wat denk jij?quote:Op maandag 2 februari 2009 01:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wtf heeft die tussen de benen hangen...
ow fuck jah..... nummer verkeerd ga ik wel effe meldenquote:Op maandag 2 februari 2009 01:20 schreef Coos het volgende:
Volgens mij 117 muts![]()
dit topic is ook wel leuk. Fok Hoer donatie topic
Lees de TT...quote:Op maandag 2 februari 2009 01:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wtf heeft die tussen de benen hangen...
Joh!! Kan jou het rotten.quote:Op maandag 2 februari 2009 01:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ow fuck jah..... nummer verkeerd ga ik wel effe melden
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:42 schreef Klonk het volgende:
Hoi Guppies
Willen jullie mij een lol doen, ff goed opletten op het topic nummer, gaat de laatste tijd best vaak mis
Alleen Fann, LS en ik begrijpen hem geloof ik.quote:Op maandag 2 februari 2009 01:21 schreef SpiekerJozef het volgende:
Oké maar waarom heeft dat wijf ballen?
Is niet gewoon een schaamlip waar zij zich niet voor schaamt?quote:Op maandag 2 februari 2009 01:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Alleen Fann, LS en ik begrijpen hem geloof ik.![]()
Spieker Jozef je vraag kan je beter aan APK stellen.
met wat voor soort vrouwen ga jij uit......?quote:Op maandag 2 februari 2009 01:25 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Is niet gewoon een schaamlip waar zij zich niet voor schaamt?
Dan ga je toch lekker tegen die gastarbeider aanliggen.quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 01:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker tegen die gastarbeider aanliggen.
Niet met dit soort vrouwen maar voor een dyslectische liplezer is dit wel handig. Groot lettertype.quote:Op maandag 2 februari 2009 01:26 schreef FANN het volgende:
[..]
met wat voor soort vrouwen ga jij uit......?
ik ga wel schaapjes tellen.........quote:Op maandag 2 februari 2009 01:31 schreef Coos het volgende:
Ja, dan moet je het met mij doen.
Maar ik heb nog steeds 7 aanslagen per minuut dus je kan tussendoor wel strijken of zo.
quote:Op maandag 2 februari 2009 01:25 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Is niet gewoon een schaamlip waar zij zich niet voor schaamt?
Slaap ze.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |