Ja echt?! Jij was alweer zo ver?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Doe dat nou niehiehietHad ik net weer alleen de cute smile, en dan dit.
![]()
Oh, en I lost the game.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:50 schreef CarOnline het volgende:
Ja, dit is een tikkeltje overdone. Maar die arm, dat moet lukken
Kietelen is één ding, waxen een anderquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawohl! [ afbeelding ]
En die sullige blik met een beetje oefenen ook wel. "Niet onder m'n arm kietelen hè, hihihihi!"
Oefenen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawohl! [ afbeelding ]
En die sullige blik met een beetje oefenen ook wel. "Niet onder m'n arm kietelen hè, hihihihi!"
Ssst.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:59 schreef CarOnline het volgende:
Die je dan in een keer tegen je voorhoofd in de kreukels slaat als ze leeg zijn
Oh sorryquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:05 schreef Peter6000 het volgende:
Het nummer klopt weer niet.
Jullie weten toch dat ik nummer 6000 ga openen, met een hele stijlvolle OP.
Het minste dat ik wil is dat de nummers dan kloppen.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ssst.![]()
anders vertel ik wat jij met lege wijnflessen doet, vanaf het balkon.
Je begint nu écht aan jou te merken dat je een tijdje in Duitsland woont.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
Ja mannetje, dat ga jij dan inderdaad vanaf het balkon vertellen![]()
Wat is dat? Popocorn?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Zeg! denken jullie een beetje aan mijn dieet.Popocorn past daar niet in hoor.
Een vertieping ja!quote:
Ja en je begint nu echt aan jou te merken dat je een balkonfetisj hebtquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Je begint nu écht aan jou te merken dat je een tijdje in Duitsland woont.
Dat er überhaupt nog mensen op TV naar zoiets kijken, ipv het op te nemen of te downloaden.quote:Om de vijf minuten reclame bij SBS
HILVERSUM - SBS6 en NET 5 lassen vanaf februari bij enkele populaire series om de vijf tot zeven minuten een reclameblok in.
Hiermee hopen de zenders op een groter bereik voor de reclames.
De reclameblokken duren soms niet langer dan een minuut. De proef is mogelijk omdat de mediawet is aangepast. Daardoor zijn de reclameblokken verruimd. ,,Wat blijft is dat we maximaal twaalf minuten reclame per uur mogen uitzenden,’’ vertelt SBS-woordvoerder Eric Dekker aan persbureau ANP. ,,We willen nu blokken uitzenden van één minuut, drie, vier of vijf minuten. Alle variaties zijn mogelijk.’’
De nieuwe indeling wordt toegepast op zondagavond bij The Ghost Whisperer en op de donderdagavond bij House en The Mentalist.
In de Verenigde Staten en Australië worden op deze manier al reclameblokken uitgezonden.
Jeetje, dat zijn veel plaspauzesquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:16 schreef Gert het volgende:
Telegraaf:
[..]
Dat er überhaupt nog mensen op TV naar zoiets kijken, ipv het op te nemen of te downloaden.
The Mentalist is wel leuk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Alsof je door de banners nog wat ziet zeg, op SBS6. Wat een klotekanaal. En dan nu dit. Die overschatten écht hun series "waar iedereen het morgen over heeft"
Ja! Stom!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Alsof je door de banners nog wat ziet zeg, op SBS6. Wat een klotekanaal. En dan nu dit. Die overschatten écht hun series "waar iedereen het morgen over heeft"
Hee, dat kan die gast van Heroes ook!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
The Mentalist is wel leuk.
Al moet ik er vooral om lachen, terwijl de makers het serieus bedoelen.
Het is heel handig, als een onderzoek dan vast zit hoeft hij alleen maar ff te mentaliseren, en zo weet je van tevoren dat het altijd goed afloopt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, dat kan die gast van Heroes ook!
[ afbeelding ]
Ja, we zullen er goed op letten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:42 schreef Klonk het volgende:
Hoi Guppies
Willen jullie mij een lol doen, ff goed opletten op het topic nummer, gaat de laatste tijd best vaak mis
Ja mijnheer Klonkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:42 schreef Klonk het volgende:
Hoi Guppies
Willen jullie mij een lol doen, ff goed opletten op het topic nummer, gaat de laatste tijd best vaak mis
Ja, je U bent ook ouder enzoquote:
Zeg!!quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:42 schreef Klonk het volgende:
Hoi Guppies
Oepsie, was een grapje, respect voor zij die topics openenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, je U bent ook ouder enzo![]()
[..]
Zeg!!Als je het beter kan enzo
check de PIquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oepsie, was een grapje, respect voor zij die topics openen [ afbeelding ]
gaat prima iddquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:53 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Goéd gaat het hier hè, dat de nummertjes nu tot issue worden gebombardeerd.
Je zat er maar één nummer naast, en dat is sowieso al een stuk beter dan al die 666-TT's.quote:
Dankjewel. Nu voel ik me weer een stuk beterquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zat er maar één nummer naast, en dat is sowieso al een stuk beter dan al die 666-TT's.
Een GC-modje en 's nachts de koning van Tofania, drainboy.quote:
Ja, dat is wel het allerfijnste, als je boodschappen moet doen en het blijkt rustig te zijn op vrijdag nota bene!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:20 schreef blomst het volgende:
goedemiddag , is dit de SC?
De boodschappen zijn weer binnen, en bovenverwachting was het lekker rustig in de winkels
Waar is de Clib eigenlijk geblevenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zat er maar één nummer naast, en dat is sowieso al een stuk beter dan al die 666-TT's.
mwa niemand........ niet op lettenquote:
Staat nog ergens op m'n HD.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Waar is de Clib eigenlijk gebleven
Maar ze laten tegenwoordig ook negers toe toch? Misschien ook wel iets voor hem:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:26 schreef Coos het volgende:
Neveneffecten![]()
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF30012009_037
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:29 schreef HiDiHo het volgende:
Ik voel 10, 666 topics aankomen, weet niet waarom
ja dat scheelt tvptjesquote:
Dat vind mijn wederhelft niet echt leuk.quote:
Ik zit nog bij te komen van DWDD met Raoul Heertje als gast, hij maakte fantastisch reklame voor zijn programmaquote:
Ja wat een lulquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:36 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik zit nog bij te komen van DWDD met Raoul Heertje als gast, hij maakte fantastisch reklame voor zijn programma
Oh dat heb ik geirriteerd weggezapt jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:36 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik zit nog bij te komen van DWDD met Raoul Heertje als gast, hij maakte fantastisch reklame voor zijn programma
Sturen ze me maar op vakantiequote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
Pas maar op straks moet je net als Spong bewaking aanvragen
Nou. Hij verpestte het programma, met z'n geagiteerde hoge stemmetje en z'n gedram. Die eindemaands-DWDD is meestal juist wel leuk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh dat heb ik geirriteerd weggezapt ja
Dit was echt niet leuk, grappig of bijdragend aan een groter geheel. Hij hoort zichzelf blijkbaar graag. Fijn dat hij van alles wil onderzoeken, maar val mij er niet mee lastig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou. Hij verpestte het programma, met z'n geagiteerde hoge stemmetje en z'n gedram. Die eindemaands-DWDD is meestal juist wel leuk.
Hij had gewoon geen goed verhaal, en raakte geïrriteerd toen anderen hem daarop wezen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dit was echt niet leuk, grappig of bijdragend aan een groter geheel. Hij hoort zichzelf blijkbaar graag. Fijn dat hij van alles wil onderzoeken, maar val mij er niet mee lastig.
Nu nog the Guardian uitzitten en dan hebben we het weer gehadquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij had gewoon geen goed verhaal, en raakte geïrriteerd toen anderen hem daarop wezen.
Al was die Van Nieuwkerk ook wel irritant en een beetje laf.
Groot gelijk eigenlijk, dat je wegzapte.
Nou ik viel net in dat schaep-dinges. Oók niet fijn hoor, als iemand in jouw huiskamer dat aanzet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nu nog the Guardian uitzitten en dan hebben we het weer gehad
Nou nee hoor, wij kijken de video De maandagavondfilm hoor ik netquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ik viel net in dat schaep-dinges. Oók niet fijn hoor, als iemand in jouw huiskamer dat aanzet.![]()
Niveautje 'we doen een Amsterdams volks-accent en schmieren er wat op los, en dat is dan leuk.'
Of ronkt de video bij jou om dat op te nemen?
No problemquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:43 schreef Sporti het volgende:
[..]
Slimik wil dan wel mee als bodyguard. ik sla nog geen deuk in een pakkie boter
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:26 schreef Coos het volgende:
Neveneffecten![]()
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF30012009_037
Stout poesje!quote:
Ga wel voor bonaquote:
Ja het bestaat nier meer denk ik.. Maar tis zachtquote:
Incubus?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:36 schreef APK het volgende:
Ah, mijn vrienje Darf had een hele goede country-achtige cover met hele mooie harmony van 'Like a virgin' maar als ik op youtube zoek krijg ik alleen maar Madonna.
Helaas niet, werd ook gezongen door een blonde vrouw maar dus niet Madonna.quote:
Ja, begin jij ook effe met mooie harmony.quote:
Hij is schattig van lelijkheidquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, begin jij ook effe met mooie harmony.
Begin jij nu ook al met Barbieheart-PI's bij elke post?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij is schattig van lelijkheid
Uh, nee?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:46 schreef APK het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al met Barbieheart-PI's bij elke post?
Oja ik herinner me nuquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het bestaat nier meer denk ik.. Maar tis zacht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |