Ik wil de feestvreugde niet bederven maar uitkeringstechnisch wordt je dus voordeurdeler en dat kan ernstige gevolgen hebben voor je uitkering.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Over vloer gesproken, ik hoop wel dat je goed bent in vloeren dweilen
Heb je al een topicreport gestuurd?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:23 schreef Coos het volgende:
Ik wil de feestvreugde niet bederven maar uitkeringstechnisch wordt je dus voordeurdeler en dat kan ernstige gevolgen hebben voor je uitkering.
oeps......quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik wil de feestvreugde niet bederven maar uitkeringstechnisch wordt je dus voordeurdeler en dat kan ernstige gevolgen hebben voor je uitkering.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je al een topicreport gestuurd?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je al een topicreport gestuurd?
Je mag 3 weken een loge hebben, ofzoiets. Toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben je ook aan het stoppen met roken, sjaggo?quote:
"Oprichter en woordvoerder is de hoofdredacteur van De Telegraaf, mr. Sjuul Paradijs."quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat had ik nou toen ik dít las. Wat doorzichtig zeg.
Bijna net zo doorzichtig als dat van Life and Cooking.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat had ik nou toen ik dít las. Wat doorzichtig zeg.
Hij is te gast bij Pauw en Witteman, vanavond.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
"Oprichter en woordvoerder is de hoofdredacteur van De Telegraaf, mr. Sjuul Paradijs."
Haha!
Nou, ze krijgen veel bijval hoor. Gelukkig blijven ze een setje.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Bijna net zo doorzichtig als dat van Life and Cooking.Of zou dat wel echt zijn?? * debuurvrouw hoopvol kijkt
Ook wel apart dat er op geen enkel van de vier berichten rond het oprichten van "Wakker Nederland" een lezersreactie mogelijk is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is te gast bij Pauw en Witteman, vanavond.
Misschien kunnen ze fuseren met Powned, de doelgroep (gezien de reacties op de nieuwsberichten op de Telegraafsite) is wel ongeveer hetzelfde.
Oh, kan je ook ergens een standbeeld oprichten voor die Galjaard-tiep voor zoveel voortschrijdend inzicht?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook wel apart dat er op geen enkel van de vier berichten rond het oprichten van "Wakker Nederland" een lezersreactie mogelijk is.
Maar de hoofdredacteur zit bij P&W inderdaad, dus nu begin ik toch sterk te twijfelen of het wel een 1 april-grap is.
En wat betreft Life&Cooking: http://www.redlifeandcooking.nl/
ZEG NEE
TEGEN HET VERDWIJNEN VAN CARLO EN
IRENE!!
Hey! Sweety Darlingquote:
+1.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |