Nou. Hij verpestte het programma, met z'n geagiteerde hoge stemmetje en z'n gedram. Die eindemaands-DWDD is meestal juist wel leuk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh dat heb ik geirriteerd weggezapt ja
Dit was echt niet leuk, grappig of bijdragend aan een groter geheel. Hij hoort zichzelf blijkbaar graag. Fijn dat hij van alles wil onderzoeken, maar val mij er niet mee lastig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou. Hij verpestte het programma, met z'n geagiteerde hoge stemmetje en z'n gedram. Die eindemaands-DWDD is meestal juist wel leuk.
Hij had gewoon geen goed verhaal, en raakte geïrriteerd toen anderen hem daarop wezen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dit was echt niet leuk, grappig of bijdragend aan een groter geheel. Hij hoort zichzelf blijkbaar graag. Fijn dat hij van alles wil onderzoeken, maar val mij er niet mee lastig.
Nu nog the Guardian uitzitten en dan hebben we het weer gehadquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij had gewoon geen goed verhaal, en raakte geïrriteerd toen anderen hem daarop wezen.
Al was die Van Nieuwkerk ook wel irritant en een beetje laf.
Groot gelijk eigenlijk, dat je wegzapte.
Nou ik viel net in dat schaep-dinges. Oók niet fijn hoor, als iemand in jouw huiskamer dat aanzet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nu nog the Guardian uitzitten en dan hebben we het weer gehad
Nou nee hoor, wij kijken de video De maandagavondfilm hoor ik netquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ik viel net in dat schaep-dinges. Oók niet fijn hoor, als iemand in jouw huiskamer dat aanzet.![]()
Niveautje 'we doen een Amsterdams volks-accent en schmieren er wat op los, en dat is dan leuk.'
Of ronkt de video bij jou om dat op te nemen?
No problemquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:43 schreef Sporti het volgende:
[..]
Slimik wil dan wel mee als bodyguard. ik sla nog geen deuk in een pakkie boter
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:26 schreef Coos het volgende:
Neveneffecten![]()
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF30012009_037
Stout poesje!quote:
Ga wel voor bonaquote:
Ja het bestaat nier meer denk ik.. Maar tis zachtquote:
Incubus?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:36 schreef APK het volgende:
Ah, mijn vrienje Darf had een hele goede country-achtige cover met hele mooie harmony van 'Like a virgin' maar als ik op youtube zoek krijg ik alleen maar Madonna.
Helaas niet, werd ook gezongen door een blonde vrouw maar dus niet Madonna.quote:
Ja, begin jij ook effe met mooie harmony.quote:
Hij is schattig van lelijkheidquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, begin jij ook effe met mooie harmony.
Begin jij nu ook al met Barbieheart-PI's bij elke post?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij is schattig van lelijkheid
Uh, nee?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:46 schreef APK het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al met Barbieheart-PI's bij elke post?
Oja ik herinner me nuquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het bestaat nier meer denk ik.. Maar tis zacht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |