Idd zeg!quote:Op zondag 8 maart 2009 04:42 schreef GGMM het volgende:
Handig die links naar vorige topics. Voor als ik dit allemaal zou wilen teruglezen.
Trusten!quote:
Ja, dat was tof!quote:Op zondag 8 maart 2009 10:45 schreef Twerk het volgende:
Idd zeg. En vooral van een mede anti-jacht fanatic. Very nice.
Ja natuurlijk!quote:
EN terecht!quote:
quote:
Netjes van je. Je hebt altijd baas boven baas. Zo vertelt ons het leven.quote:Op zondag 8 maart 2009 10:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij bent echt het grootste nachtmens wat ik ken!
Ik ging vannacht keurig om half 4 al slapen ofzo.
quote:Op zondag 8 maart 2009 10:52 schreef Noek het volgende:
Jeetje, wat zijn jullie opstandig. De agenda van Soury is er nog niet!
Hé Soury, ik ben gestopt met roken!![]()
Kom maar op met jeen
smileys.
Ja, ik weet het, ik kan alleen maar blijven dromen dat ik jouw niveau ooit zal halen.quote:Op zondag 8 maart 2009 10:50 schreef Twerk het volgende:
[..]
Netjes van je. Je hebt altijd baas boven baas. Zo vertelt ons het leven.
Maargoed.. nog 1 fles water en dan ga ik Ko voor een uurtje of 7
Voorlopig weinig nieuws. Vanavond des te meer.quote:Op zondag 8 maart 2009 10:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ik kan alleen maar blijven dromen dat ik jouw niveau ooit zal halen.
Heb je nog nieuws van de dag? Ja ik weet het, zo hoort die vraag niet, maar boeie.
quote:Op zondag 8 maart 2009 10:58 schreef Twerk het volgende:
En je moet niet denken dat ik die 7 uur uit mijn duim zuig. Er dient immers gedouched en chinees gehaald te worden, zodat wij om 19:00 het prachtige schouwspel, genaamd voetbal, kunnen aanschouwen.
Past precies qua tijd. Alles is planning. Werkelijk alles.
De chinees zit vrijwel om de hoek. Ondanks dat haal ik het graag persoonlijk af. Niet omdat ik de bezorgdienst niet vertrouw, maar omdat er een heel leuk meisje op zondag werkt. Chinees nog wel. Geen sambal bij, maar wel lekker.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]ik geloofde die 7 uur meteen al, maar ik vind het wel leuk dat je je hele planning hier neerzet
Heb jij geen bezorgchinees? Satésaus
Mijn pagina's van Fok liggen echt de hele tijd uit het verband, hebben jullie dat ook?
quote:Op zondag 8 maart 2009 11:05 schreef Twerk het volgende:
[..]
CHinees zit vrijwel om de hoek. Afgezien daarvan haal ik het graag persoonlijk af. Niet omdat ik de bezorgdienst niet vertrouw, maar omdat er een heel leuk meisje op zondag werkt. Chinees nog wel. Geen sambal bij, maar wel lekker.
Zoals een oud-chinees spreekwoord luidt:
Je hoeft geen spleetogen te hebben om satesaus te eten. (Vrij vertaald: wat de boer niet kent, dat vreet hij niet.)
steuken of stoppen?quote:Op zondag 8 maart 2009 10:58 schreef beequeen het volgende:
Noek begint op de vroege morgen al te steuken.![]()
Chapeau voor Noek en Cc, jullie kunnen het.![]()
Oh ja, goedemorgen.![]()
Linkje?quote:Op zondag 8 maart 2009 11:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw en ik snap werkelijk niets van het reken je naam uit topic, ik gok wel wat, 97. Zo.
Ja maar ik had al wel andere berichten eerst geplaatst. Maar vertel eens over het sc-uitje?quote:Op zondag 8 maart 2009 11:03 schreef Copycat het volgende:
Je mag niet optimistisch zijn! Je bent gestopt met roken en dat is een drama! Geen reden om positief te zijn, dat mag pas over drie maanden. Met je vrolijke gezeur!
Haha cool. Ik wil het tegeltje zien! foto ooit?quote:Op zondag 8 maart 2009 11:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat spreekwoord kende ik al, uit het saustopic (Of 1 van je andere CUL topics)
Ik heb al een tegeltje besteld met die tekst voor boven de gaskachel.
Hahaha je hebt dus een dubbele agenda bij de chinees
Ohw en ik snap werkelijk niets van het reken je naam uit topic, ik gok wel wat, 97. Zo.
Ah gelukkig, meer mensen hebben er dus last van, heb ik niet iets fout ingesteld ofzo
Nouk, wat vind je van het idee om als meeting vd zomer te gaan jagen op de veluwe?quote:Op zondag 8 maart 2009 11:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar ik had al wel andere berichten eerst geplaatst. Maar vertel eens over het sc-uitje?
Gingen we naar het openlucht museum? Praten over vroeger en receptjes uitwisselen? Foto's nemen van een toastje? Ja?
Nu weet ik niet of dromen wel besproken mogen worden. Youtubes plaatsen mag vast ook al niet meer.
Hoever kom je op deze manier met jouw nickname tot "100"?quote:Op zondag 8 maart 2009 11:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Linkje?
Time to walk the dog, toedels.
11:11 mooie tijd om te posten.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Linkje?
Time to walk the dog, toedels.
Met een hoedje op en bergschoenen!quote:Op zondag 8 maart 2009 11:14 schreef Twerk het volgende:
[..]
Nouk, wat vind je van het idee om als meeting vd zomer te gaan jagen op de veluwe?
Ik weet het niet meer precies. We waren ergens op een berg of zo. Of was het het drielandenpunt? En toen stak ik zonder er bij na te denken een sigaret op. En daar schrok ik van en maakte hem snel uit. Volgens mij had de scpolitie het niet gezien. Of wel, en dan komen ze me vandaag opladen.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:13 schreef Noek het volgende:
Ja maar ik had al wel andere berichten eerst geplaatst. Maar vertel eens over het sc-uitje?
Gingen we naar het openlucht museum? Praten over vroeger en receptjes uitwisselen? Foto's nemen van een toastje? Ja?
Nu weet ik niet of dromen wel besproken mogen worden. Youtubes plaatsen mag vast ook al niet meer.
Ja jemig, moet ik opeens zo'n tegeltje regelen!quote:Op zondag 8 maart 2009 11:13 schreef Twerk het volgende:
[..]
Haha cool. Ik wil het tegeltje zien! foto ooit?
Ik ben nu te lui om jouw naam "uit te rekenen", maar dat doe ik vanavond dan wel![]()
Het is toch niet zo moelijk..?
quote:Op zondag 8 maart 2009 11:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Met een hoedje op en bergschoenen!![]()
Doen we. Ik ga vast een topic openen over welke bergschoenen het minste geluid maken.
*meldt!quote:Op zondag 8 maart 2009 11:14 schreef Twerk het volgende:
[..]
als meeting vd zomer te gaan jagen op de veluwe?
quote:
Sinds 25 december gestopt, maar sinds gister zijn nu alle gerelateerde rookspullen wegquote:Op zondag 8 maart 2009 11:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest lachen, het kwam er een beetje schuldbewust uit ofzo, sorry.
Maar hoe kwam het dan? Want je was nu hoe lang gestopt?
Rookgerelateerde spullen bedoelt u?quote:Op zondag 8 maart 2009 11:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Sinds 25 december gestopt, maar sinds gister zijn nu alle gerelateerde rookspullen weg![]()
Ja!quote:Op zondag 8 maart 2009 11:37 schreef Manu82 het volgende:
En lies, je nieuwe huis zag er op foto's super uit
quote:Op zondag 8 maart 2009 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies. We waren ergens op een berg of zo. Of was het het drielandenpunt? En toen stak ik zonder er bij na te denken een sigaret op. En daar schrok ik van en maakte hem snel uit. Volgens mij had de scpolitie het niet gezien. Of wel, en dan komen ze me vandaag opladen.
En daarna stond ik opeens in een stoffenwinkel fierce te zijn.
Alsof jij dat nooit doet en alsof jij "mevrouw tolerantie" in eigen persoon bentquote:Op zondag 8 maart 2009 10:52 schreef Noek het volgende:
Jeetje, wat zijn jullie opstandig. De agenda van Soury is er nog niet!
Hé Soury, ik ben gestopt met roken!![]()
Kom maar op met jeen
smileys.
Niet echt, maar geen infectie gevonden,quote:
Hahaha, al net zo'n stralend humeur als die zure mankpoot.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alsof jij dat nooit doet en alsof jij "mevrouw tolerantie" in eigen persoon bent![]()
BTW, zonder te roken ga je nóg langzamer dood, denk je wel aan je budget?
Ja jammer voor je.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alsof jij dat nooit doet en alsof jij "mevrouw tolerantie" in eigen persoon bent![]()
BTW, zonder te roken ga je nóg langzamer dood, denk je wel aan je budget?
Wat weer een strak blauwe lucht hier!quote:Op zondag 8 maart 2009 12:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, al net zo'n stralend humeur als die zure mankpoot.![]()
Ja bedankt Getl0st, ze zijn in Breda vast overmoedig, na het bekersucces tegen AZ.
Uhuh heerlijk zonnig. Kut, moet ik wéér naar het strand straks.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat weer een strak blauwe lucht hier!
Nee ik ga toch maar lamlendig op de bank hangen en voetballen kijken zo.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:00 schreef CarOnline het volgende:
Niks Gert![]()
Nog even en ik ben afgesneden van de buitenwereld.
Ga je naar het strand? Echt? Wacht even, dan pak ik Lara en dan kom ik eraan
Ja, dat moet te doen zijnquote:Op zondag 8 maart 2009 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik ga toch maar lamlendig op de bank hangen en voetballen kijken zo.
Misschien daarna, da's om kwart over vier. Red je dat? Gassen!
Die pakken we wel van een ander kindje af.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat moet te doen zijn![]()
Leuk, heb je een schepje en emmertje te leen? Als ik die op moet zoeken wordt het half 7
Ja, ook goedquote:Op zondag 8 maart 2009 13:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Die pakken we wel van een ander kindje af.
quote:
Oomph!quote:Op zondag 8 maart 2009 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alles goed? Nog steeds fan van Rammstein?
Jij kwam 70 minuten later dan ik ineens óók in de SC. Vuig kuddedier!quote:
Ja ik zat stiekum al vanaf half 9 te wachten tot je online kwam.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij kwam 70 minuten later dan ik ineens óók in de SC. Vuig kuddedier!![]()
Madmen... de volkskrant wil ook graag dat je die bestelt. Bij hun. Ik ga eens een alfveringetje downloaden om te kijken of het was is. Er past wel weer een serie bij, met Californication, Prison Break en Dexter on hold.
1-1 tegen ADO,quote:Op zondag 8 maart 2009 12:18 schreef getl0st het volgende:
Ajax
Hoe staat het met de stoppende rokers?
Succes vanmiddag in breda Gert
HOI
Oe, en die krijg ik dan van jou hè?quote:Op zondag 8 maart 2009 16:01 schreef liesje1979 het volgende:
Gert!!
SHE's Fotoshoot info + gratis abonnement
Niks mis mee, zolang AZ maar bovenaan blijft staan, Volendam heeft ook gewonnen, dat is dan weer geinig!quote:Op zondag 8 maart 2009 17:16 schreef Deisyy het volgende:
Feyenoord heeft in ieder geval wel gewonnen van NAC![]()
Weer eens een keer
Zegt iemand uit Alkmaarquote:Op zondag 8 maart 2009 17:11 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Voor één keer hoop ik dat PSV wint van dat stomme Twente.
Met bij vlagen heel aardig spel.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:16 schreef Deisyy het volgende:
Feyenoord heeft in ieder geval wel gewonnen van NAC![]()
Je bedoelt dat je geen melk, eieren en bloem in huis hebt? Of dat er geen dure onzin genaamd "pannenkoekmix" in de kast staat?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:51 schreef Copycat het volgende:
Ik heb zin in pannenkoeken. Opeens. Maar mis de ingrediënten en een open supermarkt.
Pizza dan maar.
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:03 schreef Gert het volgende:
Je bedoelt dat je geen melk, eieren en bloem in huis hebt? Of dat er geen dure onzin genaamd "pannenkoekmix" in de kast staat?
Waar woon je?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:36 schreef Copycat het volgende:
Ik heb wel bloem. Maar mijn schenkstroop is een half jaar over de datum. En de pizza verorbert.
Maar! Wat zijn de verhoudingen? Dan maak ik morgen pannenkoeken.
Kweenie. Ik vind zo'n pak altijd al enorm ambachtelijk bezig zijn. Ik zou zo'n pak kopen hoor.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:36 schreef Copycat het volgende:
Ik heb wel bloem. Maar mijn schenkstroop is een half jaar over de datum. En de pizza verorbert.
Zo'n pak voor in de magnetron zeker, ambachtelijk gen(u)oeked.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Kweenie. Ik vind zo'n pak altijd al enorm ambachtelijk bezig zijn. Ik zou zo'n pak kopen hoor.
Verobert?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:36 schreef Copycat het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:03 schreef Copycat het volgende:
Ja! Ik zag het ook net.
Eens op zoek naar een litter melk.
Nee, zo'n Koopmans pak. Niet die kleffe magnetron gezoete hoeren.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo'n pak voor in de magnetron zeker, ambachtelijk gen(u)oeked.
Van die poreuze baksels van de pannenkoekenboerderij, van die plaksels gebakken zonder liefde.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, zo'n Koopmans pak. Niet die kleffe magnetron gezoete hoeren.
Maar ik koop ze weleens. Zo voor tussen de middag ofzo.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Van die poreuze baksels van de pannenkoekenboerderij, van die plaksels gebakken zonder liefde.
Ja hooguit de liefde voor het geld dat ze ermee verdienen.
Verklaar de oorlog aan magnetronplaksels!
Etiquette? daar hou ik me niet mee bezig.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:08 schreef Copycat het volgende:
Waarom niet? Is dat niet volgens de etiquette?
Waar ging hij verbouwen dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:10 schreef Noek het volgende:
Oh ja, toen was er vorige week zo'n man, zo'n Ralph Lauren man, die ging verbouwen. Hadden ze zo'n steunbalk geplaatst, zegt die,' Dat ding is zo scheef als een hoer!!'
Die zag ik niet aankomen en toen moest ik echt afschuwelijk hard lachen. Jullie hadden erbij moeten zijn.
Uhhh misschien als je een keer met de vuist op tafel slaat?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:06 schreef Dementor het volgende:
Ik vraag dus al weken om pannenkoeken als avondmaal he maar het mag gewoon niet.
Waarom dan niehiet?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:09 schreef Dementor het volgende:
Etiquette? daar hou ik me niet mee bezig.
Ha was het maar zo.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Uhhh misschien als je een keer met de vuist op tafel slaat?![]()
Het moet Jandikkie niet gekker worden! De man is emmers kostwinner enhen de baas in huis! [/zaai-accent]
Nou ik dus proberen om 'the curious case of Benjamin Button' kijken he, want die lijkt me echt geweldig.
Leuk, drinken erbij, en wat denk je! val ik in de eerste 10 minuten in slaap en ben ik nu pas wakkker.
Twee en half uur later!!![]()
Zou dat een naam hebben? Dat je geen film kan kijken of je valt in slaap?
Behalve in de bios dan. Alhoewel, dat is me ook wel eens overkomen, alleen slaap ik dan niet zo diep.
Daar krijgen ze me wel wakker. In tegenstelling tot man en kinderen nu. Die hebben dus ook al gegeten
Oh ik vind de kant en klaar poffers zo lekkerquote:Op zondag 8 maart 2009 19:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar ik koop ze weleens. Zo voor tussen de middag ofzo.Niet dat ik ze eet maar ze vinden het wel lekker en daarna geven ze altijd even licht. Dat bespaart weer energie. Net als kwarktaart uit een pak. Je kunt er een stad mee verlichten.
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ik vind de kant en klaar poffers zo lekker![]()
Met plakken kaas en dan even in de magnetron. Nu doe ik dat niet meer want Slankie kaas erover is niet te pruimen.
Dan is het net half gesmolten plastic. *Veegt tong af*
Ja! En dan dat home tussen haakjes, want het overkomt me ook wel eens niet home.quote:
Dan heb je ook niets te wensen.quote:
Staat een heel mooi stukje over in de Dikke Ditz.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom dan niehiet?
En een scheve hoer, is dat zo'n Thais importje?
Ik denk dat ik dat maar eens ga doenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:16 schreef Copycat het volgende:
Een drain.
Of er gewoon heel veel over praten, hier.
Nee, bah, met zo'n poffertjespan enzoquote:Op zondag 8 maart 2009 19:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, die poffertjes zijn idd best te nassen en dat wil je ook gewoon niet zelf maken. Dat is een toestand.
Ja hallo! Dat is dus een etiquetteboek! En die heb ik hier niet liggen.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:18 schreef Dementor het volgende:
Staat een heel mooi stukje over in de Dikke Ditz.
Maar ik wel l0ll3rpwnedz0rs!1!quote:Op zondag 8 maart 2009 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja hallo! Dat is dus een etiquetteboek! En die heb ik hier niet liggen.
Oh leuk! Vertel!quote:
En nou gij weer!quote:One day, 3 hours, 42 minutes and 5 seconds. 18 cigarettes not smoked, saving ¤ 4,37. Life saved: 1 hour, 30 minutes.
Dat is een dag meer dan 3 uren. Helaas, faalhaas. Bel de famfare maar af.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh leuk! Vertel!
![]()
Ik ben trouwens gestopt met roken. Om precies te zijn:
[..]
En nou gij weer!
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:25 schreef Noek het volgende:
Wel leuk om precies over 3 maanden leuke dingen te gaan doen, zoals niet roken.
Je zit iig lekker in je cyclus. De rest kan en bestaat niet maar toch fijn. Ben blij voor je.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
En toen kwam de melkschuim bijna mijn neus uit. Scheelde een neushaartje.
Nou, ik word al moe als ik er over praat dus dat bewaar ik voor straks.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh leuk! Vertel!
![]()
Ik ben trouwens gestopt met roken. Om precies te zijn:
[..]
En nou gij weer!
Ik vind eigenlijk wel dat dat geen warme maaltijd is. Tis een beetje net als met patat, ik zoek dan naar de groente...quote:Op zondag 8 maart 2009 19:24 schreef Copycat het volgende:
Maar pannenkoeken als diner (...) is dus niet comme il faut?
Boeien.
Klinkt goed, tot morgen!quote:Op zondag 8 maart 2009 19:29 schreef Juud79 het volgende:
[..]
-knipsel-
Ik maak het zelf met, een pak melk, drie eieren, snuf zout en twee zakjes vanillesuiker, beetje kaneel. Dan al roerend bloem toevoegen, totdat het lobbig is... Dan 15 minuten laten staan en bakken maar. Het bakt het beste in olijfolie, vind ik.
Dat kan ik ook heel goed, alleen jij kan t beter....quote:Op zondag 8 maart 2009 19:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zal ik het opruimen van de slaapkamer dan nog één keer voordoen?
Ja ik ging er ook al voor zittenquote:
Hoe platter, hoe beter!quote:Op zondag 8 maart 2009 19:42 schreef CarOnline het volgende:
Ja ik ging er ook al voor zitten![]()
't Mag wel iets platter hoor, wat jij Cc.
Is het zo'n opgave?quote:
Ik moest eerst even googlen.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:45 schreef Copycat het volgende:
Hoe platter, hoe beter!
Dat vindt Reinildis van Ditzhuyzen ook.
Ja hallo, niet zomaar van onderwerp veranderen he!quote:Op zondag 8 maart 2009 19:58 schreef Dementor het volgende:
Vanmorgen dat filmpje van LS bekeken, geen wonder dat hidiho zo snel is vertrokken.
Boh, relbel!
Ja dat Cribs filmpje.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja hallo, niet zomaar van onderwerp veranderen he!![]()
Maar eh filmpje?
Nee, jij sms'te dat er misschien een relletje zat aan te komen.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mag ik jou iets persoonlijks vragen?
Je hebt een vriend en toch zit je heel veel op SC RLS.
Heb je ook huisdieren?
Maar vooral, heb je ook een leven buiten FOK! ?
Ik heb dat namelijk wel, vanavond zoontje deze video laten zien.
[ link | afbeelding ]
Not gesehenquote:
Ja je kan er maar beter vroeg bij zijn he!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, jij sms'te dat er misschien een relletje zat aan te komen.![]()
Dementor: wat voor filmpje van LS? Hoef het niet te zien hoor, maar wat was er zo erg aan dan?
Albert is zijn vriend.quote:
Absoluut!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:06 schreef beequeen het volgende:
Kan deze wel of gaat ie iets te ver?
Zeg het maar.
Kan wel!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:06 schreef beequeen het volgende:
Kan deze wel of gaat ie iets te ver?
Zeg het maar.
All you ladies pop your pussy like this ...quote:Op zondag 8 maart 2009 20:14 schreef Noek het volgende:
Deze is gewoon echt slecht. Niet een beetje ook.
Volgens mijn 1e afstudeerdocent is het tot nu toe het beste stuk van zijn jaar.quote:
Er wordt wat afgelikt.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:14 schreef Noek het volgende:
Deze is gewoon echt slecht. Niet een beetje ook.
quote:Op zondag 8 maart 2009 20:20 schreef Noek het volgende:
Die ken ik helemaal niet terwijl ik toch bijna alle kandidaten heb gehad.
Nouja, depends how you look at it.quote:
quote:
Heb jij zo'n trage printer?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:22 schreef Dementor het volgende:
Tot nu toe marcheren alle papieren nog vlot uit de printer, op naar de zitting van 20 april.
Voor een nachtbraker als jij zal het inderdaad wel morning zijnquote:
* Juud79 blijft nog even rustig beneden zitten.....quote:Op zondag 8 maart 2009 20:22 schreef Dementor het volgende:
Tot nu toe marcheren alle papieren nog vlot uit de printer, op naar de zitting van 20 april.
Weet jij hoeveel pages zijn scriptie is dan?quote:
Daar heb je een punt!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:24 schreef Twerk het volgende:
Weet jij hoeveel pages zijn scriptie is dan?
Middag wellicht. Ook weet jij niet waar ik woon.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor een nachtbraker als jij zal het inderdaad wel morning zijn
Zou je dat nou wel doen? Terwijl de printer zijn werk doet zie ik legio mogelijkheden voor andere activiteiten.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:23 schreef Juud79 het volgende:
* Juud79 blijft nog even rustig beneden zitten.....
Je mag het op een zuipen zetten van de baas, Juud!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:25 schreef Dementor het volgende:
Zie maar wat je pakt, je bent morgen toch de hele ochtend vrij.
Bof ik even.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je mag het op een zuipen zetten van de baas, Juud!
Oh en heeft ze dan haar serveersterpakje aan?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:25 schreef Dementor het volgende:
-Interne mededeling-
Ja Juud kom maar naar boven toe en neem direct wat te drinken voor ons mee.
Zie maar wat je pakt, je bent morgen toch de hele ochtend vrij.
Wat ga je drinken?quote:
Zullen we samen die scene opnemen?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh en heeft ze dan haar serveersterpakje aan?
En als ze het verkeerde meeneemt krijgt ze klapjes?![]()
En dat jij haar dan gaat straffen en dat ze naakt de koelkast uit moet boenen?
Of draaf ik een beetje door
Maar meester, wat doet u nu met die plumeau van vlees en bloed?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:29 schreef CarOnline het volgende:
Ja geweldig!quote:
Dat ik dan Juud ben? Dat lijkt je wel wat?quote:
Het is ook in Apeldoorn nog geen woensdag anders..quote:Op zondag 8 maart 2009 20:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me echt een bijzondere sensatie hoor.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat ik dan Juud ben? Dat lijkt je wel wat?![]()
Of mag ik de camera hanteren
hoe herkenbaar, zie ineens mijn zoon ook vol zenuwen, en natuurlijk veels te laat, die scriptie uitprinten.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:15 schreef Dementor het volgende:
Ik print nu 4x mijn scriptie uit, God sta me bij.
Dit is vaak het moment waarop de printer zegt "doe het maar lekker zelf op zondagavond".
Wat zien ik, stof?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:30 schreef Copycat het volgende:
Maar meester, wat doet u nu met die plumeau van vlees en bloed?
![]()
Ga door!
Ja daarom doe ik dat dus nu en niet twee weken van te voren.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:32 schreef hondjes het volgende:
[..]
hoe herkenbaar, zie ineens mijn zoon ook vol zenuwen, en natuurlijk veels te laat, die scriptie uitprinten.
komt goed, relax
quote:Op zondag 8 maart 2009 20:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar meester, wat doet u nu met die plumeau van vlees en bloed?
![]()
Ga door!
Echt?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me echt een bijzondere sensatie hoor.
Oh Caro!
Er staat nog een zoete witte en een rosé koud, dus ik kan kiezen.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ga je drinken?
Ik zit aan de Spaanse wijn. Je moet wat, als ex-roker.
Oplikken en daarna onder de koude douche!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:34 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
en wat gaat er gebeuren als ze het drinken morst?
Maar meester, is uw plumeau nu de kraan die mijn dorstige keeltje zal bevredigen?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:34 schreef Gert het volgende:
![]()
Zolang ze het niet over de printer morst....quote:Op zondag 8 maart 2009 20:34 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
zie die printer nog die blaadjes eruit gooien, en mijn zoon zo van, Ma niet bewegen, dit gaat nooit goed, en moet het over een paar uur inleverenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja daarom doe ik dat dus nu en niet twee weken van te voren.
Heb ooit eens om half vier 's nachts voor een keuzevak cultuur van het oude Egypte 60 kantjes moeten tikken en vervolgens moeten printen... printer hield het tot bladzijde 20 vol, daarna werden alle illustraties geel.
Ik heb het maar op de vloek van de mummie gegooid.
Bestrafe michquote:Op zondag 8 maart 2009 20:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar meester, is uw plumeau nu de kraan die mijn dorstige keeltje zal bevredigen?
Buk, buk, buk nog eens een keer. Liedje van Paul Heanen maar kan het niet vinden.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:34 schreef Gert het volgende:
![]()
Ja die is wel fair.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar meester, is uw plumeau nu de kraan die mijn dorstige keeltje zal bevredigen?
Ik had replica inkt gekocht waardoor mijn printerkop juist op dat moment kapot ging.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
zie die printer nog die blaadjes eruit gooien, en mijn zoon zo van, Ma niet bewegen, dit gaat nooit goed, en moet het over een paar uur inleveren
Dat is nu eenmaal comme il faut. Gelukkig maar.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:40 schreef Gert het volgende:
Ja die is wel fair.
En natuurlijk dit, maar dat spreekt vanzelf.
[ afbeelding ]
Is dit je eind-scriptie en dan klaar,quote:Op zondag 8 maart 2009 20:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik had replica inkt gekocht waardoor mijn printerkop juist op dat moment kapot ging.
Sindsdien alleen maar origineel erin, betaal liever wat meer dan dat ik een extra kop op voorraad moet leggen.
Dementor toch, het klinkt bijna saxy.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:40 schreef Dementor het volgende:
Ik had replica inkt gekocht waardoor mijn printerkop juist op dat moment kapot ging.
Sindsdien alleen maar origineel erin, betaal liever wat meer dan dat ik een extra kop op voorraad moet leggen.
U komt van ver?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:25 schreef Twerk het volgende:
[..]
Middag wellicht. Ook weet jij niet waar ik woon.
Nou ik moet nog wat dingen inleveren, dit is een scriptie voor mijn bachelorquote:Op zondag 8 maart 2009 20:43 schreef hondjes het volgende:
[..]
Is dit je eind-scriptie en dan klaar,
dus bijna Master
spannend hoor
Is Dita een kloon van SHE?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:43 schreef Copycat het volgende:
Nu ja! Hoe curieus! De SHEshoot gaat niet door!
Hoezee voor Danny *O*
Vraag je nu gewoon op z'n chique of Juud een orgasme heeft gehad?quote:
Ik gok vanquote:
Dat is ie zeker!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:49 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig maar! Al die verliefdheden die bijna roet in het eten gooien.
Romanticus!
Ja ik kon kiezen, of een kantoorslaaf met een fake glimlach en verder geen leven of iets relaxter leven met Judie.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:49 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig maar! Al die verliefdheden die bijna roet in het eten gooien.
Romanticus!
Maar dit is dus niet eens je eindscriptie?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou ik moet nog wat dingen inleveren, dit is een scriptie voor mijn bachelor.
Ik wil in juni '09 mijn diploma ophalen en dat moet gewoon lukken.
Ja, dat zijn ook echt de enige twee opties in dit levenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja ik kon kiezen, of een kantoorslaaf met een fake glimlach en verder geen leven of iets relaxter leven met Judie.
Had die verliefdheid dan zoveel invloed op je studie dat je bijna gestopt was?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:50 schreef Dementor het volgende:
Ja ik kon kiezen, of een kantoorslaaf met een fake glimlach en verder geen leven of iets relaxter leven met Judie.
Of ik hierna wel of geen master ga doen bepaal ik pas aan het eind van de zomer.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar dit is dus niet eens je eindscriptie?En je wilt je master halen in juni?
quote:Op zondag 8 maart 2009 20:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vraag je nu gewoon op z'n chique of Juud een orgasme heeft gehad?
Jij durft!
Ze is er weer. En Danny ook.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:43 schreef Copycat het volgende:
Nu ja! Hoe curieus! De SHEshoot gaat niet door!
Hoezee voor Danny *O*
Het afstudeerbedrijf vroeg van mij een dermate niveau van toewijding waar ik op dat moment niet klaar voor was.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had die verliefdheid dan zoveel invloed op je studie dat je bijna gestopt was?
Ik zie hetquote:
Aha. Omdat je toewijding bij Juud lag?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:55 schreef Dementor het volgende:
Het afstudeerbedrijf vroeg van mij een dermate niveau van toewijding waar ik op dat moment niet klaar voor was.
Ja dat lucht op he ? Waarom ??? Omdat ik het een beetje voorbarig vond oh tis nu al 24 plus uur dus, het gaat de goeie kant op. Likken en slijmen is niet zo'n mijn ding. Dat hoera hoezee gedoe is redelijk onterecht, lief bedoeld hoor maar een beetje realistisch ben ik wel.. En na drie pagina's lof famfares ; - )quote:Op zondag 8 maart 2009 04:11 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hai Soury, ik ben geen veelposter hier maar toch ff kwijt, zat wat pagina's bij te lezen en is het niet veel leuker om positief/opbouwend te reageren op Cc?
Vind het een beetje jammer, van mij persoonlijk dan mag ze zich 3 maanden afreageren en ik moet zeggen: respect voor het stoppen van haar!
Zow, moest ik ff kwijt.
Vertel.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:53 schreef CarOnline het volgende:
Op een of andere manier kan ik me daar nix bij voorstellen![]()
Die heeft ze toch zelf aangevraagd?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:55 schreef Copycat het volgende:
Ik zie het.
Hoe zou het nou met die permbanaanvraag zitten?
Wat erin zit, komt er altijd, vroeg of laat, uit.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het afstudeerbedrijf vroeg van mij een dermate niveau van toewijding waar ik op dat moment niet klaar voor was.
Ze zegt dus weer van niet. Ons biopolaartje.quote:
Het was een afweging, ik kon op dat moment niet voor beiden 100% gaan dus koos ik voor Juud.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha. Omdat je toewijding bij Juud lag?
En daar was je een kantoorslaaf geworden?
Pietje!! Heb je het GROTE nieuws al gehoord?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, hier zit je eerste rang bij de rel.
Popcorn erbij lieverd?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, hier zit je eerste rang bij de rel.
1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
Je mag van mij zeggen wat je wil. Ik krijg er alleen een klamme klit van als je dingen voor mij gaat lopen invullen. Daar ben ikzelf, met mijn zelfkennis, meer dan capabel genoeg voor.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:57 schreef Soury het volgende:
Maar een mening is hier niet gewenst blijkbaar.
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:05 schreef Noek het volgende:
1Alle begin is lastig, nu heb je tenminste een smoes om je vol te vreten met popcorn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alle begin is lastig, nu heb je tenminste een smoes om je vol te vreten met popcorn.
[..]
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:05 schreef Noek het volgende:
[..]
1én twee uur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Het enge is, het is niet lastig.*rilquote:Op zondag 8 maart 2009 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alle begin is lastig, nu heb je tenminste een smoes om je vol te vreten met popcorn.
Nee, die ene gast, ik weet zijn naam niet meer. Die deed dan altijd zijn handjes omhoog. Danny is knapper, dat wel.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Irakkerig? Je wil toch niet in de onderzoekscommissie he Noek.
Vorige topic even teruglezen.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:10 schreef Dementor het volgende:
Kan iemand mij even bijpraten, ik ben nog niet into deze rel.
Yepquote:
Oh, je bedoelde de SHE rel?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:10 schreef Dementor het volgende:
Kan iemand mij even bijpraten, ik ben nog niet into deze rel.
Komt omdat je niet meer even naar buiten hoeft steeds.quote:
En ik heb het lekker warm!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Komt omdat je niet meer even naar buiten hoeft steeds.
quote:
Excuustruus is het toch ook.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:23 schreef Noek het volgende:
Nu zijn we bij het spelletje, wie is de autist.
Leuk!
Ja SHE zeker want Danny lacht zo schattig.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Nu zijn we bij het spelletje, wie is de autist.
Leuk!
Kijk naar het bewijs, man! Dit is toch zo duidelijk als wat.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja SHE zeker want Danny lacht zo schattig.![]()
Ik ben voor de tits&ass! Als we die tenminste ooit nog te zien krijgen.
Bovenste post in op deze bladzijde heeft een linkje.quote:
rtl4, het journaal begint zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |