McFly'squote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:33 schreef Valyx het volgende:
Wat voor sneaker zou onder een skinny jeans goed staan? ben aan het zoeken maar weet het niet zekerdie The Hundreds zijn wel tof maar verkopen ze nog niet
![]()
Tips?
Skinnyjeans zijn gewoon next-level.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:22 schreef feelsgoodman het volgende:
Sowieso zijn skinnyjeans superhomo, maar dat weet je hoogstwaarschijnlijk al. Als je dan toch voor de homoseksuele look gaat zou ik voor wat robustere schoentjes kiezen, denk bijvoorbeeld aan lage Vans.
Dunk low!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:33 schreef Valyx het volgende:
Wat voor sneaker zou onder een skinny jeans goed staan? ben aan het zoeken maar weet het niet zekerdie The Hundreds zijn wel tof maar verkopen ze nog niet
![]()
Tips?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:22 schreef feelsgoodman het volgende:
Sowieso zijn skinny jeans natuurlijk superhomo, maar dat weet je hoogstwaarschijnlijk al. Als je dan toch voor de homoseksuele look gaat zou ik voor wat robustere schoentjes kiezen, denk bijvoorbeeld aan lage Vans.
Ik heb ze van eBayquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:58 schreef tha_dark het volgende:
Niemand die weet waar ik de ATC II Hot Lava Us9 kan halen?
nou superhomo valt mee, ligt er wel aan hoe je ze draagt natuurlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:22 schreef feelsgoodman het volgende:
Sowieso zijn skinny jeans natuurlijk superhomo, maar dat weet je hoogstwaarschijnlijk al. Als je dan toch voor de homoseksuele look gaat zou ik voor wat robustere schoentjes kiezen, denk bijvoorbeeld aan lage Vans.
jawel hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:11 schreef TBY het volgende:
waarom skinny met sneakers eronder![]()
![]()
![]()
doe gewoon baggy
skinny en sneakers kan gewoon niet bij elkaar
Vind dit eigenlijk goed staan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:11 schreef TBY het volgende:
waarom skinny met sneakers eronder![]()
![]()
![]()
doe gewoon baggy
skinny en sneakers kan gewoon niet bij elkaar
hoezo zijn mensen die strakke broeken dragen nou weer emoquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:31 schreef DubzOne het volgende:
Die had ik voor 50 euro heel makkelijk kunnen laten staan!
Nice, die heb ik met goude swoosh, zitten inderdaad heel lekker!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:24 schreef donroyco het volgende:
Kon deze niet laten staan:
[ afbeelding ]
50 euro
Heb ze zelf gehad met een zwarte swoosh en lichtbruine swooshquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:57 schreef SperZii het volgende:
[..]
Nice, die heb ik met goude swoosh, zitten inderdaad heel lekker!
Moet jou nickname niet kapitein kortzichtig zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:22 schreef feelsgoodman het volgende:
gewoon vans nemen zit je altijd goed, skytops zijn kutquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:07 schreef Valyx het volgende:
[..]
Moet jou nickname niet kapitein kortzichtig zijn![]()
Anyhow ik ga voor Reverse Jams denk ik zo, of die Supra Skytop als ik een goede kleur vind![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |