al is de c/w zo dopequote:Op woensdag 1 april 2009 16:56 schreef stiles89 het volgende:
[ afbeelding ]
imo goeie stront, jullie mening?
tevens tvp!
Ik bedoelde de schoenen met de rode veters, niet de veters.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:44 schreef Armoed het volgende:
[..]
Waar vind ik de onderste (rode veters)?
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:58 schreef sjimz het volgende:
Verneukte shape, verder wel oke als je de rest van de AM1 releases van de laatste tijd vergelijkt.
Wivah:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 april 2009 19:02 schreef Armoed het volgende:
[..]
Ik bedoelde de schoenen met de rode veters, niet de veters.
ff dimmen man. Je vindt ze waarschijnlijk nergens meer trouwens.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:46 schreef Armoed het volgende:
[..]
Zeg het eens, wat is er mis mee, inferieur wezen?
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:39 schreef Rekkof het volgende:
Wilde ik voor de grap ook is nike id dunks halen, kan ik mn naam er niet eens op laten zetten. Hij schijnt niet binnen de regels te vallen oid.![]()
Ga ze morgen inderdaad bellen.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:00 schreef Qlubtempo het volgende:
[..]
En we wachten nog steeds...... nu al meer dan een week bij de douane......
Ik vond de misverstand tussen schoenen en veters wel grappig, meneer de superieure Duitserquote:Op woensdag 1 april 2009 19:46 schreef Armoed het volgende:
[..]
Zeg het eens, wat is er mis mee, inferieur wezen?
Slimfitquote:Op woensdag 1 april 2009 20:25 schreef seto het volgende:
SinjiOnO mag je gewoon flamen, hij draagt skinny jeans
Die gasten kunnen dus ook echt niks zinnigs melden.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:44 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Heb je al gebeld met de douane? Douane inklaring: 020-5873400 en/of 020-5873491 (wat had je ook alweer besteld?)
Soms kan het wel even duren, 2/3 weken. Gelukkig kwam mijn pakketje wel snel door, helaas met een melding of ik even 20 euro wou betalen (1e keer trouwens en waarschijnlijk ook de laatste).quote:Op donderdag 2 april 2009 13:58 schreef Qlubtempo het volgende:
[..]
Die gasten kunnen dus ook echt niks zinnigs melden.
"Normaal gesproken zou het nu al door de inklaring heen moeten zijn, wat er nu precies aan de hand is kan ik u ook niet zeggen"
Daar schiet ik wat mee op......
Erg dope!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:51 schreef SinjiOnO het volgende:
Btw, Skytops zijn ook. Kwaliteit is van hoogstaand niveau. Vooral dat TUF leer. Supercomfortabel en kan lang mee.
Daarnaast is het met de meeste sneakers zo, Hate it or Love it. Ik snap bijvoorbeeld de hype rond de Yeezy's ook niet, ieder gewoon zijn ding.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar heb je deze vandaan? Ze zijn toch donkergroen hea, niet zwart?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:21 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat er achter de schermen speelt. TB: heb je ze van Fjodor?
* SHOOOTO is so happy, deadstock alles: niet mijn foto btw
[ afbeelding ]
fekkin coolquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:45 schreef Electric_Wizard het volgende:
Nog een klein pickupje dan...
[ afbeelding ]
via ISS en ze zijn gewoon zwart, niet donkergroen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:01 schreef Cudles het volgende:
[..]
Waar heb je deze vandaan? Ze zijn toch donkergroen hea, niet zwart?
Van welke Ebayer is diequote:Op zondag 5 april 2009 09:38 schreef -Whazaah- het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar deze in NL te koop zijn? (non-ebay)
Sexy hoorquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:45 schreef Electric_Wizard het volgende:
[ afbeelding ]
Amsterdam, Nike Store op de Kalverstraat.quote:Op zondag 5 april 2009 20:43 schreef TBY het volgende:
Weet iemand waar ik deze lights kan halen? Woon in Haarlem (liefst ergens in de buurt of online). Geen ebay.
[ afbeelding ]
Cutequote:Op zondag 5 april 2009 22:32 schreef superheist het volgende:
Iemand hier bekend met Jim Rickey? Had toch echt nieuwe schoenen nodig en hou van de wat subtielere sneakers![]()
[ link | afbeelding ]
ben benieuwd wat de echte sneaker fanaten ervan vinden
farkquote:Op maandag 6 april 2009 09:40 schreef Electric_Wizard het volgende:
REcente pickups... komt nog een paartje Jordan VI infrared bij en een paartje NB 990 X Hanon die nog binnen moeten komen. 1999 BRED, Tiffs & Jordan VI zijn grails <3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit gehoord van die site moet ik zeggen, maar 100 dollar, alle maten in stock plus free shipping worldwide is onmogelijk voor die kicks... ik zou het er dus niet op wagen!quote:Op maandag 6 april 2009 10:36 schreef cosmick het volgende:
Mensen,
Ik ben nog immer opzoek naar Jordan 5's (al heb ik net weer besloten dat ik ze weer wil hebben).
'Retrojordankicks.com' is ongetwijfeld aan de orde geweest in deze gezellige reeks.. maar hoe zit het ook al weer. Is het wat?
$ 100,- lijkt me namelijk wel goedkoop.
Nice. Ik ga ze eind deze maand ook halen denk ik.quote:
Websites met het merk of model erin bijv. Cheapbapesta.com of Retrojordankicks.com zijn sowieso nep.quote:Op maandag 6 april 2009 10:36 schreef cosmick het volgende:
Mensen,
Ik ben nog immer opzoek naar Jordan 5's (al heb ik net weer besloten dat ik ze weer wil hebben).
'Retrojordankicks.com' is ongetwijfeld aan de orde geweest in deze gezellige reeks.. maar hoe zit het ook al weer. Is het wat?
$ 100,- lijkt me namelijk wel goedkoop.
Ja, tuurlijk. Maar goed, er zijn zooooooveel webshops dat je op gegeven moment door de bomen het bos niet meer zietquote:Op maandag 6 april 2009 11:25 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Uitgezonderd de officiële sites (Nike.com, Adidas.com), maar dat is logisch.
Dubbelpostquote:Op maandag 6 april 2009 18:50 schreef TBY het volgende:
Ik heb ze gevonden
[ afbeelding ]
Nike AM 90 360 Orange Blaze
Weet iemand waar ze te halen zijn?
quote:Op maandag 6 april 2009 19:16 schreef rense het volgende:
hoe zit het met al die chinese sites? met nikes voor 40$
kom laatste tijd steeds vaker van die sites tegen en kom toch in de verleiding..
quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:45 schreef Electric_Wizard het volgende:
[ afbeelding ]
zeker nice!quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:45 schreef Electric_Wizard het volgende:
[ afbeelding ]
halve tot hele maat kleiner.quote:Op maandag 6 april 2009 23:44 schreef Deltron het volgende:
[..]
zeker nice!
een kort vraagje aan de kenners,
ik heb met nike sb low/mid maat 9,5; welke maat moet ik ongeveer hebben bij NB (1500/576)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |