verkeerde topic ?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:10 schreef SoltaiiCon het volgende:
Vanmiddag dit paar gehaald;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zitten erg lekker.
lekker ! moet die half cabs ook nog eens halenquote:Op maandag 30 maart 2009 17:57 schreef thaWarhead het volgende:
Fuck, drukke maand dit uiteindelijk...
[ afbeelding ]
die had je toch al lang..?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:57 schreef thaWarhead het volgende:
[ afbeelding ]
sorry dat ik het zeg,.. maar wat is hier nou precies mooi aan?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:57 schreef thaWarhead het volgende:
[ afbeelding ]
Je zit aardig in de buurt. Het is een Half Cab, de langstlopende pro skateschoen in samenwerking met Carhartt (bekend van hun werkkleding) De bekende Carhartt stof zit op de schoen. Ik vind Carhartt dope en ik vind Half Cabs toffe schoenen, 1+1=2.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:19 schreef RSie het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg,.. maar wat is hier nou precies mooi aan?
ziet eruit als de gemiddelde bouwvakkerschoen
alleen heel jammer van die rode lijn om de swooshquote:Op maandag 30 maart 2009 20:08 schreef Remsjo het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik deze ga bestellen
Een verkoper bij de Foot Locker had ze aan, ze staan bij de dames toch iets beter. Nice pickup thoughquote:Op maandag 30 maart 2009 16:46 schreef SiETSKE. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
new.
beetje jammer dat ze overal te koop zijn maar ach.
CW lijkt op deze:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:24 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
Wie o wie weet waar ik deze Nikes kan kopen? Online is prima maar ik verwacht dat deze schoenen bij een winkelketen ook wel te koop is.
[ link | afbeelding ]
eww. lijkt me een beetje vreemd staan bij mannen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:48 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Een verkoper bij de Foot Locker had ze aan, ze staan bij de dames toch iets beter. Nice pickup though![]()
[..]
Ik zit nog steeds te twijfelen om dan toch maar die te halen aangezien ATC II's waarschijnlijk niet gaat lukken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:18 schreef SunBoom het volgende:
En dan te weten dat het vroeger officieel een mannenmodel is geweest...
Heb je al gebeld met de douane? Douane inklaring: 020-5873400 en/of 020-5873491 (wat had je ook alweer besteld?)quote:Op woensdag 1 april 2009 09:00 schreef Qlubtempo het volgende:
[..]
En we wachten nog steeds...... nu al meer dan een week bij de douane......
http://www.veters.nl/quote:Op woensdag 1 april 2009 13:44 schreef Armoed het volgende:
[..]
Waar vind ik de onderste (rode veters)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |