog vol met mooie glimmende bolides, dit weekend was het tijd voor de 5e editie van In Qontrol. Zoals q-dance het noemt: "de afsluiter van het binnenseizoen" Het thema was de vraag:"Who is in Qontrol". De achterliggende gedachte dat we allemaal beheert worden door iets groters. Geld, media, de regering. Of ben JIJ het??? Heerlijk filosofisch dus.

Aankomst
Dit jaar eens een keer niet met de trein, maar gewoon lekker met de vierwieler. Want tja, de baas betaald immers toch. Het parkeren heb ik gedaan iets verder op van de RAI. Dit bleek een goeie keus te zijn geweest, want achteraf heeft me dit weer 14 euro bespaard. En het was maar 5 minuten lopen. Voor de partymensen die met de trein komen weten de route naar de RAI wel. En altijd is er een bijzonder iemand op deze route te vinden. Onze wel ervaren en "getalenteerde" drummer. Hij zit er de hele nacht, want de volgende ochtend is hij nog steeds druk in de weer. Ook geheel logisch, want hij wordt juist aangemoedigd door alle mensen die zich nog in extase voelen.
Maar eenmaal bij de RAI valt al één ding op. De ingang is duidelijk verplaatst. Waar vroeger de VIP ingang was, is nu gewoon de normale ingang. Dus dit scheelt weer een hele wandeling ondergronds. De entree ging snel en binnen 15 minuten stond ik binnen met de muntjes in mijn handen. Omdat ik niet van de Hardcore ben, heb ik alleen de hardstyle zalen bezocht. De indeling was sowieso even wennen. Het boekje met de time-table en de plattegrond was in eerste instantie uitpluizen. Zeker omdat er wéér sprake was van éénrichtings verkeer.

Bij binnenkomst was al een ding duidelijk. Het geluid was fenomenaal. Natuurlijk was er achterin een lichtelijke galm. Maar iets verder in de zaal was de bas al aardig te voelen. Ook de aankleding vond ik erg goed. Zeker omdat je zulke grote hallen moet voorzien van de nodige decoratie.
Overal in de kleine hardstyle zaal hingen schermen en werden live beelden van de dj booth vertoond. Wat ik persoonlijk erg vet vind omdat je tenminste wat er vooraan gebeurd.

DJ spotten
Ivan Carsten was de eerste die mij de hardstyle-sound ten gehore bracht en hoe. Tatanka's Dj's life en Crypsis z'n Tuatara zijn toch al lekkere nummers die de voetjes al flink laten bewegen.

Na Ivan was het tijd voor een talent van het Scantraxx label. Wildstylez was de eerste hardstyle dj in de grote main zaal. Ook deze zaal was goed aangekleed en de lasers waren in volle glorie aanwezig. 2 ogen keken je aan. De pupillen werden afgewisseld met de visuele effecten. De openingen van de dj's waren voorzien van beelden en geluiden van tv fragmenten. Voornamelijk nieuwsberichten en stukjes speech van diverse politieke mensen. Met als einde, is 'naam dj' in Qontrol?
De set van de jonge Wildstylez was voorzien van de welbekende scantraxx geluiden. Duidelijk was dat iedereen er zin in had. Zeker toen Partylover van Showtek in de cd-speler werd geschoven. De zaal was duidelijk fan van de herkenbare vocals van dit nummer.

Na een uur lang knallen was het tijd voor D-block en S-te-fan met hun echte liveset. Maar om het echt live te noemen. Nee, vond deze beduidend tegenvallen. Ook hun gooide er de plaat (Part of the Hard) in die natuurlijk een enorme meezing gehalte heeft. Ook de Music made me addict en Kickin'; the editz werden ten gehore gebracht waarbij iedereen de nodige meters maakte.

Na deze set weer naar de kleine zaal gegaan waar The Pitcher bezig was om zijn setje te beginnen. Zoals veel mensen weten is Michel Pollen de grote naam achter The Pitcher, maar mag een jonge gozer deze nummers in de cd-speler gooien. Serinity en Zany';s Xpanding Volt Mashup . Gewoon een top set waar ook hier de beentjes het weer een graadje zwaarder kregen. Set zat er weer op, dus tijd om weer de wandeling naar de grote zaal te maken.

In de main zaal stonden man stond die niet zo heel vaak meer op de grote feesten staat maar wel een ouwe rot in het vak is. Luna. My style is Dutch, copies are fake, like this, get hit, the punishment, 3 ur mind. Allemaal klappers en eigenlijk de set van de avond. Heerlijk variërend en het geluid stond achterin de zaal fantastisch. Begon me steeds meer te realiseren dat de omwonenden rond de RAI wonen niet echt een rustige nacht gehad hebben ; en dat de medewerkers alle schroeven weer mogen aandraaien in de RAI.

Na zijn eigen X-Qlusive te hebben gehad was het tijd voor de Itialiaanse held Techoboy. Ik kan hier kort over zijn. Gewoon een standaard set met de veel platen die je bij deze man verwacht. Hij staat bekend om het laat uitmixen van de platen waardoor het aantal nummers altijd redelijk beperkt bleven. Double Dutch darkies, ti sento, AKA en Phases waren een aantal

Na de grote Italiaanse naam was het tijd voor de grote Nederlandse naam. Zany. Vorig jaar was hij er niet bij omdat hij op dat moment vader werd. Maar dit jaar was hij er weer bij als vanouds en bracht weer zijn producties ten gehore. Helaas na het horen van de Donkey's en Southstyler tracks wist ik dat dit niet bijzonder ging worden, ben ik richting de kleine zaal gelopen en gingen de voetjes van de vloer bij Frontliner. Tuuduu, Outside Spacer (met In Qontrol vocals), Time en zijn remix van A-lusion's perfect it kwamen achter elkaar voorbij.
Na deze jongeman was de volgende alweer aan de beurt.

De helft van 2-sidez, B-Front. Deze man kan goed vergeleken worden met de Alpha Twins. Hij draaide lekker rauw en klonk super. Opende met, voor mij, onbekende maar heerlijke platen en daarna een remix van de matige plaat Atrocity van de Donkey Rollers. Toen toch een inkak moment en dus richting het eten en even een tosti verorberen. Maar helaas was deze pauze van korte duur, want als je bij mij B2W van de Wild Motherfuckers op zet, dan heb je mij weer los. Wetend dat dit nummer ook in het laatste uurtje door de mannen Tatanka en Zatox gedraaid zal worden. En ja hoor. Eenmaal in de grote zaal was het tijd om je laatste energie eruit te gooien. Scary track, Gold Medley with a strange , dj's life en Choirs en de veel besproken remix van "I kissed a girl". Een heldenset zoals het laatste uurtje van een feest hoort te zijn!

Al met al een super geslaagd feestje.

Pluspunten:

+ Niet gestoord aan de mc's (lees: geen ruffian)
+ Gratis wc's
+ Veel variatie in eten
+ Tosti'' s
+ lasers

Minpunten:
- Na een tijdje was het een zwembad bij de wc's
- Eenrichtingsverkeer

[ Bericht 0% gewijzigd door Boy_Snakeye op 26-04-2009 15:47:33 ]
  zondag 26 april 2009 @ 15:42:27 #238
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_68393440
quote:
die zich nog onder extase voelen.
In extase .
quote:
en zijn remix van A-lusion's respect it
Perfect it .

Leuk verslag 14.gif.
  zondag 26 april 2009 @ 15:47:53 #239
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_68393655
quote:
Op zondag 26 april 2009 15:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gold Medley with a strange
Ik zat er redelijk door heen op het eind maar toen zat & tat met deze plaat begonnen was het toch weer schijt aan alles en gaan
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  zondag 26 april 2009 @ 15:48:53 #240
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_68393697
quote:
Op zondag 26 april 2009 15:42 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

In extase .
[..]

Perfect it .

Leuk verslag 14.gif.
Ghehe, zie signature

maar heb ze aangepast. Thnx

Voor de foto's van de succesvolle (2e fokmeet) Klik hier!...pas op NSFW (vooral foto 9)
  zondag 26 april 2009 @ 15:54:30 #241
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_68393865
Respect voor je verslagje boy
en voor de foto's.. ze zijn idd NSFW maar ik vond het bere(n)gezellig zo

dat gaan we snel een keertje over doen

Xpanding/Volt mash up
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  zondag 26 april 2009 @ 16:00:32 #242
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_68394193
quote:
Op zondag 26 april 2009 15:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
Respect voor je verslagje boy
en voor de foto's.. ze zijn idd NSFW maar ik vond het bere(n)gezellig zo

dat gaan we snel een keertje over doen

Xpanding/Volt mash up
Ja kwam dus echt niet op die Xpander. Al die titels van Zany gingen door mijn hoofd. Werd helemaal gek... Zie je maar weer wat "oude" nummers met me doen

Ow nog een mooie filosofische vraag: "Waarom nemen dj's hele hutkoffers/cd-mappen mee, als ze toch maar 12 tot 20 nummers draaien en het toch voornamelijk nieuwe nummers zijn?"
  zondag 26 april 2009 @ 16:07:29 #243
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_68394521
Het is soweiso vervelend als de titel van een plaat op eht puntje van je tong ligt.. je kan hem meezingen/ pingelen op je piano maar de titel HO maar...

en verder niet van die moeilijke vragen stellen op een dag als vandaag..

1 richtings verkeer heb ik me gewoon niet aan gehouden, dat is gewoon stom!
en Boy die HHZ remix die hij draaide waarover jij me smste is net iets anders dan die van het filmpje, zo aan de liveset te horen hij heeft hem iets zachter gemaakt lijkt het wel.. hij maakt vanuit de liveset niet zoveel indruk op mij als vanuit dat filmpje

http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-8181165911669615821&ei=URrvSdeaAceK-QbtisSIAQ&q=intro+headhunterz+IQ+2007&hl=en
Nogmaals het filmpje dan maar

[ Bericht 28% gewijzigd door Tha_Bartman op 26-04-2009 16:25:49 ]
pi_68394662
quote:
Op zondag 26 april 2009 15:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
knip
mooi verslag.. dat commentaar op party lover

tosti's waren inderdaad lekker, eenrichtingsverkeer niet echt handig idd
pi_68395498
Ran-D maakte trouwens wel een gruwelijke fout!
Hij legde z'n koptelefoon op de verkeerde cd speler, alles stil!
MC pakte het redelijk vlug (en goed) op, en de muziek ging weer door toen ik zag dat hij de koptelefoon van de cd speler af haalde
  zondag 26 april 2009 @ 16:45:39 #246
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_68396464
quote:
Op zondag 26 april 2009 16:27 schreef RiKe het volgende:
Ran-D maakte trouwens wel een gruwelijke fout!
Hij legde z'n koptelefoon op de verkeerde cd speler, alles stil!
MC pakte het redelijk vlug (en goed) op, en de muziek ging weer door toen ik zag dat hij de koptelefoon van de cd speler af haalde
Haal 'm daarom altijd van de vinyl-stand af , maar een fout kan ik zoiets niet echt noemen. Meer een ongelukje, kan gebeuren... De cd uit de speler halen die loopt, dat noem ik een fout...
quote:
Op zondag 26 april 2009 16:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
Het is soweiso vervelend als de titel van een plaat op eht puntje van je tong ligt.. je kan hem meezingen/ pingelen op je piano maar de titel HO maar...
ik heb dat altijd met al die Italiaanse zooi (lees Technoboys' aliassen)
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_68396593
quote:
Op zondag 26 april 2009 16:45 schreef LeonH het volgende:
Haal 'm daarom altijd van de vinyl-stand af , maar een fout kan ik zoiets niet echt noemen. Meer een ongelukje, kan gebeuren... De cd uit de speler halen die loopt, dat noem ik een fout...
Ik vind het gewoon knullig, opletten wat je doet!
Zeker op zo'n feest
pi_68397032
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 18:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Serieus ? Daar begin ik echt niet aan, helemaal smerig als je weer thuiskomt .
ze zijn met 5 minuten weer schoen, doekje er over en klaar als het echt niet wil, dan gewoon voor de zoveelste keer de wasmachine in
quote:
Op zondag 26 april 2009 13:57 schreef NLS04 het volgende:
"Mensen dit is In Qontrol, alleen lijkt het er helaas op dat de buurtbewoners toch echt het meeste controle hier hebben. Er zijn klachten geweest over het geluid..

Ze vonden het niet hard genoeggg!!"

Goed feest weer gehad!
AVIO was/is puur goud

andere dikke shit-filmpjes:

+

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_68398629
Was al vanaf 10 over half 10 binnen, dus echt het begin. Eerst heel even bij D'Stylerz gestaan, hoorde snel Antifact - Path Of Righteousness. Toen doorgelopen naar Kamui, die waren daar bezig met eerst een top 40 nummertje, gevolgd door allerlei vage electro-technosounds, echt fucking mooi! Eindigend met Electro Slut, hun grootste hit.
Setje nummer 2 was Ivan Carsten. Opening was wel jammer met Her Voice remix, verder gewoon af en toe een lekkere Ivan Carsten track met wat hits erbij. Heb 10 minuten met D'Stylerz toen staan praten. Uiteindelijk om kwart over 11 kwam de eerste Crypsis plaat (Tuatara) al langs, het ging godvergetes hard . Lekker!
Hier na AVIO Live, HET persoonlijke hoogtepunt van vanavond. Van Bassleggerz - Meet Me At The Bootlake en Gentalica - Kaboom tot aan Alphaverb - Play The Games (Make The Rules edit) tot Takin' Over. Eindigend met stukje Drum & Bass en stukje Hardcore.. En het allermooiste aan de hele set vond ik DBSTF die er zaten. Links in de hoek van het podium stonden een paar banken etc als een soort Artist Lounge, daar stond volgens mij 1 van de 2 met open mond te kijken hoe de zaal plat ging.. Vet!
Daarna stuk Digital Punk & Profyler meegenomen. Like Thiz gehoord, openen met Rock The Party, ook Animated Audio gehoord. Heb toen ook 5 minuutjes met Alphaverb gesproken, was leuk!
Toen 2 a 3 tracks Wildstylez, dus daar kan ik weinig over zeggen.
DBSTF "Live", grootste teleurstelling van de avond. Het enige live waren de samples Guess Who's Back en Evolutionz die constant gespamd werden. 3 Nieuwe nummers gehoord, die waren zeker divers, maar ik vond ze niet koopwaardig.
Headhunterz zette gewoon een solo promo-setje neer, wat te verwachten was, heb me er eigenlijk wel redelijk vermaakt.
Eigenlijk wou ik daarna naar Tuneboy, maar Luna wist me met zijn opener (My Style Is Dutch) en de hoop op Crypsis tracks te houden. Was wel even muntjes naast Tuneboy gaan halen, klonk lekker daar! Luna was echt top! Heerlijk genoten.
Erna Technoboy, die mij HEEL erg verraste door leuke dingen te doen! Dit wil zeggen door NIET Infinity remix te draaien en ook een paar oudere tracks (Phases en persoonlijke favoriet: Les Drums). Genoten!
Zany was de volgende om mij te vermaken, hij ging on-ge-lo-fe-lijk hard. Misschien had hij beter met Noisecontrollers gewisseld kunnen worden. Wel leuke dingen gehoord, Midnight en Xpanding Volt waren leuk!
Noisecontrollers hadden geen standaardset, die remix van Like Thiz was echt vet! Voor de rest gewoon hard rammen.
Tatanka & Zatox was een vette afsluiter! Veel dikke nieuwe platen gehoord zoals het hoort! Veel leuke dingen gezien daar!

Pluspunten:
* Aankleding van de stages, heel dik! Media stage was vet met allerlei camera's op de booth. Main met ogen en dergelijke.
* AVIO die de set van de avond had
* Tatanka & Zatox die niet met Hardcore afsloten
* De rare technosounds van Kamui
* De praatjes met de artiesten
* Het feit dat ook oudere platen gedraaid worden ook een aantal DJ's in de top bereikt heeft.

Minpunten:
* De DBSTF Liveset was teleurstellend
* De leidingpinten die ik bij Kamui voorgeschoteld krijg waren smerig
* Het feit dat ik heel vroeg weer op moest (1.5 uur geslapen)
* Het feit dat ik na Zany een beetje gaar gebeukt was.
* De RAI blijft een beetje een doolhof, al vond ik het meevallen

Volgorde van DJ's van vet naar minder vet:
AVIO Live
*Slaat heel veel ruimte over*
Ivan Carsten
Zany
Technoboy
Tat & Zat
Kamui
Luna
Noisecontrollers
Headhunterz
*Slaat veel over*
DBSTF Live

[ Bericht 3% gewijzigd door ElDani op 27-04-2009 12:32:51 ]
Mixes onder de naam Khadber
pi_68398983
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:56 schreef ElDani het volgende:
DBSTF "Live", grootste teleurstelling van de avond. Het enige live waren de samples Guess Who's Back en Evolutionz die constant gespamd werden. 3
haha dat viel mij ook wel een beetje op ja.. best cheap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')