halve maat omhoog. All Stars zitten ruim als je je eigen maat aanhoudt. Maar het beste is om even een adidas Decade Hi te passen bij Sneakers/Front Runner etc.., dan weet je het zeker.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:33 schreef dill het volgende:
Iemand hier die weet welke maat ik moet hebben voor Adidas Decade Hi als ik 9.5 heb voor All Stars?
Ok, bedankt. Ja daar heb ik niet echt tijd voor vandaar, maar de schoen die ik wilde bestellen is er alleen nog in 8 en 10, dus dat zou dan goed uitkomen maar ik zal nog wel ff een gaatje proberen te vinden dat ik m kan passen ergensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:48 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
halve maat omhoog. All Stars zitten ruim als je je eigen maat aanhoudt. Maar het beste is om even een adidas Decade Hi te passen bij Sneakers/Front Runner etc.., dan weet je het zeker.
Had ik al gekeken maar die heeft ze niet meer te koop staan..quote:Op maandag 23 maart 2009 18:32 schreef SunBoom het volgende:
Op LB had Rocky ze te koop, moet je ff zoeken.
Lang dus, ze staan er nog steeds.....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:27 schreef Qlubtempo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze besteld, staat nu bij de douane. Iemand enig idee hoelang dat gaat duren?
lijkt net op een vogel met die schoenneus!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:13 schreef Mdrop het volgende:
Vandaag deze gezien in de stad, helaas niet meer in mt. 41, wel op Inet dus meningen graag.
[ afbeelding ]
Nice mids!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:11 schreef dery1990 het volgende:
Ik heb eindelijk SB's gehaald!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel tofquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:11 schreef dery1990 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hot diggity daffodilquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:11 schreef dery1990 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je geen eigen mening?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:13 schreef Mdrop het volgende:
Vandaag deze gezien in de stad, helaas niet meer in mt. 41, wel op Inet dus meningen graag.
[ afbeelding ]
Omdat ik geen creditcard hebquote:
Liggen die Twilights niet gewoon bij Coach? Dunks kan je gewoon bij Sneakers, Footlocker, Coach etc etc halen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:15 schreef donroyco het volgende:
Ben op zoek naar Nike Dunk Low of Nike Twilight (in blauwe/oranje accenten) bij een webshop met iDeal
De meeste shops uit de OP heb ik gehad, maar veelal abroad..
Ja, daar had ik al gekeken, thanks though.. Zijn die prijzen niet wat overdreven?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:02 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Liggen die Twilights niet gewoon bij Coach? Dunks kan je gewoon bij Sneakers, Footlocker, Coach etc etc halen.
Heb je hier al gekeken? http://purchaze.nl/en/cat6/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |