quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:53 schreef Mip1988 het volgende:
wie weet er een online shop waar ze dunk high's in 10.5 verkopen?!
die maat is nergens te verkrijgen![]()
quote:Online Shops:
avenuestore.be
boardlords.nl
caliroots.se
eightsandnines.com
extralaces.com
flightclubny.com
flatspot.com
fullylaced.com
hardcore-skatestore.nl
ilovesneakerz.nl (webshop van UNKNOWN)
instyleshoes.com
jkickz.com
justsoles.com
kickback-berlin.de
kicks-r-us.com
kickz.com
kickzstore.com
krazykickz.com
main-source.co.uk
kix-files.com
nortberlin.com
opperbest.nl
patta.nl
pickyourshoes.com
rareairshoes.com
rodolfos.nl
shoemixx.nl
shoe-planet.com
slamjamstore.it
sneakershop.net
sneakershop.nl
sneakersnstuff.com
solebox.de
solestop.com
stylefile.de
trainerstation.com
veters.nl
vintagekicks.com
werockyoursocks (webshop van T-Shu)
wesoldout.com
wheredidyougetthose.com
zoovillage.com
Die Elite Blazers zijn wel de moeite waard denk ik. Witte midsole, plush liner, leer/suede = sexy as hellquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:16 schreef SinjiOnO het volgende:
Toepasselijke titel, sinds een jaar weer een sneaker gehaald. Bij deze:
[ afbeelding ]
en owja.. TVP.
goede aankoop, heb ze zelf ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:16 schreef SinjiOnO het volgende:
Toepasselijke titel, sinds een jaar weer een sneaker gehaald. Bij deze:
[ afbeelding ]
en owja.. TVP.
Ligt eraan welk model je bedoelt. Ik heb dan niet genoeg vergelijkingsmateriaal (lees=1 paar NBsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hoe valt New Balance vergeleken met Nike ongeveer?
Ok, thanks.quote:Op zondag 15 maart 2009 07:52 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ligt eraan welk model je bedoelt. Ik heb dan niet genoeg vergelijkingsmateriaal (lees=1 paar NBs), maar imo zitten ze true to size (vergeleken met dunks). Je kan ook bijvoorbeeld de japanse maat (centimeters) aanhouden of als het mogelijk is, een paartje proberen bij Sneakers, Footlocker etc..
Waar doet ie het allemaal voor? Massive e-props natuurlijkquote:
All Starsquote:Op maandag 16 maart 2009 19:27 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een paar donkerblauwe sneakers. Beetje basic. Iemand suggesties?
Jaaaaa, want LB is zeer duister enzo.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:28 schreef SHOOOTO het volgende:
Maar waar die jongen het allemaal vandaan haalt, laten we vaststellen dat zijn duistere zaakjes het daglicht niet mogen zien.
Heb al lage blauwe all stars maar die gaan een beetje naar de kloten. Zoek eigenlijk wat relaxe all stars of puma clydes ofzo zijn die er ook in het donkerblauw?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:50 schreef SunBoom het volgende:
[..]
All Stars![]()
Weet niet precies wat je zoekt. Echt een merk of gewoon cheape plimsolls ofzo.
Vans, Converse, enz. zijn ongeveer het basictst wat je kan gaan op het gebied van sneakers.
[..]
tja sunboom hequote:Op maandag 16 maart 2009 22:14 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Waar gaat het heen met deze wereld als in het sneakertopic Allstars worden aangeraden?
Je moet eens weten wat er achter de schermen speelt. TB: heb je ze van Fjodor?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:50 schreef SunBoom het volgende:Jaaaaa, want LB is zeer duister enzo.![]()
welke CW zoek je? P-Rods kan je een half maatje groter nemen, check hier.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:49 schreef Mip1988 het volgende:
wilde vandaag hoge p-rod's kopen.. zijn ze er niet in 10.5
92,23243 gusto procenten.quote:
Damn Shooto jij hebt ook alles in de gaten... van Fjodor ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:21 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat er achter de schermen speelt. TB: heb je ze van Fjodor?
* SHOOOTO is so happy, deadstock alles: niet mijn foto btw
[ afbeelding ]
hoe vallen die P-Rods? 10.5 is namelijk wel echt m'n maat..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:26 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
welke CW zoek je? P-Rods kan je een half maatje groter nemen, check hier.
Heb je al gekeken bij Purchaze voor Dunk Highs? Of anders moet je even langs een Footlocker lopen, daar hebben ze ook Highs staan.
Soldier2000: de lage.
Ik heb ze ook, zelfde maat. Moet wel zeggen dat het echte grote schoenen zijn. IMMENS GROOT!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:49 schreef Mip1988 het volgende:
wilde vandaag hoge p-rod's kopen.. zijn ze er niet in 10.5
Maak je geen zorgen, er is plenty leftquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:24 schreef feelsgoodman het volgende:
Lolz @ E_W
Meteen al zijn centjes er doorheen aan het jagen.
Freelance Ninja, jwz. (Bij het opruimen zag ik Fjodor's topic staan met de melding dat zijn Urawa's verkocht waren en later kwam jij met je blije aankoop. Link was dus snel gelegd).quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:35 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Damn Shooto jij hebt ook alles in de gaten... van Fjodor ja.
Is dat pro B? Kenkeraan iig.... black, white + gumsole is dikke vette win.
quote:Into Foreign Customs, March 17, 2009, 4:24 pm, NETHERLANDS![]()
Thnx,..quote:
Hard Shoooto!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:21 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neejoh, E_W is een eckte eckte hosselaar! Money ain't a thing jeweets!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:24 schreef feelsgoodman het volgende:
Lolz @ E_W
Meteen al zijn centjes er doorheen aan het jagen.
Voetpic?quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:05 schreef SinjiOnO het volgende:
Mijn eerste Supra's:
[ afbeelding ]
Ze lopen erg lekker, zal voortaan meer van deze modellen halen!
Twee maanden geleden lagen mijn 2 paar beiden ongeveer een volle week bij de douanequote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:27 schreef Qlubtempo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze besteld, staat nu bij de douane. Iemand enig idee hoelang dat gaat duren?
88 euro had je veel beter kunnen bestedenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:55 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
¤ 88 shipped
doe je goed zeg, waar heb je die vandaan?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:15 schreef thaWarhead het volgende:
Jeuj, mn House of Pain adidasjes binnen:
[ afbeelding ]
Welke maat zoek je? Azita heeft nog een 7.5. Solebox had ze ook, maar die is even down voor onderhoud (en is waarschijnlijk uitverkocht).quote:Op maandag 23 maart 2009 14:05 schreef Sulejmani het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat bijna iedereen ze wel kent maar ik vroeg me af of ik ze nog gewoon bij Patta kan kopen? Of hebben ze die niet meer? Zo ja waar dan?
Ik heb nu 9, die is wel beetje te groot dus 8 is ongeveer mijn maat.. Maar ik zat ff te kijken, die Oranje Asics staan ook op die site en wel in mijn maat maar die vind ik een beetje te overdreven, al twijfel ik wel nog:quote:Op maandag 23 maart 2009 15:54 schreef SHOOOTO het volgende:
Nice Warhead
[..]
Welke maat zoek je? Azita heeft nog een 7.5. Solebox had ze ook, maar die is even down voor onderhoud (en is waarschijnlijk uitverkocht).
die heb ik alquote:Op maandag 23 maart 2009 13:43 schreef SunBoom het volgende:
Toki's zijn doper.
Dan koop je toch de Delta's. De Parra's zijn iets te kleurrijk voor mijn smaak.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:33 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
Ik heb nu 9, die is wel beetje te groot dus 8 is ongeveer mijn maat.. Maar ik zat ff te kijken, die Oranje Asics staan ook op die site en wel in mijn maat maar die vind ik een beetje te overdreven, al twijfel ik wel nog:
[ afbeelding ]
Damn, echt jammer als ik ze nergens meer kan vinden want zijn mooiste sneakers die ik in tijden heb gezien. Ik woon in limburg dus kan ook niet zomaar naar Amsterdam natuurlijk anders had ik ze zeker gehaald.
halve maat omhoog. All Stars zitten ruim als je je eigen maat aanhoudt. Maar het beste is om even een adidas Decade Hi te passen bij Sneakers/Front Runner etc.., dan weet je het zeker.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:33 schreef dill het volgende:
Iemand hier die weet welke maat ik moet hebben voor Adidas Decade Hi als ik 9.5 heb voor All Stars?
Ok, bedankt. Ja daar heb ik niet echt tijd voor vandaar, maar de schoen die ik wilde bestellen is er alleen nog in 8 en 10, dus dat zou dan goed uitkomen maar ik zal nog wel ff een gaatje proberen te vinden dat ik m kan passen ergensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:48 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
halve maat omhoog. All Stars zitten ruim als je je eigen maat aanhoudt. Maar het beste is om even een adidas Decade Hi te passen bij Sneakers/Front Runner etc.., dan weet je het zeker.
Had ik al gekeken maar die heeft ze niet meer te koop staan..quote:Op maandag 23 maart 2009 18:32 schreef SunBoom het volgende:
Op LB had Rocky ze te koop, moet je ff zoeken.
Lang dus, ze staan er nog steeds.....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:27 schreef Qlubtempo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze besteld, staat nu bij de douane. Iemand enig idee hoelang dat gaat duren?
lijkt net op een vogel met die schoenneus!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:13 schreef Mdrop het volgende:
Vandaag deze gezien in de stad, helaas niet meer in mt. 41, wel op Inet dus meningen graag.
[ afbeelding ]
Nice mids!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:11 schreef dery1990 het volgende:
Ik heb eindelijk SB's gehaald!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel tofquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:11 schreef dery1990 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hot diggity daffodilquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:11 schreef dery1990 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je geen eigen mening?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:13 schreef Mdrop het volgende:
Vandaag deze gezien in de stad, helaas niet meer in mt. 41, wel op Inet dus meningen graag.
[ afbeelding ]
Omdat ik geen creditcard hebquote:
Liggen die Twilights niet gewoon bij Coach? Dunks kan je gewoon bij Sneakers, Footlocker, Coach etc etc halen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:15 schreef donroyco het volgende:
Ben op zoek naar Nike Dunk Low of Nike Twilight (in blauwe/oranje accenten) bij een webshop met iDeal
De meeste shops uit de OP heb ik gehad, maar veelal abroad..
Ja, daar had ik al gekeken, thanks though.. Zijn die prijzen niet wat overdreven?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:02 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Liggen die Twilights niet gewoon bij Coach? Dunks kan je gewoon bij Sneakers, Footlocker, Coach etc etc halen.
Heb je hier al gekeken? http://purchaze.nl/en/cat6/
waar heb je die vandaan?!?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:11 schreef dery1990 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die bovenste wit/zwarte colorway is zeer dope, ware het niet dat het vintage isquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:25 schreef SinjiOnO het volgende:
Ik twijfel tussen deze 2 colorways, wat zouden jullie doen?:[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Alvast bedankt voor de feedback![]()
[ afbeelding ]
(En Stijn, ik heb momenteel geen degelijke camera, zal in de toekomst wel foto's maken)
Ja, met opzet vergeelde zool e.d. om het een vintage look te gevenquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:35 schreef SinjiOnO het volgende:
Hoe bedoel je met "vintage"? Verouderd of iets dergelijks?
Ze stonden er pas nog op Ebay voor 80 dollar, via Purchaze alleen nog maar US12 en US13 en voor 100 euro.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:39 schreef SinjiOnO het volgende:
Abroad via Ebay. Dus ik denk niet dat het wat voor je is. Maar die eerste kun je ook halen bij Purchase.
Edit: In totaal dus 117 euro, best duur. Via Ebay kun je goedkoper krijgen. Als je goed zoekt kun je ze vinden rond de 100 dollar, oftewel 73 euro.
Dit heb ik gehad, toen terug gestuurd dat het een gift was, zonder factuur (hoe kun je een factuur hebben als het een gift is), belde ze me een paar dagen later op van: "we geloven het niet helemaal, vind je 50 euro een redelijke waarde? prima".quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:17 schreef Qlubtempo het volgende:
Even een vraag. Ik krijg net post van het TNT Sorteercentrum Internationale pakketten.
Ik moet op een formulier de inhoud van het pakketje (NAM 1), de waarde in euro's en betalingsbewijs van Paypal invullen/bijvoegen.
Echter, zit er ook een verzendbewijs bij, waarop staat dat het als Gift is verzonden, met een waarde van 35 Dollar.
Echter, als ik nu invul dat het inderdaad een gift is, komt dit niet overeen met het bedrag dat op de Paypal "factuur" staat.
Wat kan ik nu het beste doen? Invulling naar de echte waarde, inclusief Paypal bewijs? Of.... de 35 Dollar van de verzender aanhouden? Maar, wat moet ik dan doen met het de Paypal factuur, die ze er wel bij willen hebben.....
Iemand?
Duidelijk, ik ga dan voor de zwarte.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:12 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ja, met opzet vergeelde zool e.d. om het een vintage look te geven
Voor mij waren beide ongeveer even mooi, maar je moet de knoop een keer doorhakken hequote:Op donderdag 26 maart 2009 20:08 schreef feelsgoodman het volgende:
Gelukkig ga je op je eigen instinct af en kies je de schoen die jou persoonlijk het leukst lijkt.
Oh, wait.
Deze heb ik gehaald in Groningen. Site = www.boardlords.nlquote:
Ligt eraan wat je zelf mooi vind natuurlijk. Maar ikzelf vind hoge sneakers het beste staan onder Skinny jeans.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:33 schreef Valyx het volgende:
Wat voor sneaker zou onder een skinny jeans goed staan? ben aan het zoeken maar weet het niet zekerdie The Hundreds zijn wel tof maar verkopen ze nog niet
![]()
Tips?
Wat voor hoge zou je aanraden? Dan zou ik de kant van Reverse Jams opgaan denk ik..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:46 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je zelf mooi vind natuurlijk. Maar ikzelf vind hoge sneakers het beste staan onder Skinny jeans.
Reverse Jams zijn idd wel dope. Heb zelf ook twee paar en ze staan prima.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:59 schreef Valyx het volgende:
[..]
Wat voor hoge zou je aanraden? Dan zou ik de kant van Reverse Jams opgaan denk ik..
McFly'squote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:33 schreef Valyx het volgende:
Wat voor sneaker zou onder een skinny jeans goed staan? ben aan het zoeken maar weet het niet zekerdie The Hundreds zijn wel tof maar verkopen ze nog niet
![]()
Tips?
Skinnyjeans zijn gewoon next-level.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:22 schreef feelsgoodman het volgende:
Sowieso zijn skinnyjeans superhomo, maar dat weet je hoogstwaarschijnlijk al. Als je dan toch voor de homoseksuele look gaat zou ik voor wat robustere schoentjes kiezen, denk bijvoorbeeld aan lage Vans.
Dunk low!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:33 schreef Valyx het volgende:
![]()
Tips?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:22 schreef feelsgoodman het volgende:
Sowieso zijn skinny jeans natuurlijk superhomo, maar dat weet je hoogstwaarschijnlijk al. Als je dan toch voor de homoseksuele look gaat zou ik voor wat robustere schoentjes kiezen, denk bijvoorbeeld aan lage Vans.
Ik heb ze van eBayquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:58 schreef tha_dark het volgende:
Niemand die weet waar ik de ATC II Hot Lava Us9 kan halen?
nou superhomo valt mee, ligt er wel aan hoe je ze draagt natuurlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:22 schreef feelsgoodman het volgende:
Sowieso zijn skinny jeans natuurlijk superhomo, maar dat weet je hoogstwaarschijnlijk al. Als je dan toch voor de homoseksuele look gaat zou ik voor wat robustere schoentjes kiezen, denk bijvoorbeeld aan lage Vans.
jawel hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:11 schreef TBY het volgende:
waarom skinny met sneakers eronder![]()
![]()
![]()
doe gewoon baggy
skinny en sneakers kan gewoon niet bij elkaar
Vind dit eigenlijk goed staan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:11 schreef TBY het volgende:
waarom skinny met sneakers eronder![]()
![]()
![]()
doe gewoon baggy
skinny en sneakers kan gewoon niet bij elkaar
hoezo zijn mensen die strakke broeken dragen nou weer emoquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:31 schreef DubzOne het volgende:
Die had ik voor 50 euro heel makkelijk kunnen laten staan!
Nice, die heb ik met goude swoosh, zitten inderdaad heel lekker!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:24 schreef donroyco het volgende:
Kon deze niet laten staan:
[ afbeelding ]
50 euro
Heb ze zelf gehad met een zwarte swoosh en lichtbruine swooshquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:57 schreef SperZii het volgende:
[..]
Nice, die heb ik met goude swoosh, zitten inderdaad heel lekker!
Moet jou nickname niet kapitein kortzichtig zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:22 schreef feelsgoodman het volgende:
gewoon vans nemen zit je altijd goed, skytops zijn kutquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:07 schreef Valyx het volgende:
[..]
Moet jou nickname niet kapitein kortzichtig zijn![]()
Anyhow ik ga voor Reverse Jams denk ik zo, of die Supra Skytop als ik een goede kleur vind![]()
Hm toch maar eens bij de britain gaan kijken voor vans als ik toch gaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:29 schreef bbaadd het volgende:
[..]
gewoon vans nemen zit je altijd goed, skytops zijn kut
Babydoekjes met lotion doet wonderen, mits het geen festival beaters zijn. Voor het harde werk, Jason Markk (setje moet ik nog steeds aanschaffenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:45 schreef Valyx het volgende:
[..]
Hm toch maar eens bij de britain gaan kijken voor vans als ik toch ga![]()
Even tussendoor, hoe maak ik witte dunks goed schoon, zool is kinda smerig aan de zeikant(de schoen zelf ook overigens)
Jason mark is nergens te vinden (NL , Ebay )quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:24 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Babydoekjes met lotion doet wonderen, mits het geen festival beaters zijn. Voor het harde werk, Jason Markk (setje moet ik nog steeds aanschaffen)
Welke sneakers zijn die rechtse:o sorry als ik het overduidelijk moest weten maar ik ken al die modellen nog nietquote:![]()
Naar mijn weten hebben die niks meer . Andere ideeen ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:10 schreef Electric_Wizard het volgende:
Markkkk ftw.... mischien nog bij concrete te krijgen?
jordan IV Bredquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:29 schreef Valyx het volgende:
[..]
Welke sneakers zijn die rechtse:o sorry als ik het overduidelijk moest weten maar ik ken al die modellen nog niet![]()
Concrete Den Haag heeft ze nog (boven liggen ze ergens verstopt tussen de Unkels en Hunters).quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:33 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Naar mijn weten hebben die niks meer . Andere ideeen ?
Ligt eraan wat de gek ervoor geeft, als je iemand blij kan maken met een paartje + 10/20 euro boven de retailprijs, why not? Ik denk dat niet ze voor 300+ kan verkopen.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:04 schreef Crunk het volgende:
Laat ik nou net over 7 dagen in Barcelona zitten met school.
Kopen dus die New Balance Miró 1500 release?
Ze zijn alleen te krijgen bij 24 kilates dus ik neem aan dat ik ze in NL voor een mooi prijsje kan verkopen?
(www.24-kts.com)
Ik heb hier een paar Nike air max 1 Safari SP mint/blue liggen..
[ afbeelding ]
Het witte vlak bij de punt is erg aan het kreuken.. Iemand hier ook last van?
Neem aan dat het komt door het leer..
Overige shops in barcelona:
Trustnobody: www.trustnobody.es
Bob's sneaker store (Geen website)
Later
Is een natuurlijk proces bij het dragen van je schoenen, niks aan te doen dus. Of je moet als een robot lopen of decreasers in je toebox stoppen.quote:Het witte vlak bij de punt is erg aan het kreuken.. Iemand hier ook last van? Neem aan dat het komt door het leer..
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:51 schreef SinjiOnO het volgende:
Btw, Skytops zijn ook. Kwaliteit is van hoogstaand niveau. Vooral dat TUF leer. Supercomfortabel en kan lang mee.
Daarnaast is het met de meeste sneakers zo, Hate it or Love it. Ik snap bijvoorbeeld de hype rond de Yeezy's ook niet, ieder gewoon zijn ding.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nike Dunk Lowquote:Op maandag 30 maart 2009 13:38 schreef mrsjaak2 het volgende:
Ik ben op zoek naar een laag en niet zon lomp model nikies. Ze moeten namelijk onder een 3/4 broek passen en met me nike air max 90 gaat dat er niet uitzien natuurlijk. iemand tips?
verkeerde topic ?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:10 schreef SoltaiiCon het volgende:
Vanmiddag dit paar gehaald;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zitten erg lekker.
lekker ! moet die half cabs ook nog eens halenquote:Op maandag 30 maart 2009 17:57 schreef thaWarhead het volgende:
Fuck, drukke maand dit uiteindelijk...
[ afbeelding ]
die had je toch al lang..?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:57 schreef thaWarhead het volgende:
[ afbeelding ]
sorry dat ik het zeg,.. maar wat is hier nou precies mooi aan?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:57 schreef thaWarhead het volgende:
[ afbeelding ]
Je zit aardig in de buurt. Het is een Half Cab, de langstlopende pro skateschoen in samenwerking met Carhartt (bekend van hun werkkleding) De bekende Carhartt stof zit op de schoen. Ik vind Carhartt dope en ik vind Half Cabs toffe schoenen, 1+1=2.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:19 schreef RSie het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg,.. maar wat is hier nou precies mooi aan?
ziet eruit als de gemiddelde bouwvakkerschoen
alleen heel jammer van die rode lijn om de swooshquote:Op maandag 30 maart 2009 20:08 schreef Remsjo het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik deze ga bestellen
Een verkoper bij de Foot Locker had ze aan, ze staan bij de dames toch iets beter. Nice pickup thoughquote:Op maandag 30 maart 2009 16:46 schreef SiETSKE. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
new.
beetje jammer dat ze overal te koop zijn maar ach.
CW lijkt op deze:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:24 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
Wie o wie weet waar ik deze Nikes kan kopen? Online is prima maar ik verwacht dat deze schoenen bij een winkelketen ook wel te koop is.
[ link | afbeelding ]
eww. lijkt me een beetje vreemd staan bij mannen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:48 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Een verkoper bij de Foot Locker had ze aan, ze staan bij de dames toch iets beter. Nice pickup though![]()
[..]
Ik zit nog steeds te twijfelen om dan toch maar die te halen aangezien ATC II's waarschijnlijk niet gaat lukken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:18 schreef SunBoom het volgende:
En dan te weten dat het vroeger officieel een mannenmodel is geweest...
Heb je al gebeld met de douane? Douane inklaring: 020-5873400 en/of 020-5873491 (wat had je ook alweer besteld?)quote:Op woensdag 1 april 2009 09:00 schreef Qlubtempo het volgende:
[..]
En we wachten nog steeds...... nu al meer dan een week bij de douane......
http://www.veters.nl/quote:Op woensdag 1 april 2009 13:44 schreef Armoed het volgende:
[..]
Waar vind ik de onderste (rode veters)?
al is de c/w zo dopequote:Op woensdag 1 april 2009 16:56 schreef stiles89 het volgende:
[ afbeelding ]
imo goeie stront, jullie mening?
tevens tvp!
Ik bedoelde de schoenen met de rode veters, niet de veters.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:44 schreef Armoed het volgende:
[..]
Waar vind ik de onderste (rode veters)?
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:58 schreef sjimz het volgende:
Verneukte shape, verder wel oke als je de rest van de AM1 releases van de laatste tijd vergelijkt.
Wivah:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 april 2009 19:02 schreef Armoed het volgende:
[..]
Ik bedoelde de schoenen met de rode veters, niet de veters.
ff dimmen man. Je vindt ze waarschijnlijk nergens meer trouwens.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:46 schreef Armoed het volgende:
[..]
Zeg het eens, wat is er mis mee, inferieur wezen?
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:39 schreef Rekkof het volgende:
Wilde ik voor de grap ook is nike id dunks halen, kan ik mn naam er niet eens op laten zetten. Hij schijnt niet binnen de regels te vallen oid.![]()
Ga ze morgen inderdaad bellen.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:00 schreef Qlubtempo het volgende:
[..]
En we wachten nog steeds...... nu al meer dan een week bij de douane......
Ik vond de misverstand tussen schoenen en veters wel grappig, meneer de superieure Duitserquote:Op woensdag 1 april 2009 19:46 schreef Armoed het volgende:
[..]
Zeg het eens, wat is er mis mee, inferieur wezen?
Slimfitquote:Op woensdag 1 april 2009 20:25 schreef seto het volgende:
SinjiOnO mag je gewoon flamen, hij draagt skinny jeans
Die gasten kunnen dus ook echt niks zinnigs melden.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:44 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Heb je al gebeld met de douane? Douane inklaring: 020-5873400 en/of 020-5873491 (wat had je ook alweer besteld?)
Soms kan het wel even duren, 2/3 weken. Gelukkig kwam mijn pakketje wel snel door, helaas met een melding of ik even 20 euro wou betalen (1e keer trouwens en waarschijnlijk ook de laatste).quote:Op donderdag 2 april 2009 13:58 schreef Qlubtempo het volgende:
[..]
Die gasten kunnen dus ook echt niks zinnigs melden.
"Normaal gesproken zou het nu al door de inklaring heen moeten zijn, wat er nu precies aan de hand is kan ik u ook niet zeggen"
Daar schiet ik wat mee op......
Erg dope!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:51 schreef SinjiOnO het volgende:
Btw, Skytops zijn ook. Kwaliteit is van hoogstaand niveau. Vooral dat TUF leer. Supercomfortabel en kan lang mee.
Daarnaast is het met de meeste sneakers zo, Hate it or Love it. Ik snap bijvoorbeeld de hype rond de Yeezy's ook niet, ieder gewoon zijn ding.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar heb je deze vandaan? Ze zijn toch donkergroen hea, niet zwart?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:21 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
fekkin coolquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:45 schreef Electric_Wizard het volgende:
Nog een klein pickupje dan...
[ afbeelding ]
via ISS en ze zijn gewoon zwart, niet donkergroen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:01 schreef Cudles het volgende:
[..]
Waar heb je deze vandaan? Ze zijn toch donkergroen hea, niet zwart?
Van welke Ebayer is diequote:Op zondag 5 april 2009 09:38 schreef -Whazaah- het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar deze in NL te koop zijn? (non-ebay)
Sexy hoorquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:45 schreef Electric_Wizard het volgende:
[ afbeelding ]
Amsterdam, Nike Store op de Kalverstraat.quote:Op zondag 5 april 2009 20:43 schreef TBY het volgende:
Weet iemand waar ik deze lights kan halen? Woon in Haarlem (liefst ergens in de buurt of online). Geen ebay.
[ afbeelding ]
Cutequote:Op zondag 5 april 2009 22:32 schreef superheist het volgende:
Iemand hier bekend met Jim Rickey? Had toch echt nieuwe schoenen nodig en hou van de wat subtielere sneakers![]()
[ link | afbeelding ]
ben benieuwd wat de echte sneaker fanaten ervan vinden
farkquote:Op maandag 6 april 2009 09:40 schreef Electric_Wizard het volgende:
REcente pickups... komt nog een paartje Jordan VI infrared bij en een paartje NB 990 X Hanon die nog binnen moeten komen. 1999 BRED, Tiffs & Jordan VI zijn grails <3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit gehoord van die site moet ik zeggen, maar 100 dollar, alle maten in stock plus free shipping worldwide is onmogelijk voor die kicks... ik zou het er dus niet op wagen!quote:Op maandag 6 april 2009 10:36 schreef cosmick het volgende:
Mensen,
Ik ben nog immer opzoek naar Jordan 5's (al heb ik net weer besloten dat ik ze weer wil hebben).
'Retrojordankicks.com' is ongetwijfeld aan de orde geweest in deze gezellige reeks.. maar hoe zit het ook al weer. Is het wat?
$ 100,- lijkt me namelijk wel goedkoop.
Nice. Ik ga ze eind deze maand ook halen denk ik.quote:
Websites met het merk of model erin bijv. Cheapbapesta.com of Retrojordankicks.com zijn sowieso nep.quote:Op maandag 6 april 2009 10:36 schreef cosmick het volgende:
Mensen,
Ik ben nog immer opzoek naar Jordan 5's (al heb ik net weer besloten dat ik ze weer wil hebben).
'Retrojordankicks.com' is ongetwijfeld aan de orde geweest in deze gezellige reeks.. maar hoe zit het ook al weer. Is het wat?
$ 100,- lijkt me namelijk wel goedkoop.
Ja, tuurlijk. Maar goed, er zijn zooooooveel webshops dat je op gegeven moment door de bomen het bos niet meer zietquote:Op maandag 6 april 2009 11:25 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Uitgezonderd de officiële sites (Nike.com, Adidas.com), maar dat is logisch.
Dubbelpostquote:Op maandag 6 april 2009 18:50 schreef TBY het volgende:
Ik heb ze gevonden
[ afbeelding ]
Nike AM 90 360 Orange Blaze
Weet iemand waar ze te halen zijn?
quote:Op maandag 6 april 2009 19:16 schreef rense het volgende:
hoe zit het met al die chinese sites? met nikes voor 40$
kom laatste tijd steeds vaker van die sites tegen en kom toch in de verleiding..
quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:45 schreef Electric_Wizard het volgende:
[ afbeelding ]
zeker nice!quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:45 schreef Electric_Wizard het volgende:
[ afbeelding ]
halve tot hele maat kleiner.quote:Op maandag 6 april 2009 23:44 schreef Deltron het volgende:
[..]
zeker nice!
een kort vraagje aan de kenners,
ik heb met nike sb low/mid maat 9,5; welke maat moet ik ongeveer hebben bij NB (1500/576)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |