McFly'squote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:33 schreef Valyx het volgende:
Wat voor sneaker zou onder een skinny jeans goed staan? ben aan het zoeken maar weet het niet zekerdie The Hundreds zijn wel tof maar verkopen ze nog niet
![]()
Tips?
Skinnyjeans zijn gewoon next-level.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:22 schreef feelsgoodman het volgende:
Sowieso zijn skinnyjeans superhomo, maar dat weet je hoogstwaarschijnlijk al. Als je dan toch voor de homoseksuele look gaat zou ik voor wat robustere schoentjes kiezen, denk bijvoorbeeld aan lage Vans.
Dunk low!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:33 schreef Valyx het volgende:
Wat voor sneaker zou onder een skinny jeans goed staan? ben aan het zoeken maar weet het niet zekerdie The Hundreds zijn wel tof maar verkopen ze nog niet
![]()
Tips?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:22 schreef feelsgoodman het volgende:
Sowieso zijn skinny jeans natuurlijk superhomo, maar dat weet je hoogstwaarschijnlijk al. Als je dan toch voor de homoseksuele look gaat zou ik voor wat robustere schoentjes kiezen, denk bijvoorbeeld aan lage Vans.
Ik heb ze van eBayquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:58 schreef tha_dark het volgende:
Niemand die weet waar ik de ATC II Hot Lava Us9 kan halen?
nou superhomo valt mee, ligt er wel aan hoe je ze draagt natuurlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:22 schreef feelsgoodman het volgende:
Sowieso zijn skinny jeans natuurlijk superhomo, maar dat weet je hoogstwaarschijnlijk al. Als je dan toch voor de homoseksuele look gaat zou ik voor wat robustere schoentjes kiezen, denk bijvoorbeeld aan lage Vans.
jawel hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:11 schreef TBY het volgende:
waarom skinny met sneakers eronder![]()
![]()
![]()
doe gewoon baggy
skinny en sneakers kan gewoon niet bij elkaar
Vind dit eigenlijk goed staan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:11 schreef TBY het volgende:
waarom skinny met sneakers eronder![]()
![]()
![]()
doe gewoon baggy
skinny en sneakers kan gewoon niet bij elkaar
hoezo zijn mensen die strakke broeken dragen nou weer emoquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:31 schreef DubzOne het volgende:
Die had ik voor 50 euro heel makkelijk kunnen laten staan!
Nice, die heb ik met goude swoosh, zitten inderdaad heel lekker!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:24 schreef donroyco het volgende:
Kon deze niet laten staan:
[ afbeelding ]
50 euro
Heb ze zelf gehad met een zwarte swoosh en lichtbruine swooshquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:57 schreef SperZii het volgende:
[..]
Nice, die heb ik met goude swoosh, zitten inderdaad heel lekker!
Moet jou nickname niet kapitein kortzichtig zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:22 schreef feelsgoodman het volgende:
gewoon vans nemen zit je altijd goed, skytops zijn kutquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:07 schreef Valyx het volgende:
[..]
Moet jou nickname niet kapitein kortzichtig zijn![]()
Anyhow ik ga voor Reverse Jams denk ik zo, of die Supra Skytop als ik een goede kleur vind![]()
Hm toch maar eens bij de britain gaan kijken voor vans als ik toch gaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:29 schreef bbaadd het volgende:
[..]
gewoon vans nemen zit je altijd goed, skytops zijn kut
Babydoekjes met lotion doet wonderen, mits het geen festival beaters zijn. Voor het harde werk, Jason Markk (setje moet ik nog steeds aanschaffenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:45 schreef Valyx het volgende:
[..]
Hm toch maar eens bij de britain gaan kijken voor vans als ik toch ga![]()
Even tussendoor, hoe maak ik witte dunks goed schoon, zool is kinda smerig aan de zeikant(de schoen zelf ook overigens)
Jason mark is nergens te vinden (NL , Ebay )quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:24 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Babydoekjes met lotion doet wonderen, mits het geen festival beaters zijn. Voor het harde werk, Jason Markk (setje moet ik nog steeds aanschaffen)
Welke sneakers zijn die rechtse:o sorry als ik het overduidelijk moest weten maar ik ken al die modellen nog nietquote:![]()
Naar mijn weten hebben die niks meer . Andere ideeen ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:10 schreef Electric_Wizard het volgende:
Markkkk ftw.... mischien nog bij concrete te krijgen?
jordan IV Bredquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:29 schreef Valyx het volgende:
[..]
Welke sneakers zijn die rechtse:o sorry als ik het overduidelijk moest weten maar ik ken al die modellen nog niet![]()
Concrete Den Haag heeft ze nog (boven liggen ze ergens verstopt tussen de Unkels en Hunters).quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:33 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Naar mijn weten hebben die niks meer . Andere ideeen ?
Ligt eraan wat de gek ervoor geeft, als je iemand blij kan maken met een paartje + 10/20 euro boven de retailprijs, why not? Ik denk dat niet ze voor 300+ kan verkopen.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:04 schreef Crunk het volgende:
Laat ik nou net over 7 dagen in Barcelona zitten met school.
Kopen dus die New Balance Miró 1500 release?
Ze zijn alleen te krijgen bij 24 kilates dus ik neem aan dat ik ze in NL voor een mooi prijsje kan verkopen?
(www.24-kts.com)
Ik heb hier een paar Nike air max 1 Safari SP mint/blue liggen..
[ afbeelding ]
Het witte vlak bij de punt is erg aan het kreuken.. Iemand hier ook last van?
Neem aan dat het komt door het leer..
Overige shops in barcelona:
Trustnobody: www.trustnobody.es
Bob's sneaker store (Geen website)
Later
Is een natuurlijk proces bij het dragen van je schoenen, niks aan te doen dus. Of je moet als een robot lopen of decreasers in je toebox stoppen.quote:Het witte vlak bij de punt is erg aan het kreuken.. Iemand hier ook last van? Neem aan dat het komt door het leer..
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:51 schreef SinjiOnO het volgende:
Btw, Skytops zijn ook. Kwaliteit is van hoogstaand niveau. Vooral dat TUF leer. Supercomfortabel en kan lang mee.
Daarnaast is het met de meeste sneakers zo, Hate it or Love it. Ik snap bijvoorbeeld de hype rond de Yeezy's ook niet, ieder gewoon zijn ding.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nike Dunk Lowquote:Op maandag 30 maart 2009 13:38 schreef mrsjaak2 het volgende:
Ik ben op zoek naar een laag en niet zon lomp model nikies. Ze moeten namelijk onder een 3/4 broek passen en met me nike air max 90 gaat dat er niet uitzien natuurlijk. iemand tips?
verkeerde topic ?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:10 schreef SoltaiiCon het volgende:
Vanmiddag dit paar gehaald;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zitten erg lekker.
lekker ! moet die half cabs ook nog eens halenquote:Op maandag 30 maart 2009 17:57 schreef thaWarhead het volgende:
Fuck, drukke maand dit uiteindelijk...
[ afbeelding ]
die had je toch al lang..?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:57 schreef thaWarhead het volgende:
[ afbeelding ]
sorry dat ik het zeg,.. maar wat is hier nou precies mooi aan?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:57 schreef thaWarhead het volgende:
[ afbeelding ]
Je zit aardig in de buurt. Het is een Half Cab, de langstlopende pro skateschoen in samenwerking met Carhartt (bekend van hun werkkleding) De bekende Carhartt stof zit op de schoen. Ik vind Carhartt dope en ik vind Half Cabs toffe schoenen, 1+1=2.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:19 schreef RSie het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg,.. maar wat is hier nou precies mooi aan?
ziet eruit als de gemiddelde bouwvakkerschoen
alleen heel jammer van die rode lijn om de swooshquote:Op maandag 30 maart 2009 20:08 schreef Remsjo het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik deze ga bestellen
Een verkoper bij de Foot Locker had ze aan, ze staan bij de dames toch iets beter. Nice pickup thoughquote:Op maandag 30 maart 2009 16:46 schreef SiETSKE. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
new.
beetje jammer dat ze overal te koop zijn maar ach.
CW lijkt op deze:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:24 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
Wie o wie weet waar ik deze Nikes kan kopen? Online is prima maar ik verwacht dat deze schoenen bij een winkelketen ook wel te koop is.
[ link | afbeelding ]
eww. lijkt me een beetje vreemd staan bij mannen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:48 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Een verkoper bij de Foot Locker had ze aan, ze staan bij de dames toch iets beter. Nice pickup though![]()
[..]
Ik zit nog steeds te twijfelen om dan toch maar die te halen aangezien ATC II's waarschijnlijk niet gaat lukken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:18 schreef SunBoom het volgende:
En dan te weten dat het vroeger officieel een mannenmodel is geweest...
Heb je al gebeld met de douane? Douane inklaring: 020-5873400 en/of 020-5873491 (wat had je ook alweer besteld?)quote:Op woensdag 1 april 2009 09:00 schreef Qlubtempo het volgende:
[..]
En we wachten nog steeds...... nu al meer dan een week bij de douane......
http://www.veters.nl/quote:Op woensdag 1 april 2009 13:44 schreef Armoed het volgende:
[..]
Waar vind ik de onderste (rode veters)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |