Kan er niets over vinden in de Spaanse kranten. Jammer wel dat hij niet meedoet, want dan gaat Barcelona zeker winnen, want VdV is veel te overgewaardeerd. Ik vind hem een prutser en zeker niet capabel voor het Nederlandse elftal.quote:
ff wachtenquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Manu, heb jij een werkende stream van de wedstrijd?
Ja, maar daar moet je in die wirwar een site zien te vinden die het doetquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:07 schreef Manu82 het volgende:
@ LS
Werkt deze bij jou?
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=26454&part=sports
Deze heeft wel redelijk beeld, wel italiaans commentaar.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, maar daar moet je in die wirwar een site zien te vinden die het doet
Hey Bart gedraag je netjes daar want voordat je het weet zit je 848 jaar vast.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:11 schreef dieenebart het volgende:
Ben naar de states, naar een gastgezin waar ik in '94-'95 heb gewoond. Ben de dag voor kerst weer thuis.
Enneh, stalken zal het wel niet worden. Het zijn nog net geen Amish, maar...
Link?quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Deze heeft wel redelijk beeld, wel italiaans commentaar.
Oh, che bello !quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:11 schreef dieenebart het volgende:
Ben naar de states, naar een gastgezin waar ik in '94-'95 heb gewoond. Ben de dag voor kerst weer thuis.
Enneh, stalken zal het wel niet worden. Het zijn nog net geen Amish, maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |