88 euro had je veel beter kunnen bestedenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:55 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
¤ 88 shipped
doe je goed zeg, waar heb je die vandaan?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:15 schreef thaWarhead het volgende:
Jeuj, mn House of Pain adidasjes binnen:
[ afbeelding ]
Welke maat zoek je? Azita heeft nog een 7.5. Solebox had ze ook, maar die is even down voor onderhoud (en is waarschijnlijk uitverkocht).quote:Op maandag 23 maart 2009 14:05 schreef Sulejmani het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat bijna iedereen ze wel kent maar ik vroeg me af of ik ze nog gewoon bij Patta kan kopen? Of hebben ze die niet meer? Zo ja waar dan?
Ik heb nu 9, die is wel beetje te groot dus 8 is ongeveer mijn maat.. Maar ik zat ff te kijken, die Oranje Asics staan ook op die site en wel in mijn maat maar die vind ik een beetje te overdreven, al twijfel ik wel nog:quote:Op maandag 23 maart 2009 15:54 schreef SHOOOTO het volgende:
Nice Warhead
[..]
Welke maat zoek je? Azita heeft nog een 7.5. Solebox had ze ook, maar die is even down voor onderhoud (en is waarschijnlijk uitverkocht).
die heb ik alquote:Op maandag 23 maart 2009 13:43 schreef SunBoom het volgende:
Toki's zijn doper.
Dan koop je toch de Delta's. De Parra's zijn iets te kleurrijk voor mijn smaak.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:33 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
Ik heb nu 9, die is wel beetje te groot dus 8 is ongeveer mijn maat.. Maar ik zat ff te kijken, die Oranje Asics staan ook op die site en wel in mijn maat maar die vind ik een beetje te overdreven, al twijfel ik wel nog:
[ afbeelding ]
Damn, echt jammer als ik ze nergens meer kan vinden want zijn mooiste sneakers die ik in tijden heb gezien. Ik woon in limburg dus kan ook niet zomaar naar Amsterdam natuurlijk anders had ik ze zeker gehaald.
halve maat omhoog. All Stars zitten ruim als je je eigen maat aanhoudt. Maar het beste is om even een adidas Decade Hi te passen bij Sneakers/Front Runner etc.., dan weet je het zeker.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:33 schreef dill het volgende:
Iemand hier die weet welke maat ik moet hebben voor Adidas Decade Hi als ik 9.5 heb voor All Stars?
Ok, bedankt. Ja daar heb ik niet echt tijd voor vandaar, maar de schoen die ik wilde bestellen is er alleen nog in 8 en 10, dus dat zou dan goed uitkomen maar ik zal nog wel ff een gaatje proberen te vinden dat ik m kan passen ergensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:48 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
halve maat omhoog. All Stars zitten ruim als je je eigen maat aanhoudt. Maar het beste is om even een adidas Decade Hi te passen bij Sneakers/Front Runner etc.., dan weet je het zeker.
Had ik al gekeken maar die heeft ze niet meer te koop staan..quote:Op maandag 23 maart 2009 18:32 schreef SunBoom het volgende:
Op LB had Rocky ze te koop, moet je ff zoeken.
Lang dus, ze staan er nog steeds.....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:27 schreef Qlubtempo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze besteld, staat nu bij de douane. Iemand enig idee hoelang dat gaat duren?
lijkt net op een vogel met die schoenneus!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:13 schreef Mdrop het volgende:
Vandaag deze gezien in de stad, helaas niet meer in mt. 41, wel op Inet dus meningen graag.
[ afbeelding ]
Nice mids!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:11 schreef dery1990 het volgende:
Ik heb eindelijk SB's gehaald!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel tofquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:11 schreef dery1990 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hot diggity daffodilquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:11 schreef dery1990 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je geen eigen mening?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:13 schreef Mdrop het volgende:
Vandaag deze gezien in de stad, helaas niet meer in mt. 41, wel op Inet dus meningen graag.
[ afbeelding ]
Omdat ik geen creditcard hebquote:
Liggen die Twilights niet gewoon bij Coach? Dunks kan je gewoon bij Sneakers, Footlocker, Coach etc etc halen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:15 schreef donroyco het volgende:
Ben op zoek naar Nike Dunk Low of Nike Twilight (in blauwe/oranje accenten) bij een webshop met iDeal
De meeste shops uit de OP heb ik gehad, maar veelal abroad..
Ja, daar had ik al gekeken, thanks though.. Zijn die prijzen niet wat overdreven?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:02 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Liggen die Twilights niet gewoon bij Coach? Dunks kan je gewoon bij Sneakers, Footlocker, Coach etc etc halen.
Heb je hier al gekeken? http://purchaze.nl/en/cat6/
waar heb je die vandaan?!?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:11 schreef dery1990 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die bovenste wit/zwarte colorway is zeer dope, ware het niet dat het vintage isquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:25 schreef SinjiOnO het volgende:
Ik twijfel tussen deze 2 colorways, wat zouden jullie doen?:[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Alvast bedankt voor de feedback![]()
[ afbeelding ]
(En Stijn, ik heb momenteel geen degelijke camera, zal in de toekomst wel foto's maken)
Ja, met opzet vergeelde zool e.d. om het een vintage look te gevenquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:35 schreef SinjiOnO het volgende:
Hoe bedoel je met "vintage"? Verouderd of iets dergelijks?
Ze stonden er pas nog op Ebay voor 80 dollar, via Purchaze alleen nog maar US12 en US13 en voor 100 euro.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:39 schreef SinjiOnO het volgende:
Abroad via Ebay. Dus ik denk niet dat het wat voor je is. Maar die eerste kun je ook halen bij Purchase.
Edit: In totaal dus 117 euro, best duur. Via Ebay kun je goedkoper krijgen. Als je goed zoekt kun je ze vinden rond de 100 dollar, oftewel 73 euro.
Dit heb ik gehad, toen terug gestuurd dat het een gift was, zonder factuur (hoe kun je een factuur hebben als het een gift is), belde ze me een paar dagen later op van: "we geloven het niet helemaal, vind je 50 euro een redelijke waarde? prima".quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:17 schreef Qlubtempo het volgende:
Even een vraag. Ik krijg net post van het TNT Sorteercentrum Internationale pakketten.
Ik moet op een formulier de inhoud van het pakketje (NAM 1), de waarde in euro's en betalingsbewijs van Paypal invullen/bijvoegen.
Echter, zit er ook een verzendbewijs bij, waarop staat dat het als Gift is verzonden, met een waarde van 35 Dollar.
Echter, als ik nu invul dat het inderdaad een gift is, komt dit niet overeen met het bedrag dat op de Paypal "factuur" staat.
Wat kan ik nu het beste doen? Invulling naar de echte waarde, inclusief Paypal bewijs? Of.... de 35 Dollar van de verzender aanhouden? Maar, wat moet ik dan doen met het de Paypal factuur, die ze er wel bij willen hebben.....
Iemand?
Duidelijk, ik ga dan voor de zwarte.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:12 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ja, met opzet vergeelde zool e.d. om het een vintage look te geven
Voor mij waren beide ongeveer even mooi, maar je moet de knoop een keer doorhakken hequote:Op donderdag 26 maart 2009 20:08 schreef feelsgoodman het volgende:
Gelukkig ga je op je eigen instinct af en kies je de schoen die jou persoonlijk het leukst lijkt.
Oh, wait.
Deze heb ik gehaald in Groningen. Site = www.boardlords.nlquote:
Ligt eraan wat je zelf mooi vind natuurlijk. Maar ikzelf vind hoge sneakers het beste staan onder Skinny jeans.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:33 schreef Valyx het volgende:
Wat voor sneaker zou onder een skinny jeans goed staan? ben aan het zoeken maar weet het niet zekerdie The Hundreds zijn wel tof maar verkopen ze nog niet
![]()
Tips?
Wat voor hoge zou je aanraden? Dan zou ik de kant van Reverse Jams opgaan denk ik..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:46 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je zelf mooi vind natuurlijk. Maar ikzelf vind hoge sneakers het beste staan onder Skinny jeans.
Reverse Jams zijn idd wel dope. Heb zelf ook twee paar en ze staan prima.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:59 schreef Valyx het volgende:
[..]
Wat voor hoge zou je aanraden? Dan zou ik de kant van Reverse Jams opgaan denk ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |